Явлението "Бг-продавачка"

  • 95 866
  • 1 465
  •   1
Отговори
# 30
  • Мнения: 2 716
И друг път май съм писала, но понеже ми е много фрапантен случай, ще повторя - аз и още една клиентка бяхме изоставени най-нахално от 3 (три) броя продавачки в магазин за бельо. Говорихме си с жената през завесите в съблекалнята - и аз, и тя имахме нужда от помощ и съвет за други размери на сутиени, но уви - оказа се, че трите кифли, които го играеха продавачки се бяха изнесли навън да си пафкат  Twisted Evil

Побеснях, честно ви казвам, жената в съседната кабина също.

Имам подобен случай. 4 продавачки ме изоставиха така. Едната донесе вафли и отидоха до врата на магазина да хапват на сладка приказка. Аз търсех няколко определени парфюма. Да помириша и избера. Попитах едното момиче за единия парфюм - посочи ми го. Докато го помириша и се обърна нея вече я нямаше. Накрая сама си ги търсех и пръсках на листчетата. Това в скъпа парфюмерия. Бях готова да оставя над 100лв.

# 31
  • Мнения: 6 214
Ако не бях честна Калудка, щях да си взема сутиените и парфюмите и да си изляза без да ми мигне окото.

# 32
  • Мнения: 7 006
Ama в Турция имам чувството,че седят на вън,за да си канят клиенти.
И като им се запътиш към дюкяна,рипват с усмивка срещу теб,а не се навдигат едва-едва с вид на  лехуса..

# 33
  • Tам през Атлантическия океан
  • Мнения: 7 120
Ох, на мен най-любимият ми въпрос, влизайки в магазин просто да разгледам е - "Мога ли да ви помогна с нещо?" Mr. Green
Е, добре какво да отговори човек на това? Shocked

 

Нормално любезно обръщение, за мен така е и редно  Peace да посреща продавача + Добър ден и т.н.
не виждам нищо с което да се опуля  Shocked



# 34
  • Мнения: 4 569
Ох, на мен най-любимият ми въпрос, влизайки в магазин просто да разгледам е - "Мога ли да ви помогна с нещо?" Mr. Green
Е, добре какво да отговори човек на това? Shocked
Това и мен ме вбесява. Не може ли просто да разгледам?

# 35
  • Once there was a Hushpuppy...
  • Мнения: 12 406
Ох, на мен най-любимият ми въпрос, влизайки в магазин просто да разгледам е - "Мога ли да ви помогна с нещо?" Mr. Green
Е, добре какво да отговори човек на това? Shocked

 

Нормално любезно обръщение, за мен така е и редно  Peace да посреща продавача + Добър ден и т.н.
не виждам нищо с което да се опуля  Shocked








Дес, ти четеш ли изобщо? Peace
Пиша думата - ПОМОЩ!
Защо ми цитираш поста на половина?
Цитирай всичко, ще можеш да видиш как се радвам на Добър ден, а не се пуля.

# 36
  • Мнения: 230
И моята заплата беше 500 лева но бях доволен от други неща, които работата ми предлага и когато идваха клиенти в офиса се държах учтиво. Елементарно възпитание. А и работата не е само пари, колкото и клиширано да звучи. 500 лева, ама без интриги, с готини колеги, на всеки 30 минути ни позволяваха да ставаме да се раздвижваме, а не да седим като наказани по цял ден пред монитора. Огромна тераса с барбекю и цял час обедна почивка. Не виждам какво е толкова стресовото в бутик в който влизат малко хора. Виж в Билата и подобни където минават много клиенти е истинския стрес. Та касиерка в голям магазин е по-нормално да е изнервена от такава в магазин за дрехи, където кято цяло има по-малко клиенти.

# 37
  • Мнения: 3 096
Ох, на мен най-любимият ми въпрос, влизайки в магазин просто да разгледам е - "Мога ли да ви помогна с нещо?" Mr. Green
Е, добре какво да отговори човек на това? Shocked

 

Нормално любезно обръщение, за мен така е и редно  Peace да посреща продавача + Добър ден и т.н.
не виждам нищо с което да се опуля  Shocked
+1
Това е рутинен въпрос. Не може да ме изнерви подобно нещо, изобщо, пазя си нервите.
Ако не ми допадне обслужването някъде, излизам и отивам другаде. Магазини да искаш.
Скоро не съм и била обслужвана зле.

