Дистанционно обучение за учениците-Teмa 16 /Март 2021/

  • 83 358
  • 1 973
  •   1
Отговори
# 1 755
  • Бургас
  • Мнения: 8 506
Моят син често боледуваше като малък, огромно изпитание беше да получи информация кое е домашното.

Същото беше и при нас. Аз отдавна апелирам да се изгради някаква система, така че отсъстващите деца да получават информация какво са взели в час и какви са домашните. Голяма мъка - звъниш на тоя, на оня. Единия не разбрал, другия блял.

# 1 756
  • Мнения: 13 198
Аз така бях изумена от урок по история-9 клас-почва от управлението на Стамболийски, 9 юнския преврат, септемврийското въстание, правителството на Ляпч3в, Сговористкото правителство, военният преврат, плюс икономика и култура, всичко това в 3 страници. Да бяха написали телефонните номера на всички изброени личности, по-лесно щеше да се научи.

# 1 757
  • София
  • Мнения: 3 361
Вече и в т.нар. мейнстрийм медии има публикации за проблемите
Родителите: децата са тревожни, губят мотивация, изостават
Семействата са притеснени, че след продължителното онлайн обучение учениците ще завършат годината без реални знания и умения и с психологически травми от изолацията
https://www.capital.bg/politika_i_ikonomika/obrazovanie/2021/03/ … ubiat_motivaciia/

# 1 758
  • София
  • Мнения: 44 470
Ами дано управляващите да ни чуят най-после и ако не изцяло ПО, то поне да измислят някаква разумна ротация. А иначе мисля, че децата до 7 клас трябва да са изцяло ПО. Бошке, ПО! На училище.

# 1 759
  • Мнения: X
И ние по физическо и музика имаме съчинения и проекти.
Колко жалко. А, аз мислех, че физическото е за движение и спортуване, а музиката - за слушане на музика. Объркала съм се, явно.

# 1 760
  • София
  • Мнения: 15 166
Ами дано управляващите да ни чуят най-после и ако не изцяло ПО, то поне да измислят някаква разумна ротация. А иначе мисля, че децата до 7 клас трябва да са изцяло ПО. Бошке, ПО! На училище.
И по-големите трябва. Пуберите имат остра нужда да не са вкъщи, а да са сред връстници. Още по-остра нужда имат от структура, която не идва от семейството, защото са във възраст, която оспорва първо авторитета на родителите.

# 1 761
  • Мнения: 8 906
В нашето училище не мога да се оплача от завишен обем домашни по време на ДО. Абсолютно съпоставимо е с присъственото обучение и при двамата.
Есета, преразкази и разни други писмени проекти по история, география и т.н. се приемат на Уърд. И защо не? Не мисля, че на учителите им е приятно да се зверят и да разчитат текстове на 100+ снимки. Шестокласникът учи винаги вечер заради тренировките, които са през деня. Виждам го как снима домашни. Понеже е на лампа, винаги има сянка. Не мисля, че снимките му са особено четливи. Предполагам на другите са същите. Не мога да го вина обаче. Понякога на мен ми се случва да изпратя някоя решена задача вечер и знам колко е трудно да направя качествена снимка. Започвам да се въртя из стаята, да търся подходящи място, подходящ ъгъл. Правя го, но ми се случва 2 пъти в месеца и мога да си поиграя. Той трябва да праща снимки всяка вечер, няколко, ами естествено, че няма да се занимава. Щрака там и каквото стане. Изпълнил си е задачата. Има ли домашно - има, пратил ли го е - пратил го е. Ето заради това учителите предпочитат уърдовски файлове. Само по математика не става да правят домашни на уърд.

# 1 762
  • София
  • Мнения: 44 470
Още миналата пролет учителката се оплака от снимките. Нищо не се вижда.
Ох, тийнейджърите. Моята таман се събуди и почна да излиза повече и вече залитна в другата крайност - вечер се мотае до твърде късно, през деня се събужда и започва "искам, искам, искам", към обед вдига скандали. Въобще - супер нервна е.

# 1 763
  • Бургас
  • Мнения: 8 506
И ние по физическо и музика имаме съчинения и проекти.
Колко жалко. А, аз мислех, че физическото е за движение и спортуване, а музиката - за слушане на музика. Объркала съм се, явно.

Жако е да. Но още по жалкото е, че дори навремто като бяхме присъствено музиката винаги е била нещо повече от само слушане. Имаха контролни, тестове и разказваха като разказвателен предмет. Наистина е жалко. Така че да не обвиняваме ДО за недъзите на бг образованието.

# 1 764
  • Русе
  • Мнения: 12 214
За гимназистите е нормално да се работи с редактори . Пишат се есета и анализи, които развиват речевите умения , структурирането на речта и аргументацията. Правописните норми трябва вече да са овладени в прогимназиален етап. А и помощта на редактора е добре дошла за изчистване на пропуски. Училището не е само за оценяване и корегиращият редактор е също вид обучение.

  Мисля, че трябва да има и музика и физическо и рисуване, но тези предмети да развиват общата култура и физическата акнивност,която е необходима при този архаичен начин на преподаване, седящи часове наред на чинове. Но и там са залегнали още по архаични методи на оценяване, което деформира целта. За пример - в класа на сина ми имаше момиче оставено на поправителен по музика в 7 клас, което продължи в музикална гимназия и то доста успешно се реализира там,доколкото я следях до скоро, защото беш дружка на моя син.

# 1 765
  • София
  • Мнения: 44 470
Ох, да не отварям дума, че...
Дъщеря ми нали тренира атлетика и съответно знае всичко. Учителят по физическо в училище ги изпитва устно на тема атлетика. Ама толкова идиотски задава въпросите, че тя се чуди как да му отговори. Писа й 6 де.

# 1 766
  • Мнения: 5 443
Амбър, аз не сравнявам учителите преди 20г и сега, а учител А с учител Б по един и същи предмет в един и същи випуск.
В начален курс имаха прекрасна класна и ясни правила кога си си свършил работата. Учебник, учебна тетрадка и ЕДНО помагало на предмет. Готов си с урока чак след като попълниш всичко и преговориш 2-3 урока назад!

# 1 767
  • Мнения: 19 997
Аз карам дъщеря ми да сканира, когато предава преразкази или нещо по-голямо. Няма го проблема със сенките при снимките.
Седмокласниците при нас са толкова натоварени, че само музика и рисуване им липсват. Предпочитам да излезе навън, отколкото да стои допълнителни часове от сутрин до късен следобед. Сега часовете, които не карат, или са по обяд, или последните, така че може да ги ползва за излизане.

# 1 768
  • София
  • Мнения: 44 470
Който има скенер - сканира. Ние сме само на телефони - всички. И един настолен компютър, без камера и пр. Т.е. - той става за писмени работи и презентации.
И ние имахме домашно по Четене за уикенда. Честно казано, не го направихме. В неделя малкият беше по центъра с баба си.

# 1 769
  • Мнения: 1 153
Аз пък от известно време съм учител по Биология. В 9ти клас учат биохимия и. Уроците така написани, че за някои неща оставят грешно впечатление. Не са написани за хора, които тепърва учат това. За супер дребния шрифт да не говоря. Хиляди пъти бих предпочела електронен учебник в Епъб формат за електронна книга. На български в мрежата няма кой знае колко, но попаднах на няколко канала в ютюб със страхотни обяснения Simple Smile

Общи условия

Активация на акаунт