Ох, тези нови телефони! Тема 2

  • 3 963
  • 118
  •   1
Отговори
  • Мнения: 12 209
По настояване на модератор пускам новата тема.

Нека тук задаваме всякакви въпроси за смартфони и комуникации.

Първата тема

# 1
  • Мнения: 5 096
Може ли въпрос за стар телефон с копчета?

# 2
  • онче бонче бонбонче
  • Мнения: 16 297
Може ли въпрос за стар телефон с копчета?
Въпрос може, ама отговор едва ли 😁

# 3
  • Мнения: 5 096
Майка ми като ме набере и дава, че телефона ми е изключен. С никой друг нямам проблем.Аз като я набера, също няма проблем.

# 4
  • Асеновград
  • Мнения: 516
Прилича ми на , че сте я блокирали без да искате .

# 5
  • Мнения: 2 424
Ако е я блокирала, на отсрещната страна и дава заето, а не че "телефонът на абоната не е включен" .

# 6
  • Асеновград
  • Мнения: 516
Затова казх , че ми прилича , защото не знам дали при всички  марки телефони е едно и също . А може да ползва и някаква програма . Аз например ползвам програма и там има избор как да се процедира при блокиран телефон. Те така .

# 7
  • Мнения: 5 096
Ако съм я блокирала, как да я отблокирам?

# 8
  • Мнения: 2 424
Какъв е телефона? Обикновено е в настройки на контакти и там "блокирани номера".

# 9
  • Мнения: 5 096
Не съм я блокирала, ей сега гледах, дава заето и ,,избраният номер е зает, моля опитайте по-късно''. А ми е много важно да имам връзка с нея, възрастна е и не е добре. Ще ровя до утре и ако не стане  на сервиз.

# 10
  • Асеновград
  • Мнения: 516
Пробвахте ли към друг телефон? От нейния към дуг освен вашия. Ако към друг го прави май сервиз.

# 11
  • 1st floor
  • Мнения: 9 125
Не съм я блокирала, ей сега гледах, дава заето и ,,избраният номер е зает, моля опитайте по-късно''. А ми е много важно да имам връзка с нея, възрастна е и не е добре. Ще ровя до утре и ако не стане  на сервиз.
А варинат тя да Ви е блокирала?
Не бих носила на сервиз телефон с копчета, освен ако не е в гаранция. В Кауфланд следващата седмица ще има за 30лв, гледах в брошурата.

# 12
  • Мнения: 14 813
При мен идва такъв човек. Жена му беше "блокирана", но не излиза никъде. Просто изтрих номера й от неговия телефон, набрах го от нейния и го запаметих. Оправи се. Опитайте.

# 13
  • Мнения: 5 096
И това опитах, с двата телефона.

# 14
  • Мнения: 1 073
А пробвахте ли да сложите нейната сим карта в друг апарат, за да видите дали има същия проблем? Ако тя звънне на друг номер, пак ли е същото? Ако сложите друга карта в нейния апарат, какво става?

# 15
  • Мнения: 5 096
Ходих до офис, от компютъра на оператора я оправиха, какво е натискала на тия копчета, така и не разбрахме.

# 16
  • Мнения: 9 698
Никога досега не съм клонирала стар телефон на нов. Ако клонирам, освен информацията и приложенията, на новия телефон ще съм логната ли навсякъде или ще трябва наново да въвеждам пароли?

# 17
  • Мнения: 2 424
Скоро клонирах, ако не си логната ти вади паролата от съхранените пароли, ако си ги запазвала. Самсунг има арр Samsung Pass, където се пазят паролите и те пита дали да я извади от там.

# 18
  • Мнения: 9 698
Мерси, т.е. трябва да съм ги запазила в Google Pass, за да ме логне, иначе няма? Предполагам кукитата, дори и да са прехвърлени на новия телефон, няма да важат на него?

# 19
  • Мнения: 2 424
Мерси, т.е. трябва да съм ги запазила в Google Pass, за да ме логне, иначе няма? Предполагам кукитата, дори и да са прехвърлени на новия телефон, няма да важат на него?
Да и мисля, че да - няма да важат.

# 20
  • Португалия
  • Мнения: 4 173
айфона на детето спря да хваща 4G днес
преполагам знаете-трагедията е голяма!
вече питах съпорта, пуснах заявка за активиране на гаранцията, ще го пращам утре,но ще отнеме  над 10 дни
има ли още нещо, освен рестарт,което могада пробвам ,евентуално
iPhone 13 е апарата

# 21
  • Пловдив
  • Мнения: 446
айфона на детето спря да хваща 4G днес
преполагам знаете-трагедията е голяма!
вече питах съпорта, пуснах заявка за активиране на гаранцията, ще го пращам утре,но ще отнеме  над 10 дни
има ли още нещо, освен рестарт,което могада пробвам ,евентуално
iPhone 13 е апарата

Да не би да е изчерпал мегабайтите на максимална скорост?

# 22
  • Португалия
  • Мнения: 4 173
айфона на детето спря да хваща 4G днес
преполагам знаете-трагедията е голяма!
вече питах съпорта, пуснах заявка за активиране на гаранцията, ще го пращам утре,но ще отнеме  над 10 дни
има ли още нещо, освен рестарт,което могада пробвам ,евентуално
iPhone 13 е апарата

Да не би да е изчерпал мегабайтите на максимална скорост?
на неограничен мобилен интернет сме
отгоре пише LTE вместо 4G
съответно, нищо не тръгва- при зареждане на каквато и да е страница или приложение, дава съобщениое,че е оффлайн

# 23
  • Мнения: 9 698
Сигурни ли сте, че не сте изключили цъкалката за мобилни данни без да искате?

# 24
  • Португалия
  • Мнения: 4 173
сигурни сме

# 25
  • Пловдив
  • Мнения: 446
айфона на детето спря да хваща 4G днес
преполагам знаете-трагедията е голяма!
вече питах съпорта, пуснах заявка за активиране на гаранцията, ще го пращам утре,но ще отнеме  над 10 дни
има ли още нещо, освен рестарт,което могада пробвам ,евентуално
iPhone 13 е апарата

Да не би да е изчерпал мегабайтите на максимална скорост?
на неограничен мобилен интернет сме
отгоре пише LTE вместо 4G
съответно, нищо не тръгва- при зареждане на каквато и да е страница или приложение, дава съобщениое,че е оффлайн
Видяхте ли в настройките, дали не е променено от 4G на друго. IPhonе 13  поддържа и 5G. Провайте там да го промените на 5G и вижте.

