Купих си развалена пералня от Техномаркет и не искат да ми я подменят

  • 8 112
  • 20
  •   1
Отговори
  • София
  • Мнения: 158
Закупих си пералня oт магазина на Техномаркет -София на бул. Цариградско шосе . Още при първото пускане показа повреда. Още на следващия работен ден се обърнах към магазина за подмяна на уреда, но те ми отказаха категорично и ме насочиха към оторизирания сервиз  в София. Заведох рекламация в магазина и се обърнах към сервиза, както бях посъветвана от служителите в магазина. В течение на един месец ми бяха извършени три различни ремонта на уреда - смяна на дисплей, което не отстрани повредата; смяна на основна платка - отново повредата не беше отстранена; трето посещение - смяна на нагревател, отново без ефект. Самия техник установи непосредствено след последния ремонт, че уреда не е изправен. Накара ме да спра рутер, да сменям контакта, разклонителя и какво ли не. Ефект-нулев. След изтичането на едномесечния срок, в който следва да ми бъде отремонтиран или подменен уреда, съгласно ЗЗП, се обърнах към магазина на Техномаркет с молба за подмяна на уреда или връщане на парите. Разговарях многократно с служителя на отдел Рекламации - Николай Кирилов, който дори ме свързваше с управителката на магазина, но проблемът ми не беше решен, а само ми бе обещавано, че ще ме уведомят съвсем скоро за решението на магазина. Такапреди една седмица техника взе пералнята в сервиза, за да решат как да процедират. На 26.02.2010 г., след като уреда беше взет от дома ми без дори да ми бъде съставен протокол или друг документ за това, отидох до мазагина на Техномаркет, където се оказа, че служителят, с който бях разговарял многократно, включително и на същия ден - Николай Кирилов,  вече не е служител на магазина, а управителката, с която бях свързвана от него по-рано на същия ден, твърдеше, че не е разговаряла с мен. Входирах в книгата им за рекламации писмено искане за разваляне на договора или връщане на паритеКнигата, която ми беше предоставена беше заведена на 28.01.2010 г. Тази, в която бях входирал рекламацията си на 23.01.2010 г., беше с по-голям формат и нямаше входящи номера на рекламациите. Така сега пералнята ми се намира все още в сервиза - повредена, а от магазина не ми е извършена замяна на уреда или връщане на парите. В периода 27.02.2010 - 02.03.2010 г. съм разговарял и със служители на магазина и със служители на сервиза, но рекламацията не е уважена.
Сега какво да правя? Немам вече нерви да се обаждам и само да ме прехвърлят насам-натам. Сигурно целта им е да се опитат да я поправят и да с ми я върнат, ама аз искам подмяна. 2 месеца със развалена пералня и сега вече една седмица - изобщо без пералня. А уж исках да си взема по-хубава , та да нямам ядове с прането. Имате ли идея, ако се обърна към Комисията за защита на потребителя, бързо ли процедират с решаването на спора?

# 1
  • София
  • Мнения: 145
Коти,не се колебай-пиши на КЗП !Обръщала съм се 3 пъти към тях и е имало ефект.Относно бързината им-не мога да определя колко бързо работят,но работят.Можеш да пуснеш жалбата по интернет или на място в сградата им на пл.Славейков(мисля,че е още там).Описала си доста подробно случката,може да ползваш същата основа за жалбата.Допиши само датата на покупка,някое друго име или дата,ако тук си пропуснала.Спомени вида на документите с които разполагаш относно покупката и ремонтите-фактури,касови бележки,разписки...каквото там имаш.В правото си да поискаш нова пералня,успех!

# 2
  • Пловдив
  • Мнения: 1 594
Разбирам те напълно ,на мен на третия път ми се развали чисто новата пералня купена от ТМ но проблема и беше в платката на програматора Добре че поне от сервиза бяха по -бързи та на втората седмица я смениха Но аз пък имах ядове с един сервиз който отказа да ми погледне дори пералнята щото била с 5 годишна гаранция и тези 5 годишните имали право само един сервиз да ги ремонтира. Та се наложи да се развикам на официалния дистрибутор да ми пратят човек от друг сервиз. Обърни се веднага към КЗП.

# 3
  • Мнения: 1 877
Егати идиотите, кажи поне каква марка и модел е прословутата пералня?

# 4
  • София
  • Мнения: 232
Ще си позволя да цитирам малко от Закона за защита на потребителите, който ми е помогнал около 7-8 пъти:
Чл. 124. (1)При предявяване на рекламацията на стока потребителят може да претендира за възстановяване на заплатената сума, за заменяне на стоката с друга, съответстваща на договореното,за отбив от цената или за безплатно извършванена ремонт при условията и по реда на чл.113 и 114.
              (2) При предявяване на рекламацията за услугата потребителят може да претендира за извършване на услугата в съответствие с договора, за отбив от цената или за възстановяване на заплатената сума.
Чл. 127. (1) Търговецът или упълномощено от него лице са длъжни да приемат рекламацията, ако тя е предявена своевременно.
              (2) Лицата по ал. 1 са длъжни да поддържат регистър на предявените рекламации.
              (3) При предявяване на рекламация лицата по ал. 1 задължително я описват в регистъра.

