Работа на кораб, круиз

  • 348 671
  • 842
  •   2
Отговори
# 465
  • Мнения: 21
Здравейте,
Търся инфо за яхти.Някой знае ли менингови фирми за това?
Има ли  има такава във Варна ?
Благодаря предварително

# 466
  • Мнения: 21
http://www.vikingrivercruises.com/employment/

Това е линк за директно кандидатстване  във Вайкинг ,без посредник .
Там заплатите вече не са такива каквито бяха и договорите са швейцарски  .Плюс е че имаш осигуровки и ако имаш деца получаваш детски добавки.

# 467
  • Мнения: 0
Виждам, че тук има хора с опит в тази област така че бих искал да попитам, някой може ли да ми даде подробности за позициите Assistant Storekeeper и Assistant Stateroom Steward - какви отговорности имат както и какво им е заплащането горе-долу става въпрос за Carnival Cruises Lines.
Мерси предварително.

# 468
  • Мнения: 0
Едното е помощник камериер, другото е склададжия...
http://cfs-group.com/files/Store_Keeper.pdf
http://mexicrew.homestead.com/ICS_Asst_Cabin_Steward-Stewardess.pdf
 Wink

# 469
  • Мнения: 0
Здравейте,
Миналата година работих за Carnival Cruise Lines. От 04.2012 до 11.2012. Работих като asst.waiter и се качих чрез A to Z manning. Понеже се сещам колко трудно ми беше да разбера как да започна работа на круизен кораб, съм си обещал, че ще предоставя всяка информация, която знам.
Ето как започна всичко. Един хубав есенен ден на 2011г. се запътих към офиса на A to Z manning, който се намира във Варна на ул. Батак 7 (офис 12, етаж 2). Бях чел някъде за тях и реших просто да отида без дори да имам уговорена среща. Почуках и влязох в офиса. Вътре беше привлекателна жена на средна възраст, която ме посрещна любезно на английски. Това беше южноафриканката За-За, която заедно със съпруга си Илия са работили за Carnival CL и след това основали въпросната A to Z manning agency. Казах на За-за за желанието си да работя на кораб, да спестя пари и да пообиколя света. Поговорихме си на английски за 5-10 мин., тя остана доволна и ми каза да дойда пак за да ме подготвят за интервю с представител на Carnival. Ето какви документи бяха нужни:
1. Police Clearence Certificate (Свидетелство за съдимост)
2. Original CV in English
3. 1 recent Passport Photo
4. References of past employment
5. Certificates and Diplomas eg: High School and University etc.
6. English Test Certificate (20лв)
7. Passport
Свидетелството за съдимост и дипломата трябваше да бъдат преведени на английски. Реших да дам на За-За да ми помогне с това. Нещата бяха превдени от Призма, струваше ми 11лв. на страница, за което получих касова бележка от За-За.
Препоръките бяха малко по-трудни, понеже може да се каже, че нямах почти никакъв опит като сервитьор. Но все пак успях да намеря такива от бивши работодатели.
Теста по английски се прави онлайн в офиса на За-За и струва 20лв., за които също получих касова бележка. Не е труден и мисля, че трябва да изкараш поне 70%. http://www.marlinstest.co.uk/online_flash_test.php?tid=5
 И така, всички документи нужни за интервюто бяха готови. За съжаление вече бях изпуснал есенното интервю и трябваше  да дочакам пролетното. Получих имейл, около 10 дена преди то да се състои, от За-За знаех, че въпросите ще бъдат относно вина, ястия и т.н. На въпросното интервю бяхме около 30 човека, а интервюиращият бе българин, F&B manager в Carnival. При мен мина много добре, пита ме за бъдещите ми планове, защо искам да работя на кораб, за вина и как се прави ... мусака Grinning. Шегувахме се, смяхме се и ми подписа листа. Мисля, че почти всички взеха подписа, малък проблем имаше едно момче с татуировка на ръката.
След това интервю ни казаха, че времето за чакане на договор е от 2 седмици до 6 месеца. Разбира се никой не чакаше повече от 2 месеца, понеже на Карнивал не им достига персонал. На мен ми се обадиха след месец и трябваше да приготвя следните неща:
1. Medical - 250lv. - медицинските изследвания са много обстойни и се правят за един ден в един медицински кабинет до хотел Черно море.
2. C1D visa - ок. 200lv. - за разлика от интервютата за студентска бригада, тук почти не отказват моряшка виза
3. Administrativa assistance - 250lv. - това са и единствените пари, които даваме на A to Z manning и те представляват един вид комисионна за визата (понеже те подготвят всички документи)
4. Flight ticket - ок. 700lv. - обикновено е до Маями и също се урежда от За-За.
Така общата сума пари, които ти трябват са около 1400лв., което означава, че плюс предните такси за превеждане, теста по английски и джобните ( $200 са напълно достатъчни, ако се харчат разумно), човек може да се впише в по-малко от 2000лв.
И ето, че в края на Април аз вече летях за Маями, качих се на кораба, където първият месец наред с работата трябваше да направя всички нужни трейнинги (Crowd managemeng, Crisis managemeng, First aid и т.н. и т.н.). За живота на кораба вече няма да се впускам в подробности понеже всеки вижда нещата по различен начин, но не беше нито леко, нито много трудно. Видях 12 държави от Канада до Хондурас. Разказите, че няма време да се слиза на брега не са верни, аз лично прекарвах много време навън. Забранено е да работим повече от 10 часа на ден и във всеки един момент, в който пожелаете да приключите ви взимат билет до България без проблем Simple Smile
През цялото време За-За беше изключително точна като може би единственото нещо , за което ме подведе беше, че контрактите са не по-дълги от 6 месеца, но аз не и се сърдя Wink

# 470
  • Мнения: 0

Изчетох всички мнения в тази тема и твоето е едно и също, публикувано 2 пъти. Изглежда ми точно като реклама на въпросната агенция, за която пишеш. Мислех да кандидатствам чрез тях, но ако са толкова зле да си правят реклама по този начин...взех да се разколебавам.

