Не купувайте МЕБЕЛИ от Зона Дом /Zona for Home/ ...

  • 20 096
  • 14
  •   1
Отговори
  • Мнения: 9
Ще ви продадат предплатената стока /включително и транспорта до дома/ два пъти, докато диванчето ви чака в склада на магазинаж седмица да изчистите мястото му в къщи! Sad С едно "-Съжаляваме, г-жо ..." смятат нещата за приключени!
Ще си търся правата в Агенцията за защита правата на потребителите!

# 1
  • Мнения: 1 149
Нещо не можах да разбера Thinking

# 2
  • Мнения: 505
Явно са продали диванът, който те вече са платили, на някой друг.

# 3
  • In someone's dreams
  • Мнения: 118
Накарали са ги да платят още веднъж за това, че диванът е стоял в склада на магазина еди-колко си дни. Обичайна практика за големите магазини, само че би трябвало да предупредят.
Съвсем скоро и ние купувахме диван от друга голяма верига за мебели, но продавачът изрично ни предупреди, че времето за което не се плаща за престой в техния склад е 5 дни. След това или си го взимаш или пак плащаш.

# 4
  • Мнения: 626
В повечето случаи магазините начисляват Магазинаж, за това трябва хубаво да се чете договора . И най-добре да се пита за всичко. За съжаление не на всякъде предупреждават  Peace

# 5
  • София
  • Мнения: 4 397
Явно са продали диванът, който те вече са платили, на някой друг.

И аз нещо такова го разбирам  newsm78

# 6
  • Мнения: 0
Здравейте, мами


аз съм супер доволна от там. Набелязах си няколко неща от сайта им, разпитах за тях онлайн оператора им / което между другото е голямо удобство / и отидох и си взех секцията ведна, защото я имаха налична. Продавач-консултантките ми обясниха всичко и бяха много любезни, сега си очаквам диванчето. Simple Smile)))

# 7
  • Мнения: 815
Ей това ни е типично българска черта- да салагаме гръмки етикети. Общо взето обичаме да правим буряв в чаша вода. С интерес отворих темата, защото аз съм била клиент на ЗОНА и съм много доволна и ми беше чудно какъв е проблема. Чесно казано не ми стана ясно, но както и да е. Мама Бети е имала нужда да си излее гнева и има право на това. Но нека да ни разясни ситуацията, нали за това сме се събрали тук.

Мисля,че всеки един от нас е достатъчно грамотен да не си слага подписа под нещо, което не сме прочели. В договора има ясна точка колко време стоката седи в магазина безплатно и кога започва да се начислява магазинаж. И това е световна практика, не е българско откритие. Все пак вече продадена стока заема място, което би трябвало да се заеме от нова стока, която да очаква своя клиент. Какво би станало ако всеки, който си купи диван разчиства място в къщи няколко месеца. Как ще се издържа магазина. Все пак и те трябва да имат приходи, нали?

# 8
  • Мнения: 9
Мили момичета, благодаря ви съредчно за съчувствието ви и разбирането към голямата ми изнервеност в края на ремонта!!! Съвсем правилно сте ме усетили - да, наистина диванчето ни беше продадено и на друг купувач и просто беше изчезнало от склада им, независимо, че ние специално ходихме там да го видим и изберем, а после си го платихме, вкл. и бъдещия му транспорт до дома! Едната от консултантките се оказа моя съгражданка и моя бивша студентка и момичето /не само заради това - наблюдавах я как работеше и с предни клиенти още преди да се бяхме открили като познати!/ беше много внимателно и обстоятелствено ни обясни какви са клаузите в договора по отношение на магазинажа /след 10-дневен престой започва начисляването му там/, транспорта и качването до етажа ни! Уговорката ни беше да остане там само 4 дни ... Не мога да се оплача от нищо, което ни се е случило в самия магазин! Предполагам, че "случката" е станала в склада, както се оказа впоследствие - преместили са го на друг стелаж и така ... да не ви обременявам повече с нашите преживявания, които вече им се вижда краят! Вчера ни се обадиха, че заради това ще скъсят едномесечния срок за поръчка и ще го имаме още във ... вторник другата седмица! Това беше много етично и професионално от тяхна страна и се радваме, че са ни разбрали и правят всичко да удовлетворят искането ни!
И така - желая ви приятна вечер и хубави емоции с дечицата и семейства ви! Да сте живи, здрави и много щастливи! Благодаря ви още веднъж! Simple Smile
Мама Бети

