Явлението "Бг-продавачка"

  • 98 465
  • 1 465
  •   1
Отговори
# 525
  • Мнения: 5 508
То и моята чанта никъде не са проверявали, но този от охраната си беше досаден Peace Нека гледа, лошо няма ама при все, че аз и половинката ми бяхме единствените хора в магазина можеше да не ми диша във врата Peace Ако пък има проблем с очите и не вижда по-далеч от 3м. - ами има си очни лекари за тази цел.

# 526
  • Мнения: 802
Да, трябва да си слагат защита на стоките, Лиляна, права си, в някои магазини има. Досега никой никъде не ми е искал чантата за проверка.

Те стоките имат пищялки, но те се махат с едно изчопляне с нокът  Laughing не е никакъв проблем да си ги отлепиш. А охраните ги пращат от друга фирма, те не работят към самите дрогерии. Така че явно така са инструктирани. Дебненето от консултантките вече казах по каква причина е. Аз не го приемам лично вече. Наистина ги карат да плащат после. Откакто станах свидетел на 2 кражби там, ми стана жал за продавачките, колко им удържат накрая  ooooh!

# 527
  • Мнения: 2 159
Да, ясно е, че се предпазват от кражби. Но наистина ме карат да се чувствам ужасно. Затова не ходя там вече. Едно е да се разпределят примерно на няколко места, където е най-възможно някой да открадне нещо, друго е да тръгнат по петите на някого, буквално на 2 метра зад него. Все едно някой те преследва, защото си престъпник. В Елитис дали не им удържат разходи по откраднати стоки? Защото там не ми се е случвало такова нещо. Както и в ДМ не ми се е случвало, но явно също е практика.

# 528
  • Пловдив
  • Мнения: 5 214
Добре де, само в ДМ ли се краде?! В Елитис нямат ли кражби? Много обичам там да пазарувам - мотам си се между стелажите, мога да видя всичко, каквото искам, без да бързам и без някой да върви след мен и да ме гледа в ръцете.

# 529
  • Ямбол
  • Мнения: 28 236
Да, трябва да си слагат защита на стоките, Лиляна, права си, в някои магазини има. Досега никой никъде не ми е искал чантата за проверка.

Те стоките имат пищялки, но те се махат с едно изчопляне с нокът  Laughing не е никакъв проблем да си ги отлепиш. А охраните ги пращат от друга фирма, те не работят към самите дрогерии. Така че явно така са инструктирани. Дебненето от консултантките вече казах по каква причина е. Аз не го приемам лично вече. Наистина ги карат да плащат после. Откакто станах свидетел на 2 кражби там, ми стана жал за продавачките, колко им удържат накрая  ooooh!
Да ги научат във фирмата как се гледат камери, а не да ходят по петите на клиентите.

# 530
  • Мнения: 4 733
Точно поради този причина спрях да пазарувам от конкретен ДМ, а след това и от самата верига. Хайде, дебнещият охранител го преглътнах, да кажем това му е работата, но пребърквания на чантата, преди излизане от магазина, ми дойдоха повече.Ще кажете как пък точно на мен два пъти се случва, ами и аз не знам, не е като да съм с криминална визия на съмнителен субект. Реално не е кой знае какво, но ти става обидно и неудобно, и разваля цялото удоволствие от покупките  Stop

# 531
  • Мнения: 12 507
Напълно те разбирам, ако ми проверяват чантата някъде, ще спра да пазарувам оттам.

# 532
  • Мнения: 1 415
Охраната в DM би трябвало, дори е крайно наложително, да се грижи повече за това нагли клиенти да не отварят, пипат, бъркат, мажат, увреждат стоките и въобще - да следят за това да не цари пълна анархия в магазините от веригата. А тях явно ги интересува само момента с кражбите. Потресаващо е как спокойно си отварят неща, които не са тестери, мажат се, затварят така червилата, че нараняват продукта...

Охраната трябва да е снабдена с електрошок и при всяка подобна вандалска проява, да електрошокират нагли клиенти!

Електрошок и за наглите консултантки, окрали всичките тестери, и после твърдящи, че нямало такива. Ако пък случайно благоволят да дадат скъпоценна едномилилитрова мостра, то го правят в вид и гримаса, все едно им вадиш червата.

# 533
  • Ямбол
  • Мнения: 2 237

Охраната трябва да е снабдена с електрошок и при всяка подобна вандалска проява, да електрошокират нагли клиенти!

Електрошок и за наглите консултантки, окрали всичките тестери, и после твърдящи, че нямало такива. Ако пък случайно благоволят да дадат скъпоценна едномилилитрова мостра, то го правят в вид и гримаса, все едно им вадиш червата.

 Joy

Аз съм била свидетел как консултантките редовно се цапотят с тестери, без видимо смущение при поява на клиент. И на обратната ситуация съм попадала... с последваща доста остра реакция от страна на продавач. Всякаш 'надушват' кой няма намерение да извърши покупка. Опасни са!  Mr. Green

Аз почти не ползвам тестери. Единствено при избор на нов парфюм, или когато имам нужда от различен тон фдт.

