МЕБЕЛНА КЪЩА ЯВОР СА НЕКОРЕКТЕН ДОСТАВЧИК НА МЕБЕЛИ

  • 8 888
  • 30
  •   1
Отговори
  • Мнения: 6 971
Пускам темата във форума и моля ако има засегнати други клиенти на въпросната мебелна къща да публикуват тази информация и във фейсбук. Не го ползвам ,затова не мога аз да я публикувам аз, но ще дам гласност на поведението им по моя случай по всички възможни начини - интернет, ТВ, комисия за защита на потребителите, съд, за да са наясно хората какво да очакват ако рискуват да станат техни клиенти. След като са толкова коректни с клиентите представяте ли си колко са коректни като данъкоплатци. В края на краищата не купувам носна кърпичка, че да ми все едно, а мебели и ортопедичен матрак, което си е много пари. Поне за мен.
А историята е следната. На 22.09.14г. поръчахме в мебелна къща Явор всички модули за обзавеждане на детска стая, полско производство. Ползвах 8% отстъпка по карта за преференции, която съм закупила в началото на годината и в която преференции предлага и въпросната мебелна къща Явор. Не съставиха договор защото нямали такава практика, но в т.н. поръчка на клиент се съдържа информация каквато се съдържа в договорите - вида на поръчаната стока, стойността й, ползваната по картата отстъпка, размера на платеното капаро и срока на доставката - 30 работни дни. Мебелните магазини Явор работят и в неделя и в празнични дни, но приех, че срока е определен на база 5-дневна работна седмица и същият изтече на 03.11.14г. На 26.09 по същия начин поръчахме ортопедичен матрак за детето, срока за доставката на който е 25 работни дни и изтича на 31.10.14г. Тъй като мебелите и матрака не дойдоха в срока определен от фирмата и приет от нас при направената заявка, на 12.11.14г. се обадих на посочения в поръчката национален телефон за връзка. Жената която прие разговора взе да ми разправя едни алабализми за националните празници в Полша, които били много /а интернет не показа нито един официален празник през периода в който трябваше да се изпълни нашата поръчка/ и те били причината детската ни стая да не пристигне в срок. Освен това ме упрекна, че правя въпрос за няколко дни - 10 към онзи момент, но обеща до края на следващата седмица 21.11.14г. мебелите да дойдат. Увери ме, че са фирма с добро име, наложила се от 20г. на пазара и няма да бъдем измамени като за забавянето ще получим компенсация. След два дена се обади друг служител на мебелната къща от магазина в който направихме поръчката и ми съобщи че не до 21.11.14г., а до края на месеца - 30.11.14г. заявката ще бъде изпълнена. До края на 30.11.14 никой не се свърза с мен и на 01.12.14г. се свързах отново със служител на националния телефон. Служителката се зае да разбере какво става и получих ново обещание и за компенсация, и че най-после до 05.12.14г. ще си получим мебелите. След два дни с мен се свърза служител на магазина в който направихме заявката и ме уведоми, че не до 05.12.14г., а до 12.12.14г. детската стая ще пристигне в Бургас, тъй като на 05.12 щяла да пристигне в централния магазин в Пазарджик. Когато попитах за неустойката каза, че щели да ни сглобят мебелите безплатно. Казах му, че не желая техен служител да стъпва в дома ми и да разстройва детето, което е високофункциониращ аутист и присъствието на служител на фирмата може да го докара до криза, тъй като е много разстроен от случващото се и се чувства измамен. Първокласник е и си чака бюрото с нетърпение, защото пише първите