Пазаруване от vivre.bg

  • 59 014
  • 147
  •   1
Отговори
  • Мнения: 82
Никъде не видях конкретна тема относно сайта, та ето на – пазарували ли сте от там, какви са впечатленията ви по отношение на цени, качество, доставка и т.н.
vivre.bg

Последна редакция: вт, 09 авг 2016, 15:28 от DalYan

# 1
  • Мнения: 22 867
Пазарувам от сайта, харесвам си разни красотички, картини-принтове, стенни часовници, за кухнята доста нещица, кутия с огледало за бижута, килимчета, мебели не съм купувала, струват ми се доста скъпи, за дреболийки се прежалвам по-лесно. Два пъти получавам не артикула, който съм поръчала. Първия път не връщах, бяха някакви картонени чинии, поръчах големи на една цена, получих малки, на по-ниска цена. Не ми се занимаваше да връщам, но им написах. Следващ път беше един часовник, нищо общо с поръчания, него вече върнах. Бързо отговарят от сайта, връщането също стана бързо, идва куриер за стоката, която връщам. Парите също навреме преведоха. Връщането е безплатно. Един път липсваше поставка за торта с капак, много ми хареса и отдавна я търсех, оказа се, че я няма, писаха ми и махнаха таксата доставка за компенсация. Като цяло хубави нещица има, някои на доста високи цени, но вече всеки си преценява. Таксата доставка е малко висока, понякога ме спира да поръчвам, особено, ако е нещо не скъпо, просто става такова с нея. Като цяло сайтът ми харесва, обичам да разглеждам и често това разглеждане води до поръчка. Нищо че си казвам да спра вече. Simple Smile

# 2
  • Мнения: 82
Аз все още не съм поръчвала от сайта, но е въпрос на време.  Grinning
Ще заложа на по-дребни покупки; мебелите наистина са доста скъпи. За сметка на тях има страхотни дреболии на що годе достъпни цени. Харесвa ми разнообразието, тематичните кампании.  Shocked

# 3
  • Перник
  • Мнения: 4 863
Поръчвала съм веднъж от Вивре, в самото начало. Кувертюра за спалня. Първо доставката се забави с 2 седмици повече от първоначално обявеното. Когато най-после пристигна, се оказа, че размерът е по-малък, а в допълнение се събра леко и при прането. Не я върнах, ползвам я, но като харесам нещо в сайта сериозно се замислям и за сега се въздържам от поръчки  Peace

# 4
  • Мнения: X
 Имам много поръчани неща от Вивре. Някой са много хубави, други не, и съм ги връщала. Като цяло мисля,че са скъпчии и няма повече да поръчвам. Нещо, което там се продава за 30 лв. в магазин може да се намери и за половината цена. Понякога снимките не отговарят на реалността, гледаш го на картинка хубаво, а като пристигне е по-скоро боклучаво. Бях полъчала масичка за лаптоп за в леглото, нещо като масичка за закуска в леглото, но тази е за лаптоп, с USB изводи, място за мишка и т.н. джаджи, която май струваше 30 лв, и като я получих се оказа, че е пластмасова китайска клатушкаща се "паянтова" масичка, коато върнах веднага. 30 лв за малко тънка и нестабилна пластмаса, не мерси. Хубавото е, че няма проблем с връщанията, коректни са, любезни и точни в сметките. Връщат пари без пазарлъци и разправии.

# 5
  • Мнения: X
Аз имам поръчани два килима за спалнята-супер са,дебели и меки,кучинка обожава да се отъркаля на тях.
Други две килимчета поръчах за друга спалня-и те се оказаха добро качество,доволна съм. Една декоративна калъфка имам,един красив тишлайфер,също и спален комплект на Котон бокс поръчах през виврето,когато имаше голямо намаление,май преди коледа ли беше Thinking.Напоследък съм спряла известията от сайта,тегаво ми е всеки ден да ми пращат активните оферти и да превъртам една камара джунджурии,омръзнаха ми.

# 6
  • Варна
  • Мнения: 11 340
Имам 2-3 поръчки от там, общо взето, не са много изгодни като цени, но понякога се случва да има попадения. Често през уикендите има разпродажби, тогава си заслужава да се преглежда сайта.

Първата ми покупка беше на пано от 5 части за детската стая. Не че е лошо, но е отпечатано на шперплат и просто не отговори на очакванията ми. Да не говорим, че не успяхме да го закрепим на стената (нямаше как да бъде закачено, трябваше да се лепи) и две от частите паднаха зад двуетажното легло, т. е., няма как да бъдат измъкнати. После поръчах комплект от две картини, пак за детската, те са хубави. Peace Другите ми поръчки са все разни дреболии.  Party

# 7
  • софия
  • Мнения: 25 554
В събота през профила ми е пусната поръчка на неща, които изобщо дори не съм разглеждала, не съм поръчвала, на адрес, който не ми говори нищо. Няма начин да е пусната от комп, през който влизам. Явно е станало омазване на акаунти. Днес цял ден се включва телефонен секретар. Така или иначе анулирах поръчката, но исках да разбера ИП-то, от което е пусната поръчката и да предупредя.

# 8
  • Мнения: 1
Имам много поръчани неща от Вивре. Някой са много хубави, други не, и съм ги връщала. Като цяло мисля,че са скъпчии и няма повече да поръчвам. Нещо, което там се продава за 30 лв. в магазин може да се намери и за половината цена. Понякога снимките не отговарят на реалността, гледаш го на картинка хубаво, а като пристигне е по-скоро боклучаво. Бях полъчала масичка за лаптоп за в леглото, нещо като масичка за закуска в леглото, но тази е за лаптоп, с USB изводи, място за мишка и т.н. джаджи, която май струваше 30 лв, и като я получих се оказа, че е пластмасова китайска клатушкаща се "паянтова" масичка, коато върнах веднага. 30 лв за малко тънка и нестабилна пластмаса, не мерси. Хубавото е, че няма проблем с връщанията, коректни са, любезни и точни в сметките. Връщат пари без пазарлъци и разправии.
Абсолютно съм съгласна, някои от нещата, които си поръчах бяха страхотни, но имаше и доста некачествени за доста пари - мн.са коректни с връщанията. Сега направих поръчка на едни кутийки за съхранение с форма на чесън и лук (по 7 лв. всяко) и после видях в Айко и Джъмбо абсолютно същите модели чесън и лук за по 1.30 - 1.50 лв., ще изчакам да ги видя на живо и ще пиша има ли разлика, но мисля да ги върна.

# 9
  • Мнения: 1 560
С коя куриерска фирма доставят?

# 10
  • Мнения: 14 497
С коя куриерска фирма доставят?

Със спиди

# 11
  • Мнения: 22 867
Да, коректни са, наистина или поне аз не съм имала неприятности с тях в това отношение. Последната поръчка, която в първия момент ме разочарова, бяха едни красотни чинии, обявени в сайта с голям диаметър, а получените бяха с диам.20. Писах им, предложиха веднага да ги върна или да намалят цената като компенсация. Съгласих се на второто, нищо че ми трябваха големите чинии, но пък и малките много ми харесаха. Лошото е, че бързо им свършват някои продукти, а това, че понякога датата на получаване е доста напред и трябва да се чака, ми идва добре, когато съм свършила парите за задоволяване на капризчета и за разни красотички, така че не ме дразни чакането. Simple Smile Peace

# 12
  • Мнения: 1 560
Благодаря,
MissChanandlerBong!

# 13
  • ВАРНА
  • Мнения: 2 756
https://www.vivre.bg/p-927590/%D0%B4%D0%B0%D0%BC%D1%81%D0%BA%D0% … 520&ch_type=2
Поръчах тази чанта и се чудя да я връщам ли...  Някой има ли да сподели как се след употреба,дали се изтъркват лесно.Самата чанта не е лоша,дръжката според мен не е ест.кожа и ме дразнят тези големи метални ромбове на дръжката ...

https://www.vivre.bg/p-571340/%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%BF%D0%BB%D0% … double_navigation  тази кувертюра се оказа не лоша,малко къса за двойна спалня 160/200

https://www.vivre.bg/p-570542/%D1%81%D0%BF%D0%B0%D0%BB%D0%BD%D0% … igation_dark_blue  спалният комплект е пълно разочарование - тънък прозрачен памук,а вместо горен плик има нещо от материя като кухненски кърпи,което няма как да закрепиш към завивка ...

https://www.vivre.bg/p-898452/%D1%81%D0%BF%D0%B0%D0%BB%D0%BD%D0% … supreme_sian_blue  този е красив,цветовете са доста по-тъмни от снимката - очаквах екрю с кралско синьо,а се оказа златисто с тъмносиньо.Материята е хубава.

