® Ebay - тема 79

  • 38 706
  • 738
  •   1
Отговори
# 630
  • Мнения: 166
Здравейте,първо да се похваля,че спечелихме колелото.Сега обаче имам друго притеснение,още вчера след края на търга го платих с Пей Пал,през ибей.От продавача обаче не съм получила никакво потвърждение и въобще обратна връзка какво правим оттук нататък.Отделно от доставки.де получих и-мейл че имат организационни проблеми и много ще се забави доставката.Моля да ми препоръчате изпитан превозвач или начин за доставка от Германия.

# 631
  • Мнения: 125
Честито за спечеленото колело  Grinning
Нямаш повод за притеснение относно обратната връзка с продавача. Той не е длъжен нито да ти потвърди, че е получил парите, нито да те уведоми, че е изпратил колелото. Общо взето с твоето плащане сделката е приключена и комуникация с него не е желателна, освен ако не възникне някакъв проблем.

# 632
  • Мнения: 166
Честито за спечеленото колело  Grinning
Нямаш повод за притеснение относно обратната връзка с продавача. Той не е длъжен нито да ти потвърди, че е получил парите, нито да те уведоми, че е изпратил колелото. Общо взето с твоето плащане сделката е приключена и комуникация с него не е желателна, освен ако не възникне някакъв проблем.
ние все пак се свързахме,дори ми даде телефон,но сега пък това забавяне с доставката....

# 633
  • Варна
  • Мнения: 2 036
Здравейте!

Да докладвам, какво стана с моя диспут. Последно продавача не ми отговори, ескалирах и веднага ми върнаха парите.  Peace А сега мога ли да му поставя отрицателна оценка?

И като няма начин да сложа само снимка, ще се похваля с линк към ибей - страхотен е, много е хубав и ми заспа, дори вече го сефтосах на плажчето.

Последна редакция: вт, 01 май 2012, 17:09 от Pepsilight

# 634
  • Мнения: 125
Vanyaes, много благодаря за отговора.

Аз с колкото хора приказвах, а и тука където четох, май по пощите са си взимали пратките и затова стихнах до този извод. А с кои куриери може да дойде - мога да се обадя и да попитам?

Инъче, номера е RU003107139GB.

Привет, мила! Миналата седмица позната получи пратка от Англия изпратена с Роял Мейл, с GLS България, иначе казано с Интерлогистика. Но доколкото си спомням тя имаше и 11 или 10 цифрен номер...не ми е много близка и не разбрах точно  Embarassed Та, ето твоя номер в сайта на GLS: http://www.gls-group.eu/276-I-PORTAL-WEB/content/GLS/NL99/EN/5004.htm. Излиза и техния номер 98270630425. Обади се в офиса им във Варна на 052607607, кажи GLS номера и ще ти кажат къде е пратката. Така като гледам е във Варна.

Писах ти и ЛС. Сега видях, че доста момичета са дали различни предположения, аз нямах достъп до нет 3 дена. Успех!

Много, много благодаря за споделената информация!   bouquet  bouquet  bouquet
Тъй като и аз чакам пратка с Royal Mail до България , мислех, че ще я взема от бг пощи. Вчера я проверих в GLS и ми излезе там. Днес звъннах в Интерлогистика ( http://www.interlogistica.bg/) и се оказа, че ще си я получа чрез тях- носят ги на посочения адрес. Дадох моб. телефон за връзка при пристигане на пратката. Така че явно не са само БГ пощи тези, които доставят.

# 635
  • Мнения: 241
Да ви питам нещо. Пуснах диспут за неполучиена стока и от две седмици стои така:

Status

The seller has responded to our request for tracking information. We haven’t confirmed the tracking information yet but wanted to share it with you.

What happens next

Please review the information and let us know how you would like to proceed.


If you've resolved this problem, you can cancel this claim anytime.

If you received the item but it's different than you expected, you can change your reason for this claim.

Да чакам ли или трябва нещо да направя  Thinking

# 636
  • София
  • Мнения: 504
Само да се отчета, че днес си получих първата доза поръчки, почти на всичко съм нацелила размерите, даже мама се уреди с една риза поръчана ей така, защото ми хареса Laughing И нещото което най-много чаках - един суичър Адидас ми е тесничък, та сигурно ще го продавам Sad

Никакви проблеми засега, даже попаднах на една уникално готина мацка, която освен че ми прати имейл да ми благодари за поръчката, ми е сложила нещо като картичка с пожелания в пакетчето, много мило, трогна ме Heart Eyes

# 637
  • ...край Дунава
  • Мнения: 214
Само да се отчета, че днес си получих първата доза поръчки, почти на всичко съм нацелила размерите, даже мама се уреди с една риза поръчана ей така, защото ми хареса Laughing И нещото което най-много чаках - един суичър Адидас ми е тесничък, та сигурно ще го продавам Sad

Никакви проблеми засега, даже попаднах на една уникално готина мацка, която освен че ми прати имейл да ми благодари за поръчката, ми е сложила нещо като картичка с пожелания в пакетчето, много мило, трогна ме Heart Eyes

Честита ти първа "доза" Laughing
Аз също получих две "послания" при последните поръчки Flutter
Адидаса, кой размер е?

