Buyincoins - Нашите покупки и отзиви,поръчване и помощ от приятели :) -10

  • 39 155
  • 753
  •   1
Отговори
# 675
  • Русе
  • Мнения: 7 934
Утре ще пращам таблета за Китай и имам няколко въпроса. Моля за съдействие  Praynig

1. Освен моят и техният адрес друго трябва ли да пиша на пакета?
2. Тоя иска да напиша какво му има. Къде да го напиша? На пакета или в сайта?
3. Искат да го маркирам като подарък на стойност 20 $. Да рискувам ли след написаното от Анааа?
4. Трябва ли да пускам диспут в ПП и кога да го направя?

Ето какво ми е написал:
Please remember to attach your email address and order information order number ; so we can contact with you once we received the parcel. Please ship as gift and mark as $20. Btw, write down the order number and what’s wrong with the item.

Предварително благодаря  Hug

# 676
  • Мнения: 1 350
Утре ще пращам таблета за Китай и имам няколко въпроса. Моля за съдействие  Praynig

1. Освен моят и техният адрес друго трябва ли да пиша на пакета?
2. Тоя иска да напиша какво му има. Къде да го напиша? На пакета или в сайта?
3. Искат да го маркирам като подарък на стойност 20 $. Да рискувам ли след написаното от Анааа?
4. Трябва ли да пускам диспут в ПП и кога да го направя?

Ето какво ми е написал:
Please remember to attach your email address and order information order number ; so we can contact with you once we received the parcel. Please ship as gift and mark as $20. Btw, write down the order number and what’s wrong with the item.

Предварително благодаря  Hug



1. не,но го пусни със тракинг номер
2. вътре във пакета им напиши какво му има и номер на поръчка
3. аз съм връщала телефон и не съм имала проблем,но все пак ти си решаваш
4. диспут можеш да пуснеш към 44 ден от плащането като не работещ

# 677
  • София
  • Мнения: 178
annaaa преди време Genesis беше оспорил решението
на Пейпал, копирам ти това което беше написал като стъпки след закриването на диспута.
Пожелавам ти успех   bouquet

Цитат
Ще ти обясня по стъпки:
1. Ескалирам диспута и чакам 10 дена за решение
2. Пейпал взема решение и отказва да ми върне сумата
3. Получавам имейл за това
4. Влизам в профила ми и посещавам "Resolution Center"
5. Горе в ляво в тази страница, под логото на Пейпал има малък надпис - Closed cases - last 15 days
6. Кликнах там, понеже вече диспута не се виждаше в Resoluton Center-а
7. Намерих диспута и отворих страницата. Имаше описание за взетото решение и под описанието - малко линкче от типа на "Appeal this decision"/Обжалвай това решение.
8. Кликнах на линка и отново отворих диспута, като подробно обясних ситуацията.(По принцип имам право да да обжалвам решението единствено ако съм получил пратката и нещо не е наред с нея - дефектна/липсваща стока и т.н., но аз реших да се пробвам и ето че стана)
9. След като описах подробно ситуацията натиснах "изпрати" и това беше всичко.
10. След около седмица ми върнаха парите, като не ми задаваха допълнителни въпроси.

Надявам се да съм бил полезен.

Не зная дали влиза често, но ако искаш му пиши и на него за подробности
http://www.bg-mamma.com/index.php?action=profile;u=348550

# 678
  • Русе
  • Мнения: 7 934

1. не,но го пусни със тракинг номер
2. вътре във пакета им напиши какво му има и номер на поръчка
3. аз съм връщала телефон и не съм имала проблем,но все пак ти си решаваш
4. диспут можеш да пуснеш към 44 ден от плащането като не работещ


 Hug

Минали са малко повече от 44 дена и той си работеше до началото на седмицата  Sad

# 679
  • Варна
  • Мнения: 239
Момичета, преди известно време си поръчах таблет Айнол ново 7 фире, който въобще не тръгна и им го върнах. Пуснах диспут, ескалирах го и днес вече Пейпал затвори диспута като го реши в полза на китайците, защото те още не са го получили. Явно пакета се е изгубил.
Направих и запитване до пощата, все още нямам отговор, но аз направих грешка и писах стойност на пакета 15$ /както ме помолиха китайците/.
Така ме хваща яд. Набутах се 180 лв. Написах им едно гневно писмо. Все пак сумата не е малка.Има ли и други потърпевши, мога ли да направя нещо?
Ееееее, ти съвсем ме отчая. И с моя първи таблет се случи същото, от пощата още нямам отговор на рекламацията. Но при мен бяха минали няколко месеца. Надявах се, че сега като пусна диспут и изпратя втория, ще имам гаранция, че ще си получа парите . Нямам и много време да мисля, днес или утре трябва  да пусна диспут.
Погледни в този сайт : http://track-chinapost.com/startairmail.php  Какво виждаш за пакета в него?

