Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Има ли последствия ако спря да плащам на Булсатком?

  • 1 087
  • 24
  •   1
Отговори
  • Мнения: 86
Ако темата не е за тази категория, моля админите да я преместят където трябва.

Иначе, питането ми е, понеже без никаква вина, въпросният оператор ни остави без интернет и ТВ за един сериозен период. Беше през август. Питахме ги, обаждахме се - работили, щял да дойде екип, то така било понякога.
Разбира се, нямаше как да ги чакаме добезкрай и намерихме друг оператор.
От вътр. човек в Булсатком разбрахме, че можем да напишем офиц. жалба и те в течение на 30 дни да отговорят. Е, минаха и тези дни и нищо. Отделно, този познат ни обясни, че след като имаме оставащ период от договора, то те имали нак. такса от около 100-на лв за интернет и 100-на за ТВ за предсрочно прекратяване на договор. Но понеже сме имали само 6 мес до края на договора, то по-добре било да минем на най-ниския им план, някъде около 16 лв и така да си плащаме до края, докато се отървем от тях. Т.е. да им дадем едни 90 лв общо за оставащите 6 мес, въпреки че нищо тяхно не ползваме.
Честно казано, не е особена болка за тези 16 лв, но защо да го правим? На мен никой няма да ме спре на улицата и да ми даде 16 лв ей-така, за красотата. А и до гуша ми е дошло от преглъщане по повод на разни мастодонти.
Бихте ли могли да споделите мнение или информация?

# 1
  • Мнения: 6 508
Нали имате договор с тях? Вижте там какви са санкциите, или на сайта им. Би трябвало да има общи условия и неустойки. Щом не сте доволни от услугата, се действа по писаните правила и по договора, който сте подписали, а не както вие бихте искали.

# 2
  • Мнения: 22 530
Правилно ви казаха - четете внимателно договора. Може би е трябвало да го четете още докато е траела повредата. Но ако не намерите клауза, даваща ви право, по-добре си плащайте, защото иначе няма да ви гонят, а може да ви дадат направо на колекторска фирма, а там ще си имате много повече ядове. Сега може да е малко късно, защото вече са оправили нещата и вървете доказвайте.

# 3
  • Мнения: 2 293
Вероятно е ако сега не платите, в някой бъдещ момент да ви търсят да си ги събеарт. Дали ще го направят е друг въпрос. Ние преди месец прекратихме изтекъл договор.
И единбстранипен въпрос-къде Булсат предлагат интернет? Защото в нашия град не предлагат и това беше една от причините да прекратим договора.

# 4
  • Мнения: 20 610

И единбстранипен въпрос-къде Булсат предлагат интернет?

https://www.bulsatcom.bg/internet

# 5
  • СИ
  • Мнения: 1 314
Много отдавна ги разкарах Булсата...! В началото имаха добра услуга. После постепенно започнаха да се влошават, докато стана нетърпимо. Не се сещам какъв договор съм имал. Обаждаха ми се няколко пъти и им казвах, че докато не си оправят услугата няма да им плащам. Но беше преди доста години. Доколкото чувам са възприели всичко от мобилните оператори и сега са като кърлежи.

# 6
  • Мнения: 26
Много отдавна ги разкарах Булсата...! В началото имаха добра услуга. После постепенно започнаха да се влошават, докато стана нетърпимо. Не се сещам какъв договор съм имал. Обаждаха ми се няколко пъти и им казвах, че докато не си оправят услугата няма да им плащам. Но беше преди доста години. Доколкото чувам са възприели всичко от мобилните оператори и сега са като кърлежи.

Ако ги сравниш с мтели, глобали и теленори, Булсата са направо цвете Satisfied
Особено от към телевизия са доста по добре

# 7
  • Мнения: 2 268
Може би завеси за кой град става въпрос , но са жив зян вече … редовно от околните села и градове сигнализират , че нямат нет или тв … ние също ги сменихме още преди години , защото сигнала постоянно изчезваше .

# 8
  • Мнения: 3 582
Виж в твоя конкретен договор и в общите им условия какви са задълженията им и какви са възможните причини за прекратяване на договор.
Обаче ако вече са оправили проблема, ще стане сложно. Имаш ли писмена жалба, че не си получавала услугата от ден Х до ден У?
За плащане - горещо препоръчвам да си плащаш. Тия истории с хиперинфлации да изплатиш ипотека и да не си плащаш такса по някой договор, понеже е спрял да те кефи и нямаш документ за нарушение, са в миналото.