# 14
  • Мнения: 14 497
Скрит текст:
https://www.vivre.bg/p-927590/%D0%B4%D0%B0%D0%BC%D1%81%D0%BA%D0% … 520&ch_type=2
Поръчах тази чанта и се чудя да я връщам ли...  Някой има ли да сподели как се след употреба,дали се изтъркват лесно.Самата чанта не е лоша,дръжката според мен не е ест.кожа и ме дразнят тези големи метални ромбове на дръжката ...

https://www.vivre.bg/p-571340/%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%BF%D0%BB%D0% … double_navigation  тази кувертюра се оказа не лоша,малко къса за двойна спалня 160/200
https://www.vivre.bg/p-570542/%D1%81%D0%BF%D0%B0%D0%BB%D0%BD%D0% … igation_dark_blue  спалният комплект е пълно разочарование - тънък прозрачен памук,а вместо горен плик има нещо от материя като кухненски кърпи,което няма как да закрепиш към завивка ...

Скрит текст:
https://www.vivre.bg/p-898452/%D1%81%D0%BF%D0%B0%D0%BB%D0%BD%D0% … supreme_sian_blue  този е красив,цветовете са доста по-тъмни от снимката - очаквах екрю с кралско синьо,а се оказа златисто с тъмносиньо.Материята е хубава.

Това са американски тип комплекти - горния им чаршаф не е торба, а обикновен чаршаф.

За другото - както навсякъде, и тук няма как да се купи нещо качествено на ниска цена.

# 15
  • ВАРНА
  • Мнения: 2 756
Скрит текст:
https://www.vivre.bg/p-927590/%D0%B4%D0%B0%D0%BC%D1%81%D0%BA%D0% … 520&ch_type=2
Поръчах тази чанта и се чудя да я връщам ли...  Някой има ли да сподели как се след употреба,дали се изтъркват лесно.Самата чанта не е лоша,дръжката според мен не е ест.кожа и ме дразнят тези големи метални ромбове на дръжката ...

https://www.vivre.bg/p-571340/%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%BF%D0%BB%D0% … double_navigation  тази кувертюра се оказа не лоша,малко къса за двойна спалня 160/200
https://www.vivre.bg/p-570542/%D1%81%D0%BF%D0%B0%D0%BB%D0%BD%D0% … igation_dark_blue  спалният комплект е пълно разочарование - тънък прозрачен памук,а вместо горен плик има нещо от материя като кухненски кърпи,което няма как да закрепиш към завивка ...

Скрит текст:
https://www.vivre.bg/p-898452/%D1%81%D0%BF%D0%B0%D0%BB%D0%BD%D0% … supreme_sian_blue  този е красив,цветовете са доста по-тъмни от снимката - очаквах екрю с кралско синьо,а се оказа златисто с тъмносиньо.Материята е хубава.

Това са американски тип комплекти - горния им чаршаф не е торба, а обикновен чаршаф.

За другото - както навсякъде, и тук няма как да се купи нещо качествено на ниска цена.

Едва ли - това ,което се оказа горна част както писах беше с материя на кухненска кърпа - на едни ситни квадратчета е повърхността.Така че е твърде грубо за чаршаф и твърде тънко за покривало

Колкото до " За другото - както навсякъде, и тук няма как да се купи нещо качествено на ниска цена " - ще те разочаровам,но има сайтове,където намаленията са си реални .От Англия съм си поръчвала комплект 100% памук плик за завивка KING SIZE с 2 калъфки за 3 лири. Жалко,но все по-малко пазарувам в Бг и все повече от Европейски сайтове.Това беше 1вият ми опит с Вивре и нещата дойдоха за 2пъти повече време в сравнение с друга ми поръчка от Испания до Англия и после превозена до Бг ...

# 16
  • Мнения: 14 497
А този комплект за 3 лири колко му беше първоначалната цена?

# 17
  • ВАРНА
  • Мнения: 2 756
Мисля,че 30лири.Качеството на памука е в пъти по-добро.

https://englishhome.bg/products/product/174776   Както и тези тук са по-добри като материя от това,което получих от Вивре

Както писах - от сатенирания комплект съм доволна,но явно далеч не всичко си струва.

# 18
  • Мнения: 179
Аз имам поръчани два килима за спалнята-супер са,дебели и меки,кучинка обожава да се отъркаля на тях.
Други две килимчета поръчах за друга спалня-и те се оказаха добро качество,доволна съм. Една декоративна калъфка имам,един красив тишлайфер,също и спален комплект на Котон бокс поръчах през виврето,когато имаше голямо намаление,май преди коледа ли беше Thinking.Напоследък съм спряла известията от сайта,тегаво ми е всеки ден да ми пращат активните оферти и да превъртам една камара джунджурии,омръзнаха ми.

Би ли казала от каква материя са ти килимите? Харесала съм един от полипропилен и се опасявам да не е груб и твърд, като информация пише :  полипропилен, плътност 3000 гр/м², височина 2 см. , но въобще не съм наясно с тези  данни.
Също ме интересува, цветовете отговаряха ли си с тези на снимките или имаше разминавания?

# 19
  • Мнения: 1 074
Моля за мнение относно качеството на тези продукти

https://www.vivre.bg/p-478804/%D1%81%D1%82%D0%BE%D0%BB%D1%87%D0%B5_floral_fantasy
https://www.vivre.bg/p-725576/%D0%BD%D0%BE%D1%89%D0%BD%D0%BE_%D1 … %D0%B5_easy_black

Поръчах ги на черен петък , но чак сега са ми изпратени .(след 50 дни )
Вече не са ми толкова необходими и се чудя , дали да ги взимам изобщо .

# 20
  • София
  • Мнения: 1 164
Някой възползвал ли се е от намаленията им с покана на приятел и при негова поръчка печалба 10 лв . А и 12 лв при първоналачна покана на приятел ( той ги получава ) доста добре звучи.

# 21
  • Мнения: 22 867
Някой възползвал ли се е от намаленията им с покана на приятел и при негова поръчка печалба 10 лв . А и 12 лв при първоналачна покана на приятел ( той ги получава ) доста добре звучи.

2016 г., когато направих първата поръчка, имах 10 лв във вид на точки, които използвах в следваща поръчка. Не знам приятелят дали нещо е получил. Peace

# 22
  • София
  • Мнения: 983
Да, аз. Вече използвахме бонуса на "приятеля" и сега е ред на моя

# 23
  • София
  • Мнения: 1 164
Ако някой иска случайно да го поканя ,
да казва Simple Smile

# 24
  • Мнения: 13 344
Бавничко идват нещата, за качеството нищо особено, даже бих казала че цените са високи за това качество, на някои неща не са точни параметри и няма инфо, дори и да звъннеш.5-6 поръчки имам, но определено съм разочарована, един несесер, който пишеше че ще е от естествена кожа се оказа изкуствена, за една лупа проверявах, не можеха да им кажат какво е увеличението й - как да преценя дали да я купя, просто лупа не ми върши работа. Една детска кърпа с принт кофти материя за евтино какво и е евтиното 35 лв за хавлиена кърпа.
Цените са по-скоро високи,  намаления даже не знаех че имат, но тъй или иначе съм загубила вече интерес

# 25
  • Мнения: 14 497
На вивре хубавото е големият избор. Купувала съм неща, които никъде не съм виждала. За цените всеки си преценява и е необходимо да се гледа, мисли и проверява като всеки друг сайт.

# 26
  • Мнения: 22 867
На вивре хубавото е големият избор. Купувала съм неща, които никъде не съм виждала. За цените всеки си преценява и е необходимо да се гледа, мисли и проверява като всеки друг сайт.

Точно, понякога само там намирам красотички, т.е. има ги и в чужди сайтове, от които не мога или не ми е изгодно да пазарувам, но в бг сайтове не ги откривам. Качеството действително понякога куца, но пък не мога да се оплача от отношението им. При някакъв дефект, снимам и пиша,  махали са ми сумата за  транспорт /това доста отдавна беше/ или някаква сума като компенсация слагат в точки, които използвам при следваща поръчка. Върнала съм само един часовник, просто не беше посочения. Някои дървени неща сама си ги ремонтирах, защото много ми харесваха, пък и ми вършат работа. Чинии съм получавала с по-малък диаметър от посочения, оставих ги, красиви са, но им писах. Имам чувството, че тези, дето опаковат продуктите изобщо не гледат какво слагат в кашоните. А връщането, ако не е променено, беше безплатно, така че може да се връщат продуктите без проблем. Но пък съм пазарувала общо-взето дребни неща, домакински, декорации, нещо красивичко, като ме грабне и не мога да му устоя /както се казва в рекламата! Simple Smile/, не че много ми е притрябвало. Заглеждала съм и мебелите, но нямам инфо за качеството им, а така само по картинка малко ме е страх да поръчам. Просто стават повече разправиите после с връщане и т.н. Шкафчета всякакви имат много красиви, но засега и тях само ги гледам. Peace

# 27
  • Мнения: 14 497
Аз съм поръчвала два пъти мебели от желязо за терасата, и двата комплекта бяха много хубави, идеално опаковани (без големи неудобни кашони и т.н.), а сглобяването беше детска работа.

