Място за боси стоножки - 14

  • 119 328
  • 738
  •   1
Отговори
# 600
  • Мнения: 2 997
Момичета още ли е валидно безплатното връщане на обувки от англ.амазон?Искам да поръчам на мен и на дъщеря ми с директна доставка до БГ ,но ако не оцеля номера какво ще ги правя? Имаше една опция за обувките че мога да ги върна за тяхна сметка  #Crazy дали е валидна оце???

Я, сподели на какви хапчета си  Laughing  - може да е валидно, ама ако живееш в Лондон.  Mr. Green
Такава опция май имаше в Джавари навремето, ама не съм много сигурна -  сега не са толкова ларж вече, а и като ти не си уцелиш номера - те какво са ти виновни за грешката, че да поемат разходите по връщането?  newsm78 "Опция" може да има, когато има дефект или са ти пратили различен размер или модел от това, което си поръчала. Справедливо ми се вижда, а на тебе?  Peace
Чак пък хапчета  Grinning ,нека споделя следното : и аз като вас твърдях че не може ,но купих обувки естествена кожа от една от съфорумките .Тя не беше уцелила номера ,поръчани бяха директно до БГ ,писа им че иска да ги върне.Понеже имаше опция за безплатно връщане  Hug те трябваше да и поемат разходите.Преценили ,че ще им е скъпо и и подариха обувките ,като и върнаха парите.27евро  Hug Аз ги купих от нея ,а тя си поръча нови.Тук в темата се писа ,не си измислям.Миналия месец съм ги взела ,не помня на коя страница  newsm78 иначе щях да я цитирам!

# 601
  • Мнения: 2 997
Да помоля някоя добра душа, да ми обясни подробно на лични стъпките по връщане на обувки до Амазон  EmbarassedДосега всичко ми е било точно,нооо  този път не уцелих с тези https://www.amazon.de/gp/product/B01EYQMTEK/ref=oh_aui_detailpag … ie=UTF8&psc=1
Вече поръчах други ,а тия искам да върна, директно до Бг бяха. Praynig
Не че съм и аз много компетентна ,но ако не са объркали амазон номера и са ти пратили не този който си поръчала или модела или цвета или пък ако имат дефект обувките...... дори да са директно до БГ ,можеш да ги върнеш ,но транспортните разходи са за твоя сметка.
Ами не е точно така. На мен са ми връщали пари за обувки, които ми бяха големи. Бяха с доставка до БГ и ми възстановиха и транспорта от БГ до тях.

Нека все пак да попита Амазон, ако иска.....
Писах им и ми отговориха това -
Aufgrund der Umstände und der Beschaffenheit des Artikels ist eine Rückgabe ausnahmsweise nicht erforderlich. Bitte behalten Sie den Artikel oder - falls er nicht mehr zu gebrauchen ist - entsorgen Sie ihn entsprechend.
Sie müssen den Artikel an uns NICHT zurück schicken.
Die Erstattung haben wir schon veranlasst.
Това ли е ,което си мисля,да не ги връщам,а те така или иначе ще ми върнат парите  ShockedОбичам гииии Hug
Вместо да се редактирам ,по добре да прочетете това  Hug

# 602
  • Мнения: 1 501
ctefani, въпросът ти беше за английския, а за там няма безплатно връщане. За немския понякога става.

# 603
  • Мнения: 738
На мен от немския са ми връщали пари за два чифта, без да си искат чифтовете обратно. Предполагам в последно време такава им е практиката.
Чисто теоретично от България за Немция амазонът би трябвало да предоставя безплатно връщане в повечето случаи, но на практика България туй споразумение не го уважава много и затова така.
Рулетка е обаче - може и да поискат чифт да бъде върнат.

# 604
  • Мнения: 2 997
Значи ,от Германия мога да се възползвам ,ако направя фал но от Англия не става  bouquet Ок ,благодаря! bouquet

# 605
  • Мнения: 17 546
Значи дайте да уточним. Връщат пари и подаряват обувки, АКО те са ви изпратили нещо погрешно - размер, цвят или дефект. Ако вие не сте си преценили размера или стреляте на късмет, намирам че по никакъв начин не са ви длъжни да ви поемат разходи, и даже пък да ви връщат и парите за обувките, ако не ги искат, щото много ще им е скъпо да ги върнете за тяхна сметка. Намирате си начин и си ги продавате тук, подарявате, ако искате и на мармалад може да ги направите. И ако успеете да ги навиете да ви върнат пощенските, то това ще си е от нахалство и с чист късмет, защото сте попаднали на служител, който е имал добри намерения в този момент.

Колкото до споразумението за връщане - да, има такова и би работило безпроблемно, ако драгите немци накрая генерират етикет за връщане, който има отношение към това споразумение. До момента си пращат някогашния етикет, а този, който е образец в пощата, е друг и хората не искат да приемат етикет, който не е като него. Просто е, ама на, не го правят и не го правят немците, не ние.

