Но моят опит е най-вече за началното образование, тук и в България. Колко голямо е детето ти? Ако искаш още мога да ти пиша на лични.
Първо ми харесва, че държат на дисциплината
Второ, не претоварват учениците с излишен материал. Все пак малцина стават професори и научни работници.
Целта е да се запамети материала още в училище.
Разделяне на децата на ниво по важните предмети, в зависимост от знания и способности.
Няма бележкарство, това в следствие на начина, по който се оценяват знанията на децата.Няма го напрежението, което го има в БГ училище, по всички предмети да изкараш най-високата оценка просто, защото такава оценка няма.
В гимназията, след определени години, започва едно профилиране, в зависимост от интересите и способностите на децата. И както Eve90 е написала и го забелязвам още първата година на моя син в гимназията, карат те да мислиш, а не просто да зубриш и възпроизвеждаш зазубреното
Организират се и много клубове в училищата по интереси, като кръжоците едно време в нашите, музика, спорт, изкуство.
viks76, а на теб какво ти харесва в английската образователна система и какво ти липсва тук от българската?