Проблем с автосервиз

  • 3 546
  • 10
  •   1
Отговори
  • София
  • Мнения: 599
Здравейте,искам да попитам за съвет,относно проблем с автосервиз.Закарах си колата здрава и работеща на сервиз,препоръчан от мой роднина.Трябваше ремонт на главата на двигателя заради прегряване и изхвърляне на антифриза.Платих 600 лева общо,когато запалих колата не тръгваше,почна да се дави,целия двигател отпред почна да се тресе от ауспуха излизаше черен дим какъвто от тази кола никога не е излизал.Уверяват ме,че имам проблем с нафтовата помпа,която те не са докосвали според тях и всичко са си направили както трябва.Гледахме един час,казаха,че не знаят какво и е,и се наложи да викнем друг майстор от друг сервиз да я гледа и отново да я разглоби.
Ще видя в понеделник като я види новият майстор какво ще стане.Въпроса е -кой се сезира при такъв проблем и второто-дадоха ми някакъв лист на който пише касова бележка,но няма касов бон отдолу.Мога ли да сезирам и НАП?

# 1
  • Мнения: 6 176
Здравейте,искам да попитам за съвет,относно проблем с автосервиз.Закарах си колата здрава и работеща на сервиз,препоръчан от мой роднина.Трябваше ремонт на главата на двигателя заради прегряване и изхвърляне на антифриза.Платих 600 лева общо,когато запалих колата не тръгваше,почна да се дави,целия двигател отпред почна да се тресе от ауспуха излизаше черен дим какъвто от тази кола никога не е излизал.Уверяват ме,че имам проблем с нафтовата помпа,която те не са докосвали според тях и всичко са си направили както трябва.Гледахме един час,казаха,че не знаят какво и е,и се наложи да викнем друг майстор от друг сервиз да я гледа и отново да я разглоби.
Ще видя в понеделник като я види новият майстор какво ще стане.Въпроса е -кой се сезира при такъв проблем и второто-дадоха ми някакъв лист на който пише касова бележка,но няма касов бон отдолу.Мога ли да сезирам и НАП?
И ние имахме подобен проблем ,но веднага се оплакахме в полицията

# 2
  • София
  • Мнения: 599
В полицията?!Звучи чудесно,какво стана и какво имат право да направят?Не съм се сеща; за такъв вариант

# 3
  • Мнения: 1 399
А не е ли по-разумно да изчакаш мнението на втория майстор? Предполагам се касае за проблем в горивната смес, може да е помпа, може да са дюзи, и какво ли още не. Може да е съсипана в сервиза, но може и да е допълнителен проблем след прегряването.
Няма изискване касовата бележка да е на стандартна термо ролка, нищо че са най-масови, с което не казвам, че е редовна, разбира се, но ръчно написана да е, пак може да е законна.
(Прегрялата кола, с изхвърлен антифриз, за глава, не може да е здрава. В движение може да е, да, за още малко, но здрава - няма шанс. И не е задължително всички щети да се проявят непосредствено след инцидента с прегряването. Не се заяждам, разбирам недоволството ти,  просто е добре да си обективен/а.)

# 4
  • Варна
  • Мнения: 36 602
Сканирайте касовата бележка и я прикачете към един мейл до НАП, в който обяснявате ситуацията и питате дали това наистина може да бъде редовен документ за направено плащане. Не пропускайте да напишете адреса на въпросния сервиз, оттам нататък данъчните си знаят работата. Аз така бих направила.

# 5
  • София
  • Мнения: 599
А не е ли по-разумно да изчакаш мнението на втория майстор? Предполагам се касае за проблем в горивната смес, може да е помпа, може да са дюзи, и какво ли още не. Може да е съсипана в сервиза, но може и да е допълнителен проблем след прегряването.
Няма изискване касовата бележка да е на стандартна термо ролка, нищо че са най-масови, с което не казвам, че е редовна, разбира се, но ръчно написана да е, пак може да е законна.
(Прегрялата кола, с изхвърлен антифриз, за глава, не може да е здрава. В движение може да е, да, за още малко, но здрава - няма шанс. И не е задължително всички щети да се проявят непосредствено след инцидента с прегряването. Не се заяждам, разбирам недоволството ти,  просто е добре да си обективен/а.)

Доста адекватно мнение.Разбира се,че ще изчакам мнението на вторият майстор.Проблема е,че когато имам някакви дилеми винаги си представям най-лошият вариант,за да може да няма изненади и да не ме прецакват.
Само не съм съгласен с последното изречение.Обективност означава да гледаш неутрално все едно гледаш отстрани..
Представи си камера на  пътя до сервиза.Пристига кола,която се движи,не излиза пушек от ауспуха,пали лесно.
След 2 седмици камерата показва кола,която не иска да пали,целия двигател се тресе,излиза черен пушек и самите майстори си признават,че не знаят какво да правят.

# 6
  • Мнения: 1 399
Не, обективен означава да си правиш съответните изводи въз основа само на факти, а не емоционално. Все за нещо си я закарал там, нали? Наистина има реална възможност да е минимална повредата, независимо че изглежда страшно, надявам се, че ще се окаже така и при теб.

# 7
  • Мнения: 3 789
Може ли инфо кой е сервиза?
Според мен, жалба в полицията след мнението на втория майстор.

# 8
  • Мнения: 31
Подайте жалба в Комисия за защита на потребителите. Ако всичко е както казвате спокойно можете  да стигнете до съд, ако Ви се занимава.

И понеже темата е за автосервизи, а често попадам на хора, които се оплакват от тях. Моят съвет към всеки, който не е запознат: свестните автосервизи в България от известно време работят професионално и по западен модел, тоест на колата първо се прави диагностика. Издава се списък с повредите и необходимите действия, разпечатка за часовете необходим труд, консумативите, части и цената ПРЕДИ да се правят манипулации по автомобила. Ако живеете в по-голямо населено място и не сте притиснати финансово се възползвайте от услугите на подобни сервизи.

# 9
  • София
  • Мнения: 599
Точно такъв сервиз търся,Дайте съвет за такъв сервиз.Тези ми върнаха колата,но се чува някакво ужасно шумене,което със сигурност е от работата на автосервиза.Наистина съм бесен,просто проблема тук е,че тези момчета са много зле и наистина не могат.
Но чак да ги съдя,ще им съсипя бизнеса,само глобата от нап ще им затвори сервиза,попитах счетоводител и потвърди,че тази квитанция не е касова бележка

# 10
  • Пловдив
  • Мнения: 23 669
Подайте жалба в Комисия за защита на потребителите. Ако всичко е както казвате спокойно можете  да стигнете до съд, ако Ви се занимава.

И понеже темата е за автосервизи, а често попадам на хора, които се оплакват от тях. Моят съвет към всеки, който не е запознат: свестните автосервизи в България от известно време работят професионално и по западен модел, тоест на колата първо се прави диагностика. Издава се списък с повредите и необходимите действия, разпечатка за часовете необходим труд, консумативите, части и цената ПРЕДИ да се правят манипулации по автомобила. Ако живеете в по-голямо населено място и не сте притиснати финансово се възползвайте от услугите на подобни сервизи.
Не съм съгласна, че скъпите сервизи значат качество. Аз съм недоволна от оторизиран сервиз за голяма марка.

Общи условия

Активация на акаунт