Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Как мога да върна продукт?
Как мога да получа парите за върнатите от мен продукти?
Как мога да проверя статуса на заявка за връщане на продукт?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Как мога да върна продукт?
За да върнете продукт, първо влезте в профила си. След това създайте заявка за връщане на продукта, изберете желаната поръчка и посочете количеството на всеки артикул. Натиснете „Подаване на заявка за връщане“ и изберете метода за възстановяване. Можете да използвате Speedy като куриерска фирма; просто разпечатайте етикета, прикрепен към вашата заявка за връщане, и го поставете върху колета. След като изпратите колета чрез Speedy, изчакайте възстановяването на сумата в рамките на 10 работни дни.
-
Как мога да получа парите за върнатите от мен продукти?
Сумата за върнати продукти ще бъде възстановена чрез банков превод в рамките на 10 работни дни от датата на получаване на продуктите от оператор. Можете също така да изберете ваучер за бъдещи покупки, валиден до 2 години. За банков превод трябва да предоставите три имена и номер на банкова сметка, като сметката трябва да е на лицето, издало фактурата.
-
Как мога да проверя статуса на заявка за връщане на продукт?
Можете да следите състоянието на заявката за връщане на продукт в профила си в съответния уебсайт. Заявлението преминава през различни етапи, включително „Обработва се“, празен ред и накрая „Прието“. Ако заявката е маркирана като „Приета“, това означава, че колетът е получен и скоро ще ви бъде възстановена сумата, която сте платили за тези продукти.
-
Как мога да се свържа с куриерска фирма Speedy за връщане на продукт?
-
Как мога да проверя дали пратката ми е взета от Speedy?