Последна редакция: пт, 22 май 2015, 04:01 от DimiLoca

# 534
  • Пловдив
  • Мнения: 1 039
Мене до сега не са ме проверявали в ДМ.Даже в Пловдив редовно вися на празни каси в очакване да се появи продавачка, за да си платя.Но в Триумфа в Тракия охраната ме следва по петите като истински рецидивист.През цялото време.

Като студентка работех в голям магазин за козметика и там имах "редовни" клиенти на мострите, всеки ден идваха и се гримираха от-до.От най-редовния контингент бяха едни...травестити.От тогава мостра на грим само върху ръка пробвам.Там съм виждала също как се маже течен коректор за лице вместо гланц за устни и как се пръска лак за коса под мишниците вместо дезодорант.И като казах на клиентката, че това не е тестер, а лак за коса тя ми отговори "ти ли ша ми кайш".

# 535
  • Мнения: 1 365
Няма да забравя как веднъж влязох в Теранова и се доближих до един господин, който нареждаше дрехи с въпрос дали имат по - малък номер от една тениска. "Мииии виж в детската секция" Crazy

# 536
  • Мнения: X
Като го спомена, с много кофти чувство останах в една дрогерия на Лили. Влизам и за мен се залепва едната продавачка. Ама нищо не казва. Не пита дали искам помощ. Седи на няколко метра и ме следи из магазина. А имаше и други жени вътре. Погледнах каквото си бях наумила и излязох веднага. Почувствах се все едно съм крадла. Поне ме спаси от допълнително изхарчени пари, че редовно излизам с нещо ненужно от там. Но пък вече предпочитам да повървя малко повече до Елитис. Rolling Eyes

Охраната на dm е същата работа. Не мога да го обясня, но всеки път ме карат да се чувствам като крадла. И аз напоследък ходя основно в Елитис.
И мен. Ама и в Елитис при нас дебнат по същия начин. Освен това в Елитис често вони на телесни течности, въпреки купищата козметика, с която разполагат там.
В ДМ ме дразнят огромните пластмасови етикети, които оставят ужасни лепкави следи, след като ги махнеш и развалят и най-красивата опаковка.
При нас май в Лили е най-приятно за пазаруване. А то ми е най-далеч.

Последна редакция: пт, 22 май 2015, 09:49 от Анонимен

# 537
  • Мнения: 2 914
В ДМ и Елитис не са ме следвали по петите. Но, всички тестери и част от продуктите са омазани, пробвани. Отвратително е. В Елитис са сложили табели, ако пробваш продукт, а не тестер го плащаш. Явно няма ефект.
Иначе мобилните оператори наистина много дразнят. Към едните имам карта на ваучер. Всеки път ме посрещат с въпроса: Аууу, но защо на ваучер? Ще получите много безплатни минути само за 7-10лв на месец! Винаги им отговарям: Първо виж колко често зареждам картата, тогава ми говори колко ще ми е изгодно на договор. За протокола: веднъж на 7-10 месеца.
Към другите съм на договор, но винаги ходя при точно определен човек да го преподписвам. Когато започнат да ме нападат останалите ги контрирам, че искам при еди кой си да преподпиша. Започват да ми обясняват как ще го минат през неговия акаунт, но отказвам. 

# 538
  • Мнения: 834
Наетият персонал поне се опитва да бъде любезен, докато собствениците - изобщо не се чувстват длъжни.
Аз пък съм останала с обратното впечатление - собствениците са по-любезни и се стараят да ти продадат нещо, докато на наетия персонал им е все тая дали ще продадат нещо или не, те заплатата ще си я вземат.

Най-лошо впечатление последно ми направиха в Технополис (а и в Техномаркет е същата работа). Близо хиляда човека персонал вътре, събрали се на групички из магазина да си бъбрят и въобще не им дреме за клиента. Питаш нещо някого, а той ти казва "ами обърнете се към колегата", въпросният колега те препраща към трети, който пък те праща при четвърти, а четвъртият максимум да ти прочете етикета в отговор на въпрос за някой уред и после си заминава. За безконечната им неучтивост да не говоря. Изключително рядко се попада на начетен продавач, който да ти обясни и да ти даде полезен съвет.
Не мога да разбера защо наемат хиляда маймуни, дето хал хабер си нямат от техниката, да четат там етикетите на клиентите, вместо да наемат по-малко персонал, но квалифициран и съответно да им плащат стимулираща заплата.

# 539
  • Мнения: 2 914
Ооо, Техномаркет. Преди време си бях избрала маша за коса с няколко приставки. Исках в магазина да я видя и купя. Откривам я по името, но е изложена само основната част - без приставките. След 10-15 мин търсене на персонал се появи една продавачка. Поисках да видя машата - слагат ги в едни витрини. Извади ми я тя. При въпроса за приставките отговора беше: Миии, приставки. То ясно, че са просто приставки, но искам да ги видя. Последва едно: Оффф, ама те са ясни приставките. Искам да ги видя. След още няколко пъшкания ми ги донесе. Моментално последва въпроса: Да ви я опаковам ли? А аз дори не съм ги погледнала още. Казах: Първо ще ми ги изпробвате всичките да се уверя, че са наред и тогава ще говорим за опаковане. Дори не мога да опиша погледа, който последва. Но, как да купя без да знам дали работи? Не й се ядосах, напротив, чак ми стана смешно. Все едно насила съм я накарала да работи.

Общи условия

Активация на акаунт