Пазаруване от Amazon - тема №95

  • 53 229
  • 737
  •   1
Отговори
# 60
  • Мнения: 1 040
Каква фактура прикачвате на Габиели за пратките? Тази от Амазон за плащането или от извлечение от банка?
Скрийшот от поръчката става ли ? И кога се изпраща,като пристигне в офиса им продукта ли? Дали им стана активна възможността за редакция на регистрирана поръчка в новия сайт?

https://www.amazon.de/gp/product/B07H166MX1/ref=ox_sc_act_title_ … R8XB7XF&psc=1
Taзи марка очила дали са качественИ?
Имаш фактура в профила си на поръчката сваляш в пдф и качваш на Габиели задължително с проследяващи номер на куриера иначе не разпознават пратката.
Може да се прави редакция вече.

# 61
  • Мнения: 5 608
...
Ако няма редакция, може просто да изтриете старата поръчка и да да я въведете отново.
Неприятно е като се прави за първи път, от опит го казвам.Simple Smile
В стария им сайт имаше и редакция и изтриване. Преди няколко дни пробвах да изтрия поръчка,която съм получила преди време,не намерих от къде се изтрива. МОже и аз да не виждам опцията.
П.С> Сега видях,че има опция ( само за поръчки от Англия) прикачи документ и добави стока. Продължавам да не виждам опция за изтриване.Редакция на немските пръчки също не виждам.


 
Ако под един продукт пише Прайм това какво означава?
Че може да си го поръчаш И ако си абонат на прайм и ще се възползваш от бързата им и безплатна доставка,без значение цената.Дaй линк към нещо конкретно,ако имаш въпроси.

# 62
  • Мнения: 1 040
Има редакция преди да е пристигнала в офиса им след това може да се пренасочи, ако документи са ок.
Ако не са ок пращат майл да качите необъодимото.

# 63
  • Точно където трябва
  • Мнения: 4 764
Благодаря, за по- горе коментираните сандали питах. А какво плащане трябваше да избера за да е по- евтино? В лв. Или евро? Забравила съм. И през телефона ми е трудно и ГГБГ са сменили адреса, та трябва да го коригирам...

# 64
  • Sofia
  • Мнения: 4 734
Благодаря, за по- горе коментираните сандали питах. А какво плащане трябваше да избера за да е по- евтино? В лв. Или евро? Забравила съм. И през телефона ми е трудно и ГГБГ са сменили адреса, та трябва да го коригирам...

Евро

# 65
  • Мнения: 4 841
Винаги плащам във валутата на сайта.

Благодаря за предложенията за допълване на поръчката. В крайна сметка, след много колебания, пуснах ей този крафт комплект за сапуни.
https://www.amazon.co.uk/dp/B000S2WAG2/ref=cm_sw_r_cp_apa_glc_fa … ng=UTF8&psc=1
Другата ми идея беше Судокрем, но трябваше моето дупе да мажа с него Joy

# 66
  • София
  • Мнения: 3 180
Заръчаха ми да избера високи обувки за зимата и съседните сезони - гледам нещо такова, но по-скоро трябва да са без метални бомбета - за ежедневно носене в града; до стотина лева.
42.5 -дънлоп сейфти е пробвал и са малки. Трябва да са 43.
...
Дал си като примери работни обувки, но доколкото разбирам по-скоро търсиш нещо от спортно-туристическите. Много рядко изпада нещо на изгодна цена в размер 43.  Ще трябва да преглеждаш честичко, за да попаднеш на нещо.
Виж все пак тези, и  тези ниски Потърси отзиви за размерите на Clarks

# 67
  • Мнения: 569
Някой дали може да ми помогне със следното: изпратих заявка за отказване на поръчка, тъй като тя вече беше в състояние "dispatched". Съответно ми изписа, че не ми гарантират, че ще може да се откаже поръчката, понеже вече е "on the way", но ще ме информират дали ще стане. Сега в поръчката ми пише "cancelled", но не мога да разбера дали е отказана заявката ми за връщане или самата поръчка. Не съм получила и-мейл с допълнителна информация. Ето така изглежда:


Някой имал ли е подобна ситуация?

