От Франция до България-превоз на покупките ни (11)

  • 40 323
  • 735
  •   1
Отговори
# 675
  • Мнения: 11 607
  Почти всички отделни части, от три поръчки с къщичка са ми вече на последната седма стъпка. Бях чела, че остават на пета стъпка, съответно и аз приятно се изненадах.

Това е ново положение, правилно си прочела,че остават на 5 стъпка, защото до там бяха.....Но....от около 1 седмица  къщичките и те отиват до 7 стъпка......

# 676
  • София-Лагера
  • Мнения: 2 850
ooooh!
Нещо май ти се е разделил на две езикът, а, Деси?

За мен е факт, че СД не успяват да действат адекватно в момента в конкурентната среда. Губят от това, че не фиксират курсовете, та дори и не ги обявяват. Губят и от отпуската на персонал в напрегнато време. В подобен период съобразителният бизнесмен забранява отпуските или осигурява заместник на отсъстващия (още повече, че в случая става дума за куриер).
Тебе какво те притеснява на колко ми се разделил езика?
Може и на пет да е.
Какво губи СД си е техен проблем.
Тебе какво те интересува?Нали ти не губиш.
Айде спретвайте си една превозваческа фирма и да видим колко е лесно.
Коя си ти ,че да им казваш как да работят и кога да си взимат отпуски.
Аман.
Само плюете и гледате в канчето на другите.
Как не Ви е срам.

# 677
  • София
  • Мнения: 1 225
Ами Теди поръчвай си до Бг и грижи няма да имаш.
Нали така?
Хем нон стоп мрънкате хем продължавате да ги ползвате.
То угодия няма.
Аз ако не съм доволна няма да ги ползвам и приключвам сагата с превоз на ''покупките''
А защо човека е в отпуск най-малко ти ,ще държиш сметка.
Представи си ,че имат болни вкъщи.
Ти също излизаш в отпуск за да си гледаш детето.
Аре стига вече ,че ми приличате на да не казвам какво ''домакини''.

Деси,аз сама мога да преценя кой превозвач да използвам.Благодаря за съветите !   bouquet

Мисля,че след като съм клиент на дадена фирма имам някакви права ,както и задължения.
Моята част от сделката изпълнявам коректно и държа отсрещната страна също да бъде коректна.Не зная дали е толкова трудно да се информира кога е следващият курс. Peace

# 678
  • София
  • Мнения: 435
Момичета имам нужда от малко помощ!
Получих от Ларедут мейл с колис №, но същия е от 12 букви и цифри,а  в сайта за проследяване искат 13 знака?
И другия ми въпрос е дали някой е поръчвал от сайта на Окайди/Обаиби и как става там поръчването с превозвач?

# 679
  • Балчик
  • Мнения: 9 285
Днес си получих поръчката от 11.01 със СД, Искам да ги похваля- за първи път поръчвам чрез тях. бях заявила, че щеплатя през Пей пал , но поради лошите метеорологични условия и почивни дни, не успях да внеса парите в картата си. Съответно не платих.Днес получих по пощата пратката си, без наложен платеж..Може и да е обсъждано,не съмч ела назад, признавам си. Но се трогнах от доверието им да ми пратят колета,без да е платен. Веднага внесох пари и платих след като излязох от пощата. Всичко е в отлично състояние. Peace Бях получила и имейл от тях за пратката и стойността на задължението.
Търпеливо си изчаках пратката без истерии кога ще дойде и защо не се отразява номера ми в системата им. И да не обявят курс, чакам си прилежно, нали все ще дойде пратката ми. А и в крайна сметка това са само парцали, не са животоспасяващи лекарства. Laughing

Последна редакция: вт, 31 яну 2012, 16:30 от Джемма

# 680
  • Мнения: 324
ooooh!
Нещо май ти се е разделил на две езикът, а, Деси?

За мен е факт, че СД не успяват да действат адекватно в момента в конкурентната среда. Губят от това, че не фиксират курсовете, та дори и не ги обявяват. Губят и от отпуската на персонал в напрегнато време. В подобен период съобразителният бизнесмен забранява отпуските или осигурява заместник на отсъстващия (още повече, че в случая става дума за куриер).
Тебе какво те притеснява на колко ми се разделил езика?
Може и на пет да е.
Какво губи СД си е техен проблем.
Тебе какво те интересува?Нали ти не губиш.
Айде спретвайте си една превозваческа фирма и да видим колко е лесно.
Коя си ти ,че да им казваш как да работят и кога да си взимат отпуски.
Аман.
Само плюете и гледате в канчето на другите.
Как не Ви е срам.

