Отговори
# 660
  • София
  • Мнения: 1 634
Такааа, да ви кажа
Значи 1 модул се въвежда от комп специалисти- това са колеги по информатика, но накрая и математиците хвърляме пак по един преглед
Ние проверяваме 2 модул
там за 26, 27, 28 зад се пишат 0 или 5 точки
29 и 30 знаете- всичко се гледа под лупа от двама независми проверители. Ако на задача има повече от 2 точки разлика, работата отива на арбитраж.

И за преразказа разбрах, че ще така!

Ganis, лека работа и да донесеш добри новини! Hug

# 661
  • Мнения: 7 190
29 и 30 знаете- всичко се гледа под лупа от двама независми проверители. Ако на задача има повече от 2 точки разлика, работата отива на арбитраж.
А ако разликата е една точка, какво се прави?

# 662
  • София
  • Мнения: 49
Ехааа, ама колко много сте изписали.... Нямам никакъв шанс да ви изчета, но минавам набързо да се отчета:
според детенце тестът бил много лесен, петте задачи били трудни, каза че 29 задача не е решил, всичко друго било ОК. Не съм видяла и сравнила лично, но ако наистина е така, значи 90 точки и оценка около 5,60 - ДОВОЛНА! Той обаче не посмял да ми звънне, защото бабата вече го беше насмотала и го изпратила на урок по.... не ми се смейте сега.... МАТЕМАТИКА  hahaha
Горкия, ще си го взема в най-скоро време. Аз поспорих доста с нея, казах й че утре има друга матура и не е време за математика повече, обаче тя - не, та не! Ще ходи на урок, защото не може да решава транспортни задачи!



Arim, наистина си взимай детето - и аз понякога като се ядосам ставам майка-идиотка, ама това е прекалено...

Само да попитам - за каква матура утре става въпрос?

Що се отнася до оценяването - мисля, че ще става по досегашната скала, т.е. 16 точки - 3,00; 44 точки - 4,00; 72 точки - 5,00 и точките помежду им разделени на 28  и отразени в стотни (хилядни). Логиката е, че все пак са заложени някакви критерии, а то иначе какво става ...

# 663
  • София
  • Мнения: 5 194
29 и 30 знаете- всичко се гледа под лупа от двама независми проверители. Ако на задача има повече от 2 точки разлика, работата отива на арбитраж.
А ако разликата е една точка, какво се прави?
Средно аритметично.

# 664
  • София
  • Мнения: 531

Задачата е абсолютно нормална. Просто трябва да преценят, ако числителят на една дроб е 5, какъв трябва да е знакът на знаменателя, така че дробта да е положителна.
Ясно е какво трябва да прецениш и мога да приема, че е абсолютно нормална за деца от МГ!
Но за останалите, интервала не е много естествен отговор за задача, в която децата очакват да впишат едно число.

Не е така, FireLite. Едно число като отговор, но изрично е казано "най-малкото цяло число", което предполага интервал, от който се взима търсеният отговор.  Peace

# 665
  • Мнения: 804
Само да попитам - за каква матура утре става въпрос?
Утре и вдругиден са външните оценявания по история и цивилизация и човек и природа.

# 666
  • София
  • Мнения: 5 194

Задачата е абсолютно нормална. Просто трябва да преценят, ако числителят на една дроб е 5, какъв трябва да е знакът на знаменателя, така че дробта да е положителна.
Ясно е какво трябва да прецениш и мога да приема, че е абсолютно нормална за деца от МГ!
Но за останалите, интервала не е много естествен отговор за задача, в която децата очакват да впишат едно число.

Не е така, FireLite. Едно число като отговор, но изрично е казано "най-малкото цяло число", което предполага интервал, от който се взима търсеният отговор.  Peace
Нещо се разминахме. аз имах предвид 26, а FireLite пишеш за 27. Wink

# 667
  • Мнения: 1 123

Задачата е абсолютно нормална. Просто трябва да преценят, ако числителят на една дроб е 5, какъв трябва да е знакът на знаменателя, така че дробта да е положителна.
Ясно е какво трябва да прецениш и мога да приема, че е абсолютно нормална за деца от МГ!
Но за останалите, интервала не е много естествен отговор за задача, в която децата очакват да впишат едно число.

Не е така, FireLite. Едно число като отговор, но изрично е казано "най-малкото цяло число", което предполага интервал, от който се взима търсеният отговор.  Peace

Нямам сили да споря. Просто споделих как се е стигнало да вписване на грешен отговор, при решена вярно задача. Peace

# 668
  • София
  • Мнения: 5 194
Ехааа, ама колко много сте изписали.... Нямам никакъв шанс да ви изчета, но минавам набързо да се отчета:
според детенце тестът бил много лесен, петте задачи били трудни, каза че 29 задача не е решил, всичко друго било ОК. Не съм видяла и сравнила лично, но ако наистина е така, значи 90 точки и оценка около 5,60 - ДОВОЛНА! Той обаче не посмял да ми звънне, защото бабата вече го беше насмотала и го изпратила на урок по.... не ми се смейте сега.... МАТЕМАТИКА  hahaha
Горкия, ще си го взема в най-скоро време. Аз поспорих доста с нея, казах й че утре има друга матура и не е време за математика повече, обаче тя - не, та не! Ще ходи на урок, защото не може да решава транспортни задачи!



Това ме развесели, без задна умисъл:)) То, да си призная честно, прословутата Транспортна задача се учи във ВУЗ и аз съм я позабравила даже:)

# 669
  • София
  • Мнения: 49
Само да попитам - за каква матура утре става въпрос?
Утре и вдругиден са външните оценявания по история и цивилизация и човек и природа.

