Blue air

  • 53 477
  • 320
  •   1
Отговори
# 270
  • Мнения: 19 061
Не разбрах колко души са били на гейта в 13:40 и са се заблудили. Ако сте били само вие и сте чакали без да се усъмните, че най-вероятно има промяна....   newsm78

# 271
  • Русе
  • Мнения: 244
Летя с Блу еър всяка година от 6 години насам, Букурещ -Щутгарт и обратно. Проблем с полет съм имала само веднъж. Счупена машина и престой в Щутгарт от 14.00 до 22 часа, когато излетяхме. През цялото време даваха на всеки два часа ваучер от 15 евро за храна и напитки.
За голямото закъснение на полета си подадох жалба към компанията според правилата  за международни полети и ми изплатиха 250 евро обезщетение.
Минусът на летището в Букурещ е , че не говорят много чужди езици, но не сме имали проблем никога с нелюбезно отношение.
Аз имам навика винаги да гледам таблата за гейтовете,защото все се сменят.

# 272
# 273
# 274
  • София
  • Мнения: 143
Летя с Блу еър всяка година от 6 години насам, Букурещ -Щутгарт и обратно. Проблем с полет съм имала само веднъж. Счупена машина и престой в Щутгарт от 14.00 до 22 часа, когато излетяхме. През цялото време даваха на всеки два часа ваучер от 15 евро за храна и напитки.
За голямото закъснение на полета си подадох жалба към компанията според правилата  за международни полети и ми изплатиха 250 евро обезщетение.
Минусът на летището в Букурещ е , че не говорят много чужди езици, но не сме имали проблем никога с нелюбезно отношение.
Аз имам навика винаги да гледам таблата за гейтовете,защото все се сменят.

Мога ли да прочета от някъде тези правила за международни полети. Аз подадох жалба към Еър Берлин за забава на багаж от 4 дни, засега нямам орговор, но ми казаха, че имам пражо на обезщетение от 200 евро на ден. Иска ми се да се позова на нещо

# 275
  • Русе
  • Мнения: 244
Летя с Блу еър всяка година от 6 години насам, Букурещ -Щутгарт и обратно. Проблем с полет съм имала само веднъж. Счупена машина и престой в Щутгарт от 14.00 до 22 часа, когато излетяхме. През цялото време даваха на всеки два часа ваучер от 15 евро за храна и напитки.
За голямото закъснение на полета си подадох жалба към компанията според правилата  за международни полети и ми изплатиха 250 евро обезщетение.
Минусът на летището в Букурещ е , че не говорят много чужди езици, но не сме имали проблем никога с нелюбезно отношение.
Аз имам навика винаги да гледам таблата за гейтовете,защото все се сменят.

Мога ли да прочета от някъде тези правила за международни полети. Аз подадох жалба към Еър Берлин за забава на багаж от 4 дни, засега нямам орговор, но ми казаха, че имам пражо на обезщетение от 200 евро на ден. Иска ми се да се позова на нещо
Ще мога да пусна линкове като се прибера у дома след 15 август. Информацията ми е на нетбука.

# 276
  • София
  • Мнения: 143
Летя с Блу еър всяка година от 6 години насам, Букурещ -Щутгарт и обратно. Проблем с полет съм имала само веднъж. Счупена машина и престой в Щутгарт от 14.00 до 22 часа, когато излетяхме. През цялото време даваха на всеки два часа ваучер от 15 евро за храна и напитки.
За голямото закъснение на полета си подадох жалба към компанията според правилата  за международни полети и ми изплатиха 250 евро обезщетение.
Минусът на летището в Букурещ е , че не говорят много чужди езици, но не сме имали проблем никога с нелюбезно отношение.
Аз имам навика винаги да гледам таблата за гейтовете,защото все се сменят.