# 9
  • Sunshine state
  • Мнения: 8 603
Ние така се отървахме едно време от Бтк още - интернета спря за сума ти време, пуснах жалба, че не ни предоставят услугата, за която плащаме и просто няма да плащаме повече. Поискахме прекратяване на услугата поради непредоставяне на интернет, за който реално сме го наели. Прекратихме договора с тях. След това започнаха да ни пращат разби сметки, но ние ходихме и им вдигайме скандал след скандала позовавайки се на жалбата и спряха и писмата. Отидох и си изисках бележка, че не им дължим нишо, която ми дадоха и се приключи цвлата дандания. Отне ни няколко месеца, но успяхме. Откъде накъде ще плащаме за нешо, което го няма?! Нагла работа.

# 10
  • Бургас
  • Мнения: 9 515
Ако променяте тарифата(таксата) хубаво попитайте и вижте какво подписвате.
Във Виваком винаги се подписва договор за следващите две години,независимо от това,каква промяна правя.
Просто внимавайте да не подпишете договор за по-дълъг период от подписания вече.

# 11
  • Варна
  • Мнения: 2 795
Познавам една единствена жена, която прекрати договор с доставчик на телекомуникационна услуга и не плати нищо от оставащото до края на договора. Пенсионерка, без имущество на свое име по онова време и 5 години след това. Но много я тормозеха и заплашваха по телефона, докато изтече давността.
Не си заслужава според мен. Понякога е по-добре да платиш и да забравиш, вместо да хабиш нерви, защото няма кой да ти ги възстанови после. Лично аз съм плащала 200 лв неустойка на Виваком, след сага от жалби.
В друга тема един човек не може да прежали, че някакъв обущар го е измамил за чифт обувки и 30 лева вече повече от ДВЕ години. Така живее ли се ?!?

# 12
  • Бургас
  • Мнения: 9 515
Ами...30 лв за един са много,за друг малко...
На мен парите ми трябват,колкото да мога да живея,да си плащам лекарствата...Да има за детето ми...Не ламтя за много и 30 лв бих прежалила.Вещите са нещо глупаво,важни са близките.Да си съсипваш нервите за обувки някакви...
По принцип заплахи по телефона са подсъдни,никой не може да задължи някого да слуша глупости по телефона.
Но не е приятно.
Евентуално ако не се изплати сумата,при подадена жалба,може да се взема част от заплатата.И пак не е сигурно,че за сума по-малка от минимална работна заплата,някой ще тръгне да се занимава.
Хората с хиляди дължат за кредити,към мобилните оператори също има некоректни хора,които са взели сума устройства на изплащане,но не ги изплащат...
И все пак щом човек е подписал договор,най-добре да си изплати сумите или неустойката и да се махне...
Аз навремето бях бясна на един от операторите и прехвърлих номера на друг оператор.Бавно и трудно ставаше,мисля,че и някаква сума платих,но беше малка.И все пак стана.

# 13
  • Варна
  • Мнения: 2 795
О, повярвай, операторите и за една неплатена такса са готови да те тероризират и да те хвърлят на ЧСИ.
Прехвърлянето към друг оператор няма нищо общо с прекратяването на договор и засега е възможно само за мобилните услуги.
Пък че 30 лева за някой са много - ами не, няма как да са много, говорим за човек, който не е за парите, но в продължение на над 2 години ходи и се занимава, вдига скандали, пише жалби, полиция иска да намесва, при все че дори не е получил касов бон и няма никакви доказателства. 30 лева за 2 години прави по четири стотинки на ден. Виждала съм бедни хора дори не се навеждат да ги вземат от земята. А и крайно беден човек със сигурност си има достатъчно здравослови проблеми, че да се поболява и от нерви. 

# 14
  • Бургас
  • Мнения: 9 515
Може ли линк към темата с обувките?
Две години...лелее...Някои хора имат свободно време и енергия...
Не ми се е случвало досега да не плащам такса,дано не се и случва.
Но близък не плати доста голяма сума към оператор...нищо,само му се обаждаха няколко пъти.И толкова.И да са завели дело,явно не е разгледано.

Общи условия

Активация на акаунт