Alessa - снимки и мнения на дрехи от бранда - Тема 7

  • 26 323
  • 750
  •   1
Отговори
# 105
  • Мнения: 280
Нещо се ровех из имейла ми и видях, че датата за доставка на топа и роклята Majestic Garden e била 21-26.07.После явно са я променили и в сайта на Alessa ми излиза 26.07 - 01.08. Видях даже, че някой дами са го получили, а аз го поръчах веднага щом ги качиха, а още нито смс за очаквана доставка, нито нищо. Честно казано се ядосах. Звънях два пъти на телефона им, и така и никой после не се свърза с мен. Направо ще изчакам да дойдат и директно ще ги върна. A уж тези с Морано им се обработват поръчките с приоритет. Поредното разочарование за мен.

# 106
  • Мнения: 219
Това с мораното е голяма измислица. Важен си докато натрупаш  три бона оборот, след това все едно спираш  да им бъдеш клиент.
Няма никакви допълнителни отстъпки (поне от време на време) , нито подаръци над определена стойност. Аз последните два месеца си взех поне за около 1 500 лв неща и кво? Нито едно скрънчи като подарък, никакъв мил жест от тяхна страна. Напротив даже като им звъня да си търся нещата и ми се зъбят насреща 😔.

# 107
  • Мнения: 393
Моят топ дойде днес. Не съм звъняла, но моят срок също беше 21-27 юли. Ако бяха го преминали щях да го прежаля.
Материята е малко по-фина от Позитано то и духа на лятото. Някак по-нежна, по-тънка - не мога да обясня точно. Ще го задържа

# 108
  • Мнения: 280
Красив е определено, но аз вече се чувствам прецакана по един или друг начин и няма да го взема колкото и да го харесвам. Вече окончателно реших, че ще върна цялата поръчка. Ще чакам да го пуснат за продажба по групите и ще си го взема от там. 
Моят топ дойде днес. Не съм звъняла, но моят срок също беше 21-27 юли. Ако бяха го преминали щях да го прежаля.
Материята е малко по-фина от Позитано то и духа на лятото. Някак по-нежна, по-тънка - не мога да обясня точно. Ще го задържа

# 109
  • Мнения: 828
Моят топ дойде днес. Не съм звъняла, но моят срок също беше 21-27 юли. Ако бяха го преминали щях да го прежаля.
Материята е малко по-фина от Позитано то и духа на лятото. Някак по-нежна, по-тънка - не мога да обясня точно. Ще го задържа


И аз си го получих вчера-наживо е много красив-и принта,и модела!
Материята е много нежна и ефирна,идеална ми е за горещините!
Носи си го с настроение! Simple Smile

# 110
  • Мнения: 412
Не разбирам идеята на това нещо да ти харесва и да го върнеш на инат.
Да, кофти е да се бавят поръчките, но в крайна сметка никой не ви принуждава да купувате. Всички знаем, че поръчките се бавят.
Забелязвам, че доста момичета в групата казват, че им е писнало и скоро нямало да поръчват нищо от тях. Ами... просто не поръчвайте, момичета

# 111
  • Варна
  • Мнения: 3 278
Аз пък ѝ се възхищавам, че държи на принципа. Аз само мрънкам и се ядосвам, но така и не отказвам поръчки и продължавам да пускам нови. Ако бяхме повече като ivelivave може би щяха да започнат да се усещат, че прекаляват с несериозността и да направят нещо по въпроса.

# 112
  • Мнения: 394
И аз мисля като Диди и тъкмо щях да го напиша.
Плащаме не малко пари за дрехите им и е обидно да се налага да звъним да се молим да благоволят да ни ги изпратят (след като и вече са налични). Чакането по месец е друга тема, не по-малко неуважителна и безумна.

# 113
  • Мнения: 1 595
Аз имам много дрехи напоследък, и не мога да стигна да износя всичко, и си чакам, никога не съм звъняла да давам зор, малко ми е все едно кога ще доставят нещо, но са ми се зъбили по друга причина, а именно, колко много неща връщам. Но аз съм казала, че като купувам нещо скъпо, искам да ми харесва на 200% и да няма нещо, което да искам да беше различно, да ми харесва след 3-4г и да ми става, ако кача 2-3кг. За това доста си мисля, меря с много дрехи и преценявам ще се съчетава ли и колко ще го нося, ако е няколко пъти, по-добре връщам. Аз нали преди време бях купила тези два колана И скоро ми хрумна, че мога да разменя катарамите и да получа това Не знам защо не се бях сетила по-рано, това може да се прилага с всички модели и с тъмната тока, в тъмен никел.