си думи на пластмасова масичка като тези в градината. Чака и голямото легло с нетърпение, защото през последните 2-3 месеца порастна бързо и леглото в което спи от бебе вече не го събира. Ходи на лечебна гимнастика и плуване, за да се бори с гръбначно заболяване, а спи и пише изкривен в очакване на подходящите мебели. Всеки ден броеше дните до изтичане на срока за доставка на мебелите и когато разбра че те няма да дойдат много се разстрои, даже изпадна в криза когато видя подобна история разказана по ТВ и позна себе си в лицето на измамената жена, която изобщо не си е получила мебелите. Плака с часове, че и него са измамили и никога няма да има бюро, легло и шкафове за учебниците и игрите. Не беше лесно да го успокоявам след всяко поредно подвеждане от мебелна къща Явор. А и да си призная и аз съм изпълнена с гняв и не мога да допусна човек от тази фирма да прекрачи прага на дома ми. Никой не може да м задължи да пускам в къщи някой на който нямам доверие и някой който ще разстрои детето ми. Казах на служителя че искам неустойката да е под формата на отстъпка от сумата. След разговор с шефа ми се обади и приех предложението неустойката да е в размер на 10% от сумата на всяка от поръчките, но не се сетих, че пак се готвят да ме измамят.
Днес се обадиха от магазина да отидем да платим и се оказа, че наглите мошеници вместо да се извинят заровили поглед в земята от срам са намслили нова измама. В уговорената неустойка за 40-те дена забавяне те включили и 8% отстъпка, които си ги имам на друго основание - закупена карта за преференции и реално дават само 2% неустойка. Управителят взе да се прави на интересен и да ми обяснява как ми давали 10% неустойка. Побеснях. Не стига че са виновни, най-вероятно някой от тях е забравил да пусне поръчката когато е направена и се разтичаха когато взех да си търся правата, не стига че ме мамиха няколко пъти за евентуалното получаване на стоката, даже се канеха да ми пробутат мострата от магазина, ами и неустойка не искат да платят. Казах им, е тези 2% са подигравка, а наглия управител на магазина до Технополис и Била в Бургас ми заяви, че какво съм го правила на въпрос да не би детето да е болно, на инсулин или нещо такова. Първо изобщо няма значение дали клиента е здрав или болен, те са длъжни да спазят срока, имат го в публикувания на сайта си договор и второ конкретно в нашия случай дететовсъщност е с букет освен диагнозата от аутистичния спектър. Отказах да приема подигравката и си тръгнах. Сега ще търся адвокат за консултация - имам роднини и приятели такива и ще се обърна към комисията за защита на потребителите и към съда ако трябва. Там може да търся и обезщетение за нематериални щети вследствие забавянето, които касаят здравословното състояние на детето. Обадих се в Нова ТВ, но журналистката каза, че първо трябва да получа отговор от комисията за потребителите и тогава ще даде гласност на случая. Бясна съм, гневна съм и ще използвам всички възможности да покажа в публичното пространство колко е добро *ДОБРОТО* им име и какво очаква всеки, който направи грешката да им стане клиент. Естествено стоката има стойност и щях да я платя в пълен размер, ако те си бяха спазили срока, но след 40 дни забавяне и непрекъснато променяне на евентуалния срок за получаване на стоката следва да платят неустойка.
Ако техен доставчик не спази срока ще си търсят неустойката, а с клиентите могат да се подиграват всякак.