Мога ли да прочета от някъде тези правила за международни полети. Аз подадох жалба към Еър Берлин за забава на багаж от 4 дни, засега нямам орговор, но ми казаха, че имам пражо на обезщетение от 200 евро на ден. Иска ми се да се позова на нещо
Ще мога да пусна линкове като се прибера у дома след 15 август. Информацията ми е на нетбука.
Ок, ще очаквам. Благодаря предварително.

# 277
  • Мнения: 509
Искам да попитам има ли летяли през Букурещ зимата, там доколкото знам пътя е зле, може да има затворени пътища, но пък ни е най-близо. Някой да каже имал ли е проблем с пътя до там. Да рискувам ли с билет от там или да търся София.

# 278
  • Русе
  • Мнения: 7 803
Мвждународен път и магистрала - едва ли ще оставят непочистено освен при голямо бедствие

# 279
  • Русе
  • Мнения: 244
Проблемът няма да ти е Румъния и Букурещ, там и в най-голямата зима централните улици са почистени до асфалт, все едно няма сняг. Проблемът ти ще е Русе, че като падне метър сняг и сме блокирани поне два дни. И евентуално дълги опашки на Дунавмост.
Иначе децата на приятели , които се прибират от Германия за Коледа летят само през Букурещ, досега без проблем, но с едно наум, все пак е природа, не можеш да я предугадиш.

# 280
  • Мнения: 65
Някой да е на ясно , защо не успявам втори ден да завърша онлайн чекирането , проблем с платформата ли има или не е вече тридесет дневен периода в който може да се направи подобно, пътувам на 2 октомври Ница Букурещ

# 281
  • Русе
  • Мнения: 244
Чекирането при блу еър става възможно 10-15 дни преди пътуване

# 282
  • Русе
  • Мнения: 856
Някой да е на ясно , защо не успявам втори ден да завърша онлайн чекирането , проблем с платформата ли има или не е вече тридесет дневен периода в който може да се направи подобно, пътувам на 2 октомври Ница Букурещ

Преди десет дни нямах проблем с чекирането. Полетите ми бяха след 20 и 25 дни.


Чекирането при блу еър става възможно 10-15 дни преди пътуване

The online check-in is available with maximum 30 days before the flight date and up to 12 hours before take-off.
Passengers with carry-on baggage will show their already printed boarding pass directly at the gate with 60 minutes before take-off. Passengers with checked-in baggage will have to go at the Checked-in Baggage Offices, with 90 minutes before take-off.

Последна редакция: пн, 12 сеп 2016, 10:05 от maiche

# 283
  • Мнения: 5
Някой да е на ясно , защо не успявам втори ден да завърша онлайн чекирането , проблем с платформата ли има или не е вече тридесет дневен периода в който може да се направи подобно, пътувам на 2 октомври Ница Букурещ

 Аз чекирах отиване и връщане за Ница 20 дни преди полета, нямаше проблеми. Най- добре им пиши във facebook Simple Smile

# 284
  • Мнения: 5
Здравейте! Да споделя и аз моето впечатление от полета Букурещ-Ница-Букурещ. На отиване на Отопени бяха изключително любезни, дадоха ни разделени места на мен и мъжа ми , че се връщах на опашката да помоля да ни сложат един до друг и го направиха. Но в самолета е изключитно тясно, и което ме изненада,че имаше домашни любимци с нас на борда.
На летището в Ница чекинга беше малко кофти- отвори със закъснение час и 30мин преди полета с 3ма приемащи с абсолютно мудно и пренебрежително отношение. Абсолютно никой явно не го интересува колко ръчен багаж имаш, защото на борда се стигна до абсурда да не могат да съберат багажа в отделенията над главите ни и да ни карат да си тикаме раници, чанти, куфари в краката, коего да не говорим че е и забранено. Съответно и полета закъсня заради олелията с багажа и теснотията беше пълна.
В заключение мога да дам съвет ако сте високи като мен и мъжа ми- опитайте се да си купите т.нар."comfort seat", не че го видях като опция при покупката на билетите.

Общи условия

Активация на акаунт