САМО ЗА КОДОВЕ ОТ ЛАРЕДУТ - 64

  • 47 500
  • 749
  •   1
Отговори
# 195
  • Мнения: 21
Същото ми отговориха и на мен. Проблем - работят за остраняването му.

Цитат
Bonjour Ирена Иванова,

C'est une anomalie sur le site qui a été remontée.
Nos équipes mettent tout en oeuvre pour résoudre les problèmes au plus vite.
Merci pour votre compréhension.

Последна редакция: ср, 16 мар 2011, 11:57 от reni79

# 196
  • Мнения: 876
Nº  20110210556141
du 21/01/2011  Remboursement colis égaré  Crédité sur votre compte BANCAIRE  17/03/2011  23,87 €
 Момичета,това означава че ще ми ги възтановят парите директно по сметката,така ли?
Извинете ме,но съм объркала темите  Blush

# 197
  • Мнения: 324
Същото ми отговориха и на мен. Проблем - работят за остраняването му.
мен ме интересува и проблема с каталозите кога ще оправят, но да не прекаляваме  Laughing

Благодаря ви, момичета, които им писахте и изяснихте положението!   bouquet

# 198
  • София
  • Мнения: 2 296
Понеже за втори път изтръпвам от подобни такси и суми за доставка, с надеждата, че наистина е проблеми ще бъде отстранен, ще използвам случай да си прочета "конското"  Mr. Green

Надявам се, че всички осъзнахме какво ни чака, ако продължаваме със злоупотреби и поръчки под 10 евро и с дебитни ноти....
Има много сайтове за пазаруване, наистина, но Ларедут е само един, с подаръците си, тръпката около кодовете и налучването им, знаете как е...
Нека продължим да пазаруваме от там коректно и да нямаме поводи за подобни притеснения!  Peace
Потвърждавам написаното от Хриси за доставките в Литва и ви призовавам да се споразумеем и ние да правим поръчките си, съобразно изискването на ЛР за 10 евро като минимална сума!
Надявам се след този случай хората, на които им се е случило да получат ДН, сред които съм  и аз... Embarassed да се стараем да бъдем коректни клиенти, както и ЛР са коректни с нас, въпреки номерата им, които пък са тръпка и предизвикателство за нас! Нали?!
Надявам се, по-рядко да срещам коментари от сорта:"Като са позволили да се поръчва за 2-3 евро, ще поръчвам!"
Надявам се да няма последствия за болшинството, заради недобросъвестността на някои!  Peace
Извинявам се за дългия и отегчителен пост, но съм сигурна, че има доста хора, за които Ларедут е не само място за пазаруване, а място и начин на забавление и  емоции.
Тук имам много сродни  души, защото никой от семейството ми  и приятелите не гледа сериозно на тази моя страст и хоби, а само ми се подиграват, но като кажа кое за колко съм купила или като видят някой от подаръците, особено последните...гледат завистливо и искат и те! Mr. Green


Същото ми отговориха и на мен. Проблем - работят за остраняването му.
мен ме интересува и проблема с каталозите кога ще оправят, но да не прекаляваме  Laughing

Благодаря ви, момичета, които им писахте и изяснихте положението!   bouquet
Каталозите са "друга бира"
Почти съм сигурна, че ги обновяват с нова к-я и затова са недостъпни, есента пак беше така.  Peace

# 199
  • София
  • Мнения: 6 104


Надявам се, че всички осъзнахме какво ни чака, ако продължаваме със злоупотреби и поръчки под 10 евро и с дебитни ноти....
Има много сайтове за пазаруване, наистина, но Ларедут е само един, с подаръците си, тръпката около кодовете и налучването им, знаете как е...
Нека продължим да пазаруваме от там коректно и да нямаме поводи за подобни притеснения!  Peace
Потвърждавам написаното от Хриси за доставките в Литва и ви призовавам да се споразумеем и ние да правим поръчките си, съобразно изискването на ЛР за 10 евро като минимална сума!
Надявам се след този случай хората, на които им се е случило да получат ДН, сред които съм  и аз... Embarassed да се стараем да бъдем коректни клиенти, както и ЛР са коректни с нас, въпреки номерата им, които пък са тръпка и предизвикателство за нас! Нали?!
Надявам се, по-рядко да срещам коментари от сорта:"Като са позволили да се поръчва за 2-3 евро, ще поръчвам!"
Надявам се да няма последствия за болшинството, заради недобросъвестността на някои!  Peace
Извинявам се за дългия и отегчителен пост, но съм сигурна, че има доста хора, за които Ларедут е не само място за пазаруване, а място и начин на забавление и  емоции.