С тази тема искам да кажа на хората: МЕБЕЛНА КЪЩА ЯВОР НЕ СА КОРЕКТНИ С КЛИЕНТИТЕ СИ. АКО МОЖЕТЕ ДА ГИ ИЗБЕГНЕТЕ ЩЕ СИ СПЕСТИТЕ МНОГО НЕРВИ И ПРОБЛЕМИ!

# 1
  • Мнения: 747
Рори, задължително жалба до Защита на потребителите.
Аз не съм имала проблеми със забавяне на доставки, защото сме поръчвали мебели, налични в складовете. Но качеството на закупените от нас мебели определено не е добро. 

# 2
  • Мнения: 7 005
Абе кво си тровиш нервите,чак съдилища..Я нека ти докарат мебелите,пък ти имаш право в 7 дневен срок да ги върнеш ако са не разпечатвани и те ще трябва да ти върнат парите..
И ха честито да им е,още един комплект мебели да се чудят де да ги пробутват.. Laughing

Но гласност,трябва да се дава,да.

# 3
  • Мнения: 1 734
чета Ви често постовете, не съм мама и нямах регистрация тук, но всеки знае - каквото и да ти трябва питай мамите Wink
сега по сериозно,
Февруари месец тази година с приятелят ми си поръчахме спален комплект + матрак на обща стойност над 2500лв. Местихме се в нов дом и чакахме само спалнята. След като платихме 30% капаро започна едно абсурдно чакане. Изключваме факта, че към края на март във въпросния апартамент вече имахме сот и кабелна тв + интернет за който доплащахме по над 60лв месечно, а реално не се бяхме преместили още. Започнаха със какви ли не лъжи, докато след 2рия месец чакане започнаха да свалят по 5% от сумата за доплащане... Резултата - 6 месеца по късно ужасно много нерви и напрежение все пак ни върнаха парите  newsm44 newsm44
И така, от септември месец сме новодомци и нямаме секция НООО няма и да си поръчаме от явор! НИКОГА Simple Smile

# 4
  • Stuck in a moment
  • Мнения: 1 354
Много неприятно, а още по-лошо впечатление прави опита да ви излъжат с неустойката. Честно казано на мен не са ми вдъхвали доверие, въпреки, че сме посещавали магазините им, как да поръча човек като стават такива неща....

# 5
  • Мнения: 578
Преди време си поръчах само горни кухненски шкафове от Явор-Бургас. Още при поръчката, неприятно впечатлене ми правеше, че момчето, уж консултант, с нищо не беше ясно. Единия шкаф ту го има, ту го няма, звъни някъде на колеги, после по складове, от едното място казват-има го, от другото -няма го. Никъкв синхрон. Както и да е, комплектовахме ги накрая и се уговорихме да ги донесат и монтират. Закъсняха с няколко дни с доставката и монтажа, разправяхме се няколко пъти по телефона, накрая все пак дойдоха. Започна монтажиста да разопакова и монтира, и изведнъж се оказа, че в единия пакет има съвсем различен шкаф. Объркали се, но следобяд щели да докарат нашия. Следобяд звъним, ами нямало  го нашия на склад. Другата седмица. Другата седмица-също няма никой. Звъним, ами по-другата седмица. Хайде във вторник, после във четвъртък.Полудях направо, за един шкаф седяхме като идиоти цял месец. Разгеле, шкафа пристигна и познайте...объркали му дръжките, някакви други в пакета! Направо се чудех, да плача ли, да се смея ли...

# 6
  • Мнения: 6 971
Ето затова трябва да се дава гласност.
Преди да поръчаме мебелите се опитвах да намеря мнения на клиенти, но никъде не излезе такава информация, а сега се вижда, че подобно отношение е практика за тази фирма с "ДОБРО" име на пазара. Ако днес не се коригират и не изпълнят уговорената неустойка коректно още утре ще пусна жалба в комисията за защита на потребителите и към жалбата ще приложа и разпечатка от споделеното от вас в тази тема. Явно някой си мисли, че може да се отнася с клиентите си като с нищожества и с ваша помощ ще търся промяна по всички възможни начини. Когато случаят стигне до медиите едва ли ще им хареса рекламата. Толкова съм бясна, а покрай проблемите на детето съм свикнала да се боря така че няма да се примиря и да оставя нещата така. Когато започнах да си търся стоката се оказа, че в различните им магазини имало различни модули и щели да ги съберат и доставят, като за легло предлагаха мострата от магазина. Тогава попитах, че щом мебелите ги има в наличност защо не са си спазили срока, но отговор не получих. При това им казах че след толкова чакане отказвам да приема мострата и след ден вече ми обещаваха, че до седмица мебелите ще пристигнат от Полша в Пазарджик. Убедена съм, че в Полша съвсем наскоро са научили, че има такава заявка и проблема е изцяло на местно ниво. Проверка в счетоводството лесно ще докаже това. Когато се стигне до медиите и комисията за потребителите ще им дам идеи как и откъде да се събере информация.
Попитах служителката при такъв сбирщайн какъвто ми предлагаха ако се окаже, че мебелите са от различни партиди и не си пасват какво правим тя отклони темата и не даде отговор. Но тази жена се представи с името си и поне е мила и се опитва ако не наистина то за пред мен да реши проблема, докато в магазина в Бургас управителят е отвратително нагъл. Когато взе ехидно да се хили и да ми вика, че какво от това че са се забавили мебелите, да не би детето да било болно ми идеше да му фрасна един в мутрата още повече, че точно това дете наистина има проблеми и никак не ми е било лесно и сега се оказва, че и да му осигуря бюро, легло, подходящ за него матрак и шкафове е също е ходене по мъките. Не искам да се примирявам. Няма да се примиря. Пък кой знае, ако стигнем до съд там освен неустойката може да поискам и обезщетение за нематериални щети на дете с проблеми и като добавим че тия наглеци няма начин да не загубят и ще платят и разноските по делото ще им излезе от скъпо прескъпо това, че не само са некоректни в спазването на срока, мамят и се одиграват с клиентите, но и не искат да поемат отговорност за това.