# 68
  • София
  • Мнения: 399
Някой дали може да ми помогне със следното: изпратих заявка за отказване на поръчка, тъй като тя вече беше в състояние "dispatched". Съответно ми изписа, че не ми гарантират, че ще може да се откаже поръчката, понеже вече е "on the way", но ще ме информират дали ще стане. Сега в поръчката ми пише "cancelled", но не мога да разбера дали е отказана заявката ми за връщане или самата поръчка. Не съм получила и-мейл с допълнителна информация. Ето така изглежда:


Някой имал ли е подобна ситуация?
Аз имах подобен случай. Покрай бебешката количка бях поръчала още един шампоан. Когато ми отказаха количката, реших че няма смисъл от шампоана и го отказах. Получих точно същото съобщение, че вече е тръгнала поръчката и не са сигурни ще може ли да бъде отказана. В последствие като натиснах тракинга излезе, че е върната поръчката и да очаквам рефънд в рамките на няколко дни. Следете си тракинга.

# 69
  • Мнения: 569
Някой дали може да ми помогне със следното: изпратих заявка за отказване на поръчка, тъй като тя вече беше в състояние "dispatched". Съответно ми изписа, че не ми гарантират, че ще може да се откаже поръчката, понеже вече е "on the way", но ще ме информират дали ще стане. Сега в поръчката ми пише "cancelled", но не мога да разбера дали е отказана заявката ми за връщане или самата поръчка. Не съм получила и-мейл с допълнителна информация. Ето така изглежда:


Някой имал ли е подобна ситуация?
Аз имах подобен случай. Покрай бебешката количка бях поръчала още един шампоан. Когато ми отказаха количката, реших че няма смисъл от шампоана и го отказах. Получих точно същото съобщение, че вече е тръгнала поръчката и не са сигурни ще може ли да бъде отказана. В последствие като натиснах тракинга излезе, че е върната поръчката и да очаквам рефънд в рамките на няколко дни. Следете си тракинга.

А получихте ли си рефънда наистина в рамките на няколко дни?

# 70
  • Мнения: 5 318
В испанския: 6€ бонус при зареждане с 60€ или повече.
Офертата трябва да се активира: https://www.amazon.es/b?node=13755912031

# 71
  • Мнения: 471
Когато използвате Габиели за доставка от Амазон Германия, този адрес ли въвеждате:
Град: Gutweiler
Улица: Werkstraße 5
Пощенски код: 54317

# 72
  • Мнения: 5 318
Когато използвате Габиели за доставка от Амазон Германия, този адрес ли въвеждате:
Град: Gutweiler
Улица: Werkstraße 5
Пощенски код: 54317
Да.

# 73
  • София
  • Мнения: 399
Някой дали може да ми помогне със следното: изпратих заявка за отказване на поръчка, тъй като тя вече беше в състояние "dispatched". Съответно ми изписа, че не ми гарантират, че ще може да се откаже поръчката, понеже вече е "on the way", но ще ме информират дали ще стане. Сега в поръчката ми пише "cancelled", но не мога да разбера дали е отказана заявката ми за връщане или самата поръчка. Не съм получила и-мейл с допълнителна информация. Ето така изглежда:


Някой имал ли е подобна ситуация?
Аз имах подобен случай. Покрай бебешката количка бях поръчала още един шампоан. Когато ми отказаха количката, реших че няма смисъл от шампоана и го отказах. Получих точно същото съобщение, че вече е тръгнала поръчката и не са сигурни ще може ли да бъде отказана. В последствие като натиснах тракинга излезе, че е върната поръчката и да очаквам рефънд в рамките на няколко дни. Следете си тракинга.

А получихте ли си рефънда наистина в рамките на няколко дни?
Да, на 22-ри канселирах поръчката, на 26-ти са ми върнали парите

# 74

Общи условия

Активация на акаунт