# 28
  • Мнения: 10
Здравейте! Каква е цената на доставка от този сайт и идват ли ви нещата в посочения срок. В началото или в края на срока или е индивидуално всеки път?

# 29
  • София
  • Мнения: 983
Различно е при мен за всяка доставка, но винаги в срок. Безплатна доставка над 40 лева.

# 30
  • София
  • Мнения: 1 164
Иначе ако плащаш с карта , 3лв до адрес. Ако искаш наложен на място 6 лв - 3 доставка , 3 лв такса наложен.

# 31
  • Мнения: 22 867
Наскоро направих две поръчки една след друга. Просто единия артикул беше резервиран, чаках сума ти му време да се освободи, накрая пуснах поръчка над 40 лв, +1 лв такса маневриране (така и не ми е ясно що за такса е?) и платих с карта. И видях, че желаните ми чинийки са освободени, поръчах и тях във втора поръчка под 40 лева, така че там имам транспорт 3 лева, пак платих с карта и помолих да ми обединят поръчките. Отказаха, защото обединявали само с наложен платеж, платени с карта не можело. Не разбирам, като си даваш парите един месец почти преди да си получил стоката, защо не е възможно обединяването? Срокът за получаване е един и същ и на двете. Сега ще видя как ще ми ги доставят, два пакета или един. Има недомислици, но .....това е положението. Peace

# 32
  • София
  • Мнения: 983
Според мен, защото нещата са в различни складове. Имала съм случай за 1 поръчка, която разделят в 2 доставки, за което пращат мейл, както и: мейл с извинение, че част от поръчката има забавяне, а не могат да я разделят на 2 доставки и съответно ме уведомяват, че ще забавят цялата доставка. Последният път поръчах в пон. и на следващият ден дойде кашонът, много неочаквано за мен. Сега сме си поръчали спалня с доста висока такса маневриране, а предишните пъти тя е символична за перфектната опаковка, която имаха чупливите неща: мек , като дунапрен, кафява твърда хартия на дупки, по-малка опаковка тип кашон, найлон с "балончета за пукане" и всички неща в голям кашон.

# 33
  • Мнения: 14 497
Няма логика да е заради складовете, на мен много пъти са ми обединявали поръчки, дори направени в последователни дни, често и без да им пиша.
Не плащам с карта.

# 34
  • addicted
  • Мнения: 1 083
Прегледах си поръчките - от 5 години поръчвам от тях и мога да кажа, че от повечето неща съм доволна.
Едно от по-ужасните неща, които съм купувала е този спален комплект, след което се научих да гледам плътността на плата задължително: цък
Тези съдове (давам ги като пример, защото все още ги предлагат често) пускат невероятна ръжда, ако са в досег с каквато и да е влага.

Аз лично си изградих навик задължително да проверявам цените на това, което харесам (ако има къде разбира се).
Горе някой даде пример с пластмасови кутийки, които са за лев в Джъмбо - аз си имам от скъпите Smiling Imp, но видях много късно.
Периодично пускат продукти за вана на Bomb Cosmetics - цените им са по-високи, отколкото на сайта на марката, смешно е направо.
Но за сметка на това тези дни имаше интересни обувки на DOGO, цените, които намерих в амазон и на сайта на марката бяха същите, но в лири и евро - реших, че си заслужава и сега с нетърпение чакам да си ги получа от Vivre.

# 35
  • Мнения: 22 867
Днес поредното разочарование от вивре, поръчах настолна лампа, дойде със смачкан абажур. И не е от куриерите, кашонът си е цял и непокътнат, просто или такъв си е бил абажурът, или, което е по-вероятно, този дето е опаковал, хубаво е понатиснал след покриването със защитното фолио, защото и горната част на кашона беше понадута, можело е и в по-голям да я опаковат. А толкова я чаках тая лампа......Имам подобна от мега хоум, пак онлайн купена, без никакви забележки дойде. Просто във вивре бяха на малко по-ниски цени и реших от там да поръчам. Е, вече горчиво съжалявам за спестените няколко левчета. Както казват:"евтиното винаги излиза скъпо" или поне в случая така се получи. Rolling Eyes Предната седмица получих чинии в две пратки, много им треперих, но поне те дойдоха здрави. И пак една от тях имаше леко отчупено отдолу на ръбчето, мислих, мислих, да връщам, пък ги оставих. Имам сигурно 7-8 артикула дефектни от тях, оставяла съм ги, просто защото ми харесват, като разбира се, съм си ги ремонтирала. Но тоя смачкан абажур няма как да го изгладя. Уф, много ме ядосаха......... ooooh!

# 36
  • Мнения: 14 497
Много кофти. Изненадана съм, защото при мен винаги пристигат в твърде големи кашони за размера на продуктите и добре увити в хартия с балончета.

# 37
  • Мнения: 22 867
Много кофти. Изненадана съм, защото при мен винаги пристигат в твърде големи кашони за размера на продуктите и добре увити в хартия с балончета.

Да, и при мен също, но тоя път в кашона на дъното са сложили картонена кутия с тялото на лампата, а самият абажур е поставен върху кутията, покрит е с тънко прозрачно фолио, това си е фабрично, а най-отгоре е "наметнат" с един слой от фолиото с балончетата и, според мен, понатиснат отстрани и изобщо около него, за да бъде добре обвит. Просто не ми се вярва, че ще си позволят да изпратят намачкан абажур. Нали няма как да очакват някой да го вземе?

Скрит текст:
Получих служебно извинение на имейла:
Цитат
Здравейте,

Съжаляваме за създаденото неудобство. Ще предадем информация към колегите, за да се предотвратят в бъдеще ситуации като тази.

Оставаме на разположение за допълнителни въпроси!

Може би аз излишно много се впрегнах, май не си струва заради една ламБа да си късам нервите. Но да ми беше казал някой, че ще получа стока в такъв вид, нямаше да повярвам, признавам си. Ей го, от е-маг, дето има толкова оплаквания, при мен всичко е наред с поръчаните стоки, много съм доволна. Пу-пу, дявол да не чуе! А пазарувам основно в нета, дори и продукти и препарати всякакви за домакинството освен всичко друго. Както и да е, меко казано е неприятно. А и беше подарък за две момиченца.

# 38
  • Варна
  • Мнения: 1 951
Аз  преди малко поръчах тази кувертюраhttps://www.vivre.bg/p-989939/%D0%BA%D1%83%D0%B2%D0%B5%D1%80%D1% … 401&ch_type=8
..И сега се чудя дали не е много тънка,сигурно малко по-дебел е плата от чаршаф.Само тези цветове ми пасват за  нашата спалня.Парите как ги връщат и в какъв срок?

# 39
  • Стара Загора
  • Мнения: 484
Аз  преди малко поръчах тази кувертюраhttps://www.vivre.bg/p-989939/%D0%BA%D1%83%D0%B2%D0%B5%D1%80%D1% … 401&ch_type=8
..И сега се чудя дали не е много тънка,сигурно малко по-дебел е плата от чаршаф.Само тези цветове ми пасват за  нашата спалня.Парите как ги връщат и в какъв срок?
След 2 седмици, по сметка.

# 40
  • Бургас
  • Мнения: 10 351
Здравейте!
Аз харесах тази кувертюра, но се притеснявам да не е много тънка - https://www.vivre.bg/p-989924/%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%BF%D0%BB%D0% … _jamie_anthracite
Някой дали я има вече да сподели мнение? Или подобна на нея.
Първа поръчка ще ми бъде от сайта и с 12 лв намаление цената става добра.

# 41
  • София
  • Мнения: 23
Здравейте!
Аз харесах тази кувертюра, но се притеснявам да не е много тънка - https://www.vivre.bg/p-989924/%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%BF%D0%BB%D0% … _jamie_anthracite
Някой дали я има вече да сподели мнение? Или подобна на нея.
Първа поръчка ще ми бъде от сайта и с 12 лв намаление цената става добра.

Аз съм си купувала подобна, със същия състав и не бих казал, че е прекалено тънка.

# 42
  • Бургас
  • Мнения: 10 351
Благодаря за отговора!
А като качество как е, харесва ли ти?
Поръчах я, но все още мога да я откажа и се чудя.

# 43
  • София
  • Мнения: 23
Благодаря за отговора!
А като качество как е, харесва ли ти?
Поръчах я, но все още мога да я откажа и се чудя.

Като цяло за тази цена мисля, че е добра, но ако трябва да съм честна  доста бързо стана на топченца.

