Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Как мога да откажа поръчка от Amazon?
Как да спра преобразуването на плащанията, след като вече съм маркирал, че ще платя в евро или в левове?
Как мога да върна артикул, който не ми харесва или не ми става?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Как мога да откажа поръчка от Amazon?
Можете да откажете поръчка, като посетите страницата „Последни и текущи поръчки“ в акаунта си. Ако има бутон „Редактиране на поръчка“, можете да го промените или анулирате. Ако няма такъв бутон, парите вече са блокирани и се обработват. Всички поръчки могат да бъдат отказани или променени само преди парите да бъдат блокирани от вашата карта. Можете също така да опитате да се свържете чрез чат и да помолите за анулиране на поръчката; въпреки това, средствата ще бъдат отблокирани след приблизително 45 дни, в зависимост от вашата банка. Можете също така да изпратите заявка за анулиране на поръчката до вашата банка и те могат да я отблокират по-рано.
-
Как да спра преобразуването на плащанията, след като вече съм маркирал, че ще платя в евро или в левове?
-
Как мога да върна артикул, който не ми харесва или не ми става?
Можете да върнете артикул в рамките на 365 дни, като влезете в профила си и отидете в менюто за връщане. Изберете артикула и разпечатайте бакода със снимка. Поставете артикула в кутия и го изпратете с Български пощи, препоръчано без приоритет. Връщането на дефектни стоки е безплатно за VIP членове; просто направете снимка на разписката от пощата и я изпратете по имейл.
-
Има ли политика в Amazon.de за възстановяване на разликата, ако цената на поръчан продукт намалее след няколко дни?
-
Как мога да проследя поръчката си от Amazon.de?