# 7
  • Мнения: 6 971
Момичета, забравих да ви питам дали сте пускали жалби до комисията за потребителите. Когато търсих в интернет техен адрес ми излезе електронен вариант, но някак електронното подаване на жалба ми се вижда несигурно. Имате ли впечатления и дали подаването на място в службата ще е по-ефективно откъм бързина на реакцията. Ако не е организирано чрез деловодна система това би позволило и личен контакт с евентуалните проверяващи, което би ми било от полза.

# 8
  • Мнения: 1 734
Нас ни лъгаха, че понеже не е от Бг и от там идва забавянето - глупости на търкалета... Жалба не съм пуснала, но чаках 6 месеца.. имаха да ни дават 800лв капаро и понеже имахме само вносна бележка от банката както и нещо като документ и предварителен договор само онлайн пратен без подписи, направо си ме беше страх да пусна жалба. Накрая им казах че съм разговаряла с адвокат и освен, че ще ми върнат парите, ще ги съдя за претърпени загуби... та така ми ги върнаха.. Пробвай така.
Иначе аз също се скъсах да ровя за информация от "Доволни потребители" и съжалявам, че не намерих. Успех!

# 9
  • София
  • Мнения: 1 835
По електронен път по бързо ще ви обърнат внимание.

# 10
  • Мнения: 6 971
Благодаря, вече съм я написала жалбата и утре ще я пусна.

Траяна и пред мен се оправдаваха с глупостите, че точно през нашия срок за доставка в Полша имало много национални празници и не работели, затова нямало доставки от Полша. Обаче вече има интернет и проверих - единствения празник от  22.09. до 03.11 е Хелуин, който беше на 01.11 - събота. Освен това не е вярно, че през този период не са имали доставки от Полша, а тъкмо обратното. Знам го със 100% сигурност.
Смятам към жалбата да приложа разпечатка на темата, за да се види, че не е единичен случай, а практика да се подиграват с клиентите си. Надявам се, че не възразявате

# 11
  • Мнения: 1 734
Стискам ти палци дано мине всичко бързо. Лошото е че ти държат парите и не можеш да си поръчаш друго през това време. Нас специално ни беше страх да не се окажем с два комплекта спали за маса пари  Joy

# 12
  • Мнения: 6 971
Ами всъщност не съм искала капарото обратно. Не знам дали биха го върнали. Всъщност тези мебели са ни нужни много и трябва да са точно тези, защото особеностите на детето във връзка с принадлежността му към спектъра са такива, че то вече се е индентифицирало с точно тези мебели и не би приело други. В момента много мисля как точно да постъпя точно защото става въпрос за детето. Но е възмутително отношението им към клиентите. и трябва да носят отговорност за това. Виж само за един ден колко измамени клиенти се появиха в моята тема, а представяш ли си колко още има, които или не искат да пишат или не ползват БГ мама. Всъщност хубаво би било ако повече хора пуснат жалби в комисията за потребителите, за да им подпалят чергата и да се научат да се отнасят с уважение към тези, които ги крепят на пазара - клиентите. Как пък един доволен не писа тук. Дали изобщо има доволни от тях клиенти. Арогантността, измамата вбесяват и ми е писнало все да си затварям очите. Ще говоря със служителите в комисията и ще ги насоча да че случаят не е единичен и ако могат да им треснат и глоба ще е перфектно. Такава наглост и безочие не трябва да остават безнаказани. Ние им се доверяваме и им плащаме, а те дори не се чувстват виновни. 

# 13
  • Мнения: 747
Рори, още много мебелни къщи предлагат полски мебели, потърси дали ги няма същите на друго място. В Арон предлагат много полски, но и с тях внимателно, че и те успяха да се издънят наскоро.

# 14
  • Мнения: 6 971
Готова съм с жалбата и документите към нея и в понеделник ще я подам на място, а утре ще пробвам с електронното подаване. Вчера излизаше съобщение, че има проблем с него. Дано да са го оправили. Някой знае ли в какъв срок от входиране на жалбата комисията трябва да изрази становището си.

Общи условия

Активация на акаунт