Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Как мога да проследя поръчката си, след като пристигне в България?
Как мога да разбера дали моята поръчка е разделена на две части и какво трябва да очаквам в този случай?
Как мога да използвам кода за отстъпка или подарък, който получих по имейл?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Как мога да проследя поръчката си, след като пристигне в България?
Когато поръчката ви пристигне в България, можете да се обадите на националния телефон на Интерлогистика, където те ще ви предоставят мобилния си номер за връзка с вас. Обикновено не изискват номера ви, но е полезно за контакт с куриера. Обикновено, ако днес е била в Унгария, тя вероятно ще бъде при вас в понеделник.
-
Как мога да разбера дали моята поръчка е разделена на две части и какво трябва да очаквам в този случай?
Можете да се свържете с Интерлогистика, за да попитате дали под този номер на пратката е имало само един пакет или всеки пакет е имал отделен номер. Освен това можете да посетите уебсайта им, за да проверите дали поръчката ви е разделена на части. Когато една поръчка е разделена на две части, в основната сметка се появяват два номера за проследяване - по един за всяка част от поръчката. Обикновено втората част от поръчката завършва доставката си в друга държава, което може да доведе до объркване. В случай на разделена поръчка е важно да се свържете с обслужваща фирма, за да разберете какво да очаквате и как да проследите втората част на поръчката.
-
Как мога да използвам кода за отстъпка или подарък, който получих по имейл?
-
Как мога да определя действителната цена на поръчката, когато тя е по-висока от очакваната?
-
Как мога да върна артикул, който съм поръчал, и какви стъпки трябва да предприема?