БТК-помогнете!!!

  • 2 361
  • 50
  •   1
Отговори
# 30
  • Мнения: X
ИСКАШ ДА СЕ ОТКАЖЕШ ОТ НЕТА И ТЕЛЕФОНА ЛИ? Thinking

# 31
  • Мнения: X
АКО ИСКАШ ДА ГИ СПРЕШ И 2ТЕ УСЛУГИ:
1 ИЗЧИСТВАШ СИ ДЪЛЖИМИТЕ ДО МОМЕНТА СУМИ
2 ПРАВИШ СИ ЗАЯВКА ЗА НОВАТА СКОРОСТ (12МБ) ТЕМПО ПАКЕТ В САЙТА НА БТК ИЛИ В БТК ЦЕНТЪР
3 ДО 14 ДНИ ЩЕ ТИ СЕ ОБАДЯТ ДА ГО КАЖАТ, ЧЕ НЕ МОГАТ ДА ТИ ГАРАНТИРАТ ИЛИ ПРЕДОСТАВЯТ ТАЗИ СКОРОСТ (МАЛЦИНА СА БОГОПОМАЗАНИТЕ, КОИТО МОГАТ ДА Я ПОЛЗВАТ)
4 ТОГАВА ОТИВАШ В БТК ЦЕНТЪР И СИ ПРЕКТРАТЯВАШ ДОГОВОРА, ЗАЩОТО НЕ МОГАТ ДА ТИ ПРЕДОСТАВЯТ ЖЕЛАНАТА ОТ ТЕБ УСЛУГА
  Naughty ВНИМАВАЙ КАКВО ПОДПИСВАШ, ЩЕ СЕ ОПИТАТ ДА ТИ ПРЕДЛОЖАТ ПО-НИСКА ЦЕНА, ДРУГА СКОРОСТ И ПР. Naughty
АЗ, СЛАВА БОГУ НАПУСНАХ ТАЗИ КОМПАНИЯ !!! ТОВА Е, С КОЕТО МОГА ДА ТИ ПОМОГНА !!!  Hug Hug Hug

# 32
  • Мнения: X
ПРИ ВСИЧКИ ДРУГИ СЛУЧАЙ СИ ПЛАЩАШ КАТО ПОП ПО Т. НАР. "ОБЩИ УСЛОВИЯ" !!! ДАВАТ СЕ ЛУДИ ПАРИ ЗА АДВОКАТИ И ИМА "ПРАВЕН ОТДЕЛ"  Peace Peace Peace

# 33
  • Варна
  • Мнения: 912
Лелеее, направо настръхнах от нерви докато изчета темата  Twisted Evil а представям си на потърпевшите какво им е  #2gunfire
ние мислехме да минаваме към БТК поради липса на алтернативен вариант за интернет, но то ще е ега ти ужаса  Close
а колкото до услугата на Мтел, която рекламират с "пускаш си една молбичка и опъваме едно кабелче" там историята е същата. Наши познати сключиха договор и си взеха устройството към 17h и са им казали, че до няколко часа ще имат нет. Те чакали, чакали, но не дочакали и когато на следващия ден все още е нямало нет, отиват в офис на Мтел и питат какво става и кога ще им пуснат нета, а от там им отговарят, че им го били пуснали, че дори и изразходили над това, което им се полага и дължат 300 лв.  #Crazy Няма да ви разказвам колко нерви и време, че и пари им костваше докато мтелците се убедят, че наистина има някаква грешка при тях и не е възможно за толкова часове да се навърти такъв трафик.
Уффф и сега откъде ще си пуснем нет, щом и бтк-то хич го няма  Rolling Eyes
Страшно сме доволни от доставчика, към който сме в момента, но за съжаление нямали покритие, там където ще се местим  Confused

# 34
  • Мнения: 1 671
Свекърва ми се поболя заради БТК и нета, чак я разплакаха жената много "компетентните и услужливи" служители. И аз съм много недоволна, поне нета ми е към друга фирма. Ама и за домашния телефон се замислям дали да не се откажем.  Twisted Evil

# 35
  • Мнения: X
Като човек, който работи точно в тази сфера мога да кажа, че за момента БТК наистина имат ама най-добрите оферти на БГ пазара. Аз също съм с АДСЛ. Неудобството е точно това, че за да имаш АДСЛ трябва да имаш телефон, а консултантите в центровете са дезинформирани и могат да те омотаят така, че на някои от тарифните планове да ти отрежат главата. Пример: Ако си на БТК удома 50 за мин разговор със САЩ плащаш 26 ст/мин, а ако си на Минимум (или т. нар Половин такса) разговора ти се таксува за 82 cт/мин. Оттам се качва сметката =>т.е. качва се и недоволството.
 Rolling Eyes