Много благодаря! Покрай тези тревоги с БЕЛ и математика моята щерка съвсем е забравила за другите изпити. Те и от един месец не са имали друго освен математика и български. Сядаме да преговаряме историята.

# 670
  • София
  • Мнения: 18 330
И аз се присъединявам към благодарностите на Sash към г-жа Симеонова!  bouquet Дъщеря ми също!Повярвайте ми, на човек, който има принципно някакви пристрастия към математиката, му е нужен явно малък стимул за да да бъде окрилен...Е, тя го получи  именно от ganis. Hug С това си твърдение по никакъв начин не омаловажавам работата на госпожата в училище и на тази в школата, адмирации и за тях!И аз допринесох в някои моменти с нещичко, най-вече с каране и викане.. Mr. GreenШегувам се.Но определено от всичко най-интересни й бяха задачите във форума по математика, приемаше ги като предизвикателство, с което се бореше докато не успее.Даже сега се жалва, че щели да й липсват.. Joy
mama julka,по БЕЛ със сигурност има грешка за 1 точка в първия модул.Освен това е неясно какви точки ще й бъдат отсъдени за минианализа и преразказа.Но при добро стечение на обстоятелствата с преразказа, резултатът й  ще бъде повече от добър.Та иначе казано, нямам основания да се оплаквам от детето.Трябва да се оплача от себе си за това, че й нямах достатъчно доверие. Embarassed
Днес срещата ни беше страхотна,скъпи мами! HugИскрено се надявам да я повторим след излизането на оценките. PeaceИ не само за да ровим в статистики и балове, а за да имаме възможността да си побъбрим вече не толкова обременени от пустите изпити! HugТолкова ми беше гот днес, че не ми се тръгваше. Wink

# 671
  • Пловдив
  • Мнения: 1 584
Браво на децата, като чета резултатите - има за какво да се гордеете!
Моля ganis или някоя мама, която има познати учителки или в РИО - кога учителите ще разберат точките от НВО. Моят син в училище е между 4 и 5, а на теста има 58т., което е 5,57, което определено би натежало за крайна оценка. И се страхувам ако госпожата оформи оценката преди това, при нас са преклалено строги и като нищо ще остави 4, а знаете 1 единица колко голямо значение има!

# 672
  • София
  • Мнения: 49
Ехааа, ама колко много сте изписали.... Нямам никакъв шанс да ви изчета, но минавам набързо да се отчета:
според детенце тестът бил много лесен, петте задачи били трудни, каза че 29 задача не е решил, всичко друго било ОК. Не съм видяла и сравнила лично, но ако наистина е така, значи 90 точки и оценка около 5,60 - ДОВОЛНА! Той обаче не посмял да ми звънне, защото бабата вече го беше насмотала и го изпратила на урок по.... не ми се смейте сега.... МАТЕМАТИКА  hahaha
Горкия, ще си го взема в най-скоро време. Аз поспорих доста с нея, казах й че утре има друга матура и не е време за математика повече, обаче тя - не, та не! Ще ходи на урок, защото не може да решава транспортни задачи!



Най-смешното е, че преди месец и половина дъщеря ми имаше тази задача за домашно - това не й е помогнало обаче за решението - сетила се как да я реши накрая, когато нямала време да я напише...



Това ме развесели, без задна умисъл:)) То, да си призная честно, прословутата Транспортна задача се учи във ВУЗ и аз съм я позабравила даже:)

# 673
  • София
  • Мнения: 49
Така съм си написала съобщението, че едва ли някой ще го разбере - нали за първи път пиша... цитатът е отишъл след моето писане - а трябваше да е така:


Ехааа, ама колко много сте изписали.... Нямам никакъв шанс да ви изчета, но минавам набързо да се отчета:
според детенце тестът бил много лесен, петте задачи били трудни, каза че 29 задача не е решил, всичко друго било ОК. Не съм видяла и сравнила лично, но ако наистина е така, значи 90 точки и оценка около 5,60 - ДОВОЛНА! Той обаче не посмял да ми звънне, защото бабата вече го беше насмотала и го изпратила на урок по.... не ми се смейте сега.... МАТЕМАТИКА  hahaha
Горкия, ще си го взема в най-скоро време. Аз поспорих доста с нея, казах й че утре има друга матура и не е време за математика повече, обаче тя - не, та не! Ще ходи на урок, защото не може да решава транспортни задачи!



Това ме развесели, без задна умисъл:)) То, да си призная честно, прословутата Транспортна задача се учи във ВУЗ и аз съм я позабравила даже:)



Най-смешното е, че преди месец и половина дъщеря ми имаше тази задача за домашно - това не й е помогнало обаче за решението - сетила се как да я реши накрая, когато нямала време да я напише...

# 674
  • Мнения: 804
Много благодаря! Покрай тези тревоги с БЕЛ и математика моята щерка съвсем е забравила за другите изпити. Те и от един месец не са имали друго освен математика и български. Сядаме да преговаряме историята.
Остави го детето да почине.Вярно,че тази седмица беше полуинфарктна.
Моя синковец, въпреки че разчита на оценката от утрешното ВО по история (и госпожата му е казала,че ще го оцени за годината в зависимост от резултата му утре) хич и не поглежда да седне.
А и на мен сърце не ми дава да го накарам, като знам колко се изтормози днес.

Общи условия

Активация на акаунт