Пейпал - помощ! - 2-ра тема

  • 44 571
  • 737
  •   1
Отговори
# 615
  • Мнения: 0
Опс... аз мислех, че за същото нещо става въпрос.
Пусни диспут в Пейпал, обясни случая. Ако можеш, ескалирай веднага.
Ако не можеш да ескалираш веднага - чакаш 10 дни, за да ти се появи възможността да ескалираш до клейм. Тогава Пейпал ще решат случая и ще ти върнат парите.
Скъпо ли е нещото, което си купила?
Би ли ми казала от къде да пусна диспут,как се ескалира и какво е клейм?Не е скъпо,но нали знаеш никой не си е намерил парите на пътя за да ги губи Simple Smile
Благодаря за отзивчивостта и точните отговори:)

# 616
  • Мнения: 5 790
Влизаш си в акаунта в Пейпал.
Намираш трансакцията, с която си платила.
Отваряш я.
Намираш нещо от сорта Report a problem with this transaction.
Кликваш там.
Избираш - I haven't received my item.
Описваш случката и това е.
Имай предвид, че пиша по памет, защото не ми се е налагало да пускам скоро диспут.
Но е горе-долу така.
След 10 дни ще ти се появи бутон Escalate to claim.
Това е в случай, че не намерите решение с продавача /не ти върне парите/. Ти между другото, писа ли му мейл през мейл-системата на Ибей?
След като ескалираш диспута, оставяш на Пейпал да решава кой крив, кой - прав.
Внимавай много да не затвориш диспута по грешка - после не можеш да го отвориш повече и пиеш студена вода с паричките. Чети много внимателно какво кликаш, след като е отворен диспута.
Двата бутона - за ескалиране и за отказ - са един до друг и често се бъркат.

# 617
  • Мнения: 0
Влизаш си в акаунта в Пейпал.
Намираш трансакцията, с която си платила.
Отваряш я.
Намираш нещо от сорта Report a problem with this transaction.
Кликваш там.
Избираш - I haven't received my item.
Описваш случката и това е.
Имай предвид, че пиша по памет, защото не ми се е налагало да пускам скоро диспут.
Но е горе-долу така.
След 10 дни ще ти се появи бутон Escalate to claim.
Това е в случай, че не намерите решение с продавача /не ти върне парите/. Ти между другото, писа ли му мейл през мейл-системата на Ибей?
След като ескалираш диспута, оставяш на Пейпал да решава кой крив, кой - прав.
Внимавай много да не затвориш диспута по грешка - после не можеш да го отвориш повече и пиеш студена вода с паричките. Чети много внимателно какво кликаш, след като е отворен диспута.
Двата бутона - за ескалиране и за отказ - са един до друг и често се бъркат.
Писах 2 пъти и телефонирах,но продавача казва че няма нищо общо с ибей.Благодаря ти Simple Smileще пусна диспут а в кратък текст ли да се опише или подробно?

# 618
  • Мнения: 0
Влизаш си в акаунта в Пейпал.
Намираш трансакцията, с която си платила.
Отваряш я.
Намираш нещо от сорта Report a problem with this transaction.
Кликваш там.
Избираш - I haven't received my item.
Описваш случката и това е.
Имай предвид, че пиша по памет, защото не ми се е налагало да пускам скоро диспут.
Но е горе-долу така.
След 10 дни ще ти се появи бутон Escalate to claim.
Това е в случай, че не намерите решение с продавача /не ти върне парите/. Ти между другото, писа ли му мейл през мейл-системата на Ибей?
След като ескалираш диспута, оставяш на Пейпал да решава кой крив, кой - прав.
Внимавай много да не затвориш диспута по грешка - после не можеш да го отвориш повече и пиеш студена вода с паричките. Чети много внимателно какво кликаш, след като е отворен диспута.
Двата бутона - за ескалиране и за отказ - са един до друг и често се бъркат.
Значи кейса в ибей го пуснах,а диспута във Пейпал?Не мога да разбера в ибей не вършат ли нищо като пуснеш кейс?!

# 619
  • Мнения: 5 790
Ако си пуснала на едното място, няма смисъл от другото.
Просто ще ти затворят единия кейс.
Случаят се описва най-подробно. Могат да ти поискат допълнителна информация, но в твоя случай - едва ли.
Само да те попитам - като писа през Ибей на продавача, какво ти отговори?
Не може да ти е казал, че няма нищо общо с Ибей, след като мейлът му е там.
Може ли да видя обявата, с която е станал проблем.

# 620
  • Мнения: 0
Ако си пуснала на едното място, няма смисъл от другото.
Просто ще ти затворят единия кейс.
Случаят се описва най-подробно. Могат да ти поискат допълнителна информация, но в твоя случай - едва ли.
Само да те попитам - като писа през Ибей на продавача, какво ти отговори?
Не може да ти е казал, че няма нищо общо с Ибей, след като мейлът му е там.
Може ли да видя обявата, с която е станал проблем.
Като му писах през ибей 2 пъти,той нищо не ми отговори.На телефона казал,че не знае за какво става въпрос тъй като аз не говорих по телефона.Значи само в ибей да си остана със кейса?А там ще чакам ли 10 дни да ескалирам?

