От Англия до България - превоз и закупуване на поръчките ни - 3

  • 44 121
  • 749
  •   1
Отговори
# 645
  • София-Лагера
  • Мнения: 2 850
Ани така е.Писах на Фраганса ,писах и на Габко.
Тревожи ме другото,че към Фраганса ще има  оплаквания за неполучени пратки към един и същ адрес.Те хората не пасат трева.
Наистина за първи път ми се случва.
Габко казаха ,че нямам пратка при тях.

# 646
  • Мнения: 685
 Tired Това е вярно, ама пък и те не са казали някъде изрично, че не може Wink В крана сметка всички сте платили тия поръчки, да си пуснат Ф разследване в пощата... те какво са отговорили, Деси? От Франгенса?

п.п. Това добре поне, въпросът е да не стане навик...  Tired

# 647
  • София-Лагера
  • Мнения: 2 850
Tired Това е вярно, ама пък и те не са казали някъде изрично, че не може Wink В крана сметка всички сте платили тия поръчки, да си пуснат Ф разследване в пощата... те какво са отговорили, Деси? От Франгенса?

В понеделник ми писаха,че ми връщат парите.Хората са много коректни.

# 648
  • Мнения: 928
Деска, не че има особено голямо значение в случая, но щом не си единствена с непристигнала пратка от Фраганса е възможно проблема наистина да е в пощите, поне е успокоително, че не само твоята поърчка от Габко не са я получили... Rolling Eyes

# 649
  • Мнения: 3 154
Да се включа като патила и да ви кажа какъв е редът при това положение. Wink

Нямате получена пратка...свързвате се с превозвача и той ви казва, че такава няма.

Трябва да докажете (Хриси го е писала), че такава е стигнала до тях...нямате тракинг номер, ми...това превозвача грее ли го ... то така и аз мога да кажа, че чакам за 1000 п пратка от нейде си, ама като не мога да докажа, че е пристигнала при превозвача  Confused Дааа, гадно звучи, знам, от изгорелите съм, които не успяха да докажат, че имат пратка доставена на техен адрес, ни пари, ни пратка видях, макар че хората, без да са длъжни се включиха в питането и издирването (не бях сама с изгубени пратки от една дата, но нищо не стана...пък накрая и на мен ми писна да се занимава).

Отивате при сайта/продавача и търсите доказателство, че са предали пратката на правилния адрес...само продавачът(частно лице или сайт) може да пита фирмата, която извършва вътрешния транспорт (Йодел, Хермес или други идиоти) дали са предоставили пратката на адреса и кой я е подписал....тези изброените винаги имат тракинг, та сигурно е както Деси пише, че пратката е с РоялМейл и без тракинг.
.... Така че вървите и си търсите обезщетение от продавача...друго не остава.

Все пак, ако пратката е от ибей, платено е с ПП, има си някаква защита Wink
Banshee, пък и как така скъпа стока, а няма тракинг? Защо така е допуснал продавачът  Tired

От СДиректа и аз нищо нямам, а нещата по мои сметки са стигнали още на 30.01, така че 2 курса са тръгнали от тогава и мои пратки в описаните няма...дано, когато пристигне в Б-я камиона се установи, че има.
На всички желая да получат това, което са поръчали, колкото и да ни е неприятно обаче, гледайки времето навън какво е, май няма да е толкова скоро, колкото ни се иска.  Hug

И Киндъла нямаше тракинг - също не е от евтините, но дойде, та си мислех и таблет да поръчвам .. е няма.  Confused
Написах на продавача едно жално писмо, обясних закъснението с това, че съм решила да ги изчакам повече, заради лошото време и т.н. Току-що  видях, че са ми писали и обещават до няколко дни да ми възстановят парите и то без да се налага да им доказвам, каквото и да било. Това през Амазон, ама не всички са толкова сговорчиви сигурно.
 

