На 24 април тази година(24.4.2009г) ,направих поръчка на 5бр интериорни врати и 1 бр външна входна врата. Избрах една от най скъпите фирми в София ,който предлагат такива врати ,само и само за да нямам проблеми. Поръчката беше направена на дата 23.4.2009г. По договор срока за изпълнение беше написан 35 календарни дни.Аз внесох капаро 2520лв капаро,което представлява почти 50% от крайната сума.Общата сума по договор беше 5096лв, които по техния договор не се заплащат когато се монтира и приключи всичко ……a забележете…”Окончателното плащане следва да се осъществи с приключване на изработката в 3 дневен срок,а стойноста на монтажа в деня на приключване на монтажните работи.” Около 5 юни т.г. бях поканен в техния цех да погледна изработените 5бр интериорни врати и да доплатя останалата сума – 2576лв,както и сторих. Входната врата не беше показана ,защото се изработваше от друга фирма подизпълнител. Първоначалната ни договорка за входната врата беше да е с секретна брава ,поради това,че на няколко места ми бяха препоръчали такъв тип заключване.Изрично поисках такъв секрет. Около края на юни,началото на юли по мои спомени, с над 1месец закъснение ми беше доставена и монтирана входна врата с касова брава с касов ключ , не със секретен,както беше по първоначалната договорка . На моето запитване защо вратата е с касова брава , фирмата подизпълнител която направи монтажа ,каза че така е била направена поръчката от Камбера и син,и сподели че монтираното заключване било доста по евтино от това което аз съм искал. На момента реагирах и започнах да търся по телефона , човека от Камбера и син – Веселин Караниколов на който бях направил поръчката . След разговора ми с него, той ме успокои, че каквото е объркано , ще бъдат взети мерки да се поправи.Монтажниците предложиха своите услуги срещу около 450-500лв , можели да сложат допълнително секретно заключване ,но това не влизало в цената която била платена. Аз естествено предпочетох да си изчакам евентуалната рекламация,и да се оправи проблема. След редица звънене в офиса на фирмата Камбера и син,и голи обещания,и до ден днешен 5 месеца по късно входната ми врата е с касов ключ. Проблемът ми обаче не е само това . След неправилно взети от фирмата Камбера и син мерки на вратата на банята ми ,касата на същата врата не стига до земята , а седи във въздуха и е изключително грозно. Горния парапет на същата врата е с 2-3 см по нисък от останалите в близост до нея три врати. Ясно е, че също е достатъчно грозно и дразни ,особено след като за същата врата съм платил цена от около 1200лв. Проблемът , за разлика от другия проблем с касовата и секретната брава е доста по лесно поправяем, просто трябва да се сложи по висок перваз. Продължавах да звъня в офиса на фирмата и на мобилния номер на Веселин Караниколов , за двата проблема ,и винаги ми беше обяснявано че проблема ще се реши да не се безпокоя.След 2-3 месеца от моите обаждания ,след може би 30-то позвъняване , Веселин Караниколов ми обясни че проблема с входната врата няма как да се оправи и нищо не можел да направи.За другия проблем (че касата е пусната не до долу до земята а виси във въздуха) , ми предложи да бъдат залепени две парчета , които да прикрият по късата каса. За по ниските первази каза че направо ще бъде сменени . След 3 месеца безрезултатно звънене , предпочетох да се спра на предложените компромиси, да си пощадя нервите и приех. До ден днешен перваза не са сменени , парчета има залепени също изключително грозно и не съразмерно с платената цена и след още 20 обаждания и напомняния , ми беше заявено – “Ако искам да си търся правата по друг начин и да не звъня повече или да отида на място за да търся с кого да разговарям за проблема”.През тези месеци , единствения ми успех беше че успях да уговоря два пъти час , да дойдат да поправят проблема ,но времето на ангажимента не беше спазено,като в единия случай изпратените от фирмата хора , дойдоха с около 6часа закъснение , а в другия с около 2-3 часа. За съжаление поради причини свързани с работата ми , не успях да се върна и да отворя за да поправят нещата. А и мисля че дори и в натоварената София , като каже човек-“в 9 сутринта идвам за монтаж” , не може да дойде в 15ч следобяд и пита кой ще отвори ? След тези два пъти явно решиха да ме накажат и да не идват . Преди месец го посетих на щанда им на изложение Стройко ,и получих поредните голи обещания за поправка или смяна на неспазените неща. Тогава говорих и с един от шефовете на фирмата. За съжаление резултати още няма.Проблеми имам и от доста некачественото монтиране на касите и вратите,голями получили се фуги между парапета и стените,на няколко места дупки по касите от по голямо от предвиденото срязване на касата и парапета, 2-3 счупени плочки при демонтажа и монтажа на вратите .Общо взето поръчването и плащането не отговаряше ни най малко , на качеството на обслужване ,изработка , монтаж и общуване с клиента. Това е моето преживяване ,хора моля ви не купувайте и не плащайте предварително ,че после ви чака моя хал. .Впрочем сезирах и комисия за защита на потребителя , но и те не направиха нищо. По мое мнение е имало размяна на парични средства .....