На море в ТУРЦИЯ - тема 30

  • 84 406
  • 739
  •   1
Отговори
# 195
  • Мнения: 1 525
Ще пиша...Малко търпение  newsm51

# 196
  • Мнения: 431
Здравейте мили дами!
Бихте ли ми казали откъде купувате турски лири в София? В банка, или в някое бюро? Къде точно, някъде в центъра на София?
Предварително благодаря!

# 197
  • Мнения: 1 525
Тази сутрин се завърнах от Pine bay, Кушадасъ.
Отново бях с ранни резервации.
Времето от декември до април мина бързо, а времето на почивката още повече. Въпреки, че избрах вариант с 10 нощувки.

От София тръгнах в 16:00, в 07:00 на другата сутрин бях на територията на хотела. За първи път не ни настаниха веднага. Казаха да изчакаме поне до 11.
Посрещна ни представителя там, когото повечето почиващи в Кушадасъ познават. Небахат.

Хотелът се състои от хотелска част и множество вили. За вилите – с номера от ** до 12**. Най-далечните са ** в близост до морето и най-далече от рецепцията. Съответно най-близо са тези с номера 1201. Всички вили са на два етажа. Четните номера са първи етаж, нечетните номера – втори. Нечетните стаи са по-хубави. По-големи и с по-голяма тераса.
Четна стая – влиза се в едно помещение, в което има две легла и гардероб. От него се влиза в друга стая със спалня, нощни шкафчета, гардероб, телевизор. От тази стая се влиза в банята. С теракот. Два отделни климатика. Изглед към морето.
Нечетна стая – влиза се в едно помещение с гардероб, диванче, фотьойл. Пред него е терасата. Ако гардеробът е в ляво, в дясно първо се влиза в една стая с две отделни легла, телевизор и климатик. До нея е тоалетна с душ. След това е другата стая със спалня. От там пък се влиза в банята с вана.
Хладилника беше зареден с кока-кола и вода.
Не знам каква е концепцията на хотела. Веднъж зареждат, друг път не.
Банята е достатъчно голяма. Първоначално беше заредена със санунчета, шампоани, душ-гел и балсам за коса. Над ваната има душ-гел. Никога за 10-дневния ми престой не заредиха отново. Това отчитам за минус.
Почистваха всеки ден. Ако трябва да бъда обективна – не се престараваха. Да, сменяха кърпи. Да, сменяха бельо. Но ако се вгледа човек ще види, че чистотата не е на необходимото ниво.
Чистотата в хотела иначе бе на ниво. Никъде няма боклуци. Добре поддържана територия във всяко едно кътче. Множеството WC също се поддържаха.
Ресторанта. Първоначално се хранехме в затворения ресторант на ниво -2. Не е лош, но определено откритият е много по-добър. И с по-голям капацитет. Прекрасна гледка.
Работеха два а-ла-карт ресторанта. Рибен и турски. Не съм ги посетила.
До плажа работеше още един ресторант. За тези, които нямаха сили да изкатерят баира до основния ресторант. С работно време от 12:30 до 16:30, успяваше да задоволи глада с хамбургери, спагети и др.под.
Храната. Хм…Много салати. Много храна. Много десерти. Много от всичко. Фрешовете са платени – 8 TL. Предлагането на плодове традиционно е ограничено.
Територията на хотела. Голяма. Много голяма. За мен това беше идеално! Много зеленина. Поддържана. Пътеки и стъпала навсякъде. С наклон. Добър наклон. Няма равно.   
Басейни. Три. Един до хотелската част, два в близост до аквапарка. Номер 1 е с дълбочина 150 см, има отделна детска секция. Другите два са с дълбочина 140 см.
Аквапаркът е добър. 5 пързалки. Хареса ми, че има „регулировчици”, които внимаваха да не стават инциденти. 
Има много хубав детски кът с отделни басейни и пързалки за малчуганите.
Плаж. Пясъчен. Дълъг. Водата бе кристално чиста! Имаше около 2 метра камъни, над които водата блестеше!
Анимацията. Слаба. Да не кажа, че нямаше такава. Опитваха се сутрин да събудят хората с някакъв танц, ама…
Обслужването – типично по турски всички се стараеха да ни направят престоя незабравим. Независимо от езиковата бариера се намери начин за комуникация и неразбиране нямаше.
Гостите на хотела. За първи път почивам в хотел с толкова много българи. Който е следил моите предпочитания за почивка знае, че предпочитам да нямам такава компания. Каквото и да си говорим, много българи на едно място…не ми харесва. Кошмарът настана, когато на 01.05. започнаха да прииждат. Постоянно спираха автобуси и слизаха хора. Имам съмнения, че хотелът е бил предлаган на много ниска цена от сайтове за групово пазаруване. Такива индивиди имаше, че ако ги питаш къде са едва ли щяха да отговорят. Едва ли може да се похвалим с това, че някой е научил чужд език – „водка, ракъ, уиски”. Не мога да опиша какво беше в лоби-бара... Ужас!!!Да не говоря за поведението. Говори се на висок тон. Абсолютно несъобразяване с останалите гости. Храна се взимаше като че ли до пристигането си в хотела никой не беше се хранил. Отвратително. На масата на вечеря – тост от маса до маса. А, масите! Имаше за различен брой хора. Имаше на открито и на закрито. Да, ама нашенецът иска той да размества маси. Същото поведение и край басейните. Викове. Размествания…Абе какво да кажа – срамота.
От сега съм си казала, че при следващия ми избор на хотел трябва щателно да проуча каква е квотата за българи. Много моля и всички тук, ако имате информация по въпроса, споделете я.
Добре, че територията на хотела е голяма. Иначе почивката ми щеше да се съсипе.
Общо като минуси какво бих посочила за този хотел – многото българи; недостатъчно доброто почистване на стаите.
И Небахат. Познаваме се. Била съм и преди в Кушадасъ. Интерес за нея представляват новите гости. Които да омае първия ден, да им вземе парите за екскурзии и да изчезне.
Видях я само при пристигането. След това един ден й се обадихме, за да резервираме екскурзия. Определи среща същия ден. И не дойде. Не се и обади.
Това е от мен за сега. Ако имате въпроси ...