# 26
  • Мнения: 1 117
Скрит текст:
айфона на детето спря да хваща 4G днес
преполагам знаете-трагедията е голяма!
вече питах съпорта, пуснах заявка за активиране на гаранцията, ще го пращам утре,но ще отнеме  над 10 дни
има ли още нещо, освен рестарт,което могада пробвам ,евентуално
iPhone 13 е апарата

Да не би да е изчерпал мегабайтите на максимална скорост?
на неограничен мобилен интернет сме
отгоре пише LTE вместо 4G
съответно, нищо не тръгва- при зареждане на каквато и да е страница или приложение, дава съобщениое,че е оффлайн
Ако не сте опитали все още, извадете и върнете в слота сим картата и след това рестартирайте. Ако не стане и сте сигурни, че проблемът не е и в настройките, вече трябва да се обърнете към гаранционния сервиз според мен.

# 27
  • Португалия
  • Мнения: 4 173

Видяхте ли в настройките, дали не е променено от 4G на друго. IPhonе 13  поддържа и 5G. Провайте там да го промените на 5G и вижте.
изключено е 4G  и при опит да се включи, пак се изключва самó
като автоматичен отговор на шалтера на ел-табло,когато има късо Rolling Eyes

затова, първо пробвах дали мога да направя актуализация на софт, но каза,че няма нова версия за инсталиране
довечера ще вадим СИМ картата,като последна опция

# 28
  • Мнения: 1 117
Също може да опитате и с Reset Network Settings. Имайте предвид, че това обаче вероятно ще изтрие и паролите на WiFi мрежите, които са запаметени и ще трябва да ги настроите отново.

# 29
  • Пловдив
  • Мнения: 446

Видяхте ли в настройките, дали не е променено от 4G на друго. IPhonе 13  поддържа и 5G. Провайте там да го промените на 5G и вижте.
изключено е 4G  и при опит да се включи, пак се изключва самó
като автоматичен отговор на шалтера на ел-табло,когато има късо Rolling Eyes

затова, първо пробвах дали мога да направя актуализация на софт, но каза,че няма нова версия за инсталиране
довечера ще вадим СИМ картата,като последна опция

Може да пробвате с друга сим карта, за да изключите проблем с нея. Понякога и те се скапват.

# 30
  • Португалия
  • Мнения: 4 173


Може да пробвате с друга сим карта, за да изключите проблем с нея. Понякога и те се скапват.
но, разговори провежда без проблем, смс- и получава и праща
може ли да се е скапал само достъпа до мобилен интернет?

# 31
  • Пловдив
  • Мнения: 446
Нямам представа, но може да пробвате за всеки случай.

# 32
  • Мнения: 390
Това, че планът е неограничен не означава, че няма ограничение. На Виваком например има определен обем на ден и ако се превиши минава на ниска скорост. Може такъв да е случая.

# 33
  • Португалия
  • Мнения: 4 173
неограничен значи неограничен, и не сме в Бг
скорост няма- липсва изобщо връзка с интернет

# 34
  • Мнения: 390
Първо, рестартирайте телефона по този наин. Ако не се оправи, тогава следвайте съветите за ресет на мрежовите настройки и изваждане на картата, както и смяна с друга. Ако нищо не се получи, тогава е най-добре да го видят в сервиз.

Скрит текст:

# 35
  • в 1001-та нощ
  • Мнения: 16 439
айфона на детето спря да хваща 4G днес
преполагам знаете-трагедията е голяма!
вече питах съпорта, пуснах заявка за активиране на гаранцията, ще го пращам утре,но ще отнеме  над 10 дни
има ли още нещо, освен рестарт,което могада пробвам ,евентуално
iPhone 13 е апарата

Да не би да е изчерпал мегабайтите на максимална скорост?
на неограничен мобилен интернет сме
отгоре пише LTE вместо 4G
съответно, нищо не тръгва- при зареждане на каквато и да е страница или приложение, дава съобщениое,че е оффлайн

LTE и 4G е едно и също. Ако при iPhone-ите има factory reset - пробвайте и това. Не съм наясно рам каква диагностика може да прави потребителя.

# 36
  • Португалия
  • Мнения: 4 173
не съм сигурна,че LTE е същото като 4G
най- малкото,преди да се бъгне ,си показваше 4 G, a и  защото другия айфон вкъщи го показва.
направих номера със сим картата- сложих моята на айфона, а нейната на моя телефон- определено айфона не хваща мобилен нет
след това и към заводски настройки го върнах- все същото
утре заминава към сервиза

Благодаря на всички за помощта!

# 37
  • Мнения: 438
Собственик съм на нов Xiaomi redmi note 13.
Установих,че въпреки информацията в нет-а, телефонът няма nfc Sad
Толкова съм свикнала с това безконтактно плащане,че снощи бях готова да се разделя с телефона Sad
Някой има ли този модел? Има ли опция да плащам през него?

# 38
  • Мнения: 2 424
Моделът има NFC, но зависи за кой регион е произведен.
https://xiaomiui.net/bg/smartphones/redmi-note-13-4g-nfc/

# 39
  • Мнения: 438
Значи моят е от другите...
Връщам се години назад...плащане с карта пластика.

# 40
  • Мнения: 1 073
Никъде в настройките ли не го намираш? Откъде купи телефона?

# 41
  • Мнения: 438
Няма Sad

Последна редакция: вт, 16 апр 2024, 09:03 от bubanka

# 42
  • Мнения: 1 495
Имаш право да го върнеш без да посочваш причина в срок 14 дни от получаване на онлайн поръчка.
Скрит текст:
УСЛОВИЯ ЗА ВРЪЩАНЕ

    1.      Съгласно чл. 50, т.1 от Закона за защита на потребителите Ползвателят, който е потребител по смисъла на Закона за защита на потребителите има право да се откаже от договора от разстояние, без да посочва причина, без да дължи обезщетение или неустойка и без да заплаща каквито и да е разходи, с изключение на разходите за доставка в случай, че е избрал различен от стандартния най-евтин за Доставчика начин за доставяне на поръчката, както и разходите за връщането на стоката обратно, в 14-дневен срок, считано от датата на приемане на стоките от Ползвателя или от трето лице, различно от превозвача и посочено от Ползвателя. Всички транспортни разходи по връщането на стоката, както и сумата от наложения платеж (ако има такъв) са изцяло за сметка на Ползвателя.

