Пазаруване от Aliexpress.com 2

  • 80 143
  • 755
  •   1
Отговори
# 480
  • Мнения: 2 188
Чувала съм, че можеш да си изпратиш нужните документи, след което препращат пратката до теб. Оскъпява се няколко левчета- нищо съществено. Разбира се, мито и ДДС се плащат отделно...
Все някога и на мен ще се случи и се успокоявам с това, че го има този дистанционен вариант, защото в моя случай митницата е на около 60км.....

Пълномощно заверено при нотариус е поне 20-30лв, и отделно мито и ДДС:(((( #2gunfire

Пълномощно струва 10лв.- правих скоро по друг повод.  Peace Ако е на митница и не е през DHL, TNT и подобни, такова не ти трябва.

# 481
  • Мнения: 102
http://www.aliexpress.com/item/2013-Spring-women-s-increased-sho … es/841559253.html

Днес ми пристигна това, страхотни са...обаче както и предполагах пак не уцелих номера:)Но при нас ги видях 200лв така, че ще се зарадва някой друг;)

# 482
  • Мнения: 102
На китаеца, който не ми изпрати маратонките в съответствие с шипинг срока, му отказах поръчка като избрах, че е просрочил времето.Обаче сега имам надпис awaiting cancelation. Това какво значи, че като той реши тогава ли ще потвърди, че е съгласен с отказаната поръчка???

# 483
  • Бургас
  • Мнения: 369
Пуснах ей тез потурки за мъжо http://www.aliexpress.com/item/Free-Shipping-2013-New-Men-Casual … -S/731610484.html, в събота бяха на 5,50. Днес вече имам тракинг, като ги получа ще дам отзиви.

# 484
  • ride my bike...
  • Мнения: 1 149
мога ли да пусна диспут, защото съм платила за бърза доставка -4-8 дни, а това което съм поръчала е изпратено с обикновена доставка и 25 дни по-късно все още е в Китай.
На практика с това забавяне когато и да го получа вече не ми върши работа  Confused

# 485
  • Мнения: 22
В случай, че имам тракинг номер, който е неразпознаваем в системата и вероятно е фалшив, да чакам ли до последния ден според вас , за да пусна диспут. Какъв е точно редът?
Магазинчето вече го няма в Али-то.

# 486
  • Балчик
  • Мнения: 9 285
На китаеца, който не ми изпрати маратонките в съответствие с шипинг срока, му отказах поръчка като избрах, че е просрочил времето.Обаче сега имам надпис awaiting cancelation. Това какво значи, че като той реши тогава ли ще потвърди, че е съгласен с отказаната поръчка???

Да.

# 487
  • Мнения: 73
Момичета, поръчах това на мъжо:
http://www.aliexpress.com/item/2013-Fashion-sports-leisure-men-s … ts/923203342.html
Колко време има да изпрати пратката?Понеже виждам 3 дни,а на поръчката пише че остават още 7дни.Аз съм пуснала поръчката на 07.06.
Какво става? newsm78 Аз ли не съм разбрал.... newsm78

# 488
  • Мнения: 566
Момичета имайте в предвид , че в Китай 3 дена са официални почивни дни и повечето търговци нито ще работят,а още по-малко ще отговарят на ЛС с въпроси.
Dragon Boat festival holiday notice
10-12 June is Chinese public holiday for the Dragon Boat Festival. All our staff will be off duty on 10-12 June for the Chinese Dragon Boat Festival.

We are sorry if any inconvenience caused. Thanks for your understanding!

Подобни предупреждения има в почти всички китайски сайтове.
 Peace

# 489
# 490
  • София
  • Мнения: 31
Ей, опасни са значи  #2gunfire Направих си една поръчка преди малко и се замотах с децата и не платих веднага. След 20-тина минути получавам съобщение на пощата, че цената ми е променена. Влизам, гледам тя станала с повече от 10 долара по-висока  #Cussing out Питах го тоя как пък така се е вдигнала цената - надали ще отговори. Откъде бих могла да го докладвам и въобще дали ще има смисъл от това?

# 491
# 492
  • Мнения: 2 188
Ей, опасни са значи  #2gunfire Направих си една поръчка преди малко и се замотах с децата и не платих веднага. След 20-тина минути получавам съобщение на пощата, че цената ми е променена. Влизам, гледам тя станала с повече от 10 долара по-висока  #Cussing out Питах го тоя как пък така се е вдигнала цената - надали ще отговори. Откъде бих могла да го докладвам и въобще дали ще има смисъл от това?

Масово е, ще им се незнае! Аз имам само 5 поръчки и 2 такива случаи. Единият не ми отговори изобщо, а другият ми каза, че системата променяла, защото пощенските разходи били вдигнати. Ай ся, кой ще се върже на подобни измислици?! В крайна сметка този втория ми намали цената, като явно е трябвало да има остатък и не успя да изчисти цялата надписана сума.

# 493
  • Мнения: 221
Здравейте, аз имам подобен проблем.Поръчахме миналата седмица комплект лед крушки, статуса на поръчката е диспач.В четвъртък обаче китаеца пише мейл и се извинява, че цената е объркана и ако искаме да ни върне парите.Писахме да ги връща,а ма сега нещо пише , че трябва да пуснем диспут или нещо такова.Това беше първа поръчка от Алито.Те са виновни.Така ударихме греда януари с Everbying, но те своевременно направиха рефънд, ама тия сега какво искат?
Явно крушки няма да получим, какво да правим?

# 494
  • ES
  • Мнения: 2 191
Момичета имайте в предвид , че в Китай 3 дена са официални почивни дни и повечето търговци нито ще работят,а още по-малко ще отговарят на ЛС с въпроси.
.....
Китайците уж са нарицателни с трудолюбието си, а май имат повече фиести от испанците.

Общи условия

Активация на акаунт