Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Какви са някои от отрицателните преживявания в българските хотели и какви са примерите за такива преживявания в конкретни хотели в България?
Има ли недоволни клиенти от обслужването в българските хотели?
Кои хотели са споменати в отрицателен контекст?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Какви са някои от отрицателните преживявания в българските хотели и какви са примерите за такива преживявания в конкретни хотели в България?
Отрицателните преживявания в българските хотели включват лошо обслужване, несъответствие между предлаганите услуги и действителното състояние на стаите, мръсни бани, разпадащи се аксесоари, стари мебели, лошо качество на храната, шумни съседи , неприятни миризми, лошо оборудване и други подобни. Някои от отрицателните преживявания включват лошо отношение към гостите, проблеми с чистотата в стаите , неприятни миризми , лошо качество на храната , неудобни легла , проблеми със санитарните съоръжения и липса на паркинг или неудобни ситуации с паркирането. Някои конкретни отрицателни преживявания включват проблеми с миризмата и чистотата в хотел Денз в Черноморци, лошо качество на храната и проблеми с паркирането в хотел Лион в Боржоа, както и недоволство от условията и обслужването на Toma's Residence.
-
Има ли недоволни клиенти от обслужването в българските хотели?
Да, има недоволни клиенти от обслужването в някои български хотели. Някои от тях споделят негативни преживявания в хотели като "Панорама" в Банско, "Лас Вегас" в Петрич, "Рай" в София, "Вени" в София, "Веника" в Чифлика, "Камена" във Велинград , „Енергоремонт“ в Панчище, „Илинден“ в с. Шипково, „Райски кът“ в гр. Калофер, „Плиска“ във Варна и др.
-
Кои хотели са споменати в отрицателен контекст?
Някои от хотелите, споменати в отрицателен контекст, включват "Панорама" в Банско, "Лас Вегас" в Петрич, "Рай" в София, "Вени" и "Веника" в Чифлика , „Камена“ във Велинград , „Енергоремонт“ в Панчище, „Илинден“ в с. Шипково, „Райски кът“ в гр. Калофер, „Плиска“ във Варна, "Катерино СПА" в Разлог и други; някои хотели споменати като отрицателни примери са хотел "Лебед" в комплекс "Гранд Хотел Варна", хотел "Арабела" в Албена, „Южна перла“ в Каваци, „Айсберг“ в Боржец, 'Плиска' в София, 'Вероника' и 'Рубин' в Константин и Елена , "Селект" във Велинград, "Армира" в Старозагорските минерални бани, "Делта" в с. Огняново и бунгала "Дани" в Камчия.
-
Какви са общите мнения за хотелите в България?
-
Какви са най-често срещаните проблеми в хотелите?
. Като се поогледах наоколо разбрах какво е имал предвид. Всички други (оказаха се руснаци и поляци) ядяха от месо със сос, а нашето беше някакъв гювеч. т.е към месото бяха наблъскали зеленчуците. Ако не го бях чула с ушите си, сигурно не бих се впечатлила. Сутринта беше същата работа-същият мазник дебнеше кой какво си взема от масата и тактично си затрайваше за празните чинии от шведската маса. Изобщо тази храна беше под всякаква критика, да не говорим за липсата й на обяд. Но и това щях да го преглътна, ако се бяхме наспали. Но все съм била на шумни места, но това ги бие всички по всички показатели!!!Предполагам само какви са били гостите и пристигащите и заминаващи цяла нощ трансферни посетители. Няма такива крясъци и писъци ЦЯЛА НОЩ. Къпането, тракането на токчетата и постоянно пристигащите таксита изобщо не ги броя. Когато сутринта се поогледах, забелязах, че клиентите бяха само мъже, и горе-долу ми се изясни ситуацията. Но при положение, че бяхме в София по работа, трябваше да ставаме рано сутринта и ни предстоеше друго пътуване, тази нощ, беше просто един кошмар! За да не съм абсолютно черногледа, бих казала, че хотелът е много чист и не лош като условия, но все пак така би трябвало да бъде в един уважаващ себе си публичен дом. Ако търсите място за спане и почивка, което се нарича ХОТЕЛ, просто не ходете в "Рай" София!
... Задължително пусни жалба в комисията за защита на потребителите - аз съм пускала и досега само хубави неща са ми се случвали. Реагират много коректно, макар и бавно
. Последния път им отне 2 месеца да направят проверка и да ми отговорят, но пък получих компенсация за нещата, които ме дразнеха.
.
, щото хотелите с конферентни зали отиват на 4* и са на други цени
Но може да се жалва в комисията за подвеждаща реклама.