    2.      Ползвателят е дължен да върне нежеланите от него стоки в състоянието, в което са се намирали към момента на доставката - стоката не трябва да е отваряна, стоката не трябва да е ползвана; стоката и опаковката да са във вида, в който са получени, както и да не е нарушавана целостта на поставените (ако има такива) защитни стикери.

    3.      Доставчикът няма да приема обратно стоки, които са били поправяни или повредени, такива със следи от прекомерно използване, както и със следи от удари, засягащи вътрешната и външната цялост на дадената стока. Доставчикът няма да приема и стока, която не е придружена от всички аксесоари, с които стоката е била доставена.

    4.      Ползвателят е длъжен да върне закупените от него стоки задължително в оригиналната опаковка, която да е придружена от непокътнатите етикети, оригиналната гаранция, в случай, че е била издадена такава, както и от всички документи с които е доставена въпросната стока.

    5.      Връщането на стоки от Ползвателя става чрез изпращане на стоката, с куриер, на адрес посочен от Доставчика след ЗАДЪЛЖИТЕЛНОТО му предварително уведомяване.

    6.      За да върне стока/стоки на Доставчика, Ползвателят трябва да попълни електронен формулят за връщане на стоката, който се намира на уеб сайта на Доставчика или следния стандартен формуляр за упражняване на правото на отказ, а именно:

    7.      След като попълни електронния формуляр или формуляра посочен в предходната точка и се увери, че стоката/стоките, които Ползвателят желае да върне отговарят на условията за връщане съгласно т.2 по-горе (или чл.9.2 от Общите условия публикувани в този уеб сайт), то Ползвателят трябва да изпрати изготвения формуляр или заедно със стоката на посочения в по-горе пощенски адрес или на
office@buybest.bg. Ползвателят не трябва да изпраща формуляра за посочения в предходното изречение адрес на електронна поща когато Ползвателят е попълнил електронен формуляр намиращ се на уеб сайта на Доставчика.

8.      Връщането на стоките е изцяло отговорност на Ползвателя, съответно и рискът от повреждане или загуба е за сметка на Ползвателя, до момента, в който нежеланата от Ползвателя стока пристигне при Доставчика. Всички разходи по повод на връщането на стоките са за сметка на Ползвателя.

9.      В случай, че Ползвателят упражни правото си на отказ в 14-дневен срок, считано от датата на доставка на стоките и върнатите стоки уговарят на условията залегнали в т.2 по-горе (или чл.9.2 от Общите условия публикувани в този уеб сайт), Доставчикът се задължава да възстанови заплатената сума не по-късно от 14 дни, считано от датата, на която е бил уведомен за решението на Ползвателя да се откаже от договора. Доставчикът има право да отложи възcтaнoвявaнeтo нa заплатената сума дo пoлyчaвaнe нa cтoĸитe oбpaтнo или дoĸaтo нe бъдат пpeдcтaвени дoĸaзaтeлcтвa на Доставчика, чe cтоките са изпратени обратно, в зaвиcимocт oт тoвa, ĸoe oт двeтe cъбития e нacтъпилo пo-paнo.

10.  На основание на чл.55 ал.4 от ЗЗП Доставчикът има право да възстанови на Ползвателя намалената стойност на закупената стока. Доставчикът има право да отбие от заплатената сума до 60% и да възстанови на Ползвателя остатъчната стойност, когато стоката е в лош търговски вид /нарушена, нецялостна или липсваща опаковка/, когато стоката е със следи от износване или в непълния си комплект/липсващи аксесоари/.

11.  В случай, че сумата е била заплатена с карта, сумата ще бъде възстановена по картата, от която Ползвателят е извършил плащането.

12.  В случай, че сумата е била заплатена чрез банков превод по банков път, сумата ще бъде заплатена по посочена от Ползвателя лична банкова сметка. Доставчикът не носи отговорност за грешно посочена банкова сметка от Ползвателя.

13.  В случай, че сумата е била заплатена при наложен платеж, сумата ще бъде заплатена по посочена от Ползвателя лична банкова сметка. Доставчикът не носи отговорност за грешно посочена банкова сметка от Ползвателя.

14.  Доставчикът уведомява Ползвателя по и-мейл за извършеното възстановяване на заплатената сума.[/list]
И аз си свикнах да плащам с телефона и не знам ако пак трябва да вадя карти няма да се зарадвам.

Последна редакция: вт, 16 апр 2024, 09:03 от bubanka

# 43
  • Мнения: 438
Много благодаря.
Но се чудя .. аз съм отворила телефона. Как иначе ще установя, че е без nfc?

# 44
  • Мнения: 252
Много благодаря.
Но се чудя .. аз съм отворила телефона. Как иначе ще установя, че е без nfc?
Телефоните с NFC имат символ на гърба.
Освен това, винаги можете да влезете в GSMarena и да проверите дали моделът има NFC.
https://www.gsmarena.com/

# 45
  • Мнения: 438
Много благодаря.
Но се чудя .. аз съм отворила телефона. Как иначе ще установя, че е без nfc?
Телефоните с NFC имат символ на гърба.
Освен това, винаги можете да влезете в GSMarena и да проверите дали моделът има NFC.
https://www.gsmarena.com/
Много благодаря.
Но се чудя .. аз съм отворила телефона. Как иначе ще установя, че е без nfc?
Телефоните с NFC имат символ на гърба.
Освен това, винаги можете да влезете в GSMarena и да проверите дали моделът има NFC.
https://www.gsmarena.com/
Чела съм. Ама и в този сайт пише, че има.