# 471
  • Мнения: 0
Някой може ли да сподели инфо от първа ръка за позицията assistant stateroom steward (камериер в housekeeping department-а) става въпрос за Carnival. Наистина ли нямат почивен ден и се работи по 12 часа? Предстои ми интервю за тази позиция другата седмица и нямам идея какви въпроси ще ми задават и какво да очаквам Simple Smile Ако няма да имам време от бачкане да слизам по пристанищата няма смисъл ...

# 472
  • Мнения: 563
Единствени впечатления имам от круиз Олимпия, от Игуменица,Гърция до Анкона,Италия (като клиент).
Не видях някой да се утрепва от работа,визирам-сервитьори в бара,бармани,рецепционистки.
Другите длъжности може и да са по-натоварени,но тези определено си "клатеха краката" през всичкото време докато бях на кораба. Може и да греша... така изглеждаха поне.

И да допълня че пътниците не бяха само пенсионери,както се говореше в първите страници,
на кораба бяха качени поне 5 автобуса с ученици. И други хора на средна възраст си имаше.

Последна редакция: ср, 18 сеп 2013, 02:49 от Christians Mum

# 473
  • Мнения: 0
Здравейте, видях, че някой е писал за компанията Viking. Аз разгледах сайта и мисля да кандидатствам там, но бих искала да попитам, ако някой е работил там, какви са ви пречатленията за работни условия, заплати и т.н. мерси предварително Simple Smile

# 474
  • Мнения: 25
Здравейте! Казвам се Деси. Регистрирах се във форума заради темата. Макар, че прочетох почти всички страници имам няколко въпроса. Живея в Лондон от няколко месеца, не работя. Приятеля ми е тук от 3 години. Искаме да се качим заедно на кораб. Видях по-напред в темата, че има политика в някои компании да качват двойки. Въпроса ми е дали при всички е така или само в споменатите? Скоро ще се прибирам в България, живея във Варна. От къде бихте ме посъветвали да си подадем документите? От Лондон или от Варна? И последния ми въпрос, поне за момента Simple Smile е за позициите. Моя англ е добър, работила съм като администратор в хотел 2 години и в магазин за бижута 2 години. Имам ли шанс за администратор с този опит или в магазин? А приятеля ми е работил тук като строител и няма друг стаж, но има добър англ. Би ли могъл да се качи като барман или друга сходна позиция? Благодаря предварително за отговора!

# 475
  • Мнения: 0
Здравейте,някой има ли идея коя фирма българска или чужда качва екипаж за MSC cruises?
благодаря ви  Simple Smile

# 476
  • Мнения: 27 370
Здравейте! Казвам се Деси.....предварително за отговора!
Деси, лично аз мисля че е по добре от Англия, ще спестите комисионни и глупави разходи, а  ако не стане във Варна качват на Карнивал. Успех!

# 477
  • Мнения: 0
Здравейте! Предстои ми интервю за работа към AIDA Cruises. Кандидатсвам за позиция- готвач. Ще съм много благодарен на всеки, който може да ми даде някакво инфо относно компанията, работата в кухнята, условията на живот и т.н. Всяка информация би ми била полезна. Благодаря ви!

# 478
  • Мнения: 4
Здравейте, нова съм във форума. Някой може ли да каже, дали знае нещо за работата като администратор на Рецепция, работно време, заплащане, изисквания и т.н. Интересува ме за "Карнавал". Благодаря Ви предватително Simple Smile

# 479
  • Мнения: 12
Здравейте, нова съм във форума. Някой може ли да каже, дали знае нещо за работата като администратор на Рецепция, работно време, заплащане, изисквания и т.н. Интересува ме за "Карнавал". Благодаря Ви предватително Simple Smile

Здравей! Аз не съм работила на тази позиция,но от други българи знам,че парите са около 1800-2000$.(това ми е останало в паметта,моля да ме извиниш ако бъркам)  Плюс ти плащат самолетния билета за качване и слизане,само първият си го плащаш ти. Работата е п 8ч. смени. Т.е. когато си от 8-16 няма как да слизаш на пристанища. Имаш си почивен ден веднъж на 10 дни се пада,зависи колко персонал сте и от пристанищата. Когато имате  хоум порта на седмица почти всички работят.На някой кораби имате по 2 на седмица,което значи лудница x2.  Имат всяка седмици събрания. На нощните смени е много спокойно,но на първи и последен ден е малко в повече. Трябва  да имаш здрави нерви,всекидневно да се разправяш с много проблеми. ако имаш други въпроси ще се радвам,ако мога да помогна. Успех!
Ако още не си ходила за виза в американското посолство,можеш направо да кандидатстваш за туристическа,която ти дава право да останеш там на почивка. На мен никой не ми каза,и така ходих 2 пъти,защото исках да си имам.

Общи условия

Активация на акаунт