# 44
  • Мнения: 1 095
Някой да е поръчвал такъв стол https://www.vivre.bg/p-905162/%D1%81%D1%82%D0%BE%D0%BB_cresy ? Или просто да има поглед над този тип артикули? Същите ги намирам в Амазон, но няма да излезнат по-евтини с доставката затова реших да поръчам от тук, пък и нали има безплатно връщане  newsm78

# 45
  • София
  • Мнения: 23
Някой да е поръчвал такъв стол https://www.vivre.bg/p-905162/%D1%81%D1%82%D0%BE%D0%BB_cresy ? Или просто да има поглед над този тип артикули? Същите ги намирам в Амазон, но няма да излезнат по-евтини с доставката затова реших да поръчам от тук, пък и нали има безплатно връщане  newsm78

Вижте в Jysk, имаха подобни и не изглеждаха лоши.

# 46
  • Мнения: 1 095
Някой да е поръчвал такъв стол https://www.vivre.bg/p-905162/%D1%81%D1%82%D0%BE%D0%BB_cresy ? Или просто да има поглед над този тип артикули? Същите ги намирам в Амазон, но няма да излезнат по-евтини с доставката затова реших да поръчам от тук, пък и нали има безплатно връщане  newsm78
Вижте в Jysk, имаха подобни и не изглеждаха лоши.
Има ги същите, но с метални крака, което не ми харесва и друг вариант с дървени крака, но тапицирани с плат, което с две малки деца също не ми е вариант.

# 47
  • Мнения: 68 881
Някой да е поръчвал такъв стол https://www.vivre.bg/p-905162/%D1%81%D1%82%D0%BE%D0%BB_cresy ? Или просто да има поглед над този тип артикули? Същите ги намирам в Амазон, но няма да излезнат по-евтини с доставката затова реших да поръчам от тук, пък и нали има безплатно връщане  newsm78

Аз имам подобен....Ломбардо се казваше. С дървени по-тънки крака, с метални пръчки горе хванати. Седалката бяла прастмасова...полимер де някакъв. За 60 лн някъде...не е мръднал.

# 48
  • Мнения: 83
Здравейте,

И аз съм от пазаруващите от Вивре.
Имам много добри попадения като килими, чаршафи, картини и разни тигани и тенджери, и други дребни неща за кухнята. Имам и също толкова неуспешни покупки- евтино изглеждащи, китайски произведения или видимо ползвани продукти. За щастие няма никакъв проблем с връщането на нежеланите покупки и това е причината да продължавам да пазарувам от тях.
Ако имам съмнения, че даден продукт не си отговаря на цената го търся първо на друго място и тогава правя поръчка Wink

# 49
  • Sofia
  • Мнения: 4 708
Поръчвали ли сте козметика от сайта?
В днешните оферти има Avant на подозрително ниски цени.

# 50
  • Мнения: 337
Аз поръчах оттам картина и клик-клак канапе. Канапето беше намалено много. По описание е за хора с болки в гърба, ергонимично и много меко. Картината дойде за 1 седмица в перфектно състояние. Канапето ще се забави 2 месеца. Нямам търпение да го видя.

# 51
  • Мнения: 120
Аз поръчах оттам картина и клик-клак канапе. Канапето беше намалено много. По описание е за хора с болки в гърба, ергонимично и много меко. Картината дойде за 1 седмица в перфектно състояние. Канапето ще се забави 2 месеца. Нямам търпение да го видя.
Christina_1 колко ти струваше доставката на канапето?че ми дава някаква такса маневриране 98лв

# 52
  • Мнения: 337
Платих таксата маневриране. Видях, че включва допълнително опаковане. Няма как да се избегне. Това беше цената 98 лв.
Канапето още не е дошло. След време ще дам мнение за това скъпо опаковане.

# 53
  • Sofia
  • Мнения: 4 708
Те всичко опакова така, сякаш никога няма да се вади от опаковката.

# 54
  • София
  • Мнения: 983
Чак сега обърнах внимание, че са променили условията на доставката: безплатна до 3 кг. Ние си поръчахме, преди няколко месеца, спалня с такса маневриране около 60-70 лв, но я платихме, защото дори с нея леглото беше в пъти по-изгодно отколкото в БГ.

# 55
  • Мнения: 1 074
Чак сега обърнах внимание, че са променили условията на доставката: безплатна до 3 кг. Ние си поръчахме, преди няколко месеца, спалня с такса маневриране около 60-70 лв, но я платихме, защото дори с нея леглото беше в пъти по-изгодно отколкото в БГ.

Би ли дала линк към спалнята ?

# 56
  • Мнения: 775
Някой поръчвал ли е часовници от там? Влюбих се в този комплект:
https://www.vivre.bg/p-1101272/%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%BF%D0%BB%D0 … 778&ch_type=3

# 57
  • Мнения: 337
Пристигна ергономичният диван, 10 дни по-рано от обявения срок. Наистина изглежда точно като на снимката, обаче не виждам нищо ергонимично. Доста е твърд. Дано става за спане.

# 58
  • Мнения: 7 776
Здравейте, някой да е купувал килим от vivre? И по-конкритно на sesli home марка? Чудя се дали да рискувам, защото закупих кувертюра от тях, турска, ами за 2 месеца и стана на топчета. Много съм разочарована. Не ми се ще и с килима така. А ми трябва метър на три размер и само във vivre намерих 😯

# 59
  • Бургас
  • Мнения: 10 351
Aз взех килим, но още е много нов и не знам как ще е във времето.
Този получих миналия месец за детската - https://www.vivre.bg/p-611180/%D0%BA%D0%B8%D0%BB%D0%B8%D0%BC_roy … x170_%D1%81%D0%BC
Много е хубав, мекичък, дано да е и качествен. И цената му тогава беше много добра - 61 лв го купих.
Марката обаче е друга.

# 60
  • Мнения: 83
И аз имам килим, но на марка Universal. Имам го от почти една година  в хола, в постоянна експлоатация и е в перфектно състояние все още. Много съм доволна!

# 61
  • Мнения: 1 835
Здравейте, интересува ме има ли преглед на стоките преди да платиш на куриера?

# 62
  • София
  • Мнения: 983
Има

# 63
  • Мнения: 1 835
Благодаря!
Някой поръчвал ли е чанти от сайта?

# 64
  • Стара Загора
  • Мнения: 484
Аз бях поръчала 2, не ги харесах и нямаше проблем с връщането.

# 65
  • Мнения: 775
Здравейте.
Някой знае ли защо уж доставката е безплатна над 50 лева, а като искаш да е с наложен платеж, слагат 3 лева заради него...

# 66
  • Sofia
  • Мнения: 4 708
Ако платиш с карта, няма такса наложен платеж.

# 67
  • Мнения: 22 867
Да, с карта ги няма, но интересно защо те наказват с тях, ако избереш наложен платеж? Търсих на сайта, но не открих логично обяснение. Иначе, и аз плащам с карта, че ми е по-лесно.

# 68
  • Sofia
  • Мнения: 4 708
Е, как защо ... Друго си е, да ти вземат парите месец- два по- рано и да ги ползват.

# 69
  • Мнения: 22 867
Поне да им бяха по-бързи поръчките, а то се случва да забравя, че съм поръчала. Но пък понякога си харесвам неща, които не намирам в други сайтове, нямам предвид амазон и подобни. Но не е честно да наказват хората , че избират наложен платеж, сложили са го като опция за избор. Аз случайно открих тия 3 лева, бях кликнала на наложен платеж вместо  плащане с карта и се учудих откъде се взеха, като поръчката минаваше определената сума. Като се вгледах, видях какви съм ги свършила, на карта ги нямаше. Иначе, да, удобно е да се използват взетите предварително пари.

# 70
  • Там където
  • Мнения: 794
Да пазарувам от този сайт ме запали една колейка, която си е домошарка и си намираше страхотни неща. Имала съм и добри и не толкова добри поръчки. До сега са ми доставяли точно в срока, който е посочен, но много ме дразнят с това, че няма безплатна доставка ако поискам наложен платеж. Не обичам да плащам с карта, когато пазарувам онлайн- патила съм си Simple Smile

# 71
  • Мнения: 7 776
И аз така. Още чакам банката да ми възстанови едни пари...

# 72
  • Мнения: 51
Здравейте! Искам да попитам дали имате опит със следното нещо? Поръчах диван от тях който е от две части( ъглов диван) и при доставката ми пристигната две еднакви части ( две лежанки ) и сега трябва да го връщам, но хвърлих опаковките, а пък те искат да е опакован като го вземе куриера. някоя от вас да е опаковала такова нещо и идея с какво е най-лесно ?

# 73
  • Sofia
  • Мнения: 4 708
Стреч фолио.

# 74
  • Там където
  • Мнения: 794
Не стига, че взимат безбожни суми за наложен платеж, ами в последната пратка имах и 8 лева такса маневриране- поръчала си бях дребни кухненски глупости Simple Smile Какво са маневрирали с 2 кг кърпи и дъски за рязане не знам ...

