Имаме кофти проблем с Райфайзен

  • 10 179
  • 82
  •   1
Отговори
# 30
  • Мнения: 3 094
Имам два ипотечни кредита, но от друга банка. Застраховката си я поема изцяло банката.
Иначе съм съгласна с изложението по- горе. Naughty

винаги е за твоя сметка застраховката и оценката на ипотекирания имот (както и разходите по самото учредяване на ипотеката), може да го поема банката - но това е само на думи, след това тя ще ти разпредели стойността на тази услуга във времето, в съответните вноски за сметка на кредутополучателя.

Работя във въпросната банка и съм сигурна в това, което пиша. Оценката и разходите за ипотека са за моя сметка, но застраховката е за сметка на банката.

Много лошо - аз пък 10 години съм работила в Райфайзен, даже 4 години бях управител на едно от дружествата....и съм наясно с механизмите.....

# 31
  • Мнения: 491

Имам два ипотечни кредита, но от друга банка. Застраховката си я поема изцяло банката.
Иначе съм съгласна с изложението по- горе. Naughty

# 32
  • Мнения: 3 094
навсякъде е едно и също - безплатен обяд няма. дали е явно или не - прехвърлянето е върху клиента  винаги ......ще ми се още в по-дълбоки пояснения да вляза, но ще се почувствам почти пред студенти, а нямам нужда и он-лайна да го правя.

Последна редакция: нд, 23 мар 2008, 17:59 от Bastet

# 33
  • Мнения: 2 018
Всички разходи свързани с ипотеката и кредита, са за сметка на клиента! Застраховката също!

Дори и някоя друга банка да ти плащат застраховката, то те си взимат после парите под формата на такси и лихви...

# 34
  • София /Абсурдистан
  • Мнения: 11 725
Не само вие имате кофти проблем, при тях некоректността е нещо обичайно, един от номерата им съм го написала тук  http://www.bg-mamma.com/index.php?topic=240524.0;all

Изчетох цялата ти тема, ама не разбрах защо те са некоректни към теб. Значи ти си напълно коректна, като укриваш доходи, а тези които не ти признават укритите доходи са некоректни. Нищо лично, ама не разбирам защо си толкова разгневена.

1. Темата не е моя;
2. Къде точно съм написала, че укривам доходи, защото аз не откривам такова нещо? Напротив - изрично е посочено, че имам доказани доходи, поради което те сами ме потърсиха с предложение за кредит;
3. Това, което направиха, няма нищо общо с доходите;
4. Постъпиха повече от некоректно, сега съжалявам, че не ги съдих тогава.
5. Продължавам да твърдя, че служителите им в клона в Бизнеспарка са подбирани по критерий
за уникална некадърост.

# 35
  • Мнения: 3 153
Аз малко офф, но да използвам темата-през последната година таксата по ипотечния ми кредит се повиши с близо 5%, което за сериозна сума си е много. Обяснението на банката ми (Биохим, вече Уникредит) е, че има промени в Базовия лихвен процент на Банката, което се определяло от ...... на БНБ. Искам да попитам-при вас така ли е и повиши ли се последната година стойността на вноската й?? Ако това е нормално съм озадачена сериозно, защото 5% на година си е е'аси поскъпването!!!

# 36
  • Абсурдистан
  • Мнения: 3 321

Извинявай Hug, наистина съм се объркала, като те сметнах за автор на темата, а то било tititi. Написаното от мен важи за нея, а не за твоя случай.
Надявам се, не се сърдиш много  bouquet

# 37
  • София /Абсурдистан
  • Мнения: 11 725
Няма нищо, мир   Peace
 Hug

# 38
  • Мнения: 3 094
Unknown_lady, не само в този клон е така.........за жалост редовите служители на банката са адски зле. Много от тях не са с икономическо образование и се назначават на шуро-баджанашкия принциип. Предпочитат се хора от провинцията, защото са по-евтини. Правят уникални гафове, много малко от тях владеят перфектно английски, за втори език дума не може и да става. След като има шефки бивши танцьорки и сервитьорки извода се набива сам. Всичко кадърно бяга. Работила съм в тая банкова група дълги години и знам какви уникално загубени, но с огромно самочувствие създания има. Даже като съм пътувала в асансьорите си позволяват да не поздравяват мениджъри, да не говорим , че и личната хигиена им куца - още сутрин смърдят на неизмито и на пот.......Свестните и компетентни  служители са малко на брой и ги съжалявам, защото седят по нощите за да вършат работата на разни връзкари, който ама нищичко не отбират. Текучеството в Райфайзен е огромно, защото заплатите на редовите служители са едни от най-ниските за банковия сектор - но такива са указанията към човешките ресурси да се назначават евтини служители.

Последна редакция: пн, 24 мар 2008, 11:11 от Bastet

# 39
  • Мнения: 4 668
 
Bastet  много точно е обяснила .
Това е причината да е на такова ниво обслужването в тази банка .
 
 

# 40
  • София /Абсурдистан
  • Мнения: 11 725
Ега ти и политиката, така ли трябва да се работи,по-евтино да излиза, а другото няма значение ...

# 41
  • Мнения: 329
И аз съм разочарована от тази банка, писала съм и в други теми. Изтеглих си пакета от документи за кредит, тъй като коренно промениха условията, за една седмица, но върха на всичко беше, че ми върнаха служебната бележка като копие, защото оставали при тях, а аз щя да я използавам в друга банка-не беше в техен образец!!!!! След още седмица служителката едва ли не изненадана ми се обажда , за да ме попита какво става с кредита,  Shocked при положение, че изтеглих документите и ясно обясних, че условията им за нас станаха явно неизгодни.

# 42
  • Мнения: 3 094
И аз съм разочарована от тази банка, писала съм и в други теми. Изтеглих си пакета от документи за кредит, тъй като коренно промениха условията, за една седмица, но върха на всичко беше, че ми върнаха служебната бележка като копие, защото оставали при тях, а аз щя да я използавам в друга банка-не беше в техен образец!!!!! След още седмица служителката едва ли не изненадана ми се обажда , за да ме попита какво става с кредита,  Shocked при положение, че изтеглих документите и ясно обясних, че условията им за нас станаха явно неизгодни.

Това, че не са ти върнали бележката е в съгласие със световните практики. Чуждите банки вкарват тези почини и у нас както си му е реда. Това е така, защото те ти правят "досие" - другия път като поискаш заем ще те гледат под лупа или пък ще ти предложат по-добри условия , зависи от икономическия момент, защото вече веднъж си подала документи , а после си ги изтеглила...........За другото - да , неприятно е - но в големите институции е така - може и месец да мине , докато единият отдел разбере какво е правил дригият. Аз имам подобни изпълнения със застрахователни дружества Simple Smile

Последна редакция: вт, 25 мар 2008, 14:59 от Bastet

# 43
  • Мнения: 329
Само да уточня, че само един документ ми го върнаха в копие, а иначе съм съгласна да си правят досие, но да си съхраняват копия. Условията ги променят за една седмица, при положение, че има предварително одобрение- на думи и след това същата служителка, без да иска да ми даде обяснение за новите условия които ми налагат ме пита дали сме се отказали.

# 44
  • Пловдив
  • Мнения: 2 527
Добре де, изчетох и другата тема. Останалото няма да коментирам, ама това с кредитната карта и 2000 лв. newsm78 Bastet, възможно ли е това? И какво по дяволите се прави, ако ти се случи в тази или друга банка  newsm78

Общи условия

Активация на акаунт