Пазаруване от aboutyou.bg TEMA 18

  • 48 350
  • 784
  •   1
Отговори
  • Пловдив
  • Мнения: 3 224
Добре дошли в новата тема за пазаруване от www.aboutyou.bg!

Телефон: 0800 118 4977 / Безплатно обаждане: Пон.-Пет: 8:00-22:00ч, Съб.-Нед. и на празници: 9:00 -20:00 ч/

Формуляр за контакт: https://www.aboutyou.bg/h/contact

Работят с Еконт. Има опция "Преглед", но няма опция "Тест"!

AboutYou.bg предлага дрехи, обувки и аксесоари от над 2000 марки с безплатна доставка и връщане.

Появяват се кодове за отстъпка от различни инфлуенсъри (те са най често за 15% отстъпка, като обичайно могат да се използват за поръчка над 100 лева), а понякога и индивидуални. Следете темата и поглеждайте последните страници - има много потребители, които споделят такива.
Тези кодове важат и за вече намалени артикули от повечето марки, но за някои не "хващат", например Mango.
Персоналните кодове, например за забавяне на поръчка (той е 10% според споделеното досега) или за рожден ден (20%).  По време на някои по-мащабни промоции е възможно да не важат никакви кодове!

ВАЖНИ ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ, ОТНОСНО ВРЪЩАНЕ НА НЕСПОЛУЧЛИВА ПОРЪЧКА/АРТИКУЛ:
Как да върна продукт към AboutYou?
Скрит текст:
Във всяка пратка има документ за връшане, на който са описани продуктите от пратката и стикер с товаритеница. Понякога слагат две товарителници и Ви е нужна тази, на която вие сте изпращач, а AboutYou получател. Кашонът или пликът, в които сте получили пратката могат да се използват за връщане, но няма проблем и в друг плик/кашон да ги изпратите.

В кашона или плика поставяте артикулите, които ще връшате и документа за връщане. Залепете етикета (товарителницата) на плика или кашона и занесете пратката в офис на Еконт. Ако искате куриер да я вземе от Ваш адрес, можете да поръчате куриер на телефон 07001 7300.

В клиентският си профил се уверете, че е попълнена банковата сметка, по която да върнат парите. Сметката се въвежда в "Банкови данни". Няма проблем дали сметката е на Ваше име или не.

14 дни след като получите имейл, че артикулите са получени и проверени ще бъдат върнати парите по сметката.
Как да разбера дали AboutYou са получили върнатите артикули?
Скрит текст:
Изпращат имейл за всеки продукт, който са получили. Понякога това може да отнеме около 1 седмица. Случвало се е да се върнат няколко продукта в една поръчка, но да изпратят различни имейли за всеки един от тях и в различни дни.
Възможна ли е замяна на продукт? Приложих код за отстъпка, възстановява ли се?
Скрит текст:
За съжаление, не. Можете да върнете продукта към AboutYou и да го поръчате на ново, ако е наличен. Приложените кодове не се възстановяват.
При загубен документ за връщане:
Скрит текст:
Може да се генерира документ за връщане през профила Ви в AboutYou.
1. Изберете "Поръчки";
2. Отворете поръчката и под спискъка с артикулите има бутон "Върни артикула";
3. Отваря се прозорец. Изберете продуктите, които искате да върнете;
4. Щракнете върху „Създай документи за връщане“, за да генерирате формуляр за връщане и стикер за върнатите артикули, свалете и разпечатайте.