# 198
  • Beyond the stars
  • Мнения: 7 853
Здравейте мили дами!
Бихте ли ми казали откъде купувате турски лири в София? В банка, или в някое бюро? Къде точно, някъде в центъра на София?
Предварително благодаря!

В моловете -обменно бюро Tavex  Peace

# 199
  • Мнения: 7 605

От сега съм си казала, че при следващия ми избор на хотел трябва щателно да проуча каква е квотата за българи. Много моля и всички тук, ако имате информация по въпроса, споделете я.

Благодаря за подробния разказ!   bouquet

Най-сигурно е ако резервираш хотел, който изобщо не се предлага от български туроператори  Wink , но ще трябва сама да си организираш пътуването. Иначе трудно ще разбереш кой ТО какъв контигент стаи има в даден хотел.

# 200
  • Мнения: 1 525
Да ви кажа, до сега не бях попадала в такава "компания".
Първата година имаше и други българи в хотела. Не си комуникирахме изобщо, нямаше никакви недоразумения.
В другите хотели не съм била с наши сънародници.
Само четях какво се случва Wink

# 201
  • София
  • Мнения: 350
За да избегна подобни срещи с БГ "гости" не пътувам когато са масовите почивки. А Кушадасъ е традиционно "окупиран" от българи през май. Същия случай има преди години моя близка в Батихан. За 24 май, като се изсипали рейсовете и първата вечер не е стигнала храната в ресторанта. Представяте ли си какво грабене е било....  Mr. Green

# 202
  • Мнения: 431
Здравейте мили дами!
Бихте ли ми казали откъде купувате турски лири в София? В банка, или в някое бюро? Къде точно, някъде в центъра на София?
Предварително благодаря!

В моловете -обменно бюро Tavex  Peace

Много благодаря!

# 203
  • София
  • Мнения: 164
Цитат
Абсолютно несъобразяване с останалите гости. Храна се взимаше като че ли до пристигането си в хотела никой не беше се хранил. Отвратително
Миналато година имахме подобно, дори си мисля по-ужасно преживяване в Дидим  в хотел "Дидим Бийч Елеганс Резорт". Категорично се отказахме да почиваме в такива празнични дни.

# 204
  • Мнения: 1 525
Проблемът е и в старанието на фирмите да спечелят.
Пускат 4-5 дневни "почивки". И народът се втурва на път.
Аз съм направила резервация през декември за 10 нощувки.
Не съм и предполагала за такава ситуация.
Но вече ще знам.
Не че това не може да се случи и по друго време.
Знаем се Wink

# 205
# 206
  • Мнения: 260
Alleisha, кажи нещо повече за анимацията?
Толкова ли е трагична?
Вилите с отделни входове ли са първия и втория етаж- на единия етаж едно семейство, на втория друго.

# 207
  • Мнения: 190
Alleisha, би ли споделила тази Небахат представителят на Емералд ли е или на някоя друга агенция? И още един въпрос, всички къщички ли са ремонтирани?

# 208
  • Мнения: 514
Цитат
Проблемът е и в старанието на фирмите да спечелят.
Пускат 4-5 дневни "почивки". И народът се втурва на път.
Аз съм направила резервация през декември за 10 нощувки.
Не съм и предполагала за такава ситуация.
Но вече ще знам.
Не че това не може да се случи и по друго време.
Знаем се Wink


Не е само в почивни дни нашествието,има и изтъркано популярни хотели,които се пълнят с нашенци ,особено в началото и края на сезона,когато е по-евтино.И ние сме попадали на такова чудо.Една година във Фетие се изсипаха 2 автобуса последния  ни ден и веднага окупираха шезлонгите край басейна ,както си бяха с якета и мръсни маратонки.Като отвори бара ,замириса на анасон из цялата площ на хотела и някои бяха готови наквасени още преди да ги настанят.Наслушахме се на " Миче ма /това към сервитьорката/ ,дай 3 големи двойни ракии ма  Mr. Green"

# 209
  • Бургас
  • Мнения: 10 827
Alleisha, благодаря за изчерпателния разказ. Българите определено сме големи простаци, съобразяващи се единствено със собствения си кеф и незачитащи никого. Надявам се в нашия хотел да няма много българи ........и руснаци.
Защо не се оплакахте от този Небахат във вашата ТА. Аз лично бях написала писмо на нашата ТА след като се върнахме от почивката си миналата година, за да им благодаря и да дам отзиви от хотела, като вметнах, че не сме били посетени от представител на посрещащата агенция. Ние бяхме със собствен транспорт, но това не оправдава липсата на интерес от тяхна страна. Помолихме представителката да дойде по-късно при нас и да ни разкаже и предложи екскурзии  /по това време тя се обясняваше с една голяма група българи и не искахме да я прекъсваме/. Въобще не дойде, дори една визитка не остави ако се наложи за нещо. Мисля, че е полезно за изпращащите бълг. ТА да знаят какво е нивото на обслужване от посрещащите ТА, с които работят, нали?

Общи условия

Активация на акаунт