Да "похваля" за пореден път българският търговец!!!

  • 2 159
  • 37
  •   1
Отговори
# 15
  • Мнения: 15 619
Вчера ме вбеси една такава, на която "досаждахме".
Ще си поръчам мебелите за детската в друга фирма, където ме посрещнаха перфектно, обясниха ми, каквото ме интересуваше и усетих желанието им да ми свършат работата.
 На тях с кеф ще им дам паричките.
 Другите да лапат мухите!!!
Ще се научат, ама им трябва време!

# 16
  • Мнения: 6 206
Креми, ще ми се да кажа, че пазарът рано или късно наказва подобни фирми и хора. Но трябва да мине прекалено много време.

Не винаги, понякога намират мястото си твърде бързо.
Мен дори би ме подразнило, ако таксуват опаковката /както правят на много места/, ако бях краен клиент като теб. Лично аз си плащам кутиите за тортите, но като остане много торта, я опаковам в кутията и през ум не може да ми мине да я таксувам на хората. Та те ми оставят толкова пари и аз да се правя за някаква си опаковка. ooooh!

Според НАССП те са длъжни да продадат тортата в годна опаковка. Ако имат НАССП, това е нарушение, а не е възможно да нямат. Случаят е за местния РИОКОЗ. Не мисля, че Агенция по защита на потребителите могат да направят нещо.
Не спирам да се чудя на родния бизнес.

# 17
  • Ямбол
  • Мнения: 28 236
Този със сигурност не е търговец.

Почувствах се леко засегната.

Весел празник, въпреки всичко!

# 18
  • Мнения: 179
Боже, Kremi (двойна доза) !
 До преди година, работех в супермаркет "Елемаг". И там нямаха опаковки за поръчковите торти, но те и пликчета нямаха. Много е скъпа поръчката им и "затваря" голяма сума за дълго време. Поради тази причина бяха само стандартен размер, каквито в по-скромните магазини предлагат за дребни покупки.
 За големи торби с подсилена дръжка не е ставало дума хич. Stop

# 19
  • Мнения: 2 196
Ха! чудничък случай за пред РИОКОЗ и Комисията за защита на потребителите. Те в магазините вече хляба опаковат, защото нямат право да го продават без нефолиран, тоя торта ще ти пробутва неопакована Shocked
Опитай днес да не се ядосваш прекалено. И с касовата бележка - където трябва Peace
Съгласна съм с belinda. Peace
Въпреки неприятната случка ти пожелавам весел празник. Hug

# 20
  • Мнения: 1 520
Аз така без опаковка миналата година взех от Двете фукли.
Казаха, че нямат кутии понеже обикновено тортите са с различна форма, формат, несъразмерни.

Питах за целуфан. Вдигнаха рамене.
А до вкъщи заваля и дъжд. Пък аз отидох пеш, защото пътя беше само по права линия до Радисън.

# 21
  • Мнения: 1 895
Открих координати на РИОКОЗ, има и мейл - смятам да подам оплакване!

# 22
  • София
  • Мнения: 1 176
С нейна помощ и напътствия успя да намери сертификата на тортата и да си вкара паролата в компютъра, за да ми издаде касова бележка,:thinking: На моя въпрос как е възможно да нямат кутии за торта и да дават неопаковани хранителни продукти, той ми обясни, че обичайно хората идвали с коли... абе, развалиха ми празника! Това е!
Ужасна работа, в крайна сметка голяма част от нещата, които се предлагат в тази никаква сладкарница са точно торти - жалко, че нямаше резервен вариант, иначе да е беше оставила да си яде тортата  сама #2gunfire ех, как се ядосах и аз сега ...   ooooh!