Заявяване на този документ от сайта не поръчва куриер до адреса Ви. Трябва да си го поръчате по телефона на Еконт или да занесете пратката в техен офис.
Върнах артикули от една поръчка, но искам да върна и друг артикул от същата поръчка:
Скрит текст:
Няма проблем. Можете да си генерирате нов документ за връщане и товарителница от профила в сайта на AboutYou. Виж: При загубен документ за връщане!
Възможно ли да върна продукти от две поръчки заедно в един кашон/плик?
Скрит текст:
Да възможно е. Важно е в пратката да сложите документите за връщане на артикулите. От AboutYou обаче не препоръчват да се обединяват поръчки при връщане, защото е по-бавно бработката им.
Върнах няколко продукта, но получих имейл само за някои от тях:
Скрит текст:
Понякога изпращат имейлите по различно време за всеки един от продуктите. Изчакайте още 1-2 дни и ако не получите имейл за всички продукти, се свържете с AboutYou.
В сайта има наистина огромно разнообразие от марки, така че ако споделяте какво сте поръчали, как са размерите, впечатленията ви от комфорт и материи, ще помогнете на всички останали.
СТАРАТА ТЕМА
Приятно пазаруване и успешни покупки на всички!

# 1
  • Мнения: 2 355
Благодаря за темата!
Оглеждам се за дълго зимно яке на изгодна цена.

# 2
  • Варна
  • Мнения: 10 556
От известно време спрях да получавам мейл кога върнатата стока е получена при тях.
При вас така ли е?

В една от старите теми някой сподели много намалена тази блуза с хубав състав 85% коприна и 15% кашмир, за 40 лв.
Поръчах 38 номер, защото нямаше 36. Отговарят на номерата. Моделът е по широк и по къс от обичайното.



https://m.aboutyou.bg/p/about-you-x-marie-von-behrens/teniska-ju … _campaign=product

# 3
  • Мнения: 1 322
Честита нова тема. Очаквам две пратки, но се бавят. Даде ми дълъг срок.

# 4
  • Бургас
  • Мнения: 10 348
Благодаря за темата!
И аз чакам няколко пратки. С най-голямо нетърпение кубинките Тамарис. Обаче голямо забавяне този път. Най-старата ми е от 24 януари и вече не храня големи надежди да я получа.

# 5
  • Мнения: 316
Чакам едно сако поръчано преди 17 дни,още пише доставка 2 февруари, а от сайта ми бяха пуснали някакъв код заради забавянето ,само за ненамалени стоки 🤔

# 6
  • Мнения: 2 657
Моите поръчки също много се бавят.
Тази сутрин деинсталирах приложението и ей го резултата😂

# 7
  • Мнения: 18 504
Аз имах една поръчка, която престоя опакована повече от 10 дни при тях, докато я придвижат към Еконт. Зорът е да ѝ дойде реда, вземат ли я от Еконт, след това идва за часове.

# 8
  • Мнения: 20 172
Мерси за темата, моите пратки естествено започнаха да идват, защото не са ми върнали парите още. Няма да ги взимам, ще чакат.
Сутринта съм получила някакви смешни 20 лв.

# 9
  • Мнения: 1 855
Чакам само една поръчка от 1.02...Предните поръчки идваха за средно 7 дни...Някой път за 5...друг път за 8...Но по-важното е , че връщането става за 7 дни...И аз за някои връщания получавам мейл, за други не...но в приложението всичко се отразява...

# 10
  • Мнения: 125
Имам проблем с избора на наложен платеж. Вчера видях, че бяхте коментирали, но при всички ли е така?

# 11
  • Мнения: 859
Относно наложеният платеж:
]Избраният метод на плащане в момента не е наличен поради технически причини. Извиняваме се за причиненото неудобство.

Това ми изписва в момента.
Дали е временно,ще видим.
Вероятно е знак да спирам с пазаруването.

# 12
  • Мнения: 20 172
Савана, за теб се сетих вчера, много свежарско стои този цвят:
Скрит текст:

# 13
  • Варна
  • Мнения: 10 556
При мен наложения платеж е активен.

За сметка на това, цената в кошницата минавайки на стъпка плащане се променя нагоре 😂😉😂

# 14
  • Мнения: 2 490
Включвам се да Ви следя. Ще се старая да се въздържам от покупки.

Въпреки това онзи ден отмъкнах една рокля на About you.

https://m.aboutyou.bg/p/about-you/roklya-tip-riza-aurelia-8221368

Общи условия

Активация на акаунт