# 638
  • София
  • Мнения: 504
Мерси, мерси, другата седмица чакам втората Laughing

Суичъра е 16 по етикет, друга номерация няма, но ластика долу е 2 педи, не че не влизам, ама ми е опънат Crossing Arms

# 639
  • ...край Дунава
  • Мнения: 214
Суичъра е 16 по етикет...

Уау, аз съм 8.  Grinning

Предложи го тук, някой може да си го познае Peace

# 640
  • София
  • Мнения: 504

Уау, аз съм 8.  Grinning

Предложи го тук, някой може да си го познае Peace
Хехе, аз съм пораснала повечко Laughing

ето го, някой ако си го познае да свирка, иначе отива в Продавалника Simple Smile Цвета е лилав Peace

# 641
  • Мнения: 608
спечелих една чаната и искам да ми я пусне до България
но не можем да се разберем тя е  съгласна  !
Аз не мога да платя защото тя вече 3 ден  тя не пише пощенски !
Кажете какво  да и напише да ме разбере
може би не знае как става?  newsm78
Благодаря   bouquet

# 642
  • Мнения: 685
Еми, тя някак трябва да прати инвойс (нова фактура) и ти да я получиш на мейл, после да влезнеш през там и ще ти се отвори страница за плащането с новите суми...ама как се праща инвой идея си нямам, че да мога и да го обяся  Blush ...имам спомени, че като си влезне продавачката на продажби и има такава опция, но съвсем наизуст пиша, защото и да съм го видяла не съм обърнала внимание.  Blush

# 643
  • София
  • Мнения: 1 479
Момичета, имам нужда от вашата помощ.
Продадох 1вия си артикул в ибей и сега не мога да разбера платен ли е или не. На страницата на самия артикул пише че е инициирано плащане на 29.04. и линк да видя пвй пал трансакцията. Като цънка на него ме препраща към сайта на пей пал, но ми пише "The transaction ID in your link is invalid."
На плащането стои пясъчен часовник, а в пей пал акаунта си никъде нищо не ми подсказва че имам постъпило плащане, все едно такава трансакция няма. Писах си с ибей в чата, препратиха ме да пиша на пей пал и сега чакам и техния отговор, но добра приятелка ме посъветва и вас да питам Simple Smile
Другото което ми е интересно - получих малко след покупката имейл със тема:
Notification of payment for item #320885957518 - Received from matt-ragen83 (matt-ragen@live.co.uk), където пише, че съм получила средства и да кликна на линк за да Simply click the link below and complete PayPal's one-page registration form to claim your money.
Днес получавам пак имейл с тема:
Don't forget to claim your money from ragen guider и пак с линкове, чрез които да си клеймна парите.
Не смея да кликна, защото ми е странно и не съм сигурна дали не е някоя измама.
Продавача има 184 оценки, само положителни, но все пак....
Споделете как мога да се уверя, че има плащане, пък дори и да се задържи от пей пал не ми е проблем, въпроса е да знам че е направено плащане и ще си получа парите?

# 644
  • Ланкър, планините Овнерог
  • Мнения: 11 047
Хай,
jijibiji, на един хал сме почти. Днес изпратих първата си продажба към UK. При мен беше малко по-различно с плащането - трябваше да аксептна плащането (имаше опция и да ги върна на платеца). Сега си ми стоят в баланса (друг е въпроса, че не очаквах такава такса от PayPal).
Не знам за вас, но аз повече няма да си правя криви сметки да изпращам по Бг Пощи. Днес първо там се залетях като да ми е най-евтино. Бях си прилежно пакетирала кашона (на сайта им никъде не видях изискването да видят с очите си пратката). С това, че трябва да отворя кашона и после пак да пакетирам, щях да се примиря, но след като разбрах, че мога да пратя нещото само на моя отговорност за това дали ще стигне цяло (горе - долу чупливо нещо)........ тотално ме загубиха. Че и опция за застраховка нямало. Минах ядосана на връщане през Еконт - там пък ми отрязаха главата (смятаха го на габарити, не по кг) - близо 100лв  #Crazy Отчаяна минах и през Спиди - 56лв и стотинки, като по мои сметки с Бг Пощи щеше да е с 10-ина лв по-евтино. Ми, не си заслужаваше зора и ядовете. Ще си гледам Спиди вече, ако пак ми се случи нещо да продавам.

Общи условия

Активация на акаунт