# 114
  • Мнения: 393
Да море. И аз правя така с моите. Имам червения и жълтия - широките модели от преди години. Единия е със златиста катарама, другия с никел. Освен това червеният е двулицев и като се обърне имам ъъъ...6 комбинации ако правилно изброих с два колана 🙂
Розовият от новите също изглежда много добре, но освен за лятото не съм сигурна че ще имам с какво да го нося другите сезони и пасувам 🙂

# 115
  • Мнения: 280
Поръчките се бавят да, но мисля, че е редно да ни уведомят за това, а не ние да си ги търсим. За мен е обидно, да звъня и да се моля, да си похарча парите при тях. Клиента е Бог, но в случая явно е роб. Поръчала съм в първия ден на излизането на моделите, защо някой дами си получиха нещата, а аз не. Отговор не чакам, но мисля, че не е много честно.  Трябва да се предвиди предварително колко да ушиеш, а не да чакаш поръчки пък тогава да шиеш. Света няма да спре, ако се лиша от тези две дрешки. За Вас може да е инат, за мен е въпрос на принципи.  Сигурно ще продължа да поръчвам , но в случая това е моето решение. Иначе хубав съвет давате - не поръчвайте.Ами то ако не поръчваме, Алеса нямаше да ги има. Както се стремиш към нови клиенти, така трябва да се стараеш да запазиш и старите си. Много жени могат без Алеса, но те без клиентите си не могат.
Не разбирам идеята на това нещо да ти харесва и да го върнеш на инат.
Да, кофти е да се бавят поръчките, но в крайна сметка никой не ви принуждава да купувате. Всички знаем, че поръчките се бавят.
Забелязвам, че доста момичета в групата казват, че им е писнало и скоро нямало да поръчват нищо от тях. Ами... просто не поръчвайте, момичета

# 116
  • Мнения: 2 985
Рано или късно еднообразните неща омръзват . Аз почти нищо не харесах от колекцията .

# 117
  • Мнения: 412
Абсолютно сте права Simple Smile
Клиентът винаги има право, но пазарът е голям, следователно избор има.
Ако аз лично се чувствам обидена или не съм доволна от качество, цена, обслужване и т.н., просто няма да поръчвам от там.

Все пак темата е за да даваме мнение за дрехите Simple Smile

# 118
  • Мнения: 394
Темата, от 6 теми насам, е да споделяме цялостното ни преживяване с Алеса.
Повечето тук сме редовни клиентки на бранда, няколко от нас дори сме още от началото с тях и до някаква степен сме 'емоционално обвързани' с Алеса.

Мисълта ми е, че в темата сме все до някаква степен ангажирани с бранда и затова тук е единственото място за адекватна обратна връзка без цензура за очаквания, опит и отзиви, не само за коментиране на дрехите Алеса.
Иначе места за пазаруване колкото искаш. И теми за мода, още толкова. Simple Smile

# 119
  • Мнения: 244
Поръчките се бавят да, но мисля, че е редно да ни уведомят за това, а не ние да си ги търсим. За мен е обидно, да звъня и да се моля, да си похарча парите при тях. Клиента е Бог, но в случая явно е роб. Поръчала съм в първия ден на излизането на моделите, защо някой дами си получиха нещата, а аз не. Отговор не чакам, но мисля, че не е много честно.  Трябва да се предвиди предварително колко да ушиеш, а не да чакаш поръчки пък тогава да шиеш. Света няма да спре, ако се лиша от тези две дрешки. За Вас може да е инат, за мен е въпрос на принципи.  Сигурно ще продължа да поръчвам , но в случая това е моето решение. Иначе хубав съвет давате - не поръчвайте.Ами то ако не поръчваме, Алеса нямаше да ги има. Както се стремиш към нови клиенти, така трябва да се стараеш да запазиш и старите си. Много жени могат без Алеса, но те без клиентите си не могат.
Не разбирам идеята на това нещо да ти харесва и да го върнеш на инат.
Да, кофти е да се бавят поръчките, но в крайна сметка никой не ви принуждава да купувате. Всички знаем, че поръчките се бавят.
Забелязвам, че доста момичета в групата казват, че им е писнало и скоро нямало да поръчват нищо от тях. Ами... просто не поръчвайте, момичета

Точно така! Трябват принципи защото иначе бранда ако така или иначе може да ти продаде едно нещо, какво ще му пука, че си се ядосал за чакането. На един бранд започва да му пука когато загуби клиенти (което не е добре, трябва предварително да предвидиш как да направиш клиентите си щастливи). Аз съм напълно “за” когато един бранд не се държи добре или използва лоши практики, колкото и да ми харесват нещата им, няма да поръчам и бих дала обратна връзка. Не че на Алеса им е запукало за мен, 1 човек, пък и винаги ще има някой недоволен, но когато станат 1000, 2000 човека, тогава нещата са други.

Общи условия

Активация на акаунт