Децата и ските 2

  • 15 726
  • 202
  •   1
Отговори
  • Мнения: 3 379
Да повдигна миналогодишната тема, че почна сезона. Баткото тази година категорично отказва да ходи на ски училище, иска да кара ски с баща си. Сега проучвам ски курортите, но където и да отидем, ще го запиша и на ски училище поне за по 2 часа на ден. Засега съм се спряла на Чепеларе. Ако някой има отзиви за ски учителите там, моля да сподели.

# 1
  • Мнения: 2 037
SZA, да си жива и здрава, че намери темата, днес сума време я търсих. ooooh! Сега като ми излезе, че е писано в нея, много се зарадвах!
Утре смятам да се качим до Офелиите след училище.

# 2
  • Мнения: 605
Ние вече открихме сезона на 31.12. и 01.01. на Пампорово  Simple Smile

Голямата досега е ходила на 3 ски-училища на Витоша от ДГ, а малката - само на 1 - миналата година. С нас също са карали 7-8 дни.

Аз съм начинаещ скиор от миналия сезон, с 7 дни по пистите  Grinning (включващи и 3-те с индивидуален учител).

Някой купувал ли е детски ски тази година да сподели какви са средните цени, че баща им като плати 120 лева за два дни за ски и щеки (обувки си имат) за тях и за мен, отсече, че ще им купува.

# 3
  • Sofia
  • Мнения: 603
За около 200-250лв. ще имате едно доста прилично пълно оборудване, от пазара при стадион В.Левски  Peace

# 4
  • Мнения: 605
Не съм ходила на стадиона, но някъде из скиорски форум четох, че вече не се намира там (но не помня къде са го преместили), а и че се продават доста стари екипировки на сериозни цени.

# 5
  • Sofia
  • Мнения: 603
Ами в неделя си работеше. Наистина повечето неща са ползвани, но можеш да се спазариш, в крайна сметка чисто нови може да са каската и очилата, защото те не се сменят всяка година. Иначе има и в Софияленд базар, но за там трябва да потвърди още някой, защото само съм го виждала от колата, но не съм влизала вътре.

# 6
  • Мнения: 605
Благодаря за прясната информация  Simple Smile