# 38
  • Бургас
  • Мнения: 6 625
Вместо да стои на работното си място зад щанда или в магазина,тя пуши навън пред вратата,с което ти пречи да влезеш.Все пак влизам и учтиво я докосвам "може ли?",при което бг продавачката всмуква последно дихание,хвърля цигарата на стълбите пред магазина,смачква я ядосано с крак,издишва тютюневия дим върху вас и влизате заедно в магазина,направо ви е направила услуга,че ви е пуснала вътре и е вмирисала дрехите ви. Mr. Green

Все пак повечето момичета са усмихнати и учтиви Grinning
С цялото ми уважение към професията им,но наистина има екземпляри,които вредят на собствениците и клиентите.

# 39
  • Мнения: 22 036
На въпрос "С какво да ви помогна" и в БГ и на всякъде по света отговарям с "просто разглеждам", ако не търся нещо специално.

Никога не е имало пробле.

# 40
  • Мнения: 137
Наистина се срещат продавачи, от които е удоволствие да си купиш нещо, но са толкова рядка находка, че предпочитам да пазарувам от големи магазини, в които контактът ти с персонала на магазина е само на касата.
Не мисля, че е въпрос на заплата, за съжаление всичко опира до възпитание и манталитет, а те обикновено не са поправими.
За мен идеалният продавач е този, който познава стоката си и е способен да даде изчерпателен отговор на въпросите ти когато го попиташ, може и съвет да ти даде ако разговорът го предполага. През останалото време би трябвало да е любезно, но ненатрапващо се присъствие.

# 41
  • Once there was a Hushpuppy...
  • Мнения: 12 406
На въпрос "С какво да ви помогна" и в БГ и на всякъде по света отговарям с "просто разглеждам", ако не търся нещо специално.

Никога не е имало пробле.

Аз отговарям същото! Peace
Но, за мен е проблем при влизане първото, което чувам да е за някаква помощ, коята трябва да ми се оказва от вратата!

Това е не любезно за мен. Вместо Добър ден да получавам настоятелно  предложение за помощ!

# 42
  • Мнения: 25 878
Собствениците ги задължават. Не само да предлагат помощ, но и да досаждат на клиентите.

На неадекватното отношение вече свикнах и не ме впечатлява, повече се дразня на липсата на елементарна компетентност. Продават там нещо си, ама какво, защо, какви са му предимствата пред другите подобни продукти - не знаят. А се водят продавач-консултанти.
Та, ако четат тук собственици на магазини, да се позамислят дали не е по-добре, вместо да насъскват продавачките си да досаждат на хората, да вземат да ги запознаят с продуктите, които продават. Няма да обеднеят с няколко мостри или проби. Ама поне да знаят момичетата за какво става въпрос, а не да мълчат и да свиват рамене, когато ги попиташ нещо.

Последна редакция: пт, 15 май 2015, 17:57 от Как` Сийка

# 43
  • Tам през Атлантическия океан
  • Мнения: 7 120
Скрит текст:
Ох, на мен най-любимият ми въпрос, влизайки в магазин просто да разгледам е - "Мога ли да ви помогна с нещо?" Mr. Green
Е, добре какво да отговори човек на това? Shocked

 

Нормално любезно обръщение, за мен така е и редно  Peace да посреща продавача + Добър ден и т.н.
не виждам нищо с което да се опуля  Shocked








Дес, ти четеш ли изобщо? Peace
Пиша думата - ПОМОЩ!
Защо ми цитираш поста на половина?
Цитирай всичко, ще можеш да видиш как се радвам на Добър ден, а не се пуля.
ДА , чета , чета  Laughing

Тук (мойто тук) е нормално така да се обръщат  Grinning  (how can may i help you) същото е
и хората не се пулят  Wink


Искаме любезно отношение па се пулим на такова и му правим дисекция  Laughing па 'що така па не иначе  Laughing

Приемете го като етикет това обръщение  Peace

# 44
  • Once there was a Hushpuppy...
  • Мнения: 12 406
Собствениците ги задължават. Не само да предлагат помощ, но и да досаждат на клиентите.

А, това е нещо друго Peace
За пръв път го научавам.
Защото, на доста места подхождат първо с ПОМОЩА..... Tired

Дес, там, където ти живееш /разбрах, искаш да го изтъкнеш Peace/ изразът е такъв просто! О.к. Peace
Но, тук, за при нас най-добре, според мен е да ме посрещнат с Добър ден!
Сега, вече дано да сме се изяснили Peace

Общи условия

Активация на акаунт