Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Тедива - мнения

  • 15 809
  • 22
  •   1
Отговори
  • 1
  • 2
  • Всички
  • Мнения: 5
Здравейте, отдавна членувам във форума, но така и не съм се включвала за сега, но останах толкова разочарована затова реших да предупредя всички мами за една фирма, която сериозно си играе с нервите на хората.

Хора моля Ви не се лъжете да си купувате, поръчвате, дори да стъпвате в мебелните салони на фирма "Тедива" ООД - гр. Добрич.
Никога не бях срещал такова арогантно, некоректно и незаинтересовано отношение от страна на фирмата към клиентите си.
Съжалявам толкова много, че се обърнах към тях и си изгубих време, че не мога да събера правилните думи за изразяване.
Сега ще Ви опиша случката.
На 26.06.2015г. след вземане на размери от фирмата за кухня им дадох капаро в размер 50% от общата сума на кухнята - 4300лв., като поръчах и мивка с мелачка, която струваше 700лв., общата стойност е около 10 000лв. с отстъпката, която правят на всеки клиент, който пита за отстъпка, защото така или иначе ще го измамят. За тези пари получих договор за производство, като крайният срок беше 27.07.2015г. за монтиране на кухнята + 15 дни гратисен период да кажем до 11.08.2015г. Както се досещате не получих касов бон за плащането или фактура. Мина периода за кухнята, а ние си продадохме апартамента и сме с 2 малки деца на 1г. и 3г. и трябва да се нанасяме в новото жилище, като естествено доста неща не могат да бъдат направени по ремонта докато не е сложена кухнята и това страшно ни забавяше. На 14.08.2015г. след като бяха минали близо 20 дни от крайния срок ми се обаждат и ми заявяват, че мивката която съм поръчал я няма и мога да получа същата, но с 85лв. по-скъпа и трябва да доплатя, което ужасно ме обиди и отидох в офиса, започнах да звъня постоянно да питам кога ще е готова кухнята, като получавах само нелюбезно отношение и никакви отговори, казваха, че ще се обадят до края на деня и не звъняха, казваха, че се прави и т.н. Никакъв конкретен отговор и ги предупредих, че ще пусна сигнал до Комисията за защита на потребителите, което и направих. След сигнала явно им извършиха проверка и ми се обади юристката (невероятно нито управител се опита да се свърже с мен никой преди това) и ме повика на среща в офиса, който се намира в седалището на фирмата на ул. Калиакра 68 в гр. Добрич. Отидох аз да се срещнем и след всякакви глупави оправдания и прехвърляне на вината на другите от фирмата смята на калкулатора над 5мин. (което явно не и се отдаваше), гледа календара и ми предложи да платя първоначалната сума договорена за мивката и 100лв. отстъпка, което лично за мен на артикул за 10 000лв. и такова отношение е пълна подигравка. Почувствах се просто, че ще гръмна по-добре да не бяха ми предложили нищо само да бяха се извинили. Заявих им, че си искам парите, пуснах сигнал до НАП затова, че нямам издаден касов бон и отново сигнализирах КЗП за подигравката. Ще търся правата си до край заради чисто морална гледна точка и ще подам иск, ако не ми се компенсират и не ми върнат парите в съда. Съветвам всички измамени да правят така и да не оставят нещата на произвола! Ние плащаме и имаме права, които като не се спазват трябва да се носят последствията!

ХОРА НЕ ХОДЕТЕ В ТЕДИВА!!!!

Последна редакция: пт, 22 фев 2019, 14:04 от Mamma

# 1
  • Мнения: 5 156
След като не са си изпълнили договорните отношения си искай капарото обратно и поръчай кухня другаде. Пази си всички документи. Според мен ще ти върнат капарото, защото ако се стигне до съд ще трябва да плащат и адвокатски хонорари, както и разноските по делото.

п.п. За капаро не е задължително да се издаде касов бон, а разписка за получена сума.

# 2
  • Мнения: 5
Затова се обърнах към защита на потребители за да си искам капарото, но явно, че те не искат да ми върнат капарото. Днес ще го заявя и в писмен вид до управителя на фирмата.