# 46
  • Мнения: 2 424
Вuybest продават китайски неща, съответно произведени за техния регион. Много марки правят един и същи модел телефони с различни параметри, в зависимост от това за кой регион са предназначени. Та и тези така.

# 47
  • Мнения: 438
А как се разбира за кой регион купуваш телефон? Докато не го отвориш ...

# 48
  • онче бонче бонбонче
  • Мнения: 16 297
А как се разбира за кой регион купуваш телефон? Докато не го отвориш ...
Като си купиш от подходящ уебсайт, а не от случайни места.

# 49
  • Мнения: 438
А как се разбира за кой регион купуваш телефон? Докато не го отвориш ...
Като си купиш от подходящ уебсайт, а не от случайни места.
Добре.Избрала съм неподходящ продавач.
Но как да разбера от тук нататък?

# 50
  • Мнения: 2 424
Не знам какво различно очакваш да ти се отговори, та втори път задаваш същия въпрос. Избираш продавача (сайта), звъниш, питаш, ако не отговаря на условията ти и не притежава нужните ти екстри, сменяш го.
Нещо друго ли имаш предвид с "от тук нататък"?

# 51
  • Асеновград
  • Мнения: 516
От тук нататък намирате някой познат или Вие ако поназвайвате малко или фирма да Ви смени китайския ром с европейски което мисля , че е причината за това , че няма или по точно не се активира NFC. А най добре първо към продавача да се обърнете и да им кажете да Ви сменят рома ако съм прав , де.

# 52
  • Мнения: 438
Знам, че в нашите форуми всички са по-знаещи от питащия.
Попитах, за да знам как да съм сигурна, че апаратът ще е с описаните функционалности. Защото смело се дават описания, но ето. После има разочарования. Въпреки, че в цитирания от мен сайт е дадена много малко информация. Насочват да четеш на друго място и отговорността не е тяхна.
Няма кой да ми смени "китайския ром".
Ще върна телефона.

# 53
  • Мнения: 9 698
Аз пък наивно си мислех, че всички нови телефони имат NFC. Иначе аз се ориентирам по спецификациите, които пише на сайта, от който купувам. Ако такива няма или ме препраща някъде, не бих се доверила на такъв сайт и не бих поръчала оттам. Иначе теоретично докато не отвориш телефона няма как да разбереш, да.

# 54
  • Мнения: 2 424
Аз пък знам, че в нашите форуми питащите искат да им се отговори това, което им се иска да чуят, но не винаги е така.
Ако има възможност, най-добре е да върнеш телефона.
Вuybest е последното място, от което човек да си купи телефон, ако разбира от телефони и държи да има свестен такъв.

# 55
  • Мнения: 438
От споменатата фирма са закупени 4ри телефона. Отговарят на изискванията. Проблеми не е имало.
Аз излезнах карък.

# 56
  • Мнения: 155
Ranella, свързахте ле се с продавача, ще успеете ли да го върнете след като е отварян? Вярно, че не отговаря на описанието, но могат от девет кладенеца вода да извадят както се казва. Успех и пишете как се е решил проблема.

# 57
  • онче бонче бонбонче
  • Мнения: 16 297
Добре.Избрала съм неподходящ продавач.
Но как да разбера от тук нататък?
Свестния продавач ще има информация за такива важни неща и няма да лъже. Най-добре ползвай официални представители или магазин на добра фирма, марка и т.н. а не някакви сайтове в интернет, само защото е по-евтино.

# 58
  • Мнения: 3 152
Ranella, да не би да не можеш да го откриеш?
Виж това видео:

# 59
  • Мнения: 1 117
От А1 наскоро дадоха подарък телефон на брат ми при предподписване. Той го даде на татко, но така и не влезе в употреба именно заради липсата на NFC. Доста хора не знаят, че именно това е технологията, която позволява плащане с телефон и явно се възползват да ги пробутват. А вече и доста деца ползват опцията с детски карти, издадени от различни банки/Револют, така че съвсем спадат потенциалните потребители на такива телефони.

# 60
  • Мнения: 438
d&b, благодаря.
Опитах, разбира се. Няма.
Върнах телефона. Сега ще чакам да видя какво ще стане.
Благодаря на всички, които се включиха по темата ми.

# 61
  • Точно където трябва
  • Мнения: 4 758
От къде да си включа подсказката за думи за вайбър и месинджър? С шаоми редми ноут 6 съм.

Последна редакция: чт, 18 апр 2024, 21:51 от elliee

# 62
  • Мнения: 2 606
Не знам с каква клавииатура си.
Но предполам и тази на Шаоми има автоматично показване и допълване на думи.
Настройки, клавиатура начини за въвеждане и трябва да включиш мои думи
Май беше автоматично попълване,.. И личен речник.

# 63
  • Точно където трябва
  • Мнения: 4 758
Намерих го, благодаря.

# 64
  • Пловдив
  • Мнения: 6 646
От А1 наскоро дадоха подарък телефон на брат ми при предподписване. Той го даде на татко, но така и не влезе в употреба именно заради липсата на NFC. Доста хора не знаят, че именно това е технологията, която позволява плащане с телефон и явно се възползват да ги пробутват. А вече и доста деца ползват опцията с детски карти, издадени от различни банки/Револют, така че съвсем спадат потенциалните потребители на такива телефони.
Как дете плаща с телефон? От две години се "борим", но не позволява, заради годините на детето (вече на 13)

# 65
  • Мнения: 1 117
От А1 наскоро дадоха подарък телефон на брат ми при предподписване. Той го даде на татко, но така и не влезе в употреба именно заради липсата на NFC. Доста хора не знаят, че именно това е технологията, която позволява плащане с телефон и явно се възползват да ги пробутват. А вече и доста деца ползват опцията с детски карти, издадени от различни банки/Револют, така че съвсем спадат потенциалните потребители на такива телефони.
Как дете плаща с телефон? От две години се "борим", но не позволява, заради годините на детето (вече на 13)
Имам колеги, чиито деца имат детски карти и плащат с телефон. Скоро една разказваше как дъщеря й е се е изненадала, че на ски лагер в някакво малко магазинче приели да плати с револют.
Защо да не могат да плащат всъщност? Наистина за първи път чувам, че някой е имал проблем.