Притеснява ме езикът ти, да - неуместен тон и отрова плюе, пък съм алергична  Laughing
Как работи СД ме интересува и засяга и мен, защото губя заедно с него.
Коя съм аз? Клиент съм (или поне бях). И страдам от лошата им организация. Изобщо не ме е срам да заявя претенциите си за коректност към моята информираност  Laughing

# 681
  • Мнения: 620

Притеснява ме езикът ти, да - неуместен тон и отрова плюе, пък съм алергична  Laughing
Как работи СД ме интересува и засяга и мен, защото губя заедно с него.
Коя съм аз? Клиент съм (или поне бях). И страдам от лошата им организация. Изобщо не ме е срам да заявя претенциите си за коректност към моята информираност  Laughing


РингиРингиРае, ако със същия ентусиазъм търсехте правата си от Ла Редут, нямаше да има потребност от превозвачи.

# 682
  • София
  • Мнения: 37 618
 Цитат от първа страница

Цитат
В темата нямат място изяви на лични конфликти и нападки. Моля, не използвайте възникнали проблеми с някой от превозвачите като повод за междуличностни, междуотборни или междуфирмени борби! Нека пестим времето и нервите си, да бъдем толерантни и конструктивни!

Реакциите на някои потребители ме изумяват, езикът е недопустим Naughty
Моля спрете със спама, защото ще ви дам за метла!
  bouquet

# 683
  • Мнения: 324
Айви, търсех си правата - отсвириха ме. Както правят и СД Wink Явно не съм скъп клиент  Laughing

# 684
  • София-Лагера
  • Мнения: 2 850
Теди тъпчем на едно и също място.
След като не си доволна ползвай другата фирма.
РингиРингиРае вашият език е срамота.
Не се спряхте.То не беше плюене ,то не беше чудо.
И за теб важи същото.Сменяш превозвача или поръчваш до Бг.
Аз спирам да пиша ,че явно не разбирате колко грозно е вашето отношение към хората.
 Преди един месец не бяхте алергични към езика ми. ooooh!
Нали?????????????????


# 685
  • Мнения: 620
Айви, търсех си правата - отсвириха ме. Както правят и СД Wink Явно не съм скъп клиент  Laughing
Поръчвам рядко, така че не съм от "скъпите" клиенти, но винаги отношението на СД е било точно, коректно и професионално. От намаленията не съм получила нито една пратка, защото са пристигнали на 19.01., когато е тръгнал курса на СД. Всички си показвате и хвалите нещата, би трябвало аз да бръмча срещу СД, но не мисля, че го заслужават, напротив. И предпочитам да работят по доставянето на пратките, отколкото по подробното им отразяване в сайта, защото знам колко трудоемка работа е последното и колко време хаби.
От Редута всички сме "отсвирени" заради нахалството си, хайде сега да не проявяваме същоито и към превозвач, който е коректен и точен. Още по-малко помежду си, понеже все пак сме от един отбор. Деси не заслужава подобно отношение. Peace

# 686
  • Варна
  • Мнения: 19 010
Desi_2, единствено ти прекаляваш с тона и квалификациите.
Всеки има право да сподели мнението си в темата относно превозвачите, това не значи вмешателство в делата им.

# 687
  • Мнения: 324
Деси не заслужава подобно отношение. Peace
Разбира се... Но ние заслужаваме езика и тона на Деси  Peace  Wink

# 688
  • Мнения: 2
Мили дами,

Не си заслужава да се сърдите една на друга. Бъдете си полезни, а не се яжте - никоя не печели.

Относно Смарт Деливъри мога да кажа, че лично аз съм един техен доволен клиент.
На сайта им ясно пише следното:

"2. Кога е следващият курс?
 
Пратките пътуват с курсове, които могат да бъдат на разстояние 5-10 дни един от друг.  Транспортната фирма, с която работим няма фиксирани курсове и ние се съобразяваме с това. Обновяваме секцията “курсове” веднага щом получим нова информация . Информация получаваме минимално време преди тръгването на курса. Преди да разберем ние, не можем да ви дадем и на Вас повече информация. Моля, следете секцията “курсове” за новини."


Следователно, аз, заявявайки желанието си да ползвам услугите им, съм се информирала за неудобството да не знам точно кога са им курсовете и си правя сметката дали нещата, които поръчвам са ми страшно спешни. В последния случай просто отивам до близкия МОЛ/магазин и си ги купувам веднага.
Това е моето мнение и то си ме прави спокойна, защото съм запозната с това, което ми е било предложено като услуга и съм се съгласила с него.

Пожелавам еволюиране на превозваческите фирми и на двете съществуващи, а и защо не - и на новите, до степен такава, че да задоволят нуждите на всичките си клиенти и осигурят необходимото им спокойствие особено по време на намаления.

Успех на всички  Grinning Peace  bouquet

# 689
  • Мнения: 11 607
Франсето има нов списък - http://www.francetobg.net/bg/pristignali-v-blgarija/

Общи условия

Активация на акаунт