След като не са си изпълнили договорните отношения си искай капарото обратно и поръчай кухня другаде. Пази си всички документи. Според мен ще ти върнат капарото, защото ако се стигне до съд ще трябва да плащат и адвокатски хонорари, както и разноските по делото.

п.п. За капаро не е задължително да се издаде касов бон, а разписка за получена сума.

# 3
  • Мнения: 5
Моля, ако има други измамени да ми пишат, защото се свързах с Господари на ефира и колкото повече се съберем ще стане по-добре и ще предотвратим да бъдат измамени още хора.

# 4
  • Мнения: 2
Току що ме сюрпризираха и мен. Моята поръчка не можаха да я открият. На 04.08.2015. г. направих поръчка за 6 стола на цена 837лв. Крайният срок на изпълнение е 10.09.2015г. На 15.09.2015г. се обаждам да видя защо се бави поръчката и се оказа, че не могат да я открият. Оправдават се със служителя си който бил в отпуск. Явно тази поръчка в забутана някъде 4 часа им бяха нужни да я открият и да ми кажат, че трябва да чакам още три седмици. Срамота най-скъпите мебели продават, а се подиграват с клиентите си.

# 5
  • Мнения: 5 156
Развитие по случая има ли?

# 6
  • Beyond the Frontiers
  • Мнения: 3 140
п.п. За капаро не е задължително да се издаде касов бон, а разписка за получена сума.

Това къде го пише....За всяко плащане, абсолютно всяко плащане по закон се издава касов бон. И 5 стотинки да са. Няма никакво значение дали е капаро или доплащане - фактура и касов бон. Особено пък за такива суми. Ако сделката отпадне си се пуска кредитно известие.

# 7
  • Мнения: 5 156
Може да се е променило значи, щом пишеш, че е задължително. Имам десетки бележки за капаро и са без касов бон. Щом е задължително да сигнализира в НАП тогава.


п.п. За капаро не е задължително да се издаде касов бон, а разписка за получена сума.

Това къде го пише....За всяко плащане, абсолютно всяко плащане по закон се издава касов бон. И 5 стотинки да са.
п.п. Това не е вярно. Ако плащането е по банков път или с пощенски запис, касов бон не е нужен.

# 8
  • Beyond the Frontiers
  • Мнения: 3 140
Да, нужна е фактура. Което си е счетоводен документ.
Касова бележка е задължителна при плащане в брой или с карта, фактурата не е задължителна, ако има касова бележка. Ако плащането е по банка задължително фактура.


# 9
  • Мнения: 5 156
Той нито касов бон, нито фактура е получил, а най-вероятно е платил в брой, така че Тедива определено са били некоректни.

# 10
  • Варна
  • Мнения: 107
Добре че пишете, аз си харесах столове в Тедива и мека мебел, но сега се отказвам да поръчвам!

# 11
  • Мнения: 1
Невероятно арогантни ИЗМАМНИЦИ !!! Ние също пострадахме от Тедива . Фирми ,като тази, само потвърждават тезата , че сме "страната на абсурдите" !

# 12
  • Мнения: 4 044
Нищо общо нямам с Тедива. Но ме учудва,че изказалите отрицателни отзиви са с 1,2 и 3 мнения. Сякаш току-що са се регистрирали за целта. Много подозрително .

# 13
  • София
  • Мнения: 2 980
Аз съм с малко повече. Simple Smile Мога да потвърдя, че по-добре да се внимава с тях. При нас проблемът беше много ниско качество на изработка. Диван за 1400лв, който се избуши за половин година + изкуствената кожа се белеше на парцали. Двама възрастни сме и сме го ползвали само вечер за по час два да гледаме телевизия.

# 14
  • Мнения: 957
Нашият диван от тях не е мръднал вече 7-8 година, а на него се и спи  Peace

# 15
  • Мнения: 5
Нищо общо нямам с Тедива. Но ме учудва,че изказалите отрицателни отзиви са с 1,2 и 3 мнения. Сякаш току-що са се регистрирали за целта. Много подозрително .
Чета редовно форума, но специално заради тях реших да се регистрирам за да предупредя другите и случката ми е напълно реална. В крайна сметка кухнята ми им излезе доста солено! Търсете правата си! Ако някой има проблеми да не се колебае да се свърже с мен.