# 66
  • Пловдив
  • Мнения: 6 646
С картите нямат проблеми да плащат, но безконтактно с телефона не позволява, ако детето няма навършени 14.
За да избегнем това, ползваха гривни от банката, с които можеше, но след поредната им загуба решихме, че ще си носят картите и се надявам, тях поне да не загубят Sad
Ако е възможно, може ли да питате колежката си, как са успели, да избегнат възрастовите ограничения за плащане с телефон?

# 67
  • Мнения: 1 117
На 14 все още са деца, но ще попитам. Нейната дъщеря е някъде там 13-14 годишна.

# 68
  • Португалия
  • Мнения: 4 173
нали върви някаква реклама сега за преводи с номер на телефона- няма ли да има опция се разплаща с тях?
при нас тази е една от най-лесните системи за разплащане

# 69
  • Мнения: 5 277
С картите нямат проблеми да плащат, но безконтактно с телефона не позволява, ако детето няма навършени 14.
За да избегнем това, ползваха гривни от банката, с които можеше, но след поредната им загуба решихме, че ще си носят картите и се надявам, тях поне да не загубят Sad
Ако е възможно, може ли да питате колежката си, как са успели, да избегнат възрастовите ограничения за плащане с телефон?
Ограничението може да е от банката, а може да е от Google/Apple. Нов профил в Google/Apple с фалшиви години(над 18 е най-сигурно), за да се избегне забраната.

# 70
  • Мнения: 438
Само за който се интересува от моята история :
Понеже е бил телефонът при мен 8 дни, понеже билнразопакован, имало отпечатъци по дисплея и т.н. ми предлагат два варианта : да ми го върнат или да ми възстановят 70% от цената му (на основание чл. 55,ал 4 от КЗП).

П.П. Как се слага скрит текст..?

# 71
  • Мнения: 12 209
За скрит текст в мобилната версия се изписва [ spoiler] текст/снимка [ /spoiler]
без интервалите след първата скоба. След като веднъж го изпишеш, ти излиза като вариант в подсказките на клавиатурата.
Съжалявам за развитието по твоя въпрос. Навярно е трябвало идеално да го излъскаш, преди да им го върнеш, но пак щяха да се хванат за нещо.

# 72
  • Мнения: 438
Естествено, че съм го почистила. Щяха да се хванат за друго.
Но са щедри. Дават ми срок от два работни дни да им отговоря.

# 73
  • Мнения: 1 117
Естествено, че съм го почистила. Щяха да се хванат за друго.
Но са щедри. Дават ми срок от два работни дни да им отговоря.
А как изчисляват тези 70%? Ясно, че се хващат за нещо, но как го остойностяват? Не знам дали, ако не могат да отговорят на този въпрос, бихте имали основание да се жалвате в КЗП. А и да имате, дали ще има някакъв положителен резултат за Вас.

# 74
  • Мнения: 12 209
Аз бих обмислила въпроса да си взема обратно телефона и да го продам през някоя от платформите, ведно с гаранцията му. Не за всеки е важна функцията. Но е редно в обявата да е ясно, че конкретният телефон няма функцията.

# 75
  • Мнения: 9 698
Ами той пак ще трябва да се пусне на по-ниска цена, защото е разопакован. Но не знам каква цена би могло да се вземе, може би над 70%..

# 76
  • Мнения: 2 424
Няма как да го продаде с повече от 70% над предложената от сайта цена. Колкото ще да е нов един телефон, моментално цената му пада поне с толкова - 30%, да не говорим, че това не е нито марка, нито модел, които са хит и се купуват масово.

# 77
  • Пловдив
  • Мнения: 6 646
В скрит текст, че не е по темата (пак за безконтактното плащане с телефон от под 14 годишни)
Скрит текст:
С картите нямат проблеми да плащат, но безконтактно с телефона не позволява, ако детето няма навършени 14.
За да избегнем това, ползваха гривни от банката, с които можеше, но след поредната им загуба решихме, че ще си носят картите и се надявам, тях поне да не загубят Sad
Ако е възможно, може ли да питате колежката си, как са успели, да избегнат възрастовите ограничения за плащане с телефон?
Ограничението може да е от банката, а може да е от Google/Apple. Нов профил в Google/Apple с фалшиви години(над 18 е най-сигурно), за да се избегне забраната.
Не е от банката - едната карта е Револют.
Останаха му още няколко месеца, да се оправя сестра му Joy

# 78
  • Мнения: 5 277
Няма как да го продаде с повече от 70% над предложената от сайта цена. Колкото ще да е нов един телефон, моментално цената му пада поне с толкова - 30%, да не говорим, че това не е нито марка, нито модел, които са хит и се купуват масово.
Телефонът е марка Xiaomi, а моделът е Redmi Note 13. Xiaomi е марка в топ 5 по продажби в света. Даже за последното тримесечие на 2023 е на трето място по продажби в света(след Apple и Samsung). Серията Note е една от най-продаваните на Xiaomi, защото е средно ниво откъм хардуер и цена.

Ограмоти се на тема телефони и тогава коментирай, за да не подвеждаш потребителите(меко казано).

# 79
  • Мнения: 2 424
Я по кротко с тона. Да не съм дошла у вас да коментирам. Ще кажа каквото мисля и никого не подвеждам. Всеки може да прочете каква марка е - смотана.

# 80
  • Мнения: 5 277
Я по кротко с тона. Да не съм дошла у вас да коментирам. Ще кажа каквото мисля и никого не подвеждам. Всеки може да прочете каква марка е - смотана.
За теб може да е смотана , незнайна, непродавана и т.н. и това е твое право, но това не прави мнението ти меродавно. За останалите хора по света очевидно не е така. Този форум и тази тема са все пак да се дава възможно най-точна и безпристрастна информация.

Форумът е публичен, ти даваш грешна информация и аз я опровергавам, за да няма подведени.