# 680
  • София
  • Мнения: 3 401
Момичета, някой да е купувал тази палитра http://www.buyincoins.com/item/34737.html Споделете как е като качество. Гледам, че е реплика на NAKED, но дали само надписите и визията са докарали?

# 681
  • Мнения: 2 188
Разтреперана съм от нерви!!! И при мен проблеми с пейпал. Бик не искат да върнат парите докато не затворя диспута и аз ескалирах. Пейпал ми иска тракинг, дадох го и писаха, че ще върнат парите след като сайта потвърди получаването. А аз им казах, че на мен потвърдиха и е в тях!! Минаха 2 дни! Никога не е имало такова нещо с пейпал и до сега винаги са решавали в полза на купувача. Изумена съм!

# 682
  • Мнения: 124
Странно какво се случва, преди май не се наблюдаваха такива проблеми. coolmummy защо не пуснеш на paypal копие от кореспонденцията си с китайчетата. Между другото да питам, някой поръчвал ли си е диспенсера за течен сапун,който е с фотоклетка, заслужават лис и 9 долара?

# 683
  • Мнения: 2 188
Пуснах им кореспонденцията и обясних, че ме притискат да затворя диспута, както и че са получили пратката преди седмица. Сложих линка за проследяване (вижда се само тук: http://intmail.183.com.cn/itemstatus_en.jsp )

НО нямам право на отговор към клайма и им писах от общата контактна форма.  Tired

# 684
  • Мнения: 40
Момичета, благодаря ви за отговорите.
Ще опиша пак на пейпал всичко подробно.
k a t r i n, сега проверих и на този линк дето си ми дала. Ами там излиза, че пратката е доставена още на 09.08. ,т. е. преди да пусна диспута- пуснах диспута на 15.08.
Тази сутрин са ми отговорили китайците на вчерашното писмо и продължават да твърдят, че не са получили нищо и ми дават и те информация, че пратката е в София.
Аз проверявах на този www.17track.net и не ми излизаше информация след София, като е вложена в чувал.
Тракинга ми е RI081976703BG.
Адреса на пратката го копирах както ми го изпратиха. Незнам какво да мисля.

# 685
  • Мнения: 2 188
Ами не е вярно, че не са го получили! Провери в сайта, който пуснах над твоя пост. Пише Final delivery на 6-ти август! Моята пратка са я получили на 1-ви и си признаха в съобщение, че е при тях, но не потвърждават на Пейпал! Лъжци!

# 686
  • Мнения: 40
Ами не е вярно, че не са го получили! Провери в сайта, който пуснах над твоя пост. Пише Final delivery на 6-ти август! Моята пратка са я получили на 1-ви и си признаха в съобщение, че е при тях, но не потвърждават на Пейпал! Лъжци!
Да, преди малко разбрах, че са я получили, но не си признават. И при това положение като пуснах диспута ми предлагаха 5$. Нямам думи просто.
А пепал какво разследване направиха незнам, че решиха спора в полза на китайците.

# 687
  • Варна
  • Мнения: 239
annaaa, обжалвай решението, както ти е казала pommellina. Посочваш тези два сайта : http://intmail.183.com.cn/  и http://track-chinapost.com/startairmail.php , пишеш пак тракинг номера и настояваш, че пакета е получен.
И при мен се вижда в тях, че пакета е получен, само че аз не мога да направя нищо. Те продължават да твърдят, че не са го получили, а аз няма към кого да се обърна, защото 45-тях дни отдавна бяха минали. Аз ще продължа да ги тормозя с гневни писма, не че очаквам да има някакъв резултат, ама ей така, да си упражнявам англииския   Mr. Green

# 688
  • Мнения: 748
mischenceto, аз съм го поръчала в началото на месеца. Като дойде ще пиша

# 689
  • Мнения: 341
И аз съм в очакване китайчетата да получат изпратения от мен телефон и Пейпал да вземат решение. Следя неволите ви и доста съм притеснена  Sad При проследяване на тракинг номера ми дава "Unsuccessful delivery", и така от 13.09. Възможно ли е да откажат да получат телефона, въпреки че така сме се уговорили  newsm78

Общи условия

Активация на акаунт