# 606
  • Мнения: 2 997
Бижу ,не знам защо се палиш толкова??? Принципно съм абсолютно съгласна с теб! bouquet На 100% ,сериозно.Обаче това са политики на търговеца, които аз и ти не определяме  Hug ,ако ,казвам Ако съществува такава практика не виждам защо да не се възползвам  Hug .Прочетох назад в темата коментари ,после ги цитирах  bowuu и обясних защо питам !!!!!Това е!!! Сега всички да се успокоят ,не пия хапчета и още и обувки не съм си избрала  Joy Един въпрос зададох ,мале какво се изписа #Crazy

# 607
  • Мнения: 17 546
Не се паля, но е малко странно да не си си уцелила ти номера и да имаш претенции към търговеца по този повод. Но правете каквото искате, питате, отговаря ви се, а после нацупени. Rolling Eyes Колко пъти се заричам да не пиша при такива казуси, защото все някой е сърдит после.
Аз също скоро имах такъв случай - продадох на друга стоножка от темата боти, които ми бяха големи и много съжалявах за това, но едва когато намериха новата си собственичка и се огледахме, се оказа, че просто от Амазон са ми изпратили по-голям от реално поръчания номер и точно същото се случи - възстановиха ми сумата, и не пожелаха да им връщам обувките. Но тук вината си е на сайта. А на мен понеже никога не ми се е случвало, през ум даже не ми мина, че може да са сгрешили в размера.

# 608
  • София
  • Мнения: 5 589
Според мен всичко е въпрос на договорка.
 Преди години когато направих първата си поръчка от Амазон-ук, ми пратиха различен цвят от поръчаният артикул, и аз си върнах надлежно сгрешеното , сканирах бележката , но така и не ми възстановиха парите. Продавача не беше Амазон.
Писах им и на Амазон, за тоя проблем, получих отговор, че това било пожелателно, т.е. не са длъжни.
От тогава рядко пазарувам от други продавачи.
Винаги гледам да има коментари и какви са оценките, макар че и това не е критерий за успешна покупка.

# 609
  • Мнения: 2 997
Бижу ,прекспонираш ,никой не се сърди прави се от мухата слон!Предлагам да спрем да спамим!Разбрах ,че си принципна ,пък аз нахална!Стига вече ,опитвам да си запазя възпитан тона  bouquet

# 610
  • Мнения: 17 546
Разбрах ,че си принципна ,пък аз нахална!
Нищо такова не съм казала, моля те да не ми слагаш свои думи в устата.
Както и да е, да ми е за урок. Повече коментари от мен няма да има.

# 611
  • гр. София
  • Мнения: 4 990
Аз бях писала /вероятно не само/ за връщане на обувки към английския амазон. Един път съм връщала обувки поръчани с доставка до БГ. Няколко пъти съм връщала обувки поръчани с превозвач. Аз ползвам ГГБГ. Те имат курсове от България до Англия. По този начин връщам. После от Амазон ми връщат парите за обувките, без транспортните. Преди няколко дни ми върнаха поредните. Просто не ми харесаха, а единия чифт ми беше малко голям и не ми седеше добре. Ако трябва ще обясня и по-подробно. До Германия няма такава опция, затова като поръчвам от там обувки внимавам.  Peace

# 612
  • София
  • Мнения: 910
Leila,моля те кажи, след като ги изпратиш с ГГБГ до Англия, как протича процесът с връщането?  Praynig

# 613
  • Мнения: 13
Тази седмица върнах едни маратонки от немския ВИП - бяха с дефект. Първо ми  предложиха или отстъпка, или връщане. Платиха ми пощенските /19€/, след като им изпратих фактурата. Не ми предложиха да задържа маратонките/40€/.

# 614
  • гр. София
  • Мнения: 4 990
Leila,моля те кажи, след като ги изпратиш с ГГБГ до Англия, как протича процесът с връщането?  Praynig

Първо трябва да са поръчани с ГГБГ. Също така питам в ГГБГ кога имат курс към Англия, тъй като не е всяка седмица, а на 2-3 седмици. Когато реша, че ще ги връщам въпросните обувки /или каквото и да е/, моля Амазон да ми направят заявка за връщане с куриер /DPD/ от UK адреса на ГГБГ до Амазон, като уточнявам кога /на коя дата/ артикулът ще е на въпросния адрес в UK. Това е безплатно. После получавам мейл, в който имам реф. номер на заявката, дата на взимане, опция за промяна на тази дата. Това е много удобно, тъй като последния път като връщах ГГБГ почти в последния момент си промениха датата на тръгване на камиона от БГ към Англия и така промених и датата на взимане на пакета от адреса им в UK. Плаща се на кг за връщането от БГ до UK - 2 лв/кг + 5лв или нещо подобно, ако трябва от ГГБГ да носят пакета до пощите например. Затова аз моля Амазон да ми заявят куриер, който да вземе пакета директно от адреса. Така не се плаща нищо.  Wink
И само едно уточнение - когато връщам по този начин, няма генериране на етикет, на мейла също не получавам такъв.  Peace Затова опаковам артикула добре и вътре слагам фактурата, като ограждам това, което връщам. Отгоре пиша моето име с адреса на ГГБГ в UK.
Така практикувам аз. Засега по-евтин вариант за връщане до Англия не съм намерила. За Германия тази опция я няма.  Peace

Общи условия

Активация на акаунт