Дойдоха да ни поставят дограма, след като бяха дошли и взели размери, за което си платихме 30 лева. Тъй като бях на работа, да ги наглеждат останаха мъжът и синът ми. И какво се оказа накрая: след като цял ден им бяха помагали (което определено не им е работа, защото ако аз бях останала сама, това нямаше как да се случи), хранили и поили, по едно време следобед ми се обаждат със СПЕШНАТА заръка да търся алпинисти! Била се отворила голяма дупка и нея само алпинисти можело да я оправят. След като цял следобед прекарах в търсене на алпинисти, каквито не можах да осигуря за няма и кв. метър площ, се прибрах да видя какво е станало.
И какво се оказа - това, за което трябваше да се търсят алпинисти, се оказа дупка, широка почти 8см! между дограмата и стената! И това - запълнено с пяна! Целият следващ ден прекарахме в разговори с шефа им, който след като беше сплашен с Комисията за защита на потребители, най - сетне се съгласи да дойдат да си оправят бакиите, но ние да си платим 70 лева за поставяне на профил, с който самият той ни каза, че проблемът няма да се оправи!
Е, кажете, какво се прави в този случай?!
Целият вчерашен ден зет ми прекара качен на 6-ия етаж и почти необезопасен, за да може да оправи грешката на фирмата!
За сведение - http://www.lotos98.com/contacts.html - това е сайтът на фирмата и техните контакти