# 75
  • Мнения: 7 776
Оле, ужас. Сигурно сгъването на кърпите е маневра 😂и аз мислех разни кухненски да поръчвам, да съм подготвена да ме маневрират с допълнителна такса значи.

# 76
  • Там където
  • Мнения: 794
Най-странното е , че тази такса маневриране не винаги е включена, но и никога няма обяснение за какво е. Имала съм такса опаковане в няколко пратки, но бяха дребни коледни играчки и донякъде беше приемливо.

# 77
  • Мнения: 19
Аз все още не съм поръчвала от сайта, всичките мебели ми изглеждам много скъпарски.
Винаги съм се чудила дали реално са качествени каклкото са и скъпи.
Ще заложа на по-дребни покупки че мебелите наистина са доста скъпи.
За сметка на тях има страхотни дреболии на достъпни цени.
ще видя на черния петък пускат намаление... малко ще е по-достъпно май Sunglasses

# 78
  • София
  • Мнения: 23
Този път се изненадах, че поръчката ми на едно спално бельо пристигна изключително бързо и спалното бельо изглежда добре ще видим докога Simple Smile

# 79
  • Стара Загора
  • Мнения: 484
И моята поръчка от петък пристигна в понеделник. Учудващо бързо за първи път. Аз съм поръчвала доста от тях и качеството е добро.

# 80
  • Мнения: 337
Аз все още не съм поръчвала от сайта, всичките мебели ми изглеждам много скъпарски.
Винаги съм се чудила дали реално са качествени каклкото са и скъпи.
Ще заложа на по-дребни покупки че мебелите наистина са доста скъпи.
За сметка на тях има страхотни дреболии на достъпни цени.
ще видя на черния петък пускат намаление... малко ще е по-достъпно май Sunglasses
Аз поръчах мебел, ергономичен диван. Същият е като на снимката. Здрава и качествена кожа и пълнеж. Изглежда си скъпарски и на живо 😀

# 81
  • Там където
  • Мнения: 794
Ох, тази седмица ме заринаха от пратки Simple Smile Но всичко дойде на време и дори по-рано. С таксите им за наложен платеж и маневриране вече свикнах и вдигнах ръце. Доста изгодно си взех ароматизатори за стая и пълнители, както детски дрешки и одеялце за едно бебче на моя близка. Доста добри коледни джунджурии взех за всички наоколо. Другата ми супер находка е два вида фитнес уреди и оборудване, за които изринах сайтовете у нас и в чужбина за по-добра цена, но тази във Вивре беше най-ниска.

# 82
  • Мнения: 8 772
Забелязах в сайта хубави килими, имате ли отзиви за тях дали стават наистина ?
Като цяло търся издръжливи и приятни на допир и за около 100 лв  намирам добри попадения тук, но ме притесняват на живо.
Ако имате впечатления и от  офлайн магазин също ще се радвам да получа.

# 83
  • Мнения: 83
Забелязах в сайта хубави килими, имате ли отзиви за тях дали стават наистина ?
Като цяло търся издръжливи и приятни на допир и за около 100 лв  намирам добри попадения тук, но ме притесняват на живо.
Ако имате впечатления и от  офлайн магазин също ще се радвам да получа.


Аз имам килим от Vivre и съм много доволна от качеството и цветовете. Имам го от година вече.
Хубавото е, че ако не ти хареса на живо можеш да го върнеш Simple Smile

# 84
  • Мнения: 83
Нали такста за наложен платеж е 3лв?

Сега исках да направя поръчка и имах такса за доставка и маневриране 3 лв, а като добавих наложения платеж изведнъж стана 9 лв.

Някой поръчвал ли е скоро и дали е имал същата ситуация?

# 85
  • Sofia
  • Мнения: 4 708
Май зависи от теглото на това, което купуваш. Всеки път ми дава различни такси.

# 86
  • Мнения: 47
Здравейте,

След като изчетох темичката останах с впечатлението, че май по-скоро си заслужава да се пазарува от сайта. Във Фейсбук страницата им обаче коментарите са предимно негативни, което отново ме разколеба. Харесала съм серия мебели - легло, гардероб, скрин - та въпросът ми е някой поръчвал ли е подобни продукти? Хубаво е, че с връщането лесно се случват нещата, но продуктите ще са много, ще са тежки и обемисти, и ако се окажат некачествени и решим да ги върнем, хамалогията ще си остане за наша сметка. И затова ми се иска все пак предварително поне бегла представа да добия заслужава ли си или не. Моля, ако някой има преки впечатления от подобни продукти да ги сподели. Благодаря! Flowers Bouquet

# 87
  • Мнения: 416
Здравейте,

След като изчетох темичката останах с впечатлението, че май по-скоро си заслужава да се пазарува от сайта. Във Фейсбук страницата им обаче коментарите са предимно негативни, което отново ме разколеба. Харесала съм серия мебели - легло, гардероб, скрин - та въпросът ми е някой поръчвал ли е подобни продукти? Хубаво е, че с връщането лесно се случват нещата, но продуктите ще са много, ще са тежки и обемисти, и ако се окажат некачествени и решим да ги върнем, хамалогията ще си остане за наша сметка. И затова ми се иска все пак предварително поне бегла представа да добия заслужава ли си или не. Моля, ако някой има преки впечатления от подобни продукти да ги сподели. Благодаря! Flowers Bouquet
Големите неща, които съм поръчвала от сайта са скрин, обемно кресло, голям вълнен килим, по малките - табуретки, бар столове, масички...Всичко е качествено и сглобяването е лесно.Обикновено проверявам производителя, сайтовете в които се продава продукта и отзивите, които са оставени.Точно заради хамалогията с връщането.
Вярно, малко ровене си е, но пък си струва. Преобзавеждах преди две години и точно това се ядосвах...Поръчах две неща по поръчка в България и двете бяха с дефекти още при производството.Пък хич не бяха евтини...
Така че моят съвет е да потърсите отзиви за това , което сте харесали и ако са добри не му мислете.

# 88
  • Мнения: 56
Здравейте, вече оставих мнение относно опита си с пазаруването от Вивре в друга тема за Спийди, което ще копирам тук защото намирам, че ще е полезно за някои, други сигурно си ги знаят тези неща.
“Здравейте изпатили си от тези некадърници. Не мога да не споделя и аз отвратителния си опит с тази фирма. Защо така тези хора, бе, защо? Според мен причината едни от вас да са доволни от тях а други да са им скъсали нервите е следната: за малки и компактни пратки разбира се няма проблем, идват си, носят ти ги всичко точно. Но ако недай си боже си поръчаш диван или мебели от Vivre.bg например, които са една от фирмите доставящи с тях, работата може да стане скандално дебела. Както стана сега и с нас. Поръчахме за втори път обемно и тежко нещо от тях - тв комода и модул, нищо особено чак и толкова тежко. Първия път беше диван - е разиграваха ни 5 дена, но сега преминаха всякакви граници. 3 дни най-долни лъжи, хората тук са описали перфектно за какво иде реч - платил си 100, 200 лв за транспорти услуги качване до врата и пр и се започва - ама аз съм сам, ама ще ви го оставим в най-близкия офис (представете си да сте платили 250лв транспортни услуги с доставка до врата и да мъкнеш диван от най-близкия офис!), не известяват, идват направо, ти не успяваш да дойдеш, пратката изчезва за неограничено време, от кол центъра пускат заявки по цял ден, ония го няма, крещене по телефоните и с дни само с тях се занимаваш. След като ги заплашвах три дена през които всеки ден ми казваха за утре и не идваха, аз чакам уж вече в прекрасния интервал 15-17ч да дойдат (доставката е за друг адрес където в момента правим ремонт). Не се обаждат въпреки молбата ни поне 30 Мин по рано за да имам време да стигна. Тичам по улиците защото вече са долу със заплахата че ако до 5 Мин не дойда си тръгват. Стигам пред припадане и виждам Волен Сидеров, хаха, негово копие, отвратителен тип, който ми се заяжда най-нагло. Големи охкания и пъшкания бяха докато качат двата пакета от по 25кг. Горе не ги оставих да си тръгнат и не подписах докато не прегледах за дефект всяка от МДФ плоскостите въпреки заплахите им, че нямам опция преглед. Свалих две кила с тях.
Проблемът е, че тази фирма няма възможност да обслужва подобни пратки, защото все пак не са хамали хората, но въпреки това сключват договори с фирми и предлагат качване по етажи и т.н. “

Така, че ако поръчвате подобни неща от Вивре се пригответе за много ядове, честно казано не си заслужава. Повече артикул над 3кг няма да закупя от тях и при следваща дефектна стока или изцепка със Спийди ще изгубят един редовен клиент.
Ако случайно на екипа на Вивре му пука за мнението на клиентите им и следят социалните мрежи за фийдбек, ето моят призив към тях: Ако имате нещо в главата и не ви се губят клиенти, което би трябвало да е в основата на дейността ви, все пак сте бизнес, уредете си въпроса с доставката на обемни пратки. Все пак продавате мебели! Моля ви спестете тези ужасяващи нерви на клиентите си, които директно ги отказват от бъдещи отношения с вас.

