На море в ТУРЦИЯ - тема 30

  • 84 408
  • 739
  •   1
Отговори
# 240
  • Мнения: 2 134
Жане, два пъти имахме подобно обикаляне по пътищата  -
шофьорите не бяха пътували в Турция, а и относно почивките
за спиране забравяха, че все пак возят хора - 5 часа без да спре .
От "Аполо" в това отношение съм най-доволна.

# 241
  • Мнения: 2 787
Жане, два пъти имахме подобно обикаляне по пътищата  -
шофьорите не бяха пътували в Турция, а и относно почивките
за спиране забравяха, че все пак возят хора - 5 часа без да спре .
От "Аполо" в това отношение съм най-доволна.
И ние пътуваме с тях за ТР, шофьорите са страхотни Peace

И за мен не шофьорът беше виновен, човекът много се притесни, извини се няколко пъти, виновни са шефовете, които даже GPS не му бяха дали, поне опитната екскурзомодка от другия автобус да ги бяха комбинирали. Ама нейсе Mr. Green Да подчертая моето разочарование е друга фирма
Скрит текст:
Бохемия

Кимболина, аз написах жалбата, така като го видях, подробно с факти и я пратих по ел.поща- Имах отговор и извинения, както и срок за получаване на парите (май беше до края на месеца, че счетоводно иначе не можели да отчетат нещо си)

# 242
  • София
  • Мнения: 4 397
Jane Много ти Благодаря , утре ще седна да им напиша и на двете ТА по едно писамце и ще им го пусна по ел. пощите, да видя дали и какво ще ми отговорят.

# 243
  • Мнения: 539
Скрит текст:
Здравейте! Искам да споделя моите преживявания с Емералд. Преди 3 години на ранни записвания си избрахме почивка в Турция, която се оказа неощъствима. В последния момент ни казаха че няма да се осъществи. Тогава по идея на Активни потребители написах писмо със свой думи до управителя. Отговора беше какво искаш като ще ти върнем парите, които държаха 6 месеца. Страшно аругантни. Обърнах се към Комисията за защита на потребителите и се оказа че договора е перфектен и всичко е за сметка на клиента. Забравете да ви въстановят сума те са Ви го казали ние Ви настаняваме в хотел 5 * , а Вие сте платили за хотел 3 *. Изобщо не им пука че губят клиенти. Желая Ви успех дано има друго развитие.

# 244
  • Бургас
  • Мнения: 10 827
Jane Много ти Благодаря , утре ще седна да им напиша и на двете ТА по едно писамце и ще им го пусна по ел. пощите, да видя дали и какво ще ми отговорят.

Търси си правата. В крайна сметка са ти обещали уж същия клас хотел с определени характеристики, които на практика не са били налице. Напиши жалба до ТА и до Комисията за защита на потребителите едновременно, като уведоми ТА, че си подала жалба до КЗП да се постреснат. Българите прекалено много си мълчим и си траем. Към жалбите приложи снимков материал и извадка на характеристиките на хотела за сверка /особено към жалбата до КЗП/.
Съжалявам, че си останала разочарована  Tired

# 245
  • Мнения: 7
Здравейте!
Във връзка с поста на Kimbolina, не мога да не се включа и аз с пресни впечатления от Емералд. Тази сутрин се прибрахме от Кушадасъ, резервацията беше направена чрез Zita Travel, но пътувахме с Емералд. Отвратително пътуване и на отиване, и на връщане. Вече подробно описах патилата ни в темичката "Черен списък на туристическите агенции!", затова ще сложа само линк, ако някой има интерес:

http://www.bg-mamma.com/index.php?topic=126442.msg28125143;topicrefid=3#new

Що се отнася до хотела - бяхме отново в Батихан - ако се постарая достатъчно, сигурно бих могла да намеря някой друг кусур, но няма смисъл - истината е, че сме изключително доволни. Настаниха ни във фамилна стая в новата сграда. Ежедневно почистваха и сменяха хавлиите, а спалното бельо - 2 пъти за 5 дни. Въпреки, че всяка сутрин оправях леглата (вреден навик от дома:))), камериерките ги оправяха наново, като всеки ден оформяха горните чаршафи на децата по различен начин - като цвете, на вълнички и т.н. На някого може да се стори безсмислено и излишно, но за нас това беше поредната проява на внимание и гостоприемство.
Шезлонги и дюшеци - достатъчно количество - и край басейните, и на плажа. Анимацията - на високо ниво, непрекъснато вървяха някакви игри, гимнастики и забавления. Аниматорите контактуваха с гостите на хотела и не оставяха никого без внимание. А детската анимация беше супер - поемаха децата още след закуска, рисуваха ги, маскираха ги, забавляваха ги така, че родителите можехме да се радваме на пълен релакс и спокойствие:) В детския клуб им носеха обяда и вечерята и дори за храненето нямахме грижа. Вечер им организираха детска дискотека с много игри и танци, така, че мама и тати да вечерят на спокойствие:)
Храната - изобилие за всеки вкус. Вкусно приготвена и качествена, не мога да не призная, че ежедневно преяждахме:)
Крайният резултат - страхотна почивка и кошмарно пътуване:)

# 246
  • София
  • Мнения: 350
Във връзка с жалбите от конкретен хотел, за да има последствия е трябвало да съставите протокол, подписан и от хотела в който да опишете проблемите. Без такъв протокол ТА не могат да поискат компенсация. А когато се стигне до протокол в хотела нещата изведнъж се оправят ( дори и топки ще намерят  Mr. Green). А за това, че Атлантик не е отворил - ТА-то няма вина, но за другите неразбории е тяхна. А представителите на място запознахте ли ги с проблемите.... Те за това са там.