# 16
  • Мнения: 5
Скъпи читатели сагата не свършва до тук. Вчера съпругата ми ме уведоми, че в пощата ни е постъпило съобщение от администратора на форума - Юлиан Козманов. Днес имах повече свободно време и реших да прочета съобщението и да отговоря. Г-н Кузманов най-учтиво ни уведоми, че с него се е свързал новият юрисконсулт на фирма Тедива, за съжаление без да се споменава името му. Та въпросното ново адвокатче на фирмата се е свързал с администрацията на форума и е заявило, че коментара ми по темата не отговаря на истината и има намерение да преприеме правни действия спрямо мен. Което всички знаем, че няма да направят защото знаят истината и едва ли искат да ме набедят пред надлежен орган (какъвто е съда). Знаейки, колко са слаби познанията на юрисконсултите в Тедива и техните собственици напомням следното: Чл. 286. (1) Който пред надлежен орган на властта набеди някого в престъпление, като знае, че е невинен, или представи неистински доказателства срещу него, се наказва за набедяване с лишаване от свобода до три години и с обществено порицание.
До тук мисля, че обърнахме достатъчно голямо внимание на иначе слабо квалифицирания юрисконсулт на фирмата, но лошия почерк на шефовете се вижда във всеки един отдел във фирмата особено в производството и обслужването на клиентите.
Пред седмица - две мои приятели и съседи с които често се срещаме си направиха ново жилище и стигнаха до обзавеждането, като бях ги запознал с моя проблем. Независимо от това и предупреждението което им направих, че ще останат разочаровани те отидоха в Тедива да си поръчат столове и маса. Дори си спомням точно думите им, защото беше много скоро - "Ние сме близки със собственика - Стоян и съмнява ме, че ще се изложи". Те са заможни хора със сериозен бизнес и името им е познато в града.  Следователно отидоха да си поръчват столовете, като им дадоха срок, че до 2 седмици столовете ще са готови, което е редовния номер на фирмата. При поръчката винаги се обещава кратък срок с който да ти вземат парите, но след това като мине срока ти съобщават, че скоро няма да стане. В този случай, на другия ден им се обажда служител на фирмата и им заявява, че столовете ще станат най-рано след 45 дни, защото видиш ли имали толкова много работа и поръчки, че не можели да насмогнат. Simple Smile)))))) И те се отказаха от поръчката си, което доказа думите ми и, че независимо, че шефа им е познат той е некоректен човек, като в момента и те са на същото мнение. Тази тема няма да бъде махната с мое съгласие никога от форума, написал съм я с точно тази цел за да мога да предотвратя да бъдат измамени повече хора от фирмата.

# 17
  • Мнения: 1
След като изминаха 5(пет) години от въпросната ситуация, тази публикация излиза на трето място в търсачката и БГ мама държи на това мнение, реших и аз като собственик на Тедива да изкажа моето мнение. Фирмата 24 години обслужва клиенти и хиляди са доволните като процентът на неудовлетвореност е почти 0, ако има такива се стараем да коригираме пропуските докато клиента не се почувства доволен. Въпросната Peperlino първоначално представяща се като дама, впоследствие като господин, всъщност се казва Люцкан Малджиев. Който желае да се усведоми кое е това лице, нека да си направи труда да се информира в интернет пространството, но да не чете само първа страница. Има много, много за четене. Същият господин не само изпълни заканите си. НАП искаха да затворят фирмата налагайки 2000 лв. санкция и от КЗП наложиха глоба, а самият той  получи 2000 лв. компенсация лично от мен. Да, не отричам, че кухнята му закъсня с  10 дни, но през цялото време в което беше обслужван целенасочено си кроеше плана. За въпросното капаро хитро ни заблуди като каза: ето тази сума в брой, впоследствие ще ми я върнете в брой, а аз ще преведа всичко по банков път. Затова не му беше издаден и касов бон. Заставам с името си на честен човек и гарантирам за казаното от мен. На кого ще се доверите, преценете Вие!

