FABERLIC - кислородна козметика - 1 тема за клиенти и представители

  • 45 428
  • 434
  •   1
Отговори
# 240
  • Мнения: 1 304
Имам въпрос - как се процедира ако някой от продуктите в момента не е наличен? Имам поръчан парфюм, но ми излиза, че не е в наличност. Прехвърля ли се за следваща поръчка?


За съжаление не се прехвърля в следваща поръчка, трябва да се следи често за появата на този артикул. Или твоят наставник да те вкара във фейсбук група в която евентуално се дава информация на кои дати и  в колко часа ще има зареждане на склада. Което от своя страна значи, да дебнеш дали ще се появи желания артикул и да го поръчаш когато е наличен. Редакция на вече направена поръчка, може да се направи само два пъти, разбира се, преди да си е сменила статуса на "Доставя се".

# 241
  • Мнения: 1 825
Имам въпрос - как се процедира ако някой от продуктите в момента не е наличен? Имам поръчан парфюм, но ми излиза, че не е в наличност. Прехвърля ли се за следваща поръчка?
Когато въвеждаш номера на продукта и ти изпише, че не е наличен, излиза едно поле и те пита да те уведоми ли когато е наличен. На имейл после получаваш това уведомление.

# 242
  • Мнения: 422
Така или иначе явно няма да мога да го поръчам в тази кампания. Днес пускам поръчката и няма за кога да го чакам...

# 243
  • Мнения: 1 825
Много липси, направо чудо... Моля, някой ако има информация кога се зареждат тези складове и има ли смисъл да чакаме изобщо нещо да се появи до края на кампанията, да пише. Има ли някакъв график или е божа работа...

# 244
  • Мнения: 1 304
Много липси, направо чудо... Моля, някой ако има информация кога се зареждат тези складове и има ли смисъл да чакаме изобщо нещо да се появи до края на кампанията, да пише. Има ли някакъв график или е божа работа...


Явно има някакви графици на зареждане на склада, но това инфо го имат вероятно директорите, аз съм в една група във фейсбук и оттам научавам за това. Затова и по-горе написах, ако имате възможност да ви включат в такава група, а това предполагам  може да го направи вашият наставник.

# 245
  • Мнения: 422
Аз съм във въпросната група, пише че трябва да има зареждане точно на този парфюм, а продължава да излиза като неналичен

# 246
  • Мнения: 1 825
Айде нашата директорка тук дано се включи да ни осветли...

# 247
  • Мнения: 269
Айде нашата директорка тук дано се включи да ни осветли...
Като гледам не се е включвала, не и харесва критиката.

# 248
  • Мнения: 11
Някой саморегистрирал се, чийто наставник изобщо не от България?От този случаен принцип на добавяне към нечия мрежа се оказах с наставничка от Украйна...

# 249
  • Мнения: 1 825
Някой саморегистрирал се, чийто наставник изобщо не от България?От този случаен принцип на добавяне към нечия мрежа се оказах с наставничка от Украйна...
Мале ужас...това сериозно ли? Е това вече е...нямам думи...Освен да учиш украински сега, то какво друго:joy:
Моя позната, от моя град, така й дадох каталог и се е саморегистрирала, понеже да не е при мен, не знам защо. И сега освен, че наставникът й е от другия край на България, и нищо не й помага...Чудя се защо не правят разпределение по райони, така можеш и лично да се срещнеш с човека и очи в очи да му обясниш всичко.
Другият вариант според мен е, когато не си доволен от наставникът си, да регистрираш човек от семейството си, при този наставник, който смяташ че ще то помага и ще ти е на разположение, и продължаваш да си работиш и да вървиш напред. Обаче с помощ и подкрепа си е друго, твърдя го защото моята наставничка адски много ми помага постоянно и без нея и аз нямаше да се науча да помагам на моите момичета.

# 250
  • Мнения: 11
Да, съгласна съм, всеки нов има нужда от подкрепа. Повечето материали и клипчета са си на чужди езици, а българските се броят на пръсти. Нито можеш да се включиш в някоя група заключена(просто защото не си част от екипа), нито он лайн обучение... Това си е гадно. Затова и попитах за открити представяния, за да може и ние, саморегистриралите се без помощ отстрани, да понаучим нещо. Там най-вероятно няма да е от значение кой в чия мрежа е. ☺️ Така че, момичета, бъдете внимателни като се регистрирате сами.

# 251
  • Мнения: 1 825
Точно така е, повечето полезни неща, клипове и презентации на продуктите, както и обучения, са на руски. А и то има разлика в каталозите, доста продукти при нас ги няма. Новата линия кремове например при тях тръгва в кампания 4, а при нас в кампания 5, което си е гадно. Тези карти за намаление, които заработваме сега и ще се ползват в каталог 4, няма да можем да ползваме за тези кремове, а рускините ще могат. Да не казвам, че интересът за тази нова линия ще е голям и докато влязат при нас ще са в недостиг....Това е просто пример.

# 252
  • Мнения: 1 129
А аз искам да попитам за продукт. Имаше серия "Даровете на маите", включваше крем за тяло, олио за тяло и маска. Ползвах олиото и се влюбих. Обаче сега го няма. Защо? Как мога да го намеря? На сайта - един от многото на фирмата - го има, но не и в каталог. Представител тук в моя град е една възрастна женица, която здравословно не е много добре и не може да ме ориентира. А много искам олиото и маската.

# 253
  • Лом
  • Мнения: 235
А аз искам да попитам за продукт. Имаше серия "Даровете на маите", включваше крем за тяло, олио за тяло и маска. Ползвах олиото и се влюбих. Обаче сега го няма. Защо? Как мога да го намеря? На сайта - един от многото на фирмата - го има, но не и в каталог. Представител тук в моя град е една възрастна женица, която здравословно не е много добре и не може да ме ориентира. А много искам олиото и маската.
Сега погледнах, масажното масло го има- кат. номер 2430 крем за тяло също-[/img] кат. номер 2424

# 254
  • Мнения: 1 129
Мерси! А маската за лице намираш ли? На каква цена?

Всъщност, момичета, пускайте линк към брошурите в темата. Ще е по-лесно и за клиентите ви.

Общи условия

Активация на акаунт