Когато нарушават потребителските ви права

  • 6 339
  • 69
  •   1
Отговори
# 60
  • Мнения: 4 585
Имате право да ви върнат сумата, да ви заменят стоката, да ви я отремонтират за тяхна сметка.
Вие избирате варианта. Винаги при покупка излизайте с надлежно попълнена гаранционна карта и касова бележка.
Съжалявам, че се самоцитирам. Обади се пред тях на телефона от първия в темата постинг и си искай парите. С парите си купи ботуши, от друг магазин.

# 61
  • Мнения: 13 512
Не говори глупости. Как да ти вземат обувките обратно като ти казваш че били фалшиви. Официалния вносител ти казал че не работят с този търговец. Ти какво очакваш от фалшиви стоки и от нелегални търговци. Каква гаранция, каква Франция търсиш от нелегален търговец.
Това. че официалният вносител не е доставчик на тази стока не означава, че е фалшива. Има паралелен внос и той е законово уреден. Всеки има право да внася дадена стока и да я продава на по-ниски цени от тези на официалния вносител. Пресен случай беше с Керастаз, който Фема продават- същият, оригинален Керастаз на Л'Ореал. Могат ли "Илиада" да кажат, че е фалшив, щом не са го внесли те? Не могат,защото Фема си има документи за произход и той е същият, какъвто и на официалния вносител.

# 62
  • Мнения: 347
Wolf, сигурен ли си в това, което казваш, защото аз също прочетох нещо такова, но когато се обадих на горещия телефон на КЗП ми казаха, че нямам право да избирам по какъв начин да бъда обезщетена  Crossing Arms .Лелее, ами то ако от КЗП не могат да ми кажат какви са ми правата, значи положението е много сериозно.Започвам леко да избеснявам  #Cussing out .Нооо хубавото е, че все пак днес ми се обадиха, че ботушките ми са готови и мога да отида да си ги взема, надявам се да не са ги окепазили нещо и да не се разправям повече, защото хич не мога, а и нито видът ми нито гласът ми са подходящи и никого не мога да уплаша.

# 63
  • Мнения: 3 268
Искам и аз да ви споделя,че постъпих по същия начин в един магазин за перли и бижута в ЦУМ.Купих си колие с перли на  златна верижка,подарък от мои близки за рождения ми ден.Само 2 месеца по-късно верижката се скъса и след като обиколих няколко ювелирни магазина с молба да ми поправят колието,всеки отказваше с мотива,че изработката била много сложна.Реших аз да отида в магазина в ЦУМ,като съответно носех с мен сертификата,който ми издадоха при покупката.Две девойки се отнесоха много пренебрежително,едва ли не аз нарочно съм скъсала верижката.Поисках телефона на управителя и той каза да оставя колието за поправка.След 20 дневно мълчание от тяхна страна,аз се обадих и те ми казаха,че не могат да го поправят.Тогава пуснах жалба в Защита на потребителите и се обадих в ЦУМ да ги осведомя,като им дадох и номера на жалбата.Само след 2 дни ми се обади управителя и ми каза,че колието ми е поправено и се извини.Явно не трябва да си оставяме магарето в калта,това е.

# 64
  • Мнения: 337
Гордея се с теб! Ако всички мушмули
в тази държава се събудят, тя не само
ще цъфне, ами и ще процъфти! Но не,
трудно е да се осъзнае българинът, че
има права и да си ги търси, ако някой
се опитва да му ги нарани. При теб си
личи школовка от чужбина. След като
изчетох първия ти пост, поисках да те
питам, дали не си живяла навън.

Аз не съм живяла навън, но досега 2 пъти съм подавала сигнал и жалба.... Трябва да си живял "навън" ли, за да имаш мозък и да не се оставяш да те правят на глупак!?!? Нещо не те разбирам явно.....

Последна редакция: ср, 28 ное 2007, 16:46 от toni_ls

# 65
  • Мнения: 2 492
Единственото , което трябваше да направят продавачките бе да се консултират с управител , който да им даде правомощия или да ми върнат парите или да ги приемат за ремонт .
Ако аз съм управител на този магазин щях да ги уволня - защото случая можеше да се разреши без жалби и глоби на место .
Известно време живях извън България , там при подобен случай управителя на магазина не само ми се извини , а и ме компенсира за неудобството .
Не говори глупости. Как да ти вземат обувките обратно като ти казваш че били фалшиви. Официалния вносител ти казал че не работят с този търговец. Ти какво очакваш от фалшиви стоки и от нелегални търговци. Каква гаранция, каква Франция търсиш от нелегален търговец. В случая ти сама си си виновна че не си внимавала и си се нахендрила на менте стока. Аз когато искам да си купя някаква маркова стока винаги проверявам на сайта на производителя дали търговеца от който искам да я купя е оторизиран да я внася и продава в България. Така е като гледате да минете тънко и евтино и хем да имате маркови обувки хем да струват 50 лв.