# 89
  • Мнения: 6 164
Много точен пост, пресъздаващ некадърността на Спиди за разнос на обемни пратки. Миналата година и аз ахнах от тях по същия начин с два дивана /малки и леки/ от Вивре. Няма да се впускам в подробности, защото е почти идентична ситуацията. Стигнах дотам, че да пускам жалба в КЗП, оттам препратиха към Комисията по съобщения и задължиха Спиди да изпратят становище. В което ала бала ще обещетим търговеца като платец на транспорта, а купувача кучета го яли за отделеното време и нерви. Повече не се занимавах - писна ми от тях и спрях дотук, иначе можеше да задълбая да видя докъде ще стигне идиотията им. Така че, с обемните пратки имайте едно на ум и си сложете железните нерви.

# 90
  • София
  • Мнения: 983
Ужасна е  ситуация, през която сте преминали!
 Моят опит по темата: поръчка на спалня, доставка, както винаги около 12.00 ч. , когато минават през моя адрес, след позвъняване  - на адреса ли сте до 5 мин. съм при вас, отварям скоба, че лично се бях разбрала с доставчика за пренасочване на друг адрес (правехме ремонт на ново жилище и спалнята беше за там) или да е до офис на спиди, защото на посочените за доставка дни съм сама - забравил бил шофьорът... отварям вратата на буса и виждам гигантските, дълги и тежки кашони и ми става лошо, защото съм сама с бебето, а таткото е в командировка...моля го да закара пратката в офис - не може... казвам поне във входа ги вкарайте да не ги откраднат - не може, ние сме само до входа Anguished, а изрично съм питала дали е до врата, както и чинно сме си платили 200 лв доставка до врата... накрая се смили и сам ги качи по стълбите и ги вкара в жилището, може би защото поръчвам ужасно много неща от нет-а и той ми доставя през ден по нещо, не знам.

# 91
  • Мнения: 22 867
Исках да поръчам два артикула днес, оказва се единият е с бърза доставка, другият с чакане. Винаги досега са използвали най-далечната дата за доставка, без значение на по-скорошните дати, обозначени на някои артикули. Сега ми предлагат доставка на два пъти, съответно с двойно заплащане на таксата доставка. Има ли начин да се поръчат нормално, с една дата за получаване и заплащане на една доставка? Поне аз не виждам такава опция.

Открих търсената опция, ама кой да гледа, бързах, те променили малко нещата, скоро не съм правила поръчка.

Последна редакция: ср, 24 юли 2019, 14:40 от labrex

# 92
  • Sofia
  • Мнения: 4 708
Може и да съм писала, как си купих едно огромно огледало от Вивре, което подмятаха от офис на Спиди до друг офис на Спиди, 'щото било голямо и не можело да остане в този офис, който ми е удобен на мен. Понеже въпросното огледало ми трябваше за след като приключим един ремонт и не го бях отваряла. Груба грешка! Беше на сол, а срокът за връщане беше минал.

По повод качването и етажите, най - много са ме вбесявали от Техно ... (някое си). Качвали до първия етаж. Ние живеем на първия етаж и тиЯ ми тупнаха един огромен хладилник пред входната врата и решиха, че ще си ходят. След като им дадох 20 лв. , просто за да го бутнат още 1 метър, станаха супер любезни и дори ми обясниха как да го "инсталирам".

# 93
  • Мнения: 775
С радост намерих тази тема.Не знам как да постъпя.Харесах си мебел която не е евтина.До сега не съм поръчвала от тях.Смущава ме че искат цялата сума предварително и че едно е на картинка а друго да е на яве Другото ми притеснение е да не получа нищо а знаете че мебелите са им скъпи[/b]

# 94
  • Мнения: 1 074
Имате ли идея , какво ще е това " горещо намаление '' утре ?

# 95
  • Мнения: 775
Само видях че има намаление но като кликна нащо не се показва.Тази мебел която съм харесала не е в намалението.Следя  с интерес отзивите и ще реша дали да поръчвам или да мисля друг вариант.[/b]

# 96
  • Sofia
  • Мнения: 4 708
Нищо смущаващо няма в това, че искат цялата сума предварително. Чуждите сайтове винаги (хайде, в 99% от случаите) искат плащане, преди да изпратят каквото и да било.

# 97
  • Мнения: 416
Вие сериозно ли го пишете това "Другото ми притеснение е да не получа нищо а знаете че мебелите са им скъпи"?За първи път ли ще пазарувате онлайн?
Вивре са сериозен сайт, да, за стоки над 500 лв искат предварително плащане.Във всеки момент виждате как се движи поръчката ви и съм нямала случай да дойде по-късно от датата, която е посочена в сайта. Не съм имала проблеми с техни мебели.
Но ви съветвам да потърсете фирмата производител, стоката, отзиви в интернет ...И да вземете решение след това.
Каква мебел искате да поръчате?

# 98
  • Мнения: 775
Мебелта е над 1000лв.Говорих с vivre като ми казаха че не знаят дали това което е на картинката  отговаря но мога да го върна.Спиди го докарва после  не веднага а в рамките на 30 дни го връщам пак чрез Спиди.Струва ми се голяма хамалогия.Прочетох различни отрицателни и полжителни отзива..

# 99
  • Мнения: 416
Както казах имам поръчани мебели от Вивре, доволна съм.Но те предлагат мебели от много производители, нямам идея дали всички са качествени.Когато преобзавеждах  преди 2 години купувах от Вивре, Икеа и правих мебели по поръчка.И се чудех как пък едно разминаване няма при Вивре и Икеа, а това, което поръчах от тук все с дефекти.Много голям и тежък диван се оказа с 5 см по-ниски подлакътници.Само при мисълта, че трябва да се мъкне по етажите пак нагоре надолу се отказах.Компенсираха ме с две декоративни възглавници.Кресло от уж добра бг марка след второто сядане на него хлътна.Дойдоха да го вземат, но ангажимента с мъкненето по етажите си беше мой.Както и отсъствие от работа да им чакам камиона да дойде.След месец ми го върнаха, оказа се в още по-лошо състояние.Казах им, че това е подигравка и не го искам вече това кресло.А беше по поръчка и му се радвах много като го взехме.Та  им го върнах окончателно и после си купих от Вивре, не е мръднало.
Така че гаранция няма, че и да се вземе от физически магазин няма да има хамалогия.

# 100
  • Мнения: 56
Здравейте, от бая време поръчвам от вивре, имам попадения, но и доста разочарования и вече ужасно треперя дали стоката, която ще получа е читава. Вече имам чувството, че всичко, което продават е с дефекти или не отговаря на описанието. Както и да е, много харесах няколко стола и бих искала да попитам дали случайно някой е поръчвал от тях и дали е доволен. Става въпрос за столове от този тип на CreacionesMeng и на Signal https://www.creameng.com/es/producto/creaciones-meng/kit-silla-reposabrazos-3
Интересуват ме отзиви и за тази маса
https://www.vivre.bg/p-1197503/маса_julia_maxi_white?ch_id=1197503&ch_type=10

ПС Също виждам, че отскоро имат опция отваряне на пратката при получаване. Споделете моля опита си: правят ли се от Спийди за прегледа, предвид, че трябва да изчакат докато отвориш пакета и да си видиш състоянието на артикулите?
Благодаря

Последна редакция: сб, 03 авг 2019, 14:23 от Waimi

# 101
  • Мнения: 775
Реших да купя един фотьойл от vire днес ми го заявиха мой роднина .Да видя какво ще стане.Като го получа веднага ще пиша за резултата.Само съм притеснена за резултата.До сега не съм се занимавала с такъв вид покупка.

# 102
  • Мнения: 13 344
От няколко месеца не съм пазарувала от вивре, последната пратка - куфар, въобще не взех, защото куриера ми отказа преглед, преди винаги съм имала такава опция, някои куриера са кисели и ако не им кажеш се правят на ударени, но пък и не съм се интересувала дали вивре са си сменили политиката в това отношение.

# 103
  • Мнения: 775
Благодаря за съвета.Вивре работят от понедник до петък.Иначе може да се поръчва по всяско време.Първата ми работа е да се обадя и ще пиша веднага.[/b]

# 104
  • Мнения: 416
Последно преди месец получих чанта.Преди да платя си отворих кутията, за да я видя.Куриерът ме изчака търпеливо.Такава е опцията в  сайта- преглед преди да платиш.

