СЕДМИ клас започна ударно

  • 49 713
  • 740
  •   1
Отговори
# 630
  • Мнения: 6 326
Коментирате пробния по математика в Междучасие ли? Ако беше правен само за СМГ, щеше да е далеч по-труден и с различни задачи.
Какво толкова сложно има? Задачите са елементарни.

# 631
  • Мнения: 929
Коментирате пробния по математика в Междучасие ли? Ако беше правен само за СМГ, щеше да е далеч по-труден и с различни задачи.
Какво толкова сложно има? Задачите са елементарни.
Така като отсекохте, че задачите са били елементарни, никой няма да посмее да си напише точките от изпита.
Тук се опитваме да си споделяме и помагаме, поне аз така си мислех, а не да си развяваме самочувствието и да начукваме канчето на останалите.
За мен и баща й също са леснички задачките, ама ние отдавна нямаме нужда да се явяваме на изпити. Тук си говорим за децата ни.

Та, по темата- моето се е представило незадоволително, много над средния резултат и много под таргетираните 100 точки.

# 632
  • Мнения: X
" Много над средния резултат" всъщност  тежи повече от " таргетираните сто точки".
Ако всички имат максимален или близък до него резултат, стоте точки не вършат голяма работа. Важно е къде си сред останалите.
Понеже ми изпратиха  задачите ( между другото повтарят на сто процента ноемврийски изпит на същата школа от преди няколко години) ще си позволя да се изкажа по отношение на трудността. Не са толкова трудни, историята помни и по-сериозни пробни изпити, но може би тук-там излизат извън рамките на традиционно отработваните типови задачи.
От 2018 насам НВО става все по-лесно, може би затова очакванията към пробните изпити са и те да бъдат такива. Има резон, но пък никога не се знае каква изненада може да се появи през юни.

# 633
  • Мнения: 6 326
Коментирате пробния по математика в Междучасие ли? Ако беше правен само за СМГ, щеше да е далеч по-труден и с различни задачи.
Какво толкова сложно има? Задачите са елементарни.
Така като отсекохте, че задачите са били елементарни, никой няма да посмее да си напише точките от изпита.
Тук се опитваме да си споделяме и помагаме, поне аз така си мислех, а не да си развяваме самочувствието и да начукваме канчето на останалите.
За мен и баща й също са леснички задачките, ама ние отдавна нямаме нужда да се явяваме на изпити. Тук си говорим за децата ни.

Та, по темата- моето се е представило незадоволително, много над средния резултат и много под таргетираните 100 точки.

За какво начукване изобщо говорите? И самочувствие? Вие отсякохте, че са като за състезатели от СМГ, което изобщо не отговаря на истината. Съобразени са с общото ниво на курсистите от Междучасие и взетия материал.
Ако вие имате някакви комплекси, моля не ми вменявайте вина за това. Трябва на черното да кажем бяло, само защото не ви изнася?
Видях подробно задачите и наистина са лесни. При стандартно добра и системна подготовка, и като за първи пробен(без тренинг за време на 1-ви модул и без преговор на 6 клас) би следвало резултатът да е над 80-85 точки. Не моят, не вашият и на мъжът ви, а на седмокласника.

Излишно е да се влиза в размяна на такива реплики. Може изпитите на Междучасие да са по- трудни от тези на Веди, но са съобразени изцяло с учебниците и взетия материал. И ако бяха предназначени за състезатели от СМГ, щяха да изглеждат по коренно различен начин.
Симеонов ви виновен!

Дидева, всички задачи, като тип, ги има поне в два сборника, по които се работи масово. Абсолютно съм съгласна за нивото на НВО и пробните.

Последна редакция: сб, 26 ное 2022, 00:19 от Fancy

# 634
  • София
  • Мнения: 6 551

 Съобразени са с общото ниво на курсистите от Междучасие и взетия материал.


Имайки предвид, че средният резултат е 41т, не съм много убедена в горното твърдение.
Аз не съм компетентна да преценя каква е трудността на този ПИ, но съдейки по резултата на моето дете (65т) и резултатите в школата, където ходи, предполагам, че Дидева е права, че не са толкова трудни, но не бих ги нарекла и елементарни.

# 635
  • Мнения: 6 326

 Съобразени са с общото ниво на курсистите от Междучасие и взетия материал.