Нещо подобно не може ли да се сложи на първи пост ,преди цялата информация?

# 200
# 201
  • Мнения: 1 550
Ева smile3525за целият труд които полагаш.

# 202
  • Мнения: 1 883
Както казва Ева и аз, като мнозина се запалих и направо се вцепених от тези нови условия.
За това приветствам написаното от нея. За да продължим да пазаруваме изгодно тряба да спазваме тези прости правила.


Ева   Heart Eyes

# 203
  • Мнения: 21
Ето и какво написаха относно БД за съжаление:
Цитат
L'offre proposant la gratuité des frais ne concerne que les clients français.

Най-вероятно няма да има вече БД. Дано да греша!

И така .... Съжалявам да го напиша, но няма да има повече БД. Питах отново дали това означава, че повече няма да има БД за нас и ето отговора:

Цитат
non , cela ne concerne uniquement la France.

 Cry Cry Cry

Последна редакция: ср, 16 мар 2011, 12:31 от reni79

# 204
# 205
  • Мнения: 286
Ева е абсолютно права! Прочетете и се вслушайте.
С всяко нещо, с което се злоупотребява, рано или късно се преустановява.
Никой не е длъжен да понася неетично отношение, особено ако губи.
При мен само една поръчка падна под 10 Е, защото ми отказаха артикул /винага не бе в мен/ - доставиха ми я.
Тези дни им бях писала да им изпратят електронно ваучера, за си го ползвам за 8.80Е. Вече една седмица не ми отговарят. Което ме кара да си мисля, че вече им е писнало.
А що се отнася до вчера и днес - според мен опитват да мине номера с по-високите такси, ако не мине, ще пробват друг. Но явно ще има промяна.

Моето впечатление от работата на ДНЛ и разговорите напоследък е, че те са в основата на проблема. При тях услугите са много скъпи по принцип, не се претоварват толкова, държат на качеството и отношението. А това, което им случи тази година ги шокира и едва ли ще приемат да работят за нас за без пари.

# 206
  • София
  • Мнения: 2 296
Ето и какво написаха относно БД за съжаление:
Цитат
L'offre proposant la gratuité des frais ne concerne que les clients français.

Най-вероятно няма да има вече БД. Дано да греша!
Това се отнася за %,  които за нас са 10, а за Франция няма.
Така си го пише и в сайта и в мейлите и навсякъде.
Просто ние така сме свикнали и таксата participation forfaitaire aux frais de traitement за нас е доставката , а тя реално не е, и нея повлияваме с кодовете, а % не можем да махнем.
Объркано го написах, но се надявам, че ще ме разберете....

Те да ни върнат старите условия, това за нас е предостатъчно!

# 207
  • Мнения: 21
Страхувам се, че не е така, но ето:

Цитат
Ирена Иванова 16 март в 11:53
Je vous remercie pour votre réponse rapide! Sauf pour ce problème avec la taxe de 20%, quand je suis en utilisant un code pour la livraison gratuite, le système ajoute la taxe de 5,95 E pour la livraison. S'il vous plaît répondre à ce qui se passe ...
Merci d'avance!

La Redoute 16 март в 12:16 Докладвай
L'offre proposant la gratuité des frais ne concerne que les clients français.

Ирена Иванова 16 март в 12:27
Il n'y aura pas de livraison gratuit pour les plus de nous?

La Redoute 16 март в 12:28 Докладвай
non , cela ne concerne uniquement la France.



Цитат
Ирена Иванова 16 март в 12:44
La taxe de 5,95 Е sera obligatoire maintenant?

La Redoute 16 март в 12:46 Докладвай
Oui

Последна редакция: ср, 16 мар 2011, 12:46 от reni79

# 208
  • Мнения: 219
Момичета поправете ме ако греша, ама помните ли че като ни вдигнаха и % за "опаковка" от 7 на 10 пак твърдяха, че е бъг в системата. На всичките ни писма тогава така отговаряха, че не е 10 , а 7 и т.н.
Тогава всички европейски страни плащаха по 7 % а на нас ни лепнаха 10 - като за африканци  Crazy. И така си и остана.

Дано и сегашният им бъг не се окаже постоянен, ча такса ще плащам, ама ако трябва и допълнителни 20 % - определено се отказвам.

# 209
  • Мнения: 0
Те да ни върнат старите условия, това за нас е предостатъчно!

може би те могат да предявяват същите стари условия за Литва, също?  Rolling Eyes Simple Smile

Общи условия

Активация на акаунт