# 105
  • Мнения: 22 867
Аз пък имах поръчани домакински дреболии и чинии, куриерът ме попита дали ще прегледам, аз казах, че те хубаво опаковат и няма да гледам, но той настоя да отворим кашона, можело нещо да не е наред, наред си беше. Но наистина си е до човека, можеше и да си замине, като не искам да гледам.

# 106
  • Мнения: 775
Днес получих фотьойла който бях поръчала.Срещу малко от мен възнаграждение куриерът от Спиди го качи в апартамента.Китайско е производството а никъде не е отбелязано .Външно отговаря на картинката лови окото но за качество като китайска стока не знам.Моето мнение че са доста завишени цените.Втори път не съм сигурна че ще поръчам.Би трябвало да пишат към всеки артикул какво производство е.

# 107
  • Мнения: 7 776
Не го правят, да. Аз последно взех едни текстилни подложки за хранене в различни принтове. Не бяха евтини - след първото пране да казвам ли какво стана - разшиха им се подгъвите, а принтът толкова избледня, все едно в белина съм ги киснала, а спазих указанията за пране.
Преди това едно покривало за легло, оказа се турско...то пък стана на топченца след прането. Не беше упоменато, че е турска марка в сайта. Подложките не съм ги проверявала какви са. И аз вече няма да поръчвам, красиви неща предлагат, ама да те е страх да поръчаш.
А тия такси отгоре за плащане при получаване и каква беше другата - логистика ли, нагла история...

# 108
  • Мнения: 56
Little Cactus, има доста турски текстил да. Аз съм тествала испанския им текстил - торби за завивки, чаршафи, пликове за възглавници на blanc. Памукът е качествен, плътен и много мек. Кърпи имаше някакви френски, също много добри. Проверявайте производителите ако е възможно. Ние така една тв секция поръчахме, оказа се турска, още не сме я сглобили, дано е читава. Подобен случай и с едни спот лампи, бяха написали марка с произход Австрия,  е бяха някакви български и изглеждаха евтини...

Последна редакция: пт, 09 авг 2019, 15:58 от Waimi

# 109
  • Мнения: 416
Аз съм си купила този фотьойл https://www.vivre.bg/p-773180/%D1%84%D0%BE%D1%82%D1%8C%D0%BE%D0% … B_vicky_navy_blue. Освен информацията във Вивре съм проверила и сайта на производителя и сайтове с отзиви. Определено съм доволна.

# 110
  • Мнения: 8 772
За текстил и някои домашни аксесоари съм много доволна от English Home . Турски са, но са качествени поне за мен .
А и често имат чудесни намаление (както и сега)) .

# 111
  • Мнения: 1 108
Някой купувал ли си е шкафа за обывки dinah? Търся мнения за него. Благодаря.

# 112
  • Мнения: 18 000
Часовниците загледах сега, доста симпатични има

# 113
  • Мнения: 381
Някой знае ли как седи въпросът с фактура от vivre? Ако може в подробности.
Благодаря предварително

# 114
  • Мнения: 22 867
Някой знае ли как седи въпросът с фактура от vivre? Ако може в подробности.
Благодаря предварително

Може да се изтегли фактура, където е поръчката, вдясно има:
Изтеглете документите
 Декларация за съответствие
 Изтегляне на фактурата
 Инструкции

Ако това върши работа.

# 115
  • Мнения: 381
Видях проформата но питането ми е след получаване на стоката как стои въпросът с ДДС. Допълнително ли се начислява върху реално платеното?

# 116
  • Мнения: 22 867
Видях проформата но питането ми е след получаване на стоката как стои въпросът с ДДС. Допълнително ли се начислява върху реално платеното?

Нищо не са ми начислявали над цената, която стои до артикула, освен доставка. Във фактурата са с цена без ДДС  + ДДС в отделна графа..

# 117
  • Мнения: 381
Да разбирам ли, че това не се води внос от страна членка на ЕС? Притеснението ми е да не се окаже, че не е изгодно да се ползва тяхна фактура на фирма.

# 118
  • Мнения: 22 867
Да разбирам ли, че това не се води внос от страна членка на ЕС? Притеснението ми е да не се окаже, че не е изгодно да се ползва тяхна фактура на фирма.
Не мога да помогна по въпроса, дано се включи някой разбиращ. Пазарувам за себе си и дори не гледам фактурите. А те на някакви периоди ми изпращат фактури на имейл, но понеже не са ми нужни, дори не съм обърнала внимание на колко време го правят.

# 119
  • Мнения: 23
Аз съм с пресен случай. Като цяло повече не бих пазарувала от този сайт. 99,9% от това, което продават е китайско и си личи доста.
Преди съм купувала все дребни неща и макар, че приличат на картинката всъщност са зле като качество.
Както и да е. Та...реших, че поне мебелите (имайки предвид цената) няма да са така. Да обаче, НЕ! Поръчах си аз един шкаф. На картинка много ми хареса. Намален УЖ от около 300лв. на 145лв. За съжаление сега явно са го свалили от сайта, защото не го намирам повече. Продъйлават да се продават обаче другите от същата серия.
Поръчах го, дойде си на време, но качеството беше просто покъртително. Едни тънки картони сложили за дъно на чекмеджетета ужас, ужас. Ако сложиш нещо тежко ще се счупи. Освен това дръжките на чекмеджетета не са на една линия. Голям смях. Слагам и снимка, за да ви стане ясно за какво говоря. И да не забравя да спомена, че доставката е УЖ безплатна, но ми сложиха 3лв. "такса наложен платеж". Такова нещо не съм виждала преди.
Свързах се с тах, за да им обясня поблема си, няколко пъти получих отговор да си попълня формуляра за връщане и толкова.
От цялата работа единственото, което се случи беше, че си загубих време да си напрвя поръчката, да си изчакам чинно пратката, да си заплатя "безплатната" доставка, да загубя времето да си разменям безсмислени мейли с някаква куха лейка от другата страна, да опаковам ПАК "хубавото"  шкафче и да се разправям отново с доставчици.
Споделям това само и единствено за да имате едно наум когато решите да дадете по-сериозна сума поръчвайки от тях. Аз лично не бих повторила тази грешка.
Кофти качество и никакво човешко отношение към клиента.

# 120
  • Мнения: 6 164
Аз също преустанових пазаруването от сайта, но моите наблюдения са че повечето стоки са по-скоро турски. Изработката наистина е потресаваща.

# 121
  • Мнения: 23
Може и турски да са. Да си призная не проверявала.
Истината е, че за тези пари просто трябва да са качествени независимо от произхода.
Другото важно нещо е всички търговци в България трябва да се научат как да се отнасят с клиентите. Ние не сме им длужни на тях, а те на нас.

# 122
  • Мнения: X
Хайде и аз да споделя моя опит, с пазаруването в този прословут сайт, който е изключително негативен!!!

Поръчах това - https://www.vivre.bg/p-1693482/%D1%80%D0%B0%D0%B1%D0%BE%D1%82%D0 … ype=2&ch_id=1

Чаках го 30 дни, платих 350 лв и накрая като го отворих и започнах да го сглабям започнаха изненадите.
1. Липсващи болтове
2. Липсващи лайсни за чекмеджетата
3. Непробити страници, където да свържа с другите части
4. Ударен ъгъл
5. Различен цвят на краката от този на плота
6. Схемата за сглабяне беше ужасна, а съм сглобила сума мебели на Икеа и се справям повече от добре

Първоначално установих 1 и 2 като проблеми и си мислех, че мога да купя от някъде частите и все пак да си го сглобя, защото много го харесах, но впоследствие видях всички останали проблеми и тогава вече много се ядосах. Направо им го пуснах за връщане. Да видим в какви срокове ще ми върнат парите.
Повече нищо няма да си купя от тях. И ще гледам да разпространя този фийдбек колко се може повече хора.

Скрит текст:


# 123
  • София
  • Мнения: 3 951
От Вивре не съм поръчвала, сега мисля да взема една етажерка, защото никъде не мога да харесам с размерите, които искам. Утре им изтичат намаленията уж, точно преди ЧП и се чудя дали в петък няма да са по-намалени? Имате ли някакви наблюдения от преди?

# 124
  • Пловдив
  • Мнения: 3 252
Може ли линк за етажерката?

# 125
  • София
  • Мнения: 3 951
Може ли линк за етажерката?


Не ми се рови да я търся сега, че я нямам запазен на телефона, но беше на 3 нива желязна с бамбукови етажерки.

# 126
  • Мнения: 89
Поръчах чаршафи преди време, доста скъпи, но много качествени и ми харесват. Поръчах няколко дребни неща наскоро и едно от тях дойде наполовина, липсваше едната му част, другите изглеждаха лошо качество. Изтрих апикацията и повече не бих пазарувала от там. Плюс, че беше в една поръчка, а дойдоха в различни пратки в един и същи ден и платих скандална сума за доставка, както и наложен платеж. Имат интересни неща, но само на снимка.