# 81
  • Мнения: 2 424
Грешна от твоя гледна точка. Твоето мнение ли е меродавно, та се опитваш да го наложиш?
И както отбеляза, форумът е пебличен! Айде, приятен ден.

# 82
  • Мнения: 1 495
Само за който се интересува от моята история :
Понеже е бил телефонът при мен 8 дни, понеже билнразопакован, имало отпечатъци по дисплея и т.н. ми предлагат два варианта : да ми го върнат или да ми възстановят 70% от цената му (на основание чл. 55,ал 4 от КЗП).

П.П. Как се слага скрит текст..?
Според този член:
Скрит текст:
(4) Потребителят носи отговорност само за намалената стойност на стоките, причинена от изпробването им, различно от необходимото, за да установи естеството, характеристиките и доброто им функциониране. Потребителят не носи отговорност за намалената стойност на стоките, когато търговецът не го е уведомил за правото му на отказ по чл. 47, ал. 1, т. 8.
Явно се опитват да ти кажат, че разопакованете е различно от необходимото за да се установят характеристиките и функционирането. Според мен това са глупости. Ако ти се занимава първо ги заплаши с комисията за защита на потребителите, ако не сработи директно пиши жалба и не приемаи да ти върнат по-малко пари. Според мен този казус ще бъде решен в твоя полза. Но ще си е занимавка и вероятно ще трябва междувременно друг телефон (от по-нормална фирма).
Не съм специалист (или юрист), не работя в КЗП, просто това е моят прочит на закона Hands V

# 83
  • Мнения: 5 277
Грешна от твоя гледна точка. Твоето мнение ли е меродавно, та се опитваш да го наложиш?
И както отбеляза, форумът е пебличен! Айде, приятен ден.
Мнението ми е изтъкване на статистика, а статистиката е базирана на реални факти. Трето място в света по продажби не е марка, която не се купува.

# 84
  • Мнения: 2 424
Въпросът е в кой свят! 😉 Един такъв с такива жълти човечета 😑 а това променя статистическите данни, ако провериш в нашия свят как е.

# 85
  • Мнения: 5 277
Въпросът е в кой свят! 😉 Един такъв с такива жълти човечета 😑 а това променя статистическите данни, ако провериш в нашия свят как е.
Не че нещо, но провери ли някъде твърдението си? Защото дори и в Европа е на трето място по продажби Xiaomi(отново след Apple и Samsung).

# 86
  • Мнения: 1 073
Естествено, че съм го почистила. Щяха да се хванат за друго.
Но са щедри. Дават ми срок от два работни дни да им отговоря.
А как изчисляват тези 70%? Ясно, че се хващат за нещо, но как го остойностяват? Не знам дали, ако не могат да отговорят на този въпрос, бихте имали основание да се жалвате в КЗП. А и да имате, дали ще има някакъв положителен резултат за Вас.
Никак. Просто това си им е номерът на Buy Best, за да са на печалба. Винаги връщат 60 или 70 процента от сумата. После отново продават същото устройство на пълна цена и някой друг пищи, че е получил отваряна кутия с ползван телефон. На него отново предлагат да върнат същата част от парите или сам да си продаде устройството в OLX за колкото пари прецени. Пише го във всички форуми. Не мога да повярвам, че все още някой пазарува от тях...

# 87
  • Мнения: 765
За мен това са чисти мошеници! Не бих оставила нещата така!

# 88
  • Мнения: 392
Здравейте,
Преди месец си счупих дисплея на телефона, смениха го с нов, ползвам го от няколко дни но не работи както оригиналния, натискам една цифра изписва друга екрана сам си сменя осветеността, а не настроен автоматично да променя. Дали е нормално или са сложили "менте" дисплей

# 89
  • Мнения: 5 277
Здравейте,
Преди месец си счупих дисплея на телефона, смениха го с нов, ползвам го от няколко дни но не работи както оригиналния, натискам една цифра изписва друга екрана сам си сменя осветеността, а не настроен автоматично да променя. Дали е нормално или са сложили "менте" дисплей
Не е нормално, разбира се.

# 90
  • Мнения: 392
Здравейте,
Преди месец си счупих дисплея на телефона, смениха го с нов, ползвам го от няколко дни но не работи както оригиналния, натискам една цифра изписва друга екрана сам си сменя осветеността, а не настроен автоматично да променя. Дали е нормално или са сложили "менте" дисплей
Не е нормално, разбира се.

До сега не ми се беше налагало да сменям дисплей, но телефона е нов на 2 месеца 😔. И умишлено си платих за уж оригинален

# 91
  • Мнения: 5 277
Здравейте,
Преди месец си счупих дисплея на телефона, смениха го с нов, ползвам го от няколко дни но не работи както оригиналния, натискам една цифра изписва друга екрана сам си сменя осветеността, а не настроен автоматично да променя. Дали е нормално или са сложили "менте" дисплей
Не е нормално, разбира се.

До сега не ми се беше налагало да сменям дисплей, но телефона е нов на 2 месеца 😔. И умишлено си платих за уж оригинален
Защо плати, като е в гаранция?

# 92
  • Мнения: 392
Здравейте,
Преди месец си счупих дисплея на телефона, смениха го с нов, ползвам го от няколко дни но не работи както оригиналния, натискам една цифра изписва друга екрана сам си сменя осветеността, а не настроен автоматично да променя. Дали е нормално или са сложили "менте" дисплей
Не е нормално, разбира се.

До сега не ми се беше налагало да сменям дисплей, но телефона е нов на 2 месеца 😔. И умишлено си платих за уж оригинален
Защо плати, като е в гаранция?

