КОШМАР СЪС СМЕТКА ЗА ТОК

  • 3 361
  • 31
  •   1
Отговори
# 30
  • Мнения: 3 394
споко-явно срива в системата нещо е обръкал, като се поразровят нещата след празниците всичко ще се оправи, но след това ги съдете за причинени неимуществени вреди (нерви и прочие).
Преди две години точно преди коледа бритиш газ ни изпрати сметка за 1098 лири (още я пазя) дължими въз основа на подобно изравняване (тоест електромера е бил занулен и все едно трябва да платя тока от началото на съществуването на електро в къщата ). бяхме луднали-що нерви, що разправии, а тук няма клон където да отидеш и да се разправяш-всичко е по телефона и общо взето на никой не му пука!!

Успех!

# 31
  • в мъжки прегръдки
  • Мнения: 3 574
Оооооо има и такива дето са се оправили с тях. Още си пазя извинителното писмо. Миналата година докато сме били на море в края на юли десет дни според тях сме въртели по 600 квтч на ден. И сметката за това пристигна октомври като доплащане. Спукахме им гъза от скандали и жалби. И СПЕЧЕЛИХМЕ!!! Първо веднага пуснахме жалба и поискахме проверка на електромера като заплашихме че ще пуснем и поименна жалба срещу инкасатора и началничката на инкасатора (не помня каква се водеше) че не са отчели правилно. После без да дочакаме да мине месец (толкова е срока за разглеждане) и без да си плащаме сметката отидохме с мъжа ми и с малкия в централата при началничката на отдел пласмент. И като вдигнахме един луд скандал - ние викаме, малкия реве, размахваме разпечатан от нета договора на НЕК с потребителите - оная стана луда. Накрая взе да плещи че истината не била от значение щом имало цифри. Пуснахме и срещу нея една жалба че не си върши работата, като искахме от нея лист да я напишем. И като взехме да пишем с копия до разни началници и министри да видиш оная как се стъписа. Щото я питаме кои са и началниците и веднага ги пишем в жалбата. А малкия реве та се къса, събра се народ и взеха да викат по тях че са мошенници. А ние викаме че ще доведем телевизия и ще й изстине мястото, ще ги съдим и пр. Накрая се обади в нашето  поделение да види как стоят нещата и нареди да ни разгледат веднага жалбата. Изведнъж се оказа че тя сметката ни била преразгледана ей сега точно и била намалена а те тъкмо ни пишели писмото. И пак искаха да платим изравняването наполовина, обаче ние пуснахме жалба и срещу това и се оказа че то всъщност това изравняне ние сме го били платили с предните сметки ама никой не бил разбрал, видите ли и ние защо така се караме с тях без да изчакаме да се види точно за какво става дума. Ай ще им е...... мамата на тия мошенници.
Караите се с тях и пускаите жалби с копие до който се сетите. Пишете една жалба и отгоре пишете "копие до еди кой си, копие до еди кой си, копие до еди кой си..." и пращате копия до всички за които се сетите че съществуват. Ако искате и до министъра на образованието пратете. И да не му е работа ония тъпанари в НЕК се стряскат от такива неща. И после веднага право в централата на крака да видите как върви разглеждането. И задължително с ревящо бебе или склерозна баба с патерица, готова за бой.

Общи условия

Активация на акаунт