За застраховката - "Пълно автокаско"

  • 13 270
  • 36
  •   1
Отговори
# 15
  • Мнения: 2 700
Ние от години сме в Булинс. Досега можех да дам само добри отзиви - за старата ни кола са ни плащали коректно всички щети. Беше ни се наложило да ни транспортират от Търново до София - пак без проблеми. Но тази година имахме неблагоразумието да си оставим колата в техния сервиз (удариха ни отзад) и вече два месеца ни дума, ни вопъл, ни стон. Ако се абстрахирам от сервиза, вероятно пак бих избрала Булинс.

# 16
  • с/у ОколоМръсТното
  • Мнения: 19 148
ДЗИ, но...
До сега не са ни отстранени щетите (само за заведени на лист хартия), че имаме ден за сервиз към 26.09. та не знам какво ще бъде. Следствие на лек удар, единия фар, при дъжд се изпотява отвътре (не е счупен). Мъж ми им казал това нещо, а те :"Нали рибки не плуват от вътре"  Shocked

Да видим след сервизирането, какво ще бъде.

# 17
  • Мнения: 397
Аз съм доволна от ЛевИнс. Винаги са се отнасяли коректно. С предната си кола имах произшествие, нямаше никакъв проблем. Работят с доверени сервизи, става бързо и качествено.

# 18
  • Мнения: 959
За компания нямам мнение,но ако колата е до 10годишна помислете за варианта с валутно авто каско.

# 19
  • Пловдив
  • Мнения: 580
        Много сме доволни от Армеец. От 3 години сме им клиенти. Плащат си щетите без проблем. При тях няма открадната кола.
........,но ако колата е до 10годишна помислете за варианта с валутно авто каско.
       Много добър вариант, защото при случай на щета караш колата в лицензирания сервиз на съответната марка и  сменят повредените части с оригинални. След това сметката се представя на застрахователя.

# 20
  • с/у ОколоМръсТното
  • Мнения: 19 148
........,но ако колата е до 10годишна помислете за варианта с валутно авто каско.
       Много добър вариант, защото при случай на щета караш колата в лицензирания сервиз на съответната марка и  сменят повредените части с оригинални. След това сметката се представя на застрахователя.


без да сме с валутно автокаско... Само с пълно в ДЗИ, както вече споменах.
Имахме ПТП началото в края на юни. Дадоха ни дата за влизане в бокс-а (лицензирания сервиз на дадената марка) за 26.09.
Изводи...

# 21
  • Мнения: 6 472
     
........,но ако колата е до 10годишна помислете за варианта с валутно авто каско.
       Много добър вариант, защото при случай на щета караш колата в лицензирания сервиз на съответната марка и  сменят повредените части с оригинални. След това сметката се представя на застрахователя.
Това дали ще ти оправят колата в лицензиран сервиз с оригинални части не зависи от валутата, с която е сключена полицата.

Като сключваш застраховка обръщай внимание на няколко неща
- застрахователна сума - в различните компании имаме различен начин за оценка. Не е важно да ти излезе възможно най- евтино, а да си възможно най- подсигурен.
- как ще бъдат ликвидирани щетите - по фактурна стойност, по експертна оценка или в доверен сервиз. Най- удобния вариант е в доверен сервиз. Оставяш колата, поправят ти я и забравяш. Компанията си оправя сметките със сервиза. По фактура ще трябва да си я оправяш ти, а застрахователя ще ти възстанови направените разходи на база предоставени документи. Най- неизгодно излиза по експертна оценка. Там се работи с едни каталози за резервни части и труд и в крайна сметка обезщетенията не винаги са равни на реално направените разходи по отстраняване на щетите
- В случай че полицата бъде направена на разсрочено плащане и  настъпи събитие дали ще ви прихванат остатъка от дължимите вноски и ще ви изплатят само разликата
- какво точно е системата на отстъпките. На някои места ти дават отстъпка при сключване на полицата, но в случай на щета те карат да си я доплащаш. Имаше парадокс с колата на един приятел  - щетата беше 60 лв, но вместо да му платят го накараха да внесе 120 лв, защото при сключване на полицата са му били направили предсрочна отстъпка от 180 лв за липса на щети.
- обърни внимание на това какви суми ще се изплащат при различни обезщетения. В някои компании въедаха номера с две застрахователни суми - едната при тотална щете, другата при частични щети. Ако те блъснат и ти изкривят вратата е ОК, но ако ти откраднат колата вече става кофти, защото сумата е по- ниска от реалната.
- обърни внимание дали се прилага овехтяване към момента на настъпване на събитието. Търговският закон дава такава вратичка, макар че не всичко компании го правят. На прост език казано означава че ти си застраховал автомобила за 10 000 лв и това е била реалната му цена в момента на сключване на застраховката. След 10 месеца тази кола вече не струва толкова и ако тогава се случи нещо, ще ти изплатят застрахователната сума минус овехтяването.