# 650
  • София
  • Мнения: 2 799
За пратките от СД и аз да потвърдя, до сега винаги са ми били отразявани, прави ми впечатление, че от около седмица нямам нито една отразена, а трябва да имам около 6 пакета, всички са подписани от служител на Габко, така че вероятно са резнали ID-то, въпреки, че е отпред, преди името ми  Rolling Eyes.
Нямам притеснения обаче, защото съм сигурна, че като пристигнат в София ще се отразят в профила ми  Peace



# 651
  • София
  • Мнения: 178
Деска, не че има особено голямо значение в случая, но щом не си единствена с непристигнала пратка от Фраганса е възможно проблема наистина да е в пощите, поне е успокоително, че не само твоята поърчка от Габко не са я получили... Rolling Eyes
Това не е успокояващо, напротив. Всеки в този бизнес може да предвиди какъв капацитет от поръчки може да поеме, за да спази срока на доставка. (нямам предвид забавянето, причинено от тежката зимна обстановка) В случай, че не мога за изпълня задълженията си, ще намеря начин да уведомя клиентите си да спрат да изпращат пратки на адреса временно. Така ще има по-малък % недоволни.

# 652
  • Бургас
  • Мнения: 2 090
Преди няколко дни затвориха диспута ми за неполучена пратка, от И-бей, уж изпратена на 30 декември. Е, нищо не получих, изчаках до последно и пуснах диспут.
Продавачът не успя да докаже, че я е изпратил и от ПейПал отсъдиха в моя полза.
Даже и не съм осведомявала Габко, пратката нямаше тракинг номер, продавачът не ми отговаряше на съобщенията... какво да ги питам Габковци?!

Преди доста време имах неполучена пратка от H&M. Доставена от Хермес на адреса, подписана, с тракинг номер. Не я получих, обаче. Свързах се с Габко, правиха някакво разследване и след това ми възстановиха сумата.

# 653
  • Мнения: 390
Мацки, относно поръчката ми в повече при Габко, за която писах вчера - съжалявам, ако ще разочаровам някого, но се оказа, че си е за мен Peace Просто един от продавачите в Ибей явно се е объркал и е отметнал по-късна дата на изпращане, та изобщо не очаквах пакетчето да е в този курс. Изненадах се приятно, стискам палци и при вас всичко е наред! Peace

# 654
  • Мнения: 685
Banshee, до колкото съм чела из темите, продавачите си търсят обезщетение от пощата  Peace

# 655
  • в 1001-та нощ
  • Мнения: 16 670
и да се отчета, че и 4-те пратки бяха за мен и наистина 4 кг  Blush

# 656
  • Мнения: 3 154
Banshee, до колкото съм чела из темите, продавачите си търсят обезщетение от пощата  Peace

Така и аз предположих (при тях системата си работи) - бе не ги жаля продавачите, но като се замислиш няма как само техните пощи да са виновните, нали? Това нашите доставчици също добре го знаят и затова засега им е широко около врата, но както казаха по-горе, ако тези случаи с изчезналите пратки ескалират, нищо чудно на англичаните да им писне да връщат пари и да се спрат доставките до тези адреси. 
 

Последна редакция: ср, 08 фев 2012, 22:30 от Banshee

# 657
  • Мнения: 685
Wink Е, те като видят, че клиентите намаляват ще сменят адреса.... звучи ужасно, но е напълно реално.  Tired

a.l.e.n.a  Mr. Green колко шампоана и козметика има  Hug

# 658
  • Русе
  • Мнения: 635
Аз днес си взех поредния транш пратки от Габко, ноооооооооо
тия платени на 10.01 и изпратени на следващия ден липсват, след тях получих още 8 пратки, но тия липсват. Почнах сериозно да се съмнявам ,че тук има нещо гнило. Другите дами как сте, получихте ли пратките от тия дни? Сериозно обмислям какво да правя ,като за начало ще пиша на продавачите да искам трак, ако няма ей тогава вече е греда.

# 659
  • Мнения: 3 714
ако няма тракинг, искаш от продавача да ти възстанови парите
стига да не са ти от ибей, че там като са частни лица не знам как стоят нещата  Sad

Общи условия

Активация на акаунт