# 23
  • Мнения: 2 957
Открих координати на РИОКОЗ, има и мейл - смятам да подам оплакване!

Поздравления и успех  Peace

# 24
  • Мнения: 619
Не се ядосвай, простаци има навсякъде. Не си разваляйте празника  Hug
Не съдете по един недоржелюбен работник за... търговеца.. жалко е ,че такива хора сриват реномето на цяла фирма

# 25
  • Мнения: 1 895
Дежурният инспектор в РИОКОЗ прие сигнала ми. Те могат обаче единствено да обърнат внимание на производителя... закона ги задължава да съхраняват храната в годен за консумация вид вкус и да е в срок на годност, разбира се. Но за опаковките нищо конкретно не могат да кажат освен да обърнат внимание на производителя да следи разпространителите как предлагат стоката му. Звънях в цеха на сладкарница Гаврош, администраторката там много учтиво ми обясни, че са минали проверка при РИОКОЗ преди броени дни и най-вероятно персонала на заведението, от което съм поръчала бил сменен и затова се получило това недоразумение и за в бъдеще да съм поръчвала директно при тях и нямало да има проблеми... Е ... в крайна сметка малкият нахален перко, който се държа нагло сутринта ли е виновен или някой бяга от отговорност и топи друг?!?

# 26
  • Мнения: 524
Първо, честит рожден ден на детенцето, да е живо и здраво, и само щастие да ти носи.
На нас пък ни объркаха датата на поръчката (друга фирма) и развалиха празника на детето, поръчахме торта другаде, но детето остана разочаровано. Но такова държание е направо отвратително. РИОКОЗ трябва да направят нещо, но сигурно не им е изгодно, пусни писмена жалба и си поискай вх. номер, да видим няма ли да направят нищо.

# 27
  • София
  • Мнения: 3 992
едва ли това ще те успокои, но и в "100 гр.сладки" не дават кутии за поръчковите торти, защото били с нестандартна форма....След миналогодишния ми опит с тях тази година су купих един архивен кашон от Офис1 и с него я сложих в колата....

Иначе за другите простотии, които ти е наговорил нямам думи! #2gunfire

И да е жив и здрав рожденика! Нека това да са му проблемите!

# 28
  • Мнения: 6 206
Дежурният инспектор в РИОКОЗ прие сигнала ми. Те могат обаче единствено да обърнат внимание на производителя... закона ги задължава да съхраняват храната в годен за консумация вид вкус и да е в срок на годност, разбира се. Но за опаковките нищо конкретно не могат да кажат освен да обърнат внимание на производителя да следи разпространителите как предлагат стоката му. Звънях в цеха на сладкарница Гаврош, администраторката там много учтиво ми обясни, че са минали проверка при РИОКОЗ преди броени дни и най-вероятно персонала на заведението, от което съм поръчала бил сменен и затова се получило това недоразумение и за в бъдеще да съм поръчвала директно при тях и нямало да има проблеми... Е ... в крайна сметка малкият нахален перко, който се държа нагло сутринта ли е виновен или някой бяга от отговорност и топи друг?!?
Това не е възможно да е вярно. Новите изисквания на НАССП третират и опаковките, транспорта и хиляди други неща. Има глава в която се описва подробно точно опаковки и начин на предаване на клиента, както и транспорт до друго място. Просто не е възможно да нямат отношение по въпроса. По-скоро ги прикриват или не им се занима.
А пък обяснението за сменения персонал и указанията за другото поръчване - нямам думи просто. Може би да си я направиш вкъщи ти и да нямаш проблеми пък тогава никакви.
Леле, ако бях на твое място, как щях да запаля моторетката и на администраторката...
Често казвам на моите момичета, радвайте се, че не съм ви клиентка, щяхте да берете много ядове с мен, за дребни неща при това. Ако това се случи при мен, да не казвам голяма дума, но ще хвърчат глави и щеше да имаш безплатна торта за другия път, платена от въпросния отворко.  Mr. Green

# 29
  • Мнения: 3 634
Малко офф, но да си го кажа.
Онзи ден влизат клиенти в нашето заведение, вечерят си, всичко е нормално. В един момент едната от двете дами се обръща към сревитьорката: "Ще се наложи да си вземете отпуска целия персонал и аз да дойда един ден, за да ви подстрижа чемширите. Очевдино е, че тук не се подвизава професионален градинар!". След като изсъсках нещо стана ясно, че забележката не беше защото не са подстригани, а че не са кръгли като топка. Ами не ги искам кръгли!

Така че, на всеки изрод-търговец се пада по един изрод-клиент. Защо обаче те никога не се засичат?!  newsm78

Общи условия

Активация на акаунт