Сайтове за колективно пазаруване – да обсъдим сделките – тема 12

  • 46 788
  • 759
  •   1
Отговори
# 255
  • Мнения: 2 033
Госпожо Александрова, вчера Ви изпратих мейл с номерата на ваучерите ми с молба да ми бъде възстановена сумата.
Оставам със съмнение обаче, че първоначаният срок не е бил наистина до 14.09, защото в началото на сделката имаше на разположение 4 000 (четири хиляди) ваучера.
Водила съм два пъти децата на кино във въпросния комплекс, единия път на "Карибски пирати" бяха 3 (три) деца на прожекцията.
Аз съм безкрайно разочарована, а още не съм казала на децата дори. Ще бъдат разочаровани.

# 256
  • Мнения: 0
Уважаема Люлин,
за нас също бе доста трудно да вземем това решение. Ситуацията и за нас е много разочароваща.
Имахме грешка и в броя на оставащите ваучери.
Сумата за заплатените от вас ваучери ще бъде възстановена по посочена от вас сметка.

# 257
  • Мнения: 69
Имаме резервации, но с тези обърквания напоследък  Confused, дано всичко да е ок, ще споделя мнение после.

# 258
  • софия
  • Мнения: 30 322
Е, хубаво, де: имам платени ваучери и не мога да ги разпечатам и да ги ползвам, защото Колектива си сменял платформата Naughty Това е абсурдно! Да не казвам, че вчера като опитвах да разпечатвам ми изхаби 1/2 топче хартия и печаташе маймуници! И какво сега: докато ги "очаквам в най-скоро време" не мога да ползвам това, което съм платила? Същите палячовци като ментел!

Иначе отзив от вчера: Подстригване родител и дете в Пъзел, София
10/10
Този път бяхме при другото момиче. Доволна съм как ме подстрига. Аз съм на дълго каре и добре го направи. Не всеки може. На Мина й даде хубава форма на косата и пак ми даде много полезни съвети. Имаше отношение към детето. Много мила. Даже сега ходих и купих специална четка за ресане, за да не се къса косъма и да разплита косата.

Последна редакция: вт, 14 юни 2011, 11:14 от zvanche

# 259
  • Мнения: 87
Zvanche, да е някаква подобна, че и ние имаме проблеми с ресането
http://www.lookfantastic.com/accessories/tangle-teezer/tangle-teezer-pink.html

# 260
  • Мнения: 2 686
Цитат
Поради човешка грешка, бе допусната техническа такава. Крайната дата за използване на ваучерите е  5 юли, а продължителността на валидността на ваучерите е 3 седмици, а не 3 месеца.
Служителят, който удължи срока на сделката в нейните условия, без да е подписан договор за това, е уволнен.

Госпожо Александрова,
когато един клиент купува определана стока/услуга, той го прави при определени условията, които важат към момента на покупката. Ако е допусната грешка при тази оферта, то е допусната от страна на фирмата и е редно фирмата да понесе отгоровността за допусната грешка. Мен не ме интересува дали служителят  XYZ ще остане без работа или не, вътрешнофирмените ви отношения не ме интересуват като потребител, а единствено искам да получа услугата, за която съм платила. Плоско и обидно към нас е да се извинявате с действията на служител на фирмата, който, всъщност, представлява тази фирма.
Дори и да е допусната грешка, в което имаме основание да се съмняваме, то не би ли било по-достойно да оставите срока за ползване на ваучерите такъв, какъвто е бил?
В допълнение ще кажа, че ваучера, който аз купих, е за подарък, няма как да си го взема обратно, но аз никога повече няма да стъпя във въпросното кино на редовна цена.

# 261
  • Мнения: 685
zvanche, вчера си разпечатах всички вучери от Kolektiva. Не съм имала проблеми.

# 262
  • софия
  • Мнения: 30 322
Zvanche, да е някаква подобна, че и ние имаме проблеми с ресането
http://www.lookfantastic.com/accessories/tangle-teezer/tangle-teezer-pink.html
Не. На Мина косата е гъста, къдрава и доста се изсушава в каищата. Препоръча ми четка, която има и косъмчета
Не късала косъма и правела блестяща косата.  Ще видим, но вчера като я нареса с нея и наистина косата й седеше много хубаво и незаплетено.

# 263
  • София
  • Мнения: 4 991
Един въпрос за киното, че не разбрах нещо. На моите ваучери срока е 3-месечен .т.е според първоначалните условия. Значи ли това, че в Колектива профила ми ще бъдат обновени ваучерите с нова крайна дата и трябва да разпечатвам на ново? Ок съм да отида скоро на кино да речем, но няма да хабя като малоумна хартия заради техните грешки?! Rolling Eyes

zvanche, пиши моля те от къде купи четката и на какви парички?

# 264
  • Мнения: 685
Те вече са променени. И старите явно не важат. Трябва пак да си ги принтираш.

# 265
  • Мнения: 0
Те вече са променени. И старите явно не важат. Трябва пак да си ги принтираш.
Какво значи променени, това да им е на битака.
Като си купувам нещо се съгласявам с условията, които са написани там, а не с нещо, което ще си измислят след време. Пълна излагация, а и сега като не им работи сайтчето как да си разпечатам ваучерите. Поне да вземат да напишат кога ще го оправят. Като гледам и колектива отиват по стъпките на bueno, само да не изгорим с вече платените ваучери, че после ходи ги търси в Хърватска. Само веднъж да пуснат сайта да си разпечатам ваучерите и повече няма да ги посетя НИКОГА.

# 266
  • Мнения: 4
Ама бъдете малко по снизходителни де!
Момичето от Колектива обясни причината, обоснова се и предложи варианти за компенсация, а вие я захапахте като добермани!
Ами стават грешки... Никой не е застрахован!

# 267
  • Мнения: 0
Уважаеми дами,
понеже сме компания, която цени своите клиенти и наша основна ценност е те винаги да бъдат удовлетворени, направихме необходимото и се постарахме да се коригираме в полза на своите потребители, бих искала да ви съобщя, че след преговори с киното ваучерите ще важат до 14 септември.
Надяваме се, че по този начин, настъпилото недоразумение поради наша грешка ще бъде изгладено.
Благодарим ви за разбирането.

# 268
  • Мнения: 0
Уважаеми дами,
понеже сме компания, която цени своите клиенти и наша основна ценност е те винаги да бъдат удовлетворени, направихме необходимото и се постарахме да се коригираме в полза на своите потребители, бих искала да ви съобщя, че след преговори с киното ваучерите ще важат до 14 септември.
Надяваме се, че по този начин, настъпилото недоразумение поради наша грешка ще бъде изгладено.
Благодарим ви за разбирането.
Г-жо Александрова, бихте ли казали кога ще ви работи сайта, понеже и до 2012 да важат ваучерите ние не можем да ги разпечатаме

# 269
  • София
  • Мнения: 4 991
Уважаеми дами,
понеже сме компания, която цени своите клиенти и наша основна ценност е те винаги да бъдат удовлетворени, направихме необходимото и се постарахме да се коригираме в полза на своите потребители, бих искала да ви съобщя, че след преговори с киното ваучерите ще важат до 14 септември.
Надяваме се, че по този начин, настъпилото недоразумение поради наша грешка ще бъде изгладено.
Благодарим ви за разбирането.

Браво   bouquet

Радвам се, че сте успели, аз съм ползвала доста ваучери от Колектива и съм доволна, та смятам, че е много хубаво, че сте се справили с недоразумението!

Общи условия

Активация на акаунт