На море в Турция - тема 15

  • 130 966
  • 742
  •   1
Отговори
# 600
  • Мнения: 1 710
Eтна, чудесен изчерпателен разказ, много хубави снимки.
Тази година явно разказите за почивките са толкова хубави, описателни и цветни, че аз непрекъснато разширявам списъка с хотели, в които обезателно да почивам. Преди си знаех само Делфините и Роял Уингс, а сега на толкова много хотели съм хвърлила око, че въобще не знам от къде да започна. Simple Smile Не че в момента имам пари да избирам какъвто и да е хотел, но ако имах, голямо чудене щеше да е. Mr. Green Напоследък, сред задължителните за посещаване се наредиха Green Palace /изведнъж се влюбих неудържимо в този хотел Simple Smile/,  Voyage Belek, Ela Quality, а сигурно до края на сезона ще ме привлекат неудържимо и други хотели. Wink


Или, много съжалявам за провалената ви почивка. Престоят в болница на дете определено е възможно най-кошмарния сценарий за една почивка. Sad Дано следващата ви ваканция компенсира всички несгоди от тази! Обаче и аз съм на мнение, че не бива да се отписва цяла Анталия и стотиците й възможности за прекрасна почивка заради тази лоша препоръка на хотел. Иначе изводът ти е напълно верен - избраният хотел трябва да е проверен. И както стана ясно, тук в темата, под проверен разбираме да сме му видели ревютата и рейтингите в Холидейчек и Трипадвайзър, да сме получили препоръка от някой, които е почивал там и е с добри впечатления, да е съгласуван с ТО и т.н. По отношение на парите обаче съм тотално несъгласна с теб. Нашето семейство винаги почива в Турция за сума съвсем близка до тази, която вие сте отделили и не ни се е случвало да имаме проблеми, неприятни спомени и въобще каквито и да е било оплаквания. Напротив, почивките ни винаги са били прекрасни. Така че въпросът не опира само до това да дадеш много, много пари, за да си доволна, а до това да проучиш за какви условия и обслужване плащаш.

# 601
  • Мнения: 13
Здравейте!
И ние се завърнахме от Onyria Claros resort в Кушадасъ и понеже тази тема много ми помогна за цялата почивка в Турция, ще споделя своите впечатления, дано са полезни на някого.  Grinning
Изкарахме страхотно, затова ще започна с хубавото.  Laughing Хотелът е много хубав, нов, с много цветя и хубаво оформени градини. Дърветата и палмите са още мънички, но след няколко години ще има доста зеленина. Пристигнахме около 13.30, сложиха ни веднага гривните и ни пратиха да обядваме, защото стаята не беше готова. Доста хора чакаха на рецепцията, но сравнително бързо настаниха всички, с предимство бяха тези с малки деца.  Mr. Green Стаята е голяма, с огромно двойно легло и широк диван 2/2м, на който спокойно могат да спят и двама възрастни. Въпреки всичкия багаж и количката оставаше много място за лазещото ми човече. Банята - широка, с вана. Хигиената - отлична! Всеки ден ни сменяха спалното бельо и кърпите - общо 16бр. Почистваха сутрин, докато бяхме на плаж. Плажът - много добър, шезлонги, чадъри и матраци имаше за всички, дори и към 10 часа сутринта спокойно си намирахме места на първа линия до водата. Детският аквапарк - страхотен!!! Този за възрастни - също, но не успях да го уважа много. Водата в басейните - кристално чиста, но малко студена за мен.
Храната, ех, храната .... Няма да казвам с колко кг отгоре се върнах, но беше голямо изобилие и всичко беше много вкусно - огромно разнообразие от салати, предястия, готвени ястия от всички краища на света, десерти, плодове ... На всяко хранене имаше турски специалитети, имаше и диетичен щанд с готвени ястия. Много мога да разказвам!  Laughing
Хотелът основно беше пълен със семейства с малки деца - от новородени до 6-7г. Детският клуб имаше богата програма за децата от игри и забавления, но говореха само на турски и английски и моята щерка не пожела да се включи. Анимацията през деня - приятна и ненатрапчива: плажен волейбол, дартс, водна гимнастика, танци, йога и т.н. Водни колела и каяци - безплатно и неограничено. Вечерните шоута - добри, детската дискотека - много приятна.
Има обаче и някои недостатъци. На първо място хотелът е разположен на стръмен склон и слизането до плажа е лесно, но качването - малко изморително. По цял ден сноват колички за голф, които те карат до където искаш. Единият ден имаше проблем с Интернета, цял ден нямахме връзка.  Два пъти пропуснаха зареждането на мини бара, но за сметка на това всичко ни беше безплатно, за разлика от обявените 2 бири,три безалкохолни и вода. Няколко пъти на вечеря основният ресторант беше претъпкан и трудно си намирахме места, но храна винаги имаше достатъчно. Нямаше и достатъчно места за паркиране и едно баскетболно игрище беше превърнато в паркинг.  Crazy
Но всичко това са дреболии, изкарахме наистина много хубаво, направо не ни се тръгваше. Ходихме и до Ефес, Памуккале и къщата на Дева Мария.
Малко дълго стана, извинявайте!  Rolling Eyes