# 621
  • Мнения: 5 790
За Ибей не мога да ти кажа точно. Не знам за там как е.
Питай в Ибейската тема, ще ти отговорят.
За контакта ти с продавача - явно е грешен телефона и то вероятно нарочно.
В обявата има - Contact details.
С какъв рейтинг е продавача? Колко продажби има? Кога е регистриран в Ибей?

# 622
  • Мнения: 0
За Ибей не мога да ти кажа точно. Не знам за там как е.
Питай в Ибейската тема, ще ти отговорят.
За контакта ти с продавача - явно е грешен телефона и то вероятно нарочно.
В обявата има - Contact details.
С какъв рейтинг е продавача? Колко продажби има? Кога е регистриран в Ибей?
Със малко продажби май беше,ще погледна.Благодаря ти мила,и в Ибейската тема да видя нещо по моя случай.

# 623
  • Мнения: 44
Мами,
продавам си автомобила. И на мейла ми налетя някакъв екземпляр, който иска да ми плаща колата чрез Paypal. Поиска ми да имам регистрация в Paypal. След това щял да прати агент,с който да уредим прехвърлянето и да вземе колата.
Сумата е 12 000 лева и мен лично това разплащане чрез пей пал ме пртиеснява.
Моля за Вашето мнение. И от друга страна парите от paypal, как мога да ги прехвърля по банкова сметка. Каква ще ми бъде комисионната за това прехвърляне? Благодаря предварително.

# 624
  • Мнения: 502
За самата сделка нищо не мога да те посъветвам, но прехвърлянето на пари от пейпал акаунта към банковата ти сметка ще ти струва доста височки банкови такси Money . По същата причина аз си смених едната банка  Peace

# 625
  • Мнения: 1
Здравейте отново  Hug не ви изпускам .....
Обаче при мен се получава нещо много странно,не получавам кода,който уж трябваше да е в банковото ми извлечение  Thinking Много странно ,на 11.12 системата си е дръпнала 1.50 /в извлечението е осчетовдена банкова транзакция за 2.98 лв/,но го няма кода  newsm78 
Днес си взех извлечението от банката,всичките ми плащания са осчетоводени,но от кода нито следа....Защо ли се получава така ???

# 626
  • Бургас
  • Мнения: 5 680
Огледа ли хууубавичко въпросната транзакция за 2,98лв какво ѝ пише в основанието за плащане? Я препиши тук всичко, което ти пише за тази транзакция, ако сама не можеш да се ориентираш Wink

П.С. Ето в моето извлечение какво имаше навремето:

01/09/2008   21/08/2008    000ZCMG08245B4W9  Плащане / отмяна ПОС 1011PAYPAL--*EXPUSE35314369001 BGN 2.93

Подчертаното е кода Peace

# 627
  • София
  • Мнения: 2 296
Здравейте отново  Hug не ви изпускам .....
Обаче при мен се получава нещо много странно,не получавам кода,който уж трябваше да е в банковото ми извлечение  Thinking Много странно ,на 11.12 системата си е дръпнала 1.50 /в извлечението е осчетовдена банкова транзакция за 2.98 лв/,но го няма кода  newsm78 
Днес си взех извлечението от банката,всичките ми плащания са осчетоводени,но от кода нито следа....Защо ли се получава така ???
По принцип кода се вижда в самата  транзакция, с която са осчетоводени тези 1.50 евро. Не когато е блокирана сумата, а когато  е изтеглена.

# 628
  • Мнения: 1
Огледа ли хууубавичко въпросната транзакция за 2,98лв какво ѝ пише в основанието за плащане? Я препиши тук всичко, което ти пише за тази транзакция, ако сама не можеш да се ориентираш Wink

П.С. Ето в моето извлечение какво имаше навремето:

01/09/2008   21/08/2008    000ZCMG08245B4W9  Плащане / отмяна ПОС 1011PAYPAL--*EXPUSE35314369001 BGN 2.93

Подчертаното е кода Peace

Да знам как трябва да изглежда кода,та затова се учудих толкова.Самото извлечение е доста опростено,пише:
11.12.2010    Картова транзакция  2.98

 Thinking Много странно,по този начин са описани всички плащания  newsm78  Картата ми е дебитна Виза електрон на Пощенска банка,не мога да си го обясня  Tired

# 629
  • София
  • Мнения: 2 296
Огледа ли хууубавичко въпросната транзакция за 2,98лв какво ѝ пише в основанието за плащане? Я препиши тук всичко, което ти пише за тази транзакция, ако сама не можеш да се ориентираш Wink

П.С. Ето в моето извлечение какво имаше навремето:

01/09/2008   21/08/2008    000ZCMG08245B4W9  Плащане / отмяна ПОС 1011PAYPAL--*EXPUSE35314369001 BGN 2.93

Подчертаното е кода Peace

Да знам как трябва да изглежда кода,та затова се учудих толкова.Самото извлечение е доста опростено,пише:
11.12.2010    Картова транзакция  2.98

 Thinking Много странно,по този начин са описани всички плащания  newsm78  Картата ми е дебитна Виза електрон на Пощенска банка,не мога да си го обясня  Tired
Ами, освен да си питаш в банката...не знам какво друга да посъветвам...

Общи условия

Активация на акаунт