Последна редакция: пт, 16 май 2008, 09:35 от Анонимен

# 36
  • Мнения: X
Разликата в двата тарифни плана е и към мобилен оператор-съответно 56 ст/мин и 3.76 лв/мин. А колкото до това че и да не разговаряш с 070017111 се таксува- то е в ценовата листа. Всички знаем, че когато се свържем с гласова поща не разговаряме с човека отсреща, но ни таксуват  Hug Това все-пак е политика на компанията !!! Peace

# 37
  • Пловдив
  • Мнения: 23 713
Разликата в двата тарифни плана е и към мобилен оператор-съответно 56 ст/мин и 3.76 лв/мин. А колкото до това че и да не разговаряш с 070017111 се таксува- то е в ценовата листа. Всички знаем, че когато се свържем с гласова поща не разговаряме с човека отсреща, но ни таксуват  Hug Това все-пак е политика на компанията !!! Peace
Извинявай, ама що за ши***а политика да им плащаш за да се свържеш със съпорта им?! Като проблема в полочината случаи е при тях?! Да им плащам за да им съобщя, че са в грешка?! А, без мен Simple Smile

# 38
  • Мнения: 5 178
БТК е уловка, не се връзвайте .. Вярно с по-ниско качеството са локалните мрежи и местните доставчици, но все пак има някакъв "квартален" контрол..
Аз не харесвам и Интербилд във Варна, МиНЕТ преди две години бяха отчайващо зле

# 39
  • Мнения: 1 632
 От 3 месеца ни вкарват сметки за началните месеци на 2007,при положение че всичко е платено.Начисляават все някакви си 5-10лв с обяснението,че изравнявали някакви сметки.И всъщност какво точно плащаме,никой не може да даде обяснение.
Да не говорим,че от близо седмица нямат активни телефони на оператори.
БТК- newsm11

# 40
  • Мнения: 712
Аз досега не съм имала проблем със служителите от 0700... Рядко ми се е случвало да чакам дълго. Вярно, че интернетът се губи от време на време, но мен това не ме притеснява особено (поне засега), защото не ми се е случвало да имам слешен случай. Мисля, че неудобството е ниската скорост. При сваляне не мога да тегля с повече от 60 Кв, което ми се вижда доста бавничко.
По въпроса за монопола и политиката - всички монополисти си позволяват да извиват ръце, така че нищо ново под слънцето.
Това, което можем да направим, е да не ги оставяме на мира и да ги заливаме от жалби и да си търсим правата. Преглеждайте си сметките и си пазете фактурите поне година, защото иначе те се възползват максимално от нашето нехайство.

# 41
  • Мнения: 1 485
И така-моята одисея май приключи Thinking
Подадох онлайн заявление за новата скорост,подадох жалба в центъра,
обадих се на 13000,че телефона ми не работи и...вчера дойдоха,не един-двама,а цели 5 парчета
"Супер Любовци" Mr. Green
Оправяха някакви кабелии,вече имам нова скорост и непрекъсващ нет(за сега),
дори днес пак се появиха други двама(за проверка) Mr. Green

# 42
  • гр.Добрич
  • Мнения: 92
БТК  #Cussing out-два пъти платих една и съща сума от 57лв. Подадох жалба с приложен касов бон ,но от там ми отговориха ,че ако не платя ще ни закрият телефонният пост .

# 43
  • Мнения: 721
И така-моята одисея май приключи Thinking
Подадох онлайн заявление за новата скорост,подадох жалба в центъра,
обадих се на 13000,че телефона ми не работи и...вчера дойдоха,не един-двама,а цели 5 парчета "Супер Любовци" Mr. Green
Оправяха някакви кабелии,вече имам нова скорост и непрекъсващ нет(за сега),
дори днес пак се появиха други двама(за проверка) Mr. Green

Звучи като в сънищата... не е за вярване  Mr. Green

Успех

# 44
  • Мнения: X
БТК  #Cussing out-два пъти платих една и съща сума от 57лв. Подадох жалба с приложен касов бон ,но от там ми отговориха ,че ако не платя ще ни закрият телефонният пост .
  САМО ДА ВИ КАЖА-ВСИЧКО, КОЕТО ИСКАТЕ ДА КАЖЕТЕ ИЛИ НАПИШЕТЕ НА БТК МОЖЕТЕ ДА ГО НАПРАВИТЕ ЧРЕЗ ЖАЛБА ИЛИ НА БЕЗПЛАТНИЯ ТЕЛЕФОН 0800 15 500 !!! ТУКА, ВЪВ ФОРУМА, АЗ КАТО БИВШ СЛУЖИТЕЛ НА БТК, ЗАПОЗНАТ С ПРОЦЕДУРИТЕ НА КОМПАНИЯТА СЕ ОПИТАХ ДА ПОМОГНА НА 1-2 СЪФОРУМКИ. НО ДЪРЖА ДА ОТБЕЛЕЖА, ЧЕ ПИШЕЙКИ ТУК И СЛАГАЙКИ ВСЯКАКВИ ЕМОТИКОНИ НИКОЙ НЯМА ДА ТИ ПОМОГНЕ !!!  Peace

Общи условия

Активация на акаунт