Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Как мога да върна или заменя продукт, закупен от Amazon?
Как мога да се свържа с отдела за обслужване на клиенти на Amazon, ако имам нужда от помощ?
Как мога да проследя доставка от Amazon.de?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Как мога да върна или заменя продукт, закупен от Amazon?
Ако продукт, закупен от Amazon, има проблем, обикновено не се покрива от местни сервизи. Въпреки това Amazon предлага ремонт или замяна при връщане на продукта. За да върнете артикул, влезте в профила си и отидете на страницата за връщане. Изберете артикула и разпечатайте етикета с баркода със снимка. Поставете артикула в кутията и го изпратете с препоръчана поща без приоритет. Обикновено отнема 7-8 дни, за да стигне до Amazon. При връщане на дефектен продукт Amazon поема разходите за доставка. За целта направете снимка на разписката от пощата и я изпратете по имейл на Amazon.
-
Как мога да се свържа с отдела за обслужване на клиенти на Amazon, ако имам нужда от помощ?
За да се свържете с отдела за обслужване на клиенти на Amazon, посетете следните връзки: - За да се свържете с отдела за обслужване на клиенти на Amazon, посетете следните връзки: - За да се свържете с отдела за обслужване на клиенти на Amazon, можете да използвате формата за контакт на техния уебсайт. Те предлагат имейл, чат или телефонни номер (в зависимост от страната) за бързи отговори. Уверете се, че имате необходимата информация за вашата поръчка под ръка.
-
Как мога да проследя доставка от Amazon.de?
-
Как мога да откажа поръчка от Amazon.co.uk?
-
Как да се откажа от членството в Amazon Prime?