# 247
  • Мнения: 262
lkoeva, просто е изумително това което описвате и то за една от големите фирми в бранша. Не вярвах че може да се случи,но явно съм грешал. Thinking

# 248
  • Мнения: 874
В момента сме в Majesty club tarhan в Дидим. Доволна съм. Имаше много българи до вчера. Не мога да се оплача от тях.  Има анимация. Всичко работи. По подробен отчет ще дам, когато се върна.

Нямам търпение за подробния отчет  Hug Слънчево доизкараване на почивката и лек път наобратно   bouquet

 И аз се нареждам на опашката за  отзиви за Majesty club tarhan   Simple Smile

# 249
  • Мнения: 416
Момичета, не звучите обнадеждаващо... #Crazy май от цялата "банда" тук ние сме първите в Атлантик - на 24.05 трябва да сме там... Че с малкото човече на 5г - ще се видя в приключение... baby_neutral Стискайте палци хотелът да отвори  - било то и без пързалки...

Явно вие ще сте първи..дано да имате късмет и хотела да е заработил най-накрая  Hug
Ще чакаме първи отзиви след ремонта  Peace

# 250
  • Бургас
  • Мнения: 10 827
Здравейте!
Във връзка с поста на Kimbolina, не мога да не се включа и аз с пресни впечатления от Емералд. Тази сутрин се прибрахме от Кушадасъ, резервацията беше направена чрез Zita Travel, но пътувахме с Емералд. Отвратително пътуване и на отиване, и на връщане. Вече подробно описах патилата ни в темичката "Черен списък на туристическите агенции!", затова ще сложа само линк, ако някой има интерес:

http://www.bg-mamma.com/index.php?topic=126442.msg28125143;topicrefid=3#new

Що се отнася до хотела - бяхме отново в Батихан - ако се постарая достатъчно, сигурно бих могла да намеря някой друг кусур, но няма смисъл - истината е, че сме изключително доволни. Настаниха ни във фамилна стая в новата сграда. Ежедневно почистваха и сменяха хавлиите, а спалното бельо - 2 пъти за 5 дни. Въпреки, че всяка сутрин оправях леглата (вреден навик от дома:))), камериерките ги оправяха наново, като всеки ден оформяха горните чаршафи на децата по различен начин - като цвете, на вълнички и т.н. На някого може да се стори безсмислено и излишно, но за нас това беше поредната проява на внимание и гостоприемство.
Шезлонги и дюшеци - достатъчно количество - и край басейните, и на плажа. Анимацията - на високо ниво, непрекъснато вървяха някакви игри, гимнастики и забавления. Аниматорите контактуваха с гостите на хотела и не оставяха никого без внимание. А детската анимация беше супер - поемаха децата още след закуска, рисуваха ги, маскираха ги, забавляваха ги така, че родителите можехме да се радваме на пълен релакс и спокойствие:) В детския клуб им носеха обяда и вечерята и дори за храненето нямахме грижа. Вечер им организираха детска дискотека с много игри и танци, така, че мама и тати да вечерят на спокойствие:)
Храната - изобилие за всеки вкус. Вкусно приготвена и качествена, не мога да не призная, че ежедневно преяждахме:)
Крайният резултат - страхотна почивка и кошмарно пътуване:)

Лошо ми стана като прочетох поста ти в другата тема. И аз съм от Бургас и ще тръгваме с автобус от тук. Агенцията ни е софийска - Екзотик Холидей, но имаме подписан договор за организирано пътуване с Емералд. И аз не ги харесвам като агенция, но нямахме избор, защото от нашата ТА имат тръгване само от София. Ако ми се случи същото като при вас просто ще ги разкатая.

# 251
  • Мнения: 5 459
Алейша, Кимболина.....и други разочаровани, моля ви споменавайте агенциите, че в бъдеще да не "се парим". Ние за тази година вече сме ясни.....но имам предвид следващи почивки.

# 252
  • Мнения: 1 525
Аз бях казала, че ще пътувам с "Емералд".

# 253
  • Мнения: 7 605
Във връзка с жалбите от конкретен хотел, за да има последствия е трябвало да съставите протокол, подписан и от хотела в който да опишете проблемите. Без такъв протокол ТА не могат да поискат компенсация. А когато се стигне до протокол в хотела нещата изведнъж се оправят ( дори и топки ще намерят  Mr. Green). А за това, че Атлантик не е отворил - ТА-то няма вина, но за другите неразбории е тяхна. А представителите на място запознахте ли ги с проблемите.... Те за това са там.

Напълно съм съгласна  Peace обаче и ТА има вина, защото не са се опитвали да задоволят клиентите си. Хотелът, който са избрали, не е отворил, трябва да намерят начин да ги компенсират за това разочарование. Не съм убедена че само в Льо Бльо е имало празни стаи, хеле пък в началото на сезона  Stop  Клиентите казаха че този хотел не ги устройва, трябваше да йм влизат в положение и да направят всичко възможно да йм представят някаква алтернатива, дори по-скъпа да беше, без доплащане.

# 254
  • Мнения: 242
Аз бях казала, че ще пътувам с "Емералд".

До сега всички оплаквания са от Емералд или малки агенции, които работят с Емералд. #2gunfire

Общи условия

Активация на акаунт