Притеснено ли ви е при полет със самолет?

  • 5 554
  • 54
  •   1
Отговори
# 45
  • Мнения: 27 524
Само при излитане, иначе не. И избягвам сутрешните полети, те ме стресират и ми е нервно.

# 46
  • Мнения: 650
Аха мерси-цели 11 и откога не се произвеждат 300 и 500? И от кого са купени?И кои говори за витлови самолети newsm78 Освен това какви са изискванията на Европа и какви са на БГ Еър са две различни неща. Обикновено всяка сериозна авиокомпания има собствени процеси които са над тези на проверяващите и изискващите организации. По същият начин и с летателните часове Peace
Ниско тарифните компании като Райън Аър имат поръчка за над 300 нови самолета и сигурно имат поне 500 парк не съм проверявала но е там някъде. Организацията и задължителните проверки на ниво самата компания са много по сериозно отколкото европа може да поиска. И едно да да управляваш 500 друго е 11 самолета, или мислите че едно и също. Парк 11 самолета печалба не носи при наличието на не знам си колко фалита преди това. Нито Боинг нито Аirbus не продават самолети на съмнителни компании и не искат даже да се ангажират с тези пазари. А и се съмнявам че БГ Еър може да си позволи да купи директно от тях-защото за един самолет си плащат пълната цена+. А относно аварии стават всеки ден и всяка минута-просто никои не ги съобщава. Катастрофите са видими за публиката. Всеки един самолет излязъл от Боинг и Аirbus се следи и се докладва за всяка авария и всеки ден има поне 400-500. И така се виждат истинските числа коя компания каква поддръжка прави. А относно задължителната профилактика която не се прави в БГ тя е на опредлен брои хиляди летателни часа-не мога просто да не се усмихна Laughing а между тези 100000 летателни часа разчитаме на тренирания механик и най вече организацията и процесите на БГ Еър. Не знам колко сте чели за кипърският 737-400 мисля че беше но механикът не беше проверил преди полета нещо и се беше подписал и след това смесеният екипаж от германия и кипър не са могли да разберат за какво им свети лампата и след това леко не са се разбрали като са се свързали с кулата която им говори на английски и докато се оправят айде дотам. Със сигурност самолета е бил на европеиска проверка.
А относно емоционалното ми състояние-да свързана съм жестоко емоционално и професионално с авиация и ми е ужасно болно че нашата БГ авиация е просто убита и проблема които виждам с мафиотските групировки е че точно те "купиха" и заводите които правиха нещо с авиация и естествено понеже печалба не става ей така при високата конкуренция от европа-не ми е ясно кои какви пари пере но не става.
А относно отношението или обслужването от  това най малко би ме притеснило  bouquet
Аз също искам да съм обективна но цифрите са цифри Peace Просто споменах БГ Еър защото всички които пишем има шанс да летим с тях Peace

# 47
  • Мнения: 1 436
Който не е пътувал с Белоруските линии Москва-Минск сред дълбока зима, нищо не знае  Laughing  Екзотично се лети и със словаците.

И с Аерофлот, особено през Шереметиево  Crazy

Подкрепям за мекото кацане на българските пилоти. Пътувам по командировки веднъж месечно и за американските пилоти смело мога да твърдя, че се приземяват като че ли им е за първи път. Сещам се за поне 4 случая в които самолета докосна земята с ужасен звук и трус, подскочи и пак докосна земята. Даже шефът ми, който е пилот любител, каца далеч по-меко.

# 48
  • Мнения: 4 700
[Според мен са 'опасни' разни туристически чартъри. Зимата летяхме с една такава компания.
що молитви изрекох да довтасаме до мястото... и после обратно...

А какво мислите за нискотарифните компании?


Ами да ти кажа zависи от авиокомпанията. Летя най редовно с Кондор, които иzвър6ват само чартърни полети и са доста ефтини. Летяла съм няколко пъти zа 58? двупосочен билет. Убедена съм, че не са опасни. до скоро бяха към Луфтаханzа, сега май някой друг ги купи. чувствам се много сигурна с тях.