 Чл. 129. Предявяването на рекламация пред търговеца не е пречка за предявяване на иск.

Източник: http://www.kzp.bg/index.php?mode=viewd&group_id=4&document_id=120

# 5
  • София
  • Мнения: 158
Марката е Аристон. Беше на промоция по Нова година-връщаш старата и получаваш нова на промоционална цена.

# 6
  • Sofia
  • Мнения: 8 221
Аз от подобни неприятности мразя магазините Техномаркет. Преди години се помъчиха да ми пробутат неизправна миялна Електролукс.

# 7
  • Мнения: 106

Направо давай жалба в КЗП. Мисля, че срокът е 1 месец, но по-добре да я подадеш, отколкото да стоиш и да чакаш.


Аз от подобни неприятности мразя магазините Техномаркет. Преди години се помъчиха да ми пробутат неизправна миялна Електролукс.

# 8
  • Мнения: 85
Що не вземеш да пишеш на Господари на ефира? Сигурна съм ,че след това няма да имаш проблем  с избора на друга пералня. Ееее в този техномаркет били големи измамници

# 9
  • Мнения: 372
Здравей, ние също имахме такава случка - точно в началото на 2009 г. - поръчахме си по интернет комбинирана готварска печка (ток и газ).  Доставиха ни я точно на 31.12.2008. Съпругът ми плати, качи я горе, и като махнахме опаковките се оказа, че емайла около котлоните (при спуснат капак и здрава транспортна опаковка) е обелен много, липсваше и единия крак на печката. Веднага почнахме да звъним телефони. Честно казано, направих ги на бъз и коприва, че са ми развалили празниците. Оказа се, че ни я доставят от Техномаркет Монтана  newsm78 защото точно този модел липсвал в други по-близки магазини. Мъжът ми звъня и в Монтана и им заяви, че ако не ни доставят веднага друга печка и да си вземат боклука, ще отиде същия ден лично да им я върне  Crossing Arms  Доставиха ни новата печка в първия работен ден от новата година, като не им излезе номера при платен уред първо да си вземат дефектния и на другия ден да ни докарат нов (толкова бях бясна, че си прескочиха "вътрешните разпоредби" ). Та така, напълно разбирам неприятната ситуация, но не ги оставяй на мира - подай жалба в КЗП веднага.  Може и да ги информираш за това в магазина, та дано се стреснат нещо и си размърдат задниците  Tired
Търси си правата до дупка  Crossing Arms

# 10
  • с/у ОколоМръсТното
  • Мнения: 19 148
всичките гаранционни ремонти отбелязвани ли са в сервизната книжка на уреда?

# 11
  • Мнения: 283

Направо давай жалба в КЗП. Мисля, че срокът е 1 месец, но по-добре да я подадеш, отколкото да стоиш и да чакаш.


Аз от подобни неприятности мразя магазините Техномаркет. Преди години се помъчиха да ми пробутат неизправна миялна Електролукс.

Peace
Работила съм в ТМ,като чуят вълшебното КЗП и им се изправят косите и гледат бързичко да оправят нещата

# 12
  • София
  • Мнения: 191
На всяка цена подай жалба в КЗП, опиши всичко, приложи каквито документи имаш и ще видиш, че ще има резултат.
Ние си мислим, че няма кой да ни защитава, но тези хора си вършат работата и се оправят с такива идиоти.
Имам личен опит с една фирма за мебели. И там ме препращаха наляво, надясно, само че като им дойде проверка от КЗП ела да видиш как те ме търсят да ми сменят дивана.
Така, че гонене до дупка, никаква прошка. #2gunfire

# 13
  • София
  • Мнения: 158
Да, Шани, отбелязани са и трите ремонта с дата, какво е сменял и подпис на техника.

# 14
  • София
  • Мнения: 158
Да ви се похваля-днес ми я подмениха.  Естествено не беше лесно. Искаха да поправят развалената и да си я ползвам със здраве, ама аз се заопъвах яко.
Благодря на едно момиче от форума, тя си знае коя е, за помощта и идеите които ми даде за връзка с по-висшестоящите в ценралния офис на ТМ. Така на 04.03 вдигнах малко пара в централата, а те се отнесоха изненадващо добре с мен, за разлика от мазагинската администрация, задвижиха доста бързо нещата  и за 2 дена имам нов уред и дори извинения за неудобството  от представителството на Индезит.

Общи условия

Активация на акаунт