Monsoon & Accessorize

  • 9 141
  • 21
  •   1
Отговори
  • Luxemburg
  • Мнения: 1 707
Добре дошли на всички почитатели на Monsoon & Accessorize



Няма тема за този магазин, а има потребители които пазаруват техните стоки и реших, че е крайно време да направим специална тема. Може да се пазарува от европейският сайт http://eu.monsoon.co.uk/, от немският http://de.monsoon.co.uk/, от френският http://fr.monsoon.co.uk/и от английският сайт http://uk.monsoon.co.uk/. Разпродажби има в немският и английският сайт. В английският цените са малко по-евтини. Доставката до EU страни е 3.95€/£ (без проследяване), а над 75€/£ е безплатна. Пристигат между 4-7 дни с куриер (обикновено с DHL). Експресната доставка за 2-3 дни е 10€/£ (с проследяване).  Стоките могат да се върнат до 14 дни за ваша сметка по пощата (от UK е безплатна като се ползват техните етикети). Няма възможност за връщане в магазин на фирмата в Европа, само в UK. Имат програма за лоялни клиенти (MONSOON ACCESSORIZE REWARD CARD) и за всеки 1€/1£ получавате точки и при събиране на 200/150 точки получавате ваучер за 12€/10£. Картата може да се ползва само с английкси и немски адрес. Ако ползвате превозвач можете да се възползвате от тази услуга. Понякога е трудно да влезете в английския/немски сайт и директно ви препраща на европейския, но трябва да напишете няколко пъти адреса (най-вече първите букви да се сменят) и след 3-4 опита се съгласява с вас. Ако имате нужда от помощ можете да се свържете с тях по мейл onlinecustomerservices@monsoon.co.uk или телефон 0044 0203 372 3052. Понякога се получават грешки (например пише че има -50% а ви начислява само -30%), трябва да се свържите по описаните 2 начина, за да ви върнат парите, тъй като парите се блокират веднага след като направите поръчката. Може да се плаща с кредитна карта, Paypal.
Ако се абонирате за известието им или ги харесате във фейсбук, то ще получавате известия за новопристигналите им колекции и началото на разпродажбите. Имайте в предвид, че по времето на разпродажбите (най-вече -50%) още първите минути/час се изчерпват размерите и трябва да знаете какво искате да купите, за да успеете да завършите поръчката си. В случай, че ви покаже, че междувременно някой продукт се е свършил, трябва да го изтриете от количката, за да можете да завършите поръчката. Не забравяйте първо да се логнете и след това да пълните количката. В противен случай ще ви бъдат изтрити данните от количката и ще трябва да започнете наново. По време на разпродажби стоките в немският и английският сайт са различни. В немският има по-малко стоки. Разпродажбите стартират първо в английският сайт и по-късно в немският.
Кодове за намаления няма, но понякога има безплатна доставка (за EU и за UK only) независимо от сумата.

Последна редакция: чт, 28 май 2015, 13:46 от ronicat

# 1
# 2
  • Варна
  • Мнения: 750
Благодаря ти много ronicat, много ми харесва стила на дрешките, но винаги са ми са стрували скъпи в сайта. Сега вече ще следя за намаления.

# 3
  • Luxemburg
  • Мнения: 1 707
Нямат фиксирана дата когато пускат намалението. Миналата година пуснаха лятната колекция края на юли, а зимната точно преди Коледа. Но ми се е случвало да бъде и средата на юни и началото на януари. Затова съм се абонирала във фейсбук и за известия и знам поне 1 ден по-рано и съм заредена в 9ч. пред компютъра  Laughing.

# 4
  • Luxemburg
  • Мнения: 1 707
От днес започва лятно намаление в двата сайта. Разпродажбата ще е до 50%. Предни години стартираше в 9:00 британско време.

# 5
  • Мнения: 26
Здравейте, направих поръчка от европейския сайт - доставка до БГ без проследяване. На 5.07 получих мейл, че нещата са изпратени. Някой има ли опит за колко време реално пристигат поръчките? От куриерската фирма обаждат ли се предварително? Изобщо имам ли повод за притеснение - днес е седмия работен ден, а още ни вест, ни кост ...

# 6
  • Luxemburg
  • Мнения: 1 707
Аз до сега само от английския сайт съм поръчвала и пристигат за около 7-10 дни. Последно направих поръчка на 25.06 и беше при мен на 6.07, като я бяха оставили в пощенската кутия, а обикновенно ги предават на ръка (носи ги DHL).

# 7
  • Мнения: 26
  bouquet благодаря за отговора! Дано всичко да е наред с тази поръчка, ако не пристигне до края на седмицата ще мисля какво да правя...

# 8
  • Luxemburg
  • Мнения: 1 707
И аз се бях притеснила и на 6.07 сутринта им писах да ги питам къде ми е поръчката и ми отговориха това: We can see your order was placed on 25th June and you selected standard delivery. Unfortunately, we are unable to track standard orders as they are sent with your local post service. Although the estimated delivery time is 4 to 6 working days, it can take up to 20 days for international orders to arrive. We therefore, kindly ask that you allow until 15th July for your parcel to be delivered. If it has not been delivered by this date, please contact us so we are able to look into this further. Следобед видях, че са ми я оставили в пощенската кутия, предполагам от пощата, а не DHL.

# 9
  • Мнения: 26
Това с оставянето в пощенската кутия изобщо не ми харесва като вариант. Не би ли трябвало да залепят съобщение, че има пратка за теб, а не да я набутват в пощенската кутия?

# 10
  • Luxemburg
  • Мнения: 1 707
Спокойно, в България не разнасят толкова големи пакети, пускат известие да отидеш да си го вземеш от пощата. Разнасят максимум такива с размер А3 до 1кг. Аз живея в чужбина и никой не краде пощата а нашата пощенска кутия е с 2 отделения - едно за писма и второ за кутии. Аз съм много доволна да ми ги оставят в кутията, че иначе трябва да ходя до пощата да си ги прибирам.

# 11
  • Мнения: 26
Ох, малко ми олекна Simple Smile Сега ще си чакам и ако до 20 дена не пристигне нищо, ще им пиша.

# 12
  • Варна
  • Мнения: 1 579
Благодаря за темата  ronicat  bouquet интересна ми е и  ще се присъединя към вас.

Само не разбрах Gergana.Ananieva  получихте ли поръчката?

# 13
  • Мнения: 26
Да, получих поръчката - на 15.07 имах съобщение в пощенската кутия и на следващия ден си взех нещата от съответния пощенски клон. Нещата ми трябваха за повод и затова се бях притеснила толкова. Иначе всичко беше прилежно опаковано, а аксесоарите - сложени в картонени кутии, така че да се запазят при транспорта.
Имаше са един неприятен момент- при изпращане на поръчката от сайта ме уведомиха за липсващ артикул. По незнайни причини сумата за него беше блокирана за втори път от карата ми. От сайта не успяха да ми дадат адекватен отговор за това. От банката я отблокираха след два месеца.

# 14

Общи условия

Активация на акаунт