Имайки предвид, че средният резултат е 41т, не съм много убедена в горното твърдение.
Аз не съм компетентна да преценя каква е трудността на този ПИ, но съдейки по резултата на моето дете (65т) и резултатите в школата, където ходи, предполагам, че Дидева е права, че не са толкова трудни, но не бих ги нарекла и елементарни.||

Средният резултат от всички явявящи се само показва потресаващото общо ниво. И те не са само обучаващите се в Междучасие, а има много външни. Та твърдя, че са съобразени с изучаваният в училище материал и с този на курсовете.
Добре, хайде...да не са елементарни. Да кажем - не са трудни и съвсем не са само за СМГ и състезатели, на което твърдение опонирах.

# 636
  • София
  • Мнения: 6 551
Ааа, аз за СМГ нищо не съм споменавала. Simple Smile) И да, общото ниво определено не е ...високо. В интерес на истината и аз леко се разтревожих от резултата на девойката, защото принципно няма затруднения, старателна е и се справя. И като кажеш, че са елементарни, нормално на човек да му докривее. Blush

# 637
  • Мнения: 2 914
Да запитам - за пробния по мат носиха ли си лист с формулите децата ви?

# 638
  • Мнения: 9 043
Малоумщината от 100 точки я има само на НВО.  За мен е важно процентното съотношение и средният резултат.
В началните класове на малкият ми син резултатите се измерваха в проценти. 50% си е чиста двойка. Но достигане до 100 процента почти нямаше.
Виждам същата тенденция и при изпита на АК.

# 639
  • София
  • Мнения: 9 616
Ама чакайте сега, нали цялата идея с ПИ е да се види нивото, къде е детето спрямо средния резултат, къде са грешките и да се работи по тях.  За мен ПИ, на които масово са изкарани 95- 100 т. , не е особено полезен, защото явно трудността не е съобразена.

Хоуп, не те разбрах, каква е тенденцията с изпита за АК?

# 640
  • Пловдив
  • Мнения: 1 138
Аз не разбирам защо трябва да НЕ успеят всички да се справят с тези 100т. Напротив, деца, които са учили и работили, трябва да ги достигнат. Защо трябва да е трудно да се реши всичко, щом е по учебния материал?
По този начин какъв урок им даваме на децата? Учим ги да се вторачват в безумни дребни детайли, никому ненужни и непоказващи никакви знания и да наизустяват темплейти.
А и с масово достигане до 100т ще покажем на МОН, че не може да сортира деца с един изпит за хуманитарни, математически, езикови и т.н. гимназии.
Може да се усетят и да разрешат на училищата да си сортират учениците според интересите на децата.

# 641
  • София
  • Мнения: 9 616
Например, защото дори и в училище децата не изкарват еднакви оценки, не всички могат да работят под стрес. И да, аз смятам, че урок “Дяволът е в детайлите” е полезен не само за НВО, но и в живота, когато ще трябва да решават далеч по-сложни проблеми.

Не виждам защо толкова се напъва за отделни изпити за Математически и езикови гимназии. Достатъчни са 2-3 по- завъртяни задачи, които да отсеят децата. Същото важи и за БЕЛ.

# 642
  • Мнения: 9 043
Rosi ами то как ще ме разбереш като пиша преди кафето Simple Smile
На изпита в АК резултат от 100 точки няма пък камо ли да е масовка. И никой не очаква да има.

# 643
  • Мнения: 6 326
Ааа, аз за СМГ нищо не съм споменавала. Simple Smile) И да, общото ниво определено не е ...високо. В интерес на истината и аз леко се разтревожих от резултата на девойката, защото принципно няма затруднения, старателна е и се справя. И като кажеш, че са елементарни, нормално на човек да му докривее. Blush

Аз не съм и казала подобно нещо за теб. Но другата потребителка имаше възражения по отношение на Симеонов, в качеството му на съставител на задачите. Намеси и състезатели, и СМГ.
Това е първи ПИ. Има достатъчно време да се тренира както формата, така и трудността.

Това е изпит. Не е нормално всички да изкарат максимума на изпит. Това би означавало, че нарочно са дадени елементарни задачи, за да се покаже фалшиво топ ниво. Но...когато задачите са лесни, и въпреки това резултатите са ниски...

Последна редакция: сб, 26 ное 2022, 12:59 от Fancy

# 644
  • Мнения: 7 327
Всъщност среден резултат от 41 точки е с 8-9 точки по-висок от средния резултат от последното НВО (ако правилно си спомням  тази част от статистиката).
Аз нещо друго си мисля. На последното състезание един от най-добрите математици в тази възрастова група си премери менталните сили с предния набор и е в най-високата част на класирането. От набора две деца с максимални резултати. Идея нямам как се постигат, но децата са страхотни. За такива училищата ще трябва да се състезават, а не децата за училища.

Общи условия

Активация на акаунт