Еми гаранцията надали покрива изпуснат телефон и счупен дисплей ☺️

# 93
  • Мнения: 1 096
Flushed
Ох, тези телефони Simple Smile
Ето и сагата:
Трябва да платя през сайта фактура на А1, преди 3-4 дни се пробвах, уж платих, но картата ми беше изтекла, а явно тя е ЗАПОМНЕНА и съответно плащане нямаше. Пробвах почивните дни, но не ми дава възмоност да въведа данни на нова карта, освен опцията да Запазя карта, а не ми се иска така.
Сега пак минах през стъпките и стои статус "Обработва се", но е ясно, че няма да платя, а вече съм пресрочила плащането, още по-голяма драма е, че телефона на на тий, ще вземе да се гътне Smiling Imp

Освен да въведа данни на карта тук и дано се получи??
П.п. Революта ми я отхъврля като опция Triumph

Последна редакция: пн, 22 апр 2024, 22:32 от annysy

# 94
  • Мнения: 12 209
Мини през Изи пей, за две минути си платила. Е, няма да имаш отстъпка, но ако си закъсняла с плащането е опция.

Това поле къде ти се зарежда? В А1 приложението изглежда съвсем различно.

# 95
  • Мнения: 1 096
Clo - Camille, Божеее, изипей съвсем го забравих като опция, макар моята и на мъжа сметката да ги плащам там Flushed
Полето е от сайта на а1, аз не ползвам приложението, тел номер е на детето, аз само плащам сметката Smiley

Чудно обаче ми стана за Революта, вече година плащам и все си мисля, че и от тяхната карта съм плащала Rolling Eyes

# 96
  • Мнения: 5 277
Flushed
Ох, тези телефони Simple Smile
Ето и сагата:
Трябва да платя през сайта фактура на А1, преди 3-4 дни се пробвах, уж платих, но картата ми беше изтекла, а явно тя е ЗАПОМНЕНА и съответно плащане нямаше. Пробвах почивните дни, но не ми дава възмоност да въведа данни на нова карта, освен опцията да Запазя карта, а не ми се иска така.
Сега пак минах през стъпките и стои статус "Обработва се", но е ясно, че няма да платя, а вече съм пресрочила плащането, още по-голяма драма е, че телефона на на тий, ще вземе да се гътне Smiling Imp

Освен да въведа данни на карта тук и дано се получи??
П.п. Революта ми я отхъврля като опция Triumph
Не плащай през профила, а от опцията в сайта.


В профилът ми е запеметена картата на Revolut и съм отбелязъл автоматично да теглят. Няма никакви проблеми, а и не се занимавам с глупости.

# 97
  • Washington,USA
  • Мнения: 713
Оффф. Трябваше ми нов кабел за зарядно на Xiaomi Redmi note 10 5 g. Така. Купих си такъв от същата марка с USB C и ме увериха, че е точно такъв за моя телефон и е оригинален. Прибирам се и се оказва, че не е...

Нали всички USB кабели тип C се еднакви?

# 98
  • София
  • Мнения: 1 247
Какъв е проблема, не зарежда бързо ли ?

# 99
  • Мнения: 5 277
Оффф. Трябваше ми нов кабел за зарядно на Xiaomi Redmi note 10 5 g. Така. Купих си такъв от същата марка с USB C и ме увериха, че е точно такъв за моя телефон и е оригинален. Прибирам се и се оказва, че не е...
Скрит текст:

Нали всички USB кабели тип C се еднакви?
На Xiaomi са специални с един пин допълнително. Ако го няма, няма и бързо зареждане.

Принудих се да си купя ментак от AliExpress, за да ми работи бързото зареждане(получих го, нямам проблеми), защото никоя известна китайска марка не предлага такъв, който е с този допълнителен пин.

# 100
  • Washington,USA
  • Мнения: 713
Оффф. Трябваше ми нов кабел за зарядно на Xiaomi Redmi note 10 5 g. Така. Купих си такъв от същата марка с USB C и ме увериха, че е точно такъв за моя телефон и е оригинален. Прибирам се и се оказва, че не е...
Скрит текст:

Нали всички USB кабели тип C се еднакви?
На Xiaomi са специални с един пин допълнително. Ако го няма, няма и бързо зареждане.

Принудих се да си купя ментак от AliExpress, за да ми работи бързото зареждане(получих го, нямам проблеми), защото никоя известна китайска марка не предлага такъв, който е с този допълнителен пин.

Този кабел е на Xiaomi и въобще не става. Уж, оригинален... Пише, че е USB C, ама не съм съгласна. Два пъти пробвах вече ,не може да да влезе в телефона. На всичкото отгоре пишеше, че е точно за Redmi Note 10 5 g

# 101
  • Мнения: 5 277
Скрит текст:
Оффф. Трябваше ми нов кабел за зарядно на Xiaomi Redmi note 10 5 g. Така. Купих си такъв от същата марка с USB C и ме увериха, че е точно такъв за моя телефон и е оригинален. Прибирам се и се оказва, че не е...
Скрит текст:

Нали всички USB кабели тип C се еднакви?
На Xiaomi са специални с един пин допълнително. Ако го няма, няма и бързо зареждане.

Принудих се да си купя ментак от AliExpress, за да ми работи бързото зареждане(получих го, нямам проблеми), защото никоя известна китайска марка не предлага такъв, който е с този допълнителен пин.

Този кабел е на Xiaomi и въобще не става. Уж, оригинален... Пише, че е USB C, ама не съм съгласна. Два пъти пробвах вече ,не може да да влезе в телефона. На всичкото отгоре пишеше, че е точно за Redmi Note 10 5 g
Реших, че за друго питаш.

В това отношение кабелът е универсален Type-C. Този на снимката изглежда такъв.

# 102
  • Мнения: 733
Момичета, развали ми се телефонът, а ми трябва за работа. Свикнала съм с Xiaomi, но ужасно много се колебая кой модел да е. Имам два дни да реша, моля за съвети! Колебая се между Redmi 13 Pro, Poco X5 и F6 - целта е да е с голям дисплей, здрава батерия, която издържа дълго, да снимка добре и да е с голяма памет. Благодаря много!

# 103
  • Мнения: 5 277
Момичета, развали ми се телефонът, а ми трябва за работа. Свикнала съм с Xiaomi, но ужасно много се колебая кой модел да е. Имам два дни да реша, моля за съвети! Колебая се между Redmi 13 Pro, Poco X5 и F6 - целта е да е с голям дисплей, здрава батерия, която издържа дълго, да снимка добре и да е с голяма памет. Благодаря много!
Няма Redmi 13 Pro, а Redmi Note 13 Pro
F6 няма нито Poco, нито Xiaomi.