Определено бяха далеч от 50 те лв ...
И аз не исках официалния вносител да ми смени обувките , а самия магазин от който съм ги взела !
Първо се чете , после се пише .
А на мен пък не ми хрумва да разследвам магазините преди да купя нещо .
Харесвам нещо , вадя картата и плащам .
На теб , като ти се занимава , може и родословното дърво на управителя на магазина да си вадиш , други нямаме това търпение .  Rolling Eyes

# 66
  • Germany
  • Мнения: 7 945
Да се включа и аз. Писах за моята одисея с гет.бг преди около месец. Тогава след темата ми тук, благоволиха да ми сменят дефектния тел. веднага. Аз обаче вече бях писала на агенцията за защита на потребителите и миналата седмица с писмо по пощата ме уведомиха, че са направили проверка 2 дни след смяната на тел. ми и ми благодарят за подадения сигнал. Та, извод наистина е - търсете си правата за да започнем да получаваме адекватно отношение!

# 67
  • Мнения: 4 585
Когато се позовавате на законовата гаранция е необходимо да знаете:

Колко е срокът на гаранцията: 2 години от придобиване на стоката.
Къде се предявява рекламацията: В търговския обект пред търговеца или упълномощено от него лице; на адреса на управление на търговеца.
Как се предявява рекламацията: Устно или писмено.
Какво е необходимо да представите: Касова бележка, фактура, протокол или друг документ доказващ покупката.
Какво е длъжен търговеца: Независимо от това дали търговецът счита рекламацията Ви за основателна или не, то той е длъжен да я впише в “регистър на рекламациите”.
На какво имате право, ако търговеца приеме, че рекламацията Ви е основателна: възстановяване на заплатената сума, на заменяне на стоката с друга, съответстваща на договореното, на отбив от цената или на безплатно извършване на ремонт

от тук

# 68
  • Мнения: 2 037
Здравейте, ще се включа със следната история. Като всяка жена и аз се замислих, че е време да посетя мамолог. Последно бях преди 2 години. И в моето любимо списание (авторитетно и професионално) на цяла страница намирам реклама на МЦ "Пансанус", където те обясняват сума ти неща. Нооооо и обещават! Безплатен мамографски преглед(без условия) или остеоденситометрия ( имаше някакви условия). Няма да ви казвам как ме отсвириха по телефона ![smilie=smile3515.gif] newsm61 smile3514 "Ама как така безплатен? Не може да е безплатен! Обадете се след малко. " Като се обадих пак, ми каза, че може да бъде безплатен, ако пазарувам от тяхната аптека, ако искам да ме свърже... Попитах я: "Да ви разбирам ли, че ми отказвате безплатен преглед?" "ДА". Писах същата вечер на комисията. Днес получих сканирано копие от писмото им до "Пансанус", че ги приканват да отидат до комисията. БРАВО! newsm10 Чакам продължение....
Писна ми да ме лъжат....

# 69
  • Мнения: 230
Урааааааааааа! Радвам се, че има хора, които  мислят като мен! Много от нещата, които ни се случват нямаше да ги има, ако можехме да се научим да си търсим правата - убедена съм в това! Стига с овчедущието и робската психика! Това повсеместно чувство за безнаказаност трябва да спре! Омръзна ми от намусени продавачки и лелички зад гишета в учреждения, които отговарят враждебно, когато ги попиташ нещо (ако изобщо си наравят труда да разговарят с нас, защото обикновено ни се сърдят, че им досаждаме в работното им време и ни третират като по низши същества- все ние нещо не сме разбрали, все за нещо сме виновни....моята работа е несъизмеримо по трудна и отговорна от тяхната, но никога не си позволявам техните важности!). Омръзна ми да купуваме боклуци за много пари и да сме длъжни "да си ги".. правим каквото си искаме, след като установим поредната измама. Ако знаят, че ще бъдат санкционирани, търговците ще бъдат много по внимателни, както към стоките, които предлагат, така и при избора на персонал. Защото, в края на краищата, ( както вече каза някой тук) аз полагам качествен труд на своето работно място и очаквам същото от тези, на които си давам парите, спечелени с този труд.

Общи условия

Активация на акаунт