Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Каква е разликата в статута на склад и/или при доставчик при озонците? Има ли влияние върху скоростта на доставка?
Има ли валидни отстъпки в момента?
Какво е афилиейт линк?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Каква е разликата в статута на склад и/или при доставчик при озонците? Има ли влияние върху скоростта на доставка?
Разликата между 'на склад' и 'при доставчик' в Озон е, че 'на склад' означава, че продуктът е наличен в техния склад, докато 'при доставчик' означава, че трябва да бъде изпратен от издателя или производителя до Озон. Статусът „при доставчик“ може да забави поръчката с 2-3 дни. Очакваната дата на доставка на всеки продукт може да бъде повлияна от времето, необходимо на доставчика. Въпреки това, при тествани случаи не се наблюдава значителна разлика в сроковете за доставка между артикули на склад и такива при доставчик.
-
Има ли валидни отстъпки в момента?
Озон се ориентира към преустановяване на работа с кодове за отстъпки. Вместо това, те се фокусират върху партньорски връзки, които представляват връзки към продукти с отстъпка, предлагани от партньори. Тези връзки водят до продукти на Ozone и предлагат отстъпки на клиентите, като част от тази отстъпка се връща към партньора, който ги популяризира.
-
Какво е афилиейт линк?
-
Ще премахнат ли процентите за категориите Сребро и Злато?
-
Какво представляват афилиейт линковете и носят ли ползи на потребителите?