Последна редакция: пн, 11 май 2020, 23:17 от Stoyan Stoyanov 667460

# 18
  • Мнения: 6 927
Намерих темата с търсачката. Излезе на  първо място.

Аз мога да кажа, че вкъщи имаме диван плюс табуретка от Тедива, купувани преди 13 години.
Тези мебели са  в абсолютно перфектно състояние като структура, не са мръднали, а се ползват нон-стоп. Единствено сме си ушили нови калъфки за разнообразие.
Не сме ги сменили толкова години - първо, защото са напълно здрави, второ, защото съчетават всичко, което дълго сме търсили - удобство, мекота, свалящи се калъфки. Не сме попадали на по-удобен диван от нашия.

Когато решим да си купим нов диван, задължително ще се обърнем отново към Тедива!

# 19
  • София
  • Мнения: 10 212
Аз също имам диван от Тедива, който не е мръднал от 13 години като конструкция, единствено дамаската има забележки от употреба, което при петчленно семейство за толкова години е напълно нормално. Планирам покупката на друг диван от същият производител съвсем скоро, за друг апартамент.

# 20
  • Мнения: 331
Аз пък съм изключително недоволна от въпросната фирма.Сега нямам време да описвам цялата история, писала съм във фейсбук страницата им и съм прилагала снимки. Накратко, 2017 поръчах кресло Арвен за 421 лв, цвят по избор. На второто сядане на човек, тежащ 80 кг дамаската се сбръчка, а материала отдолу хлътна. Направих рекламация, но се оказа, че трябва да чакам камиона им, който разнася стока да дойде да го вземе. Работещи хора сме и трябваше да отделим половин ден да ги чакаме и да си го смъкнем сами по етажите, защото креслото е обемно. След като ми го върнаха /още половин ден да ги чакаме/ беше в още по-плачевно състояние, а отдолу, където е плата закриващ тапицерията и дупките за краката беше все едно някое дете в трети клас се е пробвало в час по ръчен труд. Нова рекламация, но се договорих да ми възстановят парите, нямам време и нерви за едно кресло да се разправям толкова. А го поръчах от там, защото беше модел, който исках. После си купих кресло от Вивре и нямам никакви оплаквания. Цената беше 430 лв, а разликата в качеството е от небето до земята.
Та преди 13 години нещата може да са били качествени, но преди 3 определено не бяха.
Г-н Стоянов, ако държите на доброто си име е редно да имате някакъв качествен контрол, а не само да  взимате парите на хората и да отбивате номера.
Поздравявам господина, който си е търсил правата и е писал тук. На мен Тедива ми загубиха  3 дена да мъкна креслото насам-натам и ми ковстваха не малко нерви. Също мислех да ходя в КЗП, ако не ми бяха възстановили парите. Та на база личен опит съм склонна да повярвам на описаното. И мен ме предупреждаваше приятел да не поръчвам от там, , ама кой да слуша...

Последна редакция: вт, 11 май 2021, 20:42 от deivi

# 21
  • София
  • Мнения: 7 248
Стара тема,но не съм попадала на нея
Опит имам само с диваните на Тедива (писала съм и друг път).
При мен стоеше въпросът така: "знам от къде да си купя диван, остава да реша кой модел"
Фирмата "открих" на мебелно изложение, после  при приятели видях техни дивани. (почти 10 г. отне от срещата до поръчката, т.е. още с другото име бяха)
Посещавали сме техни мебелни салони в София (на 3 локации) и в Добрич. Ако има какво да се желае за салоните в София, то напълно съм удовлетворена от този в Добрич.
С диван от Г-серията сме от 2013 г. (така се случи, че го взехме през Платан).
Може даде каже, че е в повече от добро състояние.
Наскоро поръчвахме нови възглавници, тъй като повредих старите неволно (със сушилнята). Едва забележима разлика има, между новата и старата дамаска.
Все още съм доволна от избора.

# 22
  • В най - голямото село
  • Мнения: 1 618
+ 1 от доволните от Тедива. Имаме техни дивани на повече от 10 години. Да и ние си ушихме допълнителни калъфки за разнообразие, но качеството на диваните е изключително добро, ползват се всекидневно!

Общи условия

Активация на акаунт