# 9
  • Мнения: 815
Бети, радвам се, че всичко при вас е с добър край. Наистина много се учудих на заглавието, защото аз нямах проблеми и все го препоръчвам отози магазин на приятелите си. Може би трябва да смениш заглавието хихихих Simple Smile

# 10
  • Мнения: 9
Благодаря за предложението, Тинче! Имаш право - ще се опитам още сега да променя заглавието и темата ще придобие друг характер! Лека нощ и сладки сънища на сладурковците на всички мами, които ме подкрепиха тук! Simple Smile

# 11
  • София
  • Мнения: 344
Няма да купувам нищо повече от там.
Платихме си диван, получихме го навреме, установихме дефекти, направихме рекламация, след 1 месец го взеха и след още един го върнаха, оправили са дефекта през пръсти.
Дефекта е, че ъглов диван не беше скрепен и едната му част беше с  2-3 см. по висока - оправили са го като са сложили пласмасови тапи тип монета на по ниската част и са го скрепили. Ако погледнете гърба има разлика от 1 см във височина, като го разпънете също се вижда. Освен това пристигна леко разбридан от лепките на възглавниците, което успях да оправя.
Не проумявам първо как могат да пращат различаващ се във височина диван( производител е собственика на магазина ) , а  при положение ,че сме направили рекламация, как така нескопосано се отстранява дефекта....честно още се двоумя дали да правя 2ра рекламация, но определено повече от там няма да пазарувам.............

# 12
  • Мнения: 9
Още малко подробности около нашата сага, която сложи началото на този разговор - и в подкрепа на написаното от KITTI - след като пристигна второто ни диванче, се оказаха още куп неизправности от типа на Китините и се наложи вече директната ни кореспонденция с производителя в Търговище ... Станахме по съседски "близки" с директорката на завода /аз съм шуменка Simple Smile/ и тя пое ангажимента да ни бъде направен трети диван в нов цвят и дамаска /старата дамаска била свършила! Sad/ и ... така постигнахме това, което търсехме за парите си! Само че възниква въпросът - тогава, след като можем да получим пълно удовлетворение, след толкова неприятности, чрез директния контакт с производителя, защо е посредничеството на подобни магазини?!? Или обратното - в какво се състои посредничеството на магазина и неговите служители - да подпомогнат купувача в избора му ли САМО или и да му спестят целия този тормоз и неудобства, които преживяхме със съпруга ми?!? Отговорът е ясен!
А сега на всички момичета - мами, които се включихте тук, ви желая хубава снежна седмица и дано вие и бебоците и малчуганите са ви здравички!!! Simple Smile
мама Бети Simple Smile

# 13
  • Мнения: 106
И аз съм имала проблеми със Зоната, но реагираха адекватно и това което си купих от там много ми харесва. Скоро пак купувах мебели, този път без проблеми. Честно казано мисля да си пазарувам от там и да не ги съдя строго строго. Проблеми винаги има, важното е да се решават така, че накрая аз да съм доволна Laughing

# 14
  • Мнения: 107
И аз не съм доволна от ЗОНА!  #Cussing out Мотаха ме 1 месец за една секция и най - накрая като я донесоха, изтърваха кашоните по стълбите като ги отвориха вътре всичко на парчета, ама бая се търкаля. Доста се разправяхме , писах рекламации, КЗП  и какво ли още не. Най-накрая не можаха да се преборят и ми върнаха парите. Иначе настояваха да си взема друга сексия за същите пари или доплащане, бяха луди скандали, аз бременна в 8 месец  #2gunfire
А пък за Мобо и глупавите им гаранции няма да говоря.  #Cussing out
Най съм доволна от Явор. Никакви проблеми!  bowuu

Общи условия

Активация на акаунт