# 602
  • Варна
  • Мнения: 1 383
Или_, много неприятна история. Мога да си представя ужаса и с двете малки деца.
Ние се върнахме в събота от Лира Резорт, Сиде и сме много доволни. Въпреки опасенията ми относно удобства за бебето, имаше предоставена и кошара и количка. Доволна съм и от храната за него.
Комплекса, въпреки амортизирания общ вид, е чудесен - с градина и удобни басейни за децата. Анимацията беше на ниво и персонала беше любезен и отзивчив. Аниматорите не се спираха по 12 часа на ден. Децата не пропускаха детската дискотека, а и програмите за възрастни бяха също интересни.
Хигиената беше добра - освен тази по стаите, направи ми впечатление, че се мие всяка вечер около басейните и по алеите край беседките, което е добре при условие, че храна се прави и разнася навсякъде.
Лакарт ресторантите бяха плътно резервирани, но и този който опитахме не беше най-доброто.
Лоша беше организацията по трансфера летище-хотел. За наше учудване шофьора не знаеше къде са хотелите и се лутахме доста.
Другото неприятно е, че почти никой не говори чужд език. Дори популярните руски и немски се говорят едва.
И да завърша с хубаво - имахме късмета да се приберем с единствения полет от Варна същия ден, въпреки проблемите с Алма тур.

# 603
  • Мнения: 242
Или, Почивката ви е била ужасна. Мисля, че можеш да подадеш жалба до ТО, който ти е продал пакета и без протокол, ако имаш направени снимки на простотиите. При мен това свърши добра работа преди няколко години. Според мен трябва да се оплачеш и от този, който ти е препоръчал  хотела, защото го е направил само заради комисинната с ясното съзнание къде ви праща. Може да използваш и епикризата на детето, ако са ви дали такава.

# 604
  • Мнения: 2 134
Или,съжалявам за провалената почивка.Съпричастна съм към разочарованието ти ,
за което сте платили.
Не може винаги да имаш инфо за всичко и точно тук е
мястото на ТО - защо предлага подобни хотели?
Етна,радвам се за чудесната ви почивка !

# 605
  • Beyond the Frontiers
  • Мнения: 4 731
Или,съжалявам за провалената почивка.Съпричастна съм към разочарованието ти ,
за което сте платили.
Не може винаги да имаш инфо за всичко и точно тук е
мястото на ТО - защо предлага подобни хотели?
Етна,радвам се за чудесната ви почивка !