# 22
  • Мнения: 6 472
Ааа да забравих дакажа, че законовия срок, в който трябва да ви  изплащатим/ликвидираме щетата е 14 дни от предоставянето  на всички документи. В случай че този срок не бъде спазен спокойно може да се обърнете към застрахователния надзор и да си търсите правата.

Обръщайте внимание дали в случай на кражба ще се наложи да чакате бележка за прекратяване на съдебното поризводство. Тези бележки се бавят по 6 месеца  и ако компанията я изисква, ще трябва да ичкате до тогава, за да си получите парите.

# 23
  • Пловдив
  • Мнения: 580
.........Това дали ще ти оправят колата в лицензиран сервиз с оригинални части не зависи от валутата, с която е сключена полицата.
..........
      Интересно защо тогава на мой близък застрахователното дружество отказа да му плати ремонт по щета направен с оригинални части, а му ги плати според ценовата листа на един от вносителите на авточасти? При въпрос от негова страна защо така, отговорът беше, че ако имал валутно каско са щели да му платят пълния ремонт с оригинални части. /под оригинални имам предвид на всяка част да има запазената марка на съответния автомобил/.
      А за останалите неща си съвършено права.

Последна редакция: ср, 15 авг 2007, 17:45 от alessina

# 24
  • Мнения: 10 604
Като човек работил 4 години в застрахователан компания мисля, че е най-добре да застраховаш там, където имаш познати.

Колкото за БУЛ ИНС, вече не са това, което бяха.

# 25
  • Варна
  • Мнения: 737
За БулИнс не мога да кажа нищо хубаво.
Сега сме при ДЗИ и двете коли са имали щети, влизат си в сервиз, излизат и не се бъркаш нито стотинка.
Но препоръчвам да си направиш застраховката не директно при застрахователя, който избереш, а да използваш услугите на застрахователен брокер. Ние ползваме услугите на Велмар. Те си имат контактите, както със сервизите, така и със застрахователите и нещата стават много по-бързо, отколкото когато отидеш самосиндикално със щета при някой застраховател или се налага да чакаш час за хубав сервиз.

# 26
  • Мнения: 720
Лулу ти казала всичко което трябва да знаеш  Peace
Лулу, ти къде работиш, да не се окаже че сме колежки Grinning

# 27
  • Мнения: 72
За БулИнс не мога да кажа нищо хубаво.
Аз също! Миналата година есента ни удариха колата и от БулИнс още не са ни изплатили обезщетението! Омръзна ми да се разправям, то е все едно да чакаш от умрял писмо... #Cussing out

# 28
Здравейте,
събирам мнения за компаниите, които сключват АВТОКАСКО. Кои компании предлагат добри условия и са коректни, когато се налага да изплащат обезщетения?


Не си правете автокаско в "ДЖЕНЕРАЛИ" никога.Бягайте от тях като дявол от тамян.Имах горчивия опит да разбера това.Трябваше да ми изплатят щета а те вместо това ми пращат някакви писма,че съжаляват и че документите които съм подал били грешни,неточни и куп други щоротий newsm78.Направо ми идва да  #2gunfire #2gunfire #2gunfire .Това е когато трябва да ти дават пари изобщо не можеш да ги откриеш или има проблем поради който не могат да ти изплатят парите Twisted Evil ,ама когато трябва да ти вземат парите са най-добрите  Grinning  Hug и с такива обещания че........Това е моето мнение относно тази застархователна компания "ДЖЕНЕРАЛИ".

# 29
  • София
  • Мнения: 1 890
Към авторките на последните два поста - защо не подадете жалба в Комисията по финансов надзор ?

Общи условия

Активация на акаунт