# 127
  • Мнения: 207
Поръчах диван-2 пакета дойдоха,в единия лежанката.Е,единия миришеше на мухъл..Имах 3 дни вкъщи миришещ на мухъл огромен пакет..Пратих го обратно,сега си чакам парите.За първи и последен път поръчвам от там Confused
Очаквам да видя дали ще имам разправии за 60-то лева обработка на пратката..

# 128
  • Мнения: X
Поръчах диван-2 пакета дойдоха,в единия лежанката.Е,единия миришеше на мухъл..Имах 3 дни вкъщи миришещ на мухъл огромен пакет..Пратих го обратно,сега си чакам парите.За първи и последен път поръчвам от там Confused
Очаквам да видя дали ще имам разправии за 60-то лева обработка на пратката..
На мен доста бързо ми върнаха парите. Мисля че 7-8 дни.
И аз повече нищо от тях.

# 129
  • Мнения: 111
Здравейте,
Имате ли представа каква е тази такса обработка? Харесах си трапезна маса и като тръгнах да я поръчвам се оказа, че трябва да дам още 100 лева за обработка, а масата хич не е евтина...

# 130
  • Мнения: 5 832
Направо съм в тъча след прочетеното да поръчвам ли, да не поръчвам ли. Харесала съм си този спален комплект, но марката не ми говори нищо. Ако някой го има, или дори друг комплект на същата марка, ще помоля да сподели.
https://www.vivre.bg/p-890007/%D1%81%D0%BF%D0%B0%D0%BB%D0%BD%D0% … il_petrol_200x220

Много държа да е ранфорс и ако чакам 5 седмици и накрая дойде някой тензух, направо ще оревъртя играта.
Намерих го и в един български сайт, ама нещо не ми вдъхва доверие сякаш.
https://www.redecor.bg/spalnya/eponj-home-spalno-belo-double-ran … l-petrol-200x220/

# 131
  • Мнения: 83
И аз да си излея душата след пазаруване във Vivre последните месеци.
Мебели- никога повече! Поръчах бюро, за което платих безумната такса обработка от 50 лв... имайки предвид в какво състояние дойде не знам какво са му обработвали или всъщност под обработка се има предвид, че са удряли кашона с бухалка преди да ми го пратят 🤷‍♀️. Отваряйки кашона се натъкнах на разпилени и забити навсякъде пирончета и без да преувеличавам - нямаше 1 здрав елемент от това бюро. Очевидно е било ползвано преди това. Веднага го опаковах и им пратих видео и заявих връщане. Днес си го взеха обратно за щастие, защото само поглеждайки към кашона ме хващаше яд на безхаберието им.

Текстилът им мисля че е турски. Поръчвала съм няколко пъти чаршафи и килими и са били наистина с високо качество. Може би е било късмет.
Поръчвала съм и разни дребни неща, които повечето пъти са  били ок.

# 132
  • Мнения: 82
Здравейте! Не съм поръчвала нищо от vivre и преди да поръчам реших да пиша в Google и ми излезе темата Simple Smile Като гледам предимно негативни мнения Grinning Нещо подобно някой поръчвал ли си е: https://www.vivre.bg/p-841732/%D0%BF%D1%80%D0%BE%D1%82%D0%B5%D0% … ype=2&ch_id=1 Като цяло изобщо не държа да е от там, ама само там намирам подобен вид продукт. Притеснява ме да не пристигне на съставните си части стъклото Grinning

# 133
  • Мнения: 5 832
Здравейте! Не съм поръчвала нищо от vivre и преди да поръчам реших да пиша в Google и ми излезе темата Simple Smile Като гледам предимно негативни мнения Grinning Нещо подобно някой поръчвал ли си е: https://www.vivre.bg/p-841732/%D0%BF%D1%80%D0%BE%D1%82%D0%B5%D0% … ype=2&ch_id=1 Като цяло изобщо не държа да е от там, ама само там намирам подобен вид продукт. Притеснява ме да не пристигне на съставните си части стъклото Grinning
Има много добър бг сайт, който може да ти отпечата върху стъкло или канава каквото си пожелаеш. Аз два пъти вече поръчвам принт върху канава от тях и съм много доволна. От вивре поръчах друга картина принт върху канава и трябва да ти кажа, че качеството ѝ не беше особено добро. Сайтът е http://www.artprintshop.eu/?gclid=Cj0KCQiA3Y-ABhCnARIsAKYDH7s4RR … OGScaAqZjEALw_wcB

# 134
  • Мнения: 82
Благодаря за предложението. Трябва ми зад готварския плот и искам да е закалено стъклото.

# 135
  • Мнения: 5 832
Благодаря за предложението. Трябва ми зад готварския плот и искам да е закалено стъклото.
Може и да предлагат закалено стъкло, не съм запозната.

# 136
  • Мнения: 15
Ех, прочетох темата и ме отказахте май да пазарувам от вивре, а толкова неща си бях харесала.
Най-вече: https://www.vivre.bg/p-1678205/%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%BF%D0%BB%D0 … ype=2&ch_id=1

Направо съм се влюбила в този комплект, но 2 хиляди да дам и после да имам главоболия, не си струва...

# 137
  • Мнения: 5 832
Ех, прочетох темата и ме отказахте май да пазарувам от вивре, а толкова неща си бях харесала.
Най-вече: https://www.vivre.bg/p-1678205/%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%BF%D0%BB%D0 … ype=2&ch_id=1

Направо съм се влюбила в този комплект, но 2 хиляди да дам и после да имам главоболия, не си струва...
Погледни каталози на Халмар в магазин, който работи с фирма Евромар, имат много сходни мебели, а столовете май ги имат почти същите.

# 138
  • Точно където трябва
  • Мнения: 4 756
Малко позамряла тема, но повдигам. Поръчах килим- скъп, вълнен. Една година го гледам и преглъщам цената. Реших се. Пристигна- размера не е съвсем точен, с 5 см е по- къс, но това ме бърка. Има много мъх, сякаш се скубе, но няма как да разбера това, като се махне, ще спре ли, има един дефект в единия край и някак стои като развлачен. Не точен правоъгълник, а все едно леко са скосени краищата. Ще го връщам, но трябва да заявя куриер, а той ще дойде точно последният възможен ден за връщане. Тъй като няма да съм вкъщи тогава, ако го оставя на друг да го предаде на куриера, какво може да се обърка? И защо трябва аз да плащам за връщане, като те ми изпращат смотан продукт?!

# 139
  • Мнения: 68 881
Защото връщаш.
Ако направиш рекламация, връщането е безплатно.
Опиши дефектите, пиши им...виж им условията за рекламация.

# 140
  • Мнения: 15 960
Не беше ли безплатно връщането? Но май до 2 седмици.

# 141
  • Точно където трябва
  • Мнения: 4 756
Не е. В срок съм, но ми удържа сума за връщане.

# 142
  • Мнения: 13 344
Пуска ли мъхове няма отърваване от тях. Кофти качество е.

# 143
  • Мнения: 68 881
Не е. В срок съм, но ми удържа сума за връщане.

Така си е по закон. При правото на отзив връщането си го плаща клиента.

# 144
  • Точно където трябва
  • Мнения: 4 756
Да де, аз по- скоро мрънкам за това, че всеки може да изпрати всякакъв боклук и аз трябва да плащам за това. Ами като предлагаш нещо, което не прилича на нищо ясно, че ще го върна.

# 145
  • Мнения: 89
Попринцип вълнените килими пускат доста мъх. Аз купих един от Айко и пуска мъх два месеца. Имам и един от българска фирма по поръчка и пуска съвсем малко мъх два дена. Така че си зависи. За връщане няма значение кой ще предаде стоката.

# 146
  • Мнения: 6
Здравейте, миналата година получих една поръчка от Вивре. Беше за подарък. Понеже е обемист предмет не го разопаковах и преседя около месец преди да го подаря. Съдържанието вътре обаче се разминаваше с поръчаното. Да, същия артикул, но с друг дизайн.
Знаейки, че съм изпуснала сроковете за връщане, писах писмо през контактната йм форма с описание на проблема и очаквано предложение от тяхна страна. Отговор до ден днеш не е дошъл.
Малко след като писах, някъде ми казаха, че сайта не функционирал вече и аз обявих веща в ОЛХ запродаване.
От три дена насам обаче рязко започнах да получавам рекламни мейли от Вивре и ме доядя, че дори не ми отговориха на оплакването. Има ли начин да се свържа с тях по телефон, освен формата за контакти в сайта?

# 147
  • Мнения: 68 881
Било е за рекламация, щом сте получили различно от поръчаното, срокът за нея е 2 години по закон. не знам защо сте помислили че срокът е изтекъл.

Общи условия

Активация на акаунт