Веднага ще отговоря - защото има клиенти, които искат евтин хотел, не ги вълнува храна или стая, а само плаж и море....Т.е. за всеки влак си има пътници. Работата на ТО обаче да разбере, какъв "влак" търсите вие като клиент. Това не винаги е лесно.

# 606
  • Мнения: 212
Ако турист е твърдо решен да почива в даден хотел, ограничен е в бюджета, а цената го устройва - нищо не е в състояние да го спре ... Много често клиенти, въпреки нескритото ми отрицателно мнение за даден хотел, резервират и никакви увещания от моя страна не са в състояние да ги спрат /не казвам, че случаят на Или е такъв/.
Миналата година познати почиваха там и бяха много доволни, а аз като тази година видях Аларите на място никога не бих почивала на такова място, особено за тези пари и не бих го препоръчала на никого. Хора всякакви, вкусове разни.

# 607
  • София
  • Мнения: 53
Относно питането за Пегасус - имахме огромно желание да ги ползваме, но се отказахме, тъй като цената на трансфера от Измир до Бодрум или Кушадасъ за нас 4-мата струва колкото самолетните билети от София до Измир. Освен това полетите бяха в неудобни часове и изяждаха от времето за плаж и престой в хотела.
[/quote]
Благодаря. Миналата година имахме кошмарно пътуване с автобус - повече от 26 часа и съм решила тази година - самолет. Има ли "топли" отзиви от Аква фентъзи?

# 608
  • София
  • Мнения: 145
Ива&СиЕ, за съжаление не съм обърнала внимание на детския бюфет и не мога да кажа дали е имало пюрета.Единствено, което ми е направило впечатление, минавайки покрай детския сектор бяха плодовите млекца-просто кофичките  надстърчаха над другите неща и затова съм ги забелязала.Опитвам се и да се сетя  дали съм виждала пюрета взети по масите,но нищо не ми се "явява".
ndimitrova, пътят е хубав.До към Адапазари (след Измит е) пътуваме по магистрала (тази за Анкара), след това се отклоняваме, но и надолу до Анталия пътищата са хубави, широки, няма дупки-пътува се добре.Единственият проблем беше на връщане, когато в Истанбул попаднахме на задръстване и за повече от 2 часа и половина минахме едва 20 км.По принцип около Истанбул все попадаме на задръствания, но никога на такова като сегашното.

Момичета,радвам се, че разказът ми ви е харесал, но хич не успях да го напиша както исках и да предам всичко което видях и преживях.Снимките също не са най-добрите и най-хубавите от мястото.

# 609
  • В.Търново
  • Мнения: 6 684
milkuz,може ли малко снимки! Praynig

# 610
  • Мнения: 2 134
Или,съжалявам за провалената почивка.Съпричастна съм към разочарованието ти ,
за което сте платили.
Не може винаги да имаш инфо за всичко и точно тук е
мястото на ТО - защо предлага подобни хотели?
Етна,радвам се за чудесната ви почивка !


Веднага ще отговоря - защото има клиенти, които искат евтин хотел, не ги вълнува храна или стая, а само плаж и море....Т.е. за всеки влак си има пътници. Работата на ТО обаче да разбере, какъв "влак" търсите вие като клиент. Това не винаги е лесно.
За тези пари - мерси!
Случаят с Или не е такъв и за мен основна вина има ТО !
не мога да се съглася за тази сума - да се плаща за мизерия - няма как!
А,ако някой конкретно иска точно в този хотел - това е друг въпрос.
Радвам се,че моят ТО не гони само печалба.

# 611
  • Beyond the Frontiers
  • Мнения: 4 731
Или,съжалявам за провалената почивка.Съпричастна съм към разочарованието ти ,
за което сте платили.
Не може винаги да имаш инфо за всичко и точно тук е
мястото на ТО - защо предлага подобни хотели?
Етна,радвам се за чудесната ви почивка !