# 104
  • Мнения: 1 011
Моля, някой да ми каже мога ли да добавя отброяване на крачките, както е на снимката. Телефона ми е Xiaomi Redmi Note 11 Pro  и има фабрично инсталирана програма Zepp Life, която трябва обаче всеки път да я пускам/спирам, за да брои изминати крачки. А аз искам да ми ги отчита непрекъснато, без да трябва да включвам/изключвам. Снимката е част от заключен екран на Xiaomi Redmi Note 13
Скрит текст:

# 105
  • Мнения: 252
Скрит текст:
Моля, някой да ми каже мога ли да добавя отброяване на крачките, както е на снимката. Телефона ми е Xiaomi Redmi Note 11 Pro  и има фабрично инсталирана програма Zepp Life, която трябва обаче всеки път да я пускам/спирам, за да брои изминати крачки. А аз искам да ми ги отчита непрекъснато, без да трябва да включвам/изключвам. Снимката е част от заключен екран на Xiaomi Redmi Note 13
Скрит текст:
metome, пробвахте ли с това:
Settings -> Home screen & wallpaper -> Show step count (on/off)

# 106
  • Мнения: 1 011
chelyadinka, нямам такава опция. Менюто ми е на български, в settings- начален екран няма такова нещо, свързано с крачки.

# 107
  • Мнения: 252
chelyadinka, нямам такава опция. Менюто ми е на български, в settings- начален екран няма такова нещо, свързано с крачки.
А когато напишете в търсачката на настройките "крачки/крачкомер/педометър", излиза ли нещо?

# 108
  • в 1001-та нощ
  • Мнения: 16 439
chelyadinka, нямам такава опция. Менюто ми е на български, в settings- начален екран няма такова нещо, свързано с крачки.
 

За начален през app vault / widgets, а това, което показвате е на заключен екран и там вижте в настройките - заключен, а не начален екран 👌

# 109
  • Мнения: 1 011
И на заключен екран няма. По съвета на chelyadinka в търсенето на настройки няма нищо с крач*/педом*. Явно на моя тел няма как да стане Disappointed Relieved

# 110
  • Мнения: 1 096
Скрит текст:
Flushed
Ох, тези телефони Simple Smile
Ето и сагата:
Трябва да платя през сайта фактура на А1, преди 3-4 дни се пробвах, уж платих, но картата ми беше изтекла, а явно тя е ЗАПОМНЕНА и съответно плащане нямаше. Пробвах почивните дни, но не ми дава възмоност да въведа данни на нова карта, освен опцията да Запазя карта, а не ми се иска така.
Сега пак минах през стъпките и стои статус "Обработва се", но е ясно, че няма да платя, а вече съм пресрочила плащането, още по-голяма драма е, че телефона на на тий, ще вземе да се гътне Smiling Imp

Освен да въведа данни на карта тук и дано се получи??
П.п. Революта ми я отхъврля като опция Triumph
Не плащай през профила, а от опцията в сайта.


В профилът ми е запеметена картата на Revolut и съм отбелязъл автоматично да теглят. Няма никакви проблеми, а и не се занимавам с глупости.
ЧревоУгодник,
много благодаря! Ще пробвам идните дни, когато дойде нова фактура, че към момента нямам за плащане. Beers

# 111
  • El Paso/Los Angeles
  • Мнения: 2 183
Днес докато говорих по телефона и изведнъж гласът на отсрещната страна се усили, погледнах дали без да искам не съм пуснала високоговорител - но не. Отключих, заключих екран, оправяше се за кратко и пак така. От какво така?

# 112
  • Мнения: 2 026
С Айфон съм, но смарт часовникът ми е Хуауей. Първите 1-2 дни получавах известия от всичко, а сега само от избрани неща, например получавам известие за нов коментар във ФБ, но от месинджър и вайбър- не.

# 113
  • София-Младост
  • Мнения: 23 374
Без да разбирам много много, но бих заложила, че "проблема" е в Huawei.
С такъв телефон съм и вече е по-добре, но имаше период в който изобщо не получавах известия за имейл и вайбър. За месинджъра  е различно, ту така , ту иначе.

# 114
  • София
  • Мнения: 462
Здравейте!
Имам телефон Xiaomi Redmi Note 11.
Купих го миналото лято и малко след това пътувах до Гърция.
Проблемът е, че въпреки, че използването на мобилни данни в роуминг ми беше включено, мобилни данни нямаше.
Излизаше ми едно "Е", което го има и тук, когато сигналът е много слаб. Единият ден поне вървеше навигацията. На връщане изобщо не можа да я зареди.
След няколко дни ще пътувам пак и сигурно ще имам същия проблем.
Някой сблъсквал ли се е с подобен проблем? От оператора дали ще могат да ми помогнат?
Благодаря предварително за помощта!

# 115
  • Португалия
  • Мнения: 4 173

Излизаше ми едно "Е", което го има и тук, когато сигналът е много слаб.
на дъщеря ми айфона , изведнъж го направи този проблем, и го върнахме на гаранционния сервиз
смениха й го, изпратиха й друг

# 116
  • Точно където трябва
  • Мнения: 4 758
Аз имам такъв проблем. С редми нот 6 про съм. След няколко дни пътувам и знам че пак няма да имам. Питах в А1, един познат, който с телефони се занимава, не разбрахме причината.

# 117
  • Мнения: 1 877
Привет, взех телефон Xiomi 13 T в комплект с 67 вата зарядно което би трябвало да напълни батерията за 40 минути.
Доколкото знам бързото зарядно смалява живота на батерията, та затова искам да питам мога ли да ползвам старото зарядно от редми нот 9 про?

# 118
  • Мнения: 5 277
Привет, взех телефон Xiomi 13 T в комплект с 67 вата зарядно което би трябвало да напълни батерията за 40 минути.
Доколкото знам бързото зарядно смалява живота на батерията, та затова искам да питам мога ли да ползвам старото зарядно от редми нот 9 про?
Да, можеш.

Общи условия

Активация на акаунт