Летяла съм и с Germanwings, които са нискотарифни. В едни топ 10 на  най сигурните авиокомпании те бяха на първо място с нула проиz6ествия. Е, трябва да се вzеме под внимание, че съ6тествуват от няколко години. Прави ми впечатление, че отдругаде си "иzбиват" евтинките билети. Да им се обади6 струва 1,99? на минута, сторното по 25? на посока и човек плус раzликата в цената на билета, 50? се пла6тат ако в банковата ти сметка не е имало достатъчно пари, около 5 ? е таксата ако пла6та6 с кредитна карта. Билети няма, само номер на реzервацията и т.н. Освен това само ограничени места са евтини.   bouquet

# 49
# 50
  • Мнения: 2 907
Mного ме е страх,имам паника от самолетите.Преди да излетя винаги си повтарям умствено,че самолета е най-безопасното средство за предвижване,че процентът на самолетни катастрофи е незначителен,сравнен с другите и т.н...Но веднъж излетиме ли,всичко ми се изпарява от главата,изпадам в истинска паника,ръцете ми не спират да се потят,чувствам се нищожество там горе,при най-малкото потръсване на самолета подивявам,когато стюардесата включи микрофона да каже нещо,очаквам да съобщи някоя лоша новина и какви ли още не мога да ви разкажа.За мен пътуването е кошмар,няколко часа ми се струват цяла вечност

Саби, точно така се чувствам и аз!

# 51
  • Мнения: 558
Ух, защо ли се набутах да чета тази тема!!!!  Mr. Green До преди малко нямах никакви проблеми с плановете си за пътуване...
Иначе- не обичам излитане, кацане и турболенция...

# 52
  • Мнения: 3 478
Pritesneno  vuobshte ne mi beshe no znaeh che niama da e pesen. Putuvahme predi dva dni, hem s muja mi, obache malkata ni razkaza igrata. Poleta e prekaleno dulug i naistina ne e lesno, no se prejiviava. Za tvoe uspokoenie shte ti kaja, che do men imashe jena, koiato putuvashe sama s 3 deca, nai-malkoto na 9 meseca. Za men tova beshe ludost. Tia ne sedna prez cialoto vreme, samo vikashe, te besneiat chudih i se s kakuv akul e trugnala sama, no stignaha v krajna smetka, ne e bolka za umirane.

# 53
  • Bristol
  • Мнения: 9 363
Ух, защо ли се набутах да чета тази тема!!!!  Mr. Green До преди малко нямах никакви проблеми с плановете си за пътуване...
Иначе- не обичам излитане, кацане и турболенция...
Нали  Mr. Green
Редовно гледам по ТВто Aircraft Investigations, заедно със сина ми  Crazy Мъж ми ме обяви за откачена, обаче и той се запали по тази поредица  Whistling

# 54
  • Мнения: 6 167
Който не е пътувал с Белоруските линии Москва-Минск сред дълбока зима, нищо не знае  Laughing  Екзотично се лети и със словаците.

И с Аерофлот, особено през Шереметиево  Crazy


сакън, аерофлот заявиха мераци да купят ал италия.
компанията се продава напоследък, защото губи милион евро дневно.
отклониха им офертата.

шереметиево има 1 и 2. мен са ме арестували на това летище ( 2 е международното, нали?), по въпросното пътуване към Минск... като рече консула, че няма да ни пусне ( 2 бяхме) и запецна за едни 120 долара и това е. наложи се да намесим международното хуманитарно право, но не поради него накрая ни се размина връщането в софия.
затвориха ни в едно като клетка, след което едни лелки милиционерки, решени в кафяво,  ни наобикаляха със строг поглед и искаха да отговарям на руски. след доста часове, вече се молех да ме върнат в софия, те пък решиха да ни пуснат.
самолетченцето за минск се намираше на другото летище, в едни виелици кара една маршрутка натам.  викат й шатъл.. боже, егати и шатъла. заклела съм се там повече кракът ми да не стъпи.

а с аерофлот съм летяла за токио - самолетът беше Ил. Голяма машина, шумна. Laughing



Общи условия

Активация на акаунт