Веднага ще отговоря - защото има клиенти, които искат евтин хотел, не ги вълнува храна или стая, а само плаж и море....Т.е. за всеки влак си има пътници. Работата на ТО обаче да разбере, какъв "влак" търсите вие като клиент. Това не винаги е лесно.
За тези пари - мерси!
Случаят с Или не е такъв и за мен основна вина има ТО !
не мога да се съглася за тази сума - да се плаща за мизерия - няма как!
А,ако някой конкретно иска точно в този хотел - това е друг въпрос.
Радвам се,че моят ТО не гони само печалба.

Така де, този ТО, който е препоръчал хотела обаче. Peace

# 612
  • Sofia
  • Мнения: 1 195
Изпратих оплакване със снимки до тезтур, казаха ми, че нямам право на такова след като нямам тристранен протокол подписан на място. С една дума така са си направили договорите, че да не носят никаква отговорност. Никой хотелиер няма да ми подпише подобен протокол, аз чист чаршаф не можах да ги накарам да ми дадат, камо ли друго. Ясно е, че ТО искат да прибират само пари и да не носят никаква отговорност. Хотелът беше пълен с туристи на тезтур, а представителя там, който седи по цял ден само вдигаше рамене "нищо не можем да направим"... за всичко сами си се борихме с хотелиерите, даже чисти кърпи си взехме от количката в коридора след 2 дена чакане... в целия хотел цареше пълна анархия..
Ако мислите, че тази цена е евтина... нямам коментар...

# 613
  • Мнения: X
Изпратих оплакване със снимки до тезтур, казаха ми, че нямам право на такова след като нямам тристранен протокол подписан на място. С една дума така са си направили договорите, че да не носят никаква отговорност. Никой хотелиер няма да ми подпише подобен протокол, аз чист чаршаф не можах да ги накарам да ми дадат, камо ли друго. Ясно е, че ТО искат да прибират само пари и да не носят никаква отговорност. Хотелът беше пълен с туристи на тезтур, а представителя там, който седи по цял ден само вдигаше рамене "нищо не можем да направим"... за всичко сами си се борихме с хотелиерите, даже чисти кърпи си взехме от количката в коридора след 2 дена чакане... в целия хотел цареше пълна анархия..
Ако мислите, че тази цена е евтина... нямам коментар...

Подай оплакване в КЗП срещу ТО и приложи доказателствата. Има он-лайн форма. Поне проверка да им направят... и да се научат как се печелят клиенти...ТРУДНО, а лесно се губят. Сега покрай Алма Тур а доста активни всякакви органи.

# 614
  • Beyond the Frontiers
  • Мнения: 4 731
Изпратих оплакване със снимки до тезтур, казаха ми, че нямам право на такова след като нямам тристранен протокол подписан на място. С една дума така са си направили договорите, че да не носят никаква отговорност. Никой хотелиер няма да ми подпише подобен протокол, аз чист чаршаф не можах да ги накарам да ми дадат, камо ли друго. Ясно е, че ТО искат да прибират само пари и да не носят никаква отговорност. Хотелът беше пълен с туристи на тезтур, а представителя там, който седи по цял ден само вдигаше рамене "нищо не можем да направим"... за всичко сами си се борихме с хотелиерите, даже чисти кърпи си взехме от количката в коридора след 2 дена чакане... в целия хотел цареше пълна анархия..
Ако мислите, че тази цена е евтина... нямам коментар...

Хич не е евтина, напротив цената си е ок за 5 звезди, но този хотел твърдо не е толкова. Нормално е ТО да си е вързал гащите, няма защо да се сърдим на това. Иначе трябваше да накарате представителя да ви напише протокол, дори и хотелиерът да не го подпише. И трябваше и на българския си агент да се обадите.... Уф, при всички случай е гадно.

КЗП нищо не може да помогне в случая общо взето. Туроператорът с нищо не е нарушил договора, проблемът е в скапания хотел.

Общи условия

Активация на акаунт