Да "похваля" за пореден път българският търговец!!!

  • 2 156
  • 37
  •   1
Отговори
# 30
  • Мнения: 6 167
Звънях в цеха на сладкарница Гаврош, ..... и за в бъдеще да съм поръчвала директно при тях и нямало да има проблеми... Е ... в крайна сметка малкият нахален перко, който се държа нагло сутринта ли е виновен или някой бяга от отговорност и топи друг?!?

разбира се, че бягат от отговорност, и е очевидно, че ти мятат прах в очите.
твоята цел в момента би трябвало да бъде въпросната сладкарница да предлага кутии и опаковки на клиентите, без глупости , препращания към склада ( Shocked, там ли има кутии само) и тн.
РИОКОЗ също са те минали по тъча, защото най-логичното нещо е, след сигнала ти и тяхното предупрежднието инспектор да мине  на проверка да си купи тортичка и те да поемат отговорността за такива проверки.

Ако си мотивирана можеш спокойно да се заредиш с един фотоапарат пред сладкарницата и да снимаш излизащите торти и касови бележки, след което да ги изпратиш в някоя медия - сега е лято, медиите нямат много работа и ще ти обърнат внимание! температури високи, а в тези торти има много, ама много яйца  Laughing
.

# 31
  • Мнения: 6 167
Така че, на всеки изрод-търговец се пада по един изрод-клиент. Защо обаче те никога не се засичат?!  newsm78

Данте, сигурна ли си , че не си слънчасала ?

# 32
  • Мнения: 3 634
Така че, на всеки изрод-търговец се пада по един изрод-клиент. Защо обаче те никога не се засичат?!  newsm78

Данте, сигурна ли си , че не си слънчасала ?


Сигурно, защото не разбирам има ли сарказъм в този въпрос.  Sick

# 33
  • Мнения: 6 167
Не, просто недоумявам, как на всеки изрод-търговец има и по един изрод-клиент, който обаче никога не се 'засича'.
Как по-точно да се 'засече' клиент, който ти е намекнал, че храстите ти са грозни? 
Естествено е, когато някой е на обществено място да дава мнения и/или оценки за него, ако му стиска, а на клиентката й е стискало.
Не е естествено да ти продават торта без кутия.  Laughing

# 34
  • Мнения: 3 634
Не е естествено да ти продават торта без кутия.  Laughing


Напълно съм съгласна! Аз написах, че моето е малко офф, но да си го споделя. Съчувствам на авторката, трябваше да прозвучи като утеха, но май не ми се получи   bouquet

Последна редакция: сб, 14 юли 2007, 22:28 от Dante

# 35
  • Мнения: 4 585




Вкарайте си в паметта на телефона телефона на съюза на потрабителите.

Даже съм шашкал книжарка за това, че нямаше да ми върне ресто от 20
лева. Длъжни са да имат. Не нас да пращат да развалим.

# 36
  • Мнения: 450
Звънях в цеха на сладкарница Гаврош, ..... и за в бъдеще да съм поръчвала директно при тях и нямало да има проблеми... Е ... в крайна сметка малкият нахален перко, който се държа нагло сутринта ли е виновен или някой бяга от отговорност и топи друг?!?

разбира се, че бягат от отговорност, и е очевидно, че ти мятат прах в очите.
твоята цел в момента би трябвало да бъде въпросната сладкарница да предлага кутии и опаковки на клиентите, без глупости , препращания към склада ( Shocked, там ли има кутии само) и тн.
РИОКОЗ също са те минали по тъча, защото най-логичното нещо е, след сигнала ти и тяхното предупрежднието инспектор да мине  на проверка да си купи тортичка и те да поемат отговорността за такива проверки.

Ако си мотивирана можеш спокойно да се заредиш с един фотоапарат пред сладкарницата и да снимаш излизащите торти и касови бележки, след което да ги изпратиш в някоя медия - сега е лято, медиите нямат много работа и ще ти обърнат внимание! температури високи, а в тези торти има много, ама много яйца  Laughing
.

Точно това им трябва-малко `реклама`,в такъв случай няма как да не се намесят от комисията за защита на потребителите и РИОКОС  Peace

Тук може да подадеш жалба до комисията за защита на потребителите - http://www.kzp.bg/modules.php?name=ConsProt

И не на последно място - Честити ви рожденици!   bouquet

# 37
  • Мнения: 599
И при нас е такъв случая.Миналата година поръчах на детето торта и ми обясниха,че нямат кутии,защото производителя им нещо имал проблем и т.н.Тази година пак отидох там да поръчам торта и:"Нали знаете,че ще е по-удобно да дойдете с кола,защото за тези големите торти нямаме кутии" Rolling EyesИ започна да ми обяснява някаква бабка/продавачката/,че им искали много пари за по-големите кутии,което мен въобще не ме интересува,но нямах и време да се разправям и да търся други торти,защото Р.Д.беше на другия ден.
Не мога да ви опиша какъв зор беше на другия ден като я взех,защото с мен нямаше никой,а задната седалка на колата е с лек наклон ooooh!Слагах какви ли не пдложки,за да изравня ,но успях да я занеса до заведението цяла.А си мисля,че ако имаше кутия спокойно можех да си я